Minun paras kaveri

Anonyymi-ap

Minun paras kaveri jo leikkikoulusta on meidän yhteinen ystävä vaimoni kanssa.
Ennen lainasin leikkikalujani kaverille.
Nykyään olen antanut vaimoni kaverin pantavaksi yleensä kimpassa mutta olen antanut heille luvan panna vaikka en ole paikalla.
Olen myös komennushommissa ja poissa usein viikolla.
Kaveri on ollut meillä vaimoni kanssa näinä kertoina.

13

680

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toivottavasti vaimolla ei ole ehkäisyä että on edes jotain jännitystä elämässä.

      • Anonyymi

        Vaimollacon kierukka niin voimme nauttia täysillä ilman raskauspelkoa.
        Meillä nautinto on pääasia.
        Olisi kiva kun voisi vapaasti jutella asiasta jonkun kanssa, esteenä on pelko asian tulemisesta yleiseen tietoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimollacon kierukka niin voimme nauttia täysillä ilman raskauspelkoa.
        Meillä nautinto on pääasia.
        Olisi kiva kun voisi vapaasti jutella asiasta jonkun kanssa, esteenä on pelko asian tulemisesta yleiseen tietoon.

        Peräkamari luuseri se taas suoltaa paskaa


      • Anonyymi

        Me ei haeta jännitystä kimppakivasta tai parinvaihdosta.
        Haemme pelkkästöön nautintoa ja hyvänolon tunnetta.
        Vaimokin sanoo olon olevan omenaisen posket hehkuu punaisena ja sisus on siemeniä täynnä.


    • Anonyymi

      Mikäs siinä, vaimo on varmaan tyytyväinen kun saa kullia tarpeeksi. Onko kaverilla vaimoa ? Jos on niin sinäkin voisit nussia kaverin vaimoa välillä. Tai voisitte vaikka tavata kaikki naimisen merkeissä , elämästä pitää nauttia.

      • Anonyymi

        Ei aina käy että on samanlaiset halut kummallakin aviopuolisolla. Meillä käy vakkari mies joka panee vaimoani 4-6 yötä kuussa vaimonsa luvalla. Hänen vaimonsa ei halua meidän kimppaan mukaan. Hänellä on rakastaja jonka luona käy silloin kun hänen mies panee mun vaimoa.


    • Anonyymi

      Ai sun piti saaja puhdas omatunto että voit komennuksilla käydä vieraissa onnea teille mahtaa olla pirun täydellinen parisuhde

      • Anonyymi

        Ei ole ollut vielä tarvetta käydä vieraissa. Olen saanut kuumalta vaimoltani seksiä ihan riittävästi

        Kaikkein kìhoittavinta on katsoa toisen miehen panevan omaa vaimoa. Tykkään olla 69 asennossa vaimoni kanssa ja nuolla klitorisra ja katsoa läheltä .iten vieras kalu kyntää vaimoni pilluvakoa. Saan katsoa ja vaimo imee minua ja minä nuolen vaimoa ja vieras panee takaapäin vaimoani. Onko parempaa olemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ollut vielä tarvetta käydä vieraissa. Olen saanut kuumalta vaimoltani seksiä ihan riittävästi

        Kaikkein kìhoittavinta on katsoa toisen miehen panevan omaa vaimoa. Tykkään olla 69 asennossa vaimoni kanssa ja nuolla klitorisra ja katsoa läheltä .iten vieras kalu kyntää vaimoni pilluvakoa. Saan katsoa ja vaimo imee minua ja minä nuolen vaimoa ja vieras panee takaapäin vaimoani. Onko parempaa olemassa.

        lopuks kun vielä saa ottaa kullin suuhun ja imasta lastin onnee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        lopuks kun vielä saa ottaa kullin suuhun ja imasta lastin onnee

        Porsas röh röh


    • Anonyymi

      Dippi dappi duuuuuuu

      • Anonyymi

        Nimenomaan buaahaa


    • Anonyymi

      samoin mutta olen bi niin minäkin saan kyrpää viikonloppuisin kotona vaimo huilaa

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3683
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2297
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2009
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1884
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1306
    6. 80
      1215
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1104
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1030
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe