En ymmärrä miksi niitä piti tuoda markettien hyllyille ja haimasyöpää ja muita syäpiä lisäämään...niin että se alkoholi mitä minä käytin on vielä prosenteiltaan kauppaan soveltuvaa...mutta ei 8 prosenttinen alkoholi.
Väkevät alkoholit
3
187
Vastaukset
- Anonyymi
Höpön löpö. Mä taas oon sitä mieltä että viinitkin sinne. Siinä on se että ei käydä Alkossa ja kossut ym jää Alkon hyllylle. Mä uskon että kirkkaat aiheuttaa 90 prosenttia ongelmista. Väkivalta tapaukset esim.
Siispä, mennään kohti Eurooppaa ja viinit kaupan hyllylle. Eikös?- Anonyymi
Olen samaa mieltä mikäli kaupan hyllyille tulisivat ns oikeat viinit. Nämä 8-prosenttiset ovat ainakin osin vedellä laimennettuja litkuja mitkä jätän kaupan hyllyille ja ostan oikeat viiniin Alkosta. Lisäksi eräänkin kaupparyhmän viini oli jopa kalliimpi kuin Alkossa.
- Anonyymi
Jos juo saman määrän alkoholia miedompana, joutuu juomaan enemmän ja lihottaa eenmmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-196035Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite875663Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin993659- 1253644
- 1231406
- 571347
Miksi miehen on hankala ymmärtää
Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.1301262- 381069
- 451053
- 261029