Muistakaa olla ihmisiksi. Ihminen ihmiselle. kaunis kytös on onnen avain.
Hyvää juhannus viikkoa ihmiset
14
262
Vastaukset
- Anonyymi
Niin juuri kaunis käytös on vain hukassa !? Kyllä liian paljon tapaa huonisti käyttäytyviä ja vieläpä vanhemmassa iässä olevia!!
saatan päästä juhannuksena maalle rauhaan ja saunaa lämmittää...siellä sielu lepää vaikkei oma paikka oo.
- Anonyymi
Juhannusviikolla pitää käyttäytyä hyvien tapojen mukaisesti sekä
nautiskella ruokaa ja juomaa sivistyneesti. - Anonyymi
Juhannuksena tehdään taikoja. Minä taion itselleni säkillisen satasia.
- Anonyymi
Taikoisin 100 tölkkiä heinekeniä ettei tarvitsisi aina juoda coopia tai liiterin punatölkkiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taikoisin 100 tölkkiä heinekeniä ettei tarvitsisi aina juoda coopia tai liiterin punatölkkiä.
Mutta jos hörppisikin vaan janojuoma Radleria kun se on hyvä seurusteluun.
- Anonyymi
Kyllä köyhällä on hyvä juhannus. Minä grillaan huomenna.
- Anonyymi
Itku on ystäväni juhannuksen.
- Anonyymi
Missä sulla se mies on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä sulla se mies on?
Se E-mies?
juhannus lähenee. punkki löyty jo persuuksista. olin luonnossa noin 2 viikkoa sitten. ????????????????nyt se on kuollut punkki persuuksissa kai se siitä irtoo. laitoin jalkarasvaa siihen. ja mokoma verenimijä kuoli.
joo niin odottelen maalle menoo tosiaan ja joudun töihin. mutta ruoka ja juomapalkalla. porukka kokoontuu pitoihin. mulla on grillattavaa alecanaa pakkasessa, puolikas kaali sekä pieni kukkakaali. pottuja voita ja kermaa sekä kahden sortin öljyä.
annan auttavan käteni ja saan olla maalla. suosittelen jokaiselle mahdollisuuksien mukaan tietty maalle menoa tai ainakin luontoon. hyvää juhannusta tosiaan vaikka omasta mielestäni sen pitäisi olla vasta 15 heinäkuuta. kai nää on niitä ilmaston muutoksia kun joskus vihreä maa grönlanti oli oikeasti vihreä maa. niin ne ajat muuttuu.- Anonyymi
Tänään on juhannus aaton aaton aatto! Huomenna on kesäpivän seisaus ja syksy alkaa. Niin se kesä meni nopsaan. Illat alkaa pimeneään päivä päivältä. Hyvää syksyn odostusta.
joo suomen kesä on tosiaan lyhyt kun jo kesäkuun loppupuolella ollaan keskikesässä..vaikka kesää on riittänyt kolme kuukkautta etiäpäin niitä 30-luvun kesiä unohtamatta.
- Anonyymi
P.ervokki kirjoitti:
joo suomen kesä on tosiaan lyhyt kun jo kesäkuun loppupuolella ollaan keskikesässä..vaikka kesää on riittänyt kolme kuukkautta etiäpäin niitä 30-luvun kesiä unohtamatta.
Ylihuomenna jo alkaa päivät lyhenemään ja köyhän kesä on sitten lurpallaan.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1212642Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J691094Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2101054- 39982
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38931- 47894
- 36876
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke123853- 4829
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35812