Oletko autoasijan tuntia ?

Anonyymi-ap

Kävin jarrupukellisen vaihossa das Autoloisellani. Sitten katsastukselliseen. Katsastaja totesi jarrujärjestelmässä olevan ilmaa. Katsastuksesta meni läpi, mutta käytin huollossa taas ilmauksellisuuveksellistamaan ABS:ässät.

Korjaamohuollollisessa käytyjään korjaamon töijen vastoonotossa autjani hajettujani takaisin ilmoitettiin että autolle ei tehty mitään kun ilmaa ei ollut jarrujärjestelmässä.

Sitä sitten kyselin ja työnvastaanottanut lopulta levitelmöi käsijään ja tuumin hälje että käynpä ensi vuonna samassa katsastamossa ja siellä alan asijaa selvittelemään.

Mikällinen on mahtollinen spekulatiivinen syy tässä asijasa? Onko näin käynyt KOSKAAN MUULLE KUIN TIETENKIN JUST MULLE?

Korjaaamo ei laskuttanut mua mutta työaikaahan heillä meni samalla kun multa meni reilu tunti kaikkineen olla möllötellessä tyhjänpanttina.Mullahan on sellainen tilanne että jos ei mene katsastuksesta läpi niin sitten mä myyn mun auton ja ostan joko uuven tai vähällisesti käytetyn max.33 donaa. En sitten tiedä saanko mä uutta autoa ennen ylösottoa kun näköjään vanhallakin autola voi ajaa sen "100vuotijaaksi" ja ajatus on että kannattaa ajaa "romulla", joka toi mun auto ei tosijaankaan ole ijäkkyyvestään huolimatta vaan toimii tojella yllätävällisen hyvin ja hinta ei vuojessa alene juuri mitään, mutta jos uuvella ajaisin niin se oliis talouvellista tappiojota ekassa vuojessa aika iso summa.

Toisaalta mulla on välillä kutinaa saaja uuvenpi ja "parenpi" auto alle vaika tämä nykyinen on ollut täysin luotettava eikä ole jättänyt koskaan tien päälle.

Osi muutakin mutta ostin jäätelöä ja se sulaa tossa joten Jumalan kaikkitietävän ja peljättävällisen ihanallista siunausta sulle ja koko perheellesi.

Sakemannilla ajava,

Selef Urge

3

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Selvennys:

      1. Jarruputken vaihto huollossa.
      2. Jälki-istuntokatsastuksessa katsastaja sanoo ilmaa olevan jarrujärjestelmässä ja kehottaa viemään korjaamolle. Auto pääsee läpi katsastuksesta.
      3. Varasin ajan huoltoon jarrujärjestelmän ilmaukseen ja palattujani hakemaan autoa sain korjaamolta ilmoituksen ettei jarrujärjestelmässä ollut ilmaa.

      Miten selvittää varmasti kumpi on oikeassa? Katsastaja : jarrujärjestelmässä on ilmaa. Vai. Korjaamonmies: Jarrujärjestelmässä ei ole ilmaa.

      Jäätelöveneitä söin kaksi kappaletta. SIA mekkisijä, Ruotsista Suomeen tuotuja, S-ryhmä myy näitä vaan ja ne on parenpija jäätelöveneitä kuin jäätelöauton jäätelöveneet IMHO.

      Selef Urge

    • Anonyymi

      Jos tiedät että Suomessa myyvään parenman makullisija jäätelöveneitä kuin SIA niin kerro. Itse en ole parenpaan jäätelöveneeseen törmännyt Suomen kaupoissa ja olen käynyt ainakin K-kaupan jäätelöveneet läpi ja tojennut että ainoa kelvollisen raikas jäätelövene on SIA. Se taitaa olla himpun verjan kalliinpikin kuin muut jäätelöveneet. SIA jäätelöveneet 6kpl on muistaakseni 5.65e Alepassa. Niin mä sen hinnan muistan, mutta voin muistaa väärinkin kun en katsonut hintaa tarpeeksi mieleenpainamismielessä vaan "lasittuneesti". Mutta sellainen euron per jäätelövene. Kaksi niitä kerralla kannattaa otta kun ovat pienentäneet veneen kokoa niistä vanhoist hyvist ajoist, jolloin kaikki oli suurenpaa ja huokeenpaa.

      Selef Urge

      Selef Urge

    • Anonyymi

      Kukkuu???

      " Hän, joka todistaa tämän, sanoo: »Tämä on tosi, minä tulen pian.» Aamen. Tule, Herra Jeesus! "

      Jeesuksen Ilmestys Johannekselle 22:20

      Minua jännittää tässä ojotellessa, välillä olo on kärsimättömänpi ja välillä sitten pystyy chillaa hengailuvuujeksellisuujessa. 2020-luvulla se ylöstempaus on Juhanai Laukkosen mukaan ja hän on hyvin varmaankin ajantasalla missä mennään ajassa.

      Itse pidän sitä mahtollisena että 2020-luvulla tulee ylöstempjaus jonakin keväänä tai syksynä. Luuultavanmin syksyllä. Syynä saamani nävyllisys , jossa ylöstempjaus tapahtui silloin kun Suomessa ei ole pakkasija eikä helteitä vaan sellaista viilejänpää ajankohtaisuutta.

      Selef Urge

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      62
      1214
    2. Suhun ihastuminen oli liikaa mulle ...

      Se meni jo sairauden ja sekavuuden puolelle. Oisin tehnyt melkein mitä vain, että saisin sut ja se ei ole tervettä. Vars
      Ikävä
      34
      1020
    3. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      63
      1010
    4. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      26
      1007
    5. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      69
      955
    6. Onko kaivattunne puhelias

      Vai hiljainen hissukka.
      Ikävä
      46
      941
    7. Jiille kysymys

      Oletko kuitenkin mennyt eteenpäin ja sinulla joku uusi nainen kuvioissa? 🥹
      Ikävä
      73
      892
    8. Suomussalmen mustalaiset

      Uutena suomussalmelaisena mietin, että millasta porukkaa ovat?
      Suomussalmi
      17
      870
    9. Oletko mielestäsi kaivattusi

      ihannetyyppi ulkoisesti?
      Ikävä
      56
      852
    10. Minkälaiset hiukset

      kaivatullasi on? Miehellä Kenties ananas, puolikalju jne jne Naisella kenties vaaleat kiharat jne jne
      Ikävä
      27
      836
    Aihe