Minun paras kaveri jo leikkikoulusta on meidän yhteinen ystävä vaimoni kanssa.
Ennen lainasin leikkikalujani kaverille.
Nykyään olen antanut vaimoni kaverin pantavaksi yleensä kimpassa mutta olen antanut heille luvan panna vaikka en ole paikalla.
Olen myös komennushommissa ja poissa usein viikolla.
Kaveri on ollut meillä vaimoni kanssa näinä kertoina.
Minun paras kaveri
13
840
Vastaukset
- Anonyymi
Toivottavasti vaimolla ei ole ehkäisyä että on edes jotain jännitystä elämässä.
- Anonyymi
Vaimollacon kierukka niin voimme nauttia täysillä ilman raskauspelkoa.
Meillä nautinto on pääasia.
Olisi kiva kun voisi vapaasti jutella asiasta jonkun kanssa, esteenä on pelko asian tulemisesta yleiseen tietoon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaimollacon kierukka niin voimme nauttia täysillä ilman raskauspelkoa.
Meillä nautinto on pääasia.
Olisi kiva kun voisi vapaasti jutella asiasta jonkun kanssa, esteenä on pelko asian tulemisesta yleiseen tietoon.Peräkamari luuseri se taas suoltaa paskaa
- Anonyymi
Me ei haeta jännitystä kimppakivasta tai parinvaihdosta.
Haemme pelkkästöön nautintoa ja hyvänolon tunnetta.
Vaimokin sanoo olon olevan omenaisen posket hehkuu punaisena ja sisus on siemeniä täynnä.
- Anonyymi
Mikäs siinä, vaimo on varmaan tyytyväinen kun saa kullia tarpeeksi. Onko kaverilla vaimoa ? Jos on niin sinäkin voisit nussia kaverin vaimoa välillä. Tai voisitte vaikka tavata kaikki naimisen merkeissä , elämästä pitää nauttia.
- Anonyymi
Ei aina käy että on samanlaiset halut kummallakin aviopuolisolla. Meillä käy vakkari mies joka panee vaimoani 4-6 yötä kuussa vaimonsa luvalla. Hänen vaimonsa ei halua meidän kimppaan mukaan. Hänellä on rakastaja jonka luona käy silloin kun hänen mies panee mun vaimoa.
- Anonyymi
Ai sun piti saaja puhdas omatunto että voit komennuksilla käydä vieraissa onnea teille mahtaa olla pirun täydellinen parisuhde
- Anonyymi
Ei ole ollut vielä tarvetta käydä vieraissa. Olen saanut kuumalta vaimoltani seksiä ihan riittävästi
Kaikkein kìhoittavinta on katsoa toisen miehen panevan omaa vaimoa. Tykkään olla 69 asennossa vaimoni kanssa ja nuolla klitorisra ja katsoa läheltä .iten vieras kalu kyntää vaimoni pilluvakoa. Saan katsoa ja vaimo imee minua ja minä nuolen vaimoa ja vieras panee takaapäin vaimoani. Onko parempaa olemassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole ollut vielä tarvetta käydä vieraissa. Olen saanut kuumalta vaimoltani seksiä ihan riittävästi
Kaikkein kìhoittavinta on katsoa toisen miehen panevan omaa vaimoa. Tykkään olla 69 asennossa vaimoni kanssa ja nuolla klitorisra ja katsoa läheltä .iten vieras kalu kyntää vaimoni pilluvakoa. Saan katsoa ja vaimo imee minua ja minä nuolen vaimoa ja vieras panee takaapäin vaimoani. Onko parempaa olemassa.lopuks kun vielä saa ottaa kullin suuhun ja imasta lastin onnee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lopuks kun vielä saa ottaa kullin suuhun ja imasta lastin onnee
Porsas röh röh
- Anonyymi
Dippi dappi duuuuuuu
- Anonyymi
Nimenomaan buaahaa
- Anonyymi
samoin mutta olen bi niin minäkin saan kyrpää viikonloppuisin kotona vaimo huilaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984