Pyhäkoulussa sunnuntaisin

Anonyymi-ap

Lapset sunnuntaina pyhäkoulunn.

23

396

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvä tapa.

• Anonyymi

Pyhäkoulut ne on alle 10 vuotiaille

• Anonyymi

Pyhäkoulut oli omassakin lapsuudessa hieno asia.

• Anonyymi

Jotkut aikuisetkin ovat vielä pyhäkoulun tarpeessa, ainakin se tälläkin palstalla kirjoitteleva kristinuskon vastustaja.

• Anonyymi

Tuskin juhannusviikonloppuna on pyhäkoulua.

• Anonyymi

Kyllä jossakin on. Päivä on Pyhän Johanneksen muistolle.

• Anonyymi

Huomenna on pyhäkoulu Ylistaron Hanhikoskella.

• Anonyymi

Hyvät muistot on pyhäkoulusta.

• Anonyymi

Lapsille hyvät eväät elämään.

• Anonyymi

Kristinuskon voittokulku jatkuu.

• Anonyymi

Itse olen pyhäkoulusta saanut hyvät lähtökohdat elämään, menkää kaikki sinne ja viekää lapsennekin ja lapsenlapset myös!

• Anonyymi

Totta kai pyhäkouluun.

• Anonyymi

Nyt on pyhäinpäivä. Mukava asia.

• Anonyymi

Siis huomenna.

• Anonyymi

Pyhäkoulussa sai enkelikuvia ja myös oli jokaisella kuva Jeesuksesta Hyvänä Paimenena. Siihen kuvaan sai aina lampaan jokaisella pyhäkoulukerralla.

• Anonyymi

Minä kävisin ennemmin häpykoulua. Aihe kiinnostaa paljon enemmän.

• Anonyymi

Kristityille lapsille kuuluu pyhäkoulu.

• Anonyymi

Tänään oli iloinen päivä monelle lapselle, kun sai osallistua pyhäkouluun.

• Anonyymi

Olet sinä kova poika juttelemaan itsesi kanssa. Sitä se raamatun lukeminen teettää 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet sinä kova poika juttelemaan itsesi kanssa. Sitä se raamatun lukeminen teettää 🤣

Niin se on. Eikä sillä itsellä ole lapsia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin se on. Eikä sillä itsellä ole lapsia.

Et kanssa tiedä mistään mitään. Suosittelisin sinulle seurakunnallisiin tilaisuuksiin osallistumista. Ja niitä täältä raamattuvyöhykkeeltä löytyy!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et kanssa tiedä mistään mitään. Suosittelisin sinulle seurakunnallisiin tilaisuuksiin osallistumista. Ja niitä täältä raamattuvyöhykkeeltä löytyy!

Tiedän , että sinulla ei ole lapsia, eikä puolisoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi niihin pitäisi osallistua? Jos haluan satuja, katson muumeja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5299
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3460
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2870
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      58
      2686
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      173
      2365
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      25
      2157
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1899
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1865
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1771
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1401
    Aihe