Antaako Orpo siunauksensa Rydmanin toiminnalle?

Anonyymi-ap

46

270

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tottakai antaa luottamuksen.
      Kaikki hallituspuolueet antavat, ei kahta sanaa

    • Anonyymi

      Kokoomuksen saunaillassa on sanonta, että "riittää kun karvat kasvaa". Rydman saa varmasti heidän luottamuksen.

      • Anonyymi

        Mikä ihmeen siunaus..? Oisko tää keskustelunavaus pitänyt olla uskovaisten tms. ryhmässä?


    • Anonyymi

      Ei Urpo luovu pääministerin vakanssista vaan äänestää Rydmanin luottamuksesta. Jos pitää paikkansa että Rydman on hipelöinyt 14 vuotiaita lapsia ja sanonut heitä seksikkäiksi niin se on paha j

      • Anonyymi

        Ja sitten Hannu heräsi... (edellinen kirjoittaja)


    • Anonyymi

      Nytpä nähdään kokoomuksen arvomaailma.

    • Anonyymi

      NatsiPetterille kelpaa kaikki kunhan edistetään EKn agendaa.

    • Anonyymi

      Joko demareiden kulttuurineuvos sai tuomion?

    • Anonyymi

      Jos pikkutyttöihin kiinnostus on Kokoomukselle yksilysti, ei tuollainen puolue voi ajaa kansan asiaa eli goodbye!!!!

    • Anonyymi

      Ei saatana; "Syyttäjien ratkaisu tarkoitti sitä, että he pitivät Rydmanin käytöksestä kerrottuja tietoja uskottavina ja niiden julkista arvioimista perusteltuna."
      Kun lukee ne kähminnät, en näe mahdollisuutta Rydmanin jatkolle!

      Orpo haluaa pitää PM-paikastaan kynsinhampain joten saa nähdä mitä mieltä hän on???

      • Anonyymi

        Alaikäisille tytöille viinaa ja himaan.


    • Anonyymi

      Antaa tietenkin.

      Kokoomukselle on nyt tärkeintä saada köyhät ja duunarit kyykkyyn viedä EK:n kirjoittama hallitusohjelma läpi. Tähän tarvitaan persujen tuki, eikä sitä yhden persujen pedariministerin vuoksi vaaranneta.

      Vähän toki nuhdellaan, että soo soo! Ei saisi pikkutyttöjä vokotella. Ei olisi sopivaa käytöstä Kokoomuksen ministerille, hallituksen ministerille ei niin väliä.

    • Anonyymi

      Tämä pikkumies Rydman hakee seuraa mielellään saman kokoisten joukosta ja tätä me sitten ihmettelemme?

      • Anonyymi

        Ja henkisesti samantasoisten joukosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja henkisesti samantasoisten joukosta.

        Tuo on loukkaus 14 vuotiaita kohtaan!


    • Anonyymi

      Jee

    • Anonyymi

      Kun reilusti 30 vuotias mies hakeutuu 14 vuotiaiden lasten seuraan, tarjoaa alkoholia, lähentelee ja kehuu seksikkääksi, niin eihän se on normaalia. Se on sairasta. Tuollaisen miehen kuuluisi olla telkien takana, eikä ministerinä!

      Nyt mitataan Kokoomuksen nollatoleranssi ja arvopohja.

      • Anonyymi

        Arvostan miestä, jolla perhe on ykkösasia. Läsnäolon merkitys on ymmärretty.


      • Anonyymi

        Kokoomukselainen on Merikarvian hyllytetty kirkkoherrakin joka riparilla oli kännissä ja puhui seksuaalissävytteisesti nuorille.


    • Anonyymi

      Rydmanin touhut tiedettiin Kokoomuksessa pitkään. Erottivat vasta, kun oma maine oli pelissä. Luottamus tulee satavarmasti.

    • Anonyymi

      Näin Rydman tammikuussa 2023

      Rydman arvostelee blogikirjoituksessaan, ettei kokoomus ole ollut 17 vuoteen sellainen ”luotettava” ja ”faktoissa pitäytyvä” puolue, mitä se oli hänen liityttyään puolueen jäseneksi vuonna 2002. Rydmanin mukaan kokoomuksen johdolle tärkeämpää tuntuu olevan ”mielikuvavetoisuus”, mikä on näkynyt siinä, miten häntä on kohdeltu Helsingin Sanomien kesän ahdistelu-uutisoinnin jälkeen.

      • Anonyymi

        ”Olen kavereiden kanssa jutellut asiasta ja varsinkin kun kokoomusnuorissa Willen ja muiden miespuolisten henkilöiden toimesta oli paljon epäasiallista käytöstä, niin lopetin sitten itsekin siinä toiminnassa mukana olemisen. En ole nykyään mukana kokoomusnuorten toiminnassa enkä ole ollut tekemisissä Willen kanssa ainakaan viimeiseen 3–4 vuoteen.”

        Taitaa olla Kokoomuksessa muitakin kuin Rydman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Olen kavereiden kanssa jutellut asiasta ja varsinkin kun kokoomusnuorissa Willen ja muiden miespuolisten henkilöiden toimesta oli paljon epäasiallista käytöstä, niin lopetin sitten itsekin siinä toiminnassa mukana olemisen. En ole nykyään mukana kokoomusnuorten toiminnassa enkä ole ollut tekemisissä Willen kanssa ainakaan viimeiseen 3–4 vuoteen.”

        Taitaa olla Kokoomuksessa muitakin kuin Rydman.

        ”Rydmanin minuun kohdistama ahdistelu on ollut halailua, lääppimistä ja lähentelyä. Kysyttäessä tarkennan, että lääppimisellä ja lähentelyllä tarkoitan sitä, että joskus kosketus tuntuu ahdistavalta – kuten esimerkiksi, että hän tavatessamme ollessani 14-vuotias, heti ohjasi minua alaselästä koskemalla pöytään istumaan.”

        ”Tai että hän halaili minua todella paljon, esimerkiksi kerran kun olimme kaverini kanssa lähdössä kokoomusnuorten pikkujouluista pois, Rydman lähti kanssamme ”samaa matkaa”, vaikka oli kertomansa mukaan menossa eduskuntaan hakemaan tietokonettaan. Eduskunta oli täysin eri suunnassa kuin minne olimme menossa. Rydman onnistui halaamaan minua lyhyellä matkalla meitä saattaessaan yhteensä yhdeksän kertaa ennen kuin lähti eri suuntaan.”

        ”Olen selvittänyt tätä asiaa myös kokoomuksen puoluejohdon kanssa. Olen kertonut tästä asiasta joulukuussa 2019 kokoomuksen varapuheenjohtaja Mari-Leena Talvitiellelle. Olen kuitenkin kokenut, että asian käsittelyä ei ole varsinaisesti kannustettu puolueen sisällä.”

        ”Jodelissa on valtakunnallinen ryhmä nimeltä Kokoomusnuoret, joka on etenkin pääkaupunkiseudulla aktiivinen. Joku oli avannut sinne langan, missä kysyttiin, mitkä ovat kokoomusnuorten julkiset salaisuudet. Lankaan oli tullut tosi paljon kommentteja, joista kaikki lukiessaan sai kyllä selville, ketä asia koski.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Rydmanin minuun kohdistama ahdistelu on ollut halailua, lääppimistä ja lähentelyä. Kysyttäessä tarkennan, että lääppimisellä ja lähentelyllä tarkoitan sitä, että joskus kosketus tuntuu ahdistavalta – kuten esimerkiksi, että hän tavatessamme ollessani 14-vuotias, heti ohjasi minua alaselästä koskemalla pöytään istumaan.”

        ”Tai että hän halaili minua todella paljon, esimerkiksi kerran kun olimme kaverini kanssa lähdössä kokoomusnuorten pikkujouluista pois, Rydman lähti kanssamme ”samaa matkaa”, vaikka oli kertomansa mukaan menossa eduskuntaan hakemaan tietokonettaan. Eduskunta oli täysin eri suunnassa kuin minne olimme menossa. Rydman onnistui halaamaan minua lyhyellä matkalla meitä saattaessaan yhteensä yhdeksän kertaa ennen kuin lähti eri suuntaan.”

        ”Olen selvittänyt tätä asiaa myös kokoomuksen puoluejohdon kanssa. Olen kertonut tästä asiasta joulukuussa 2019 kokoomuksen varapuheenjohtaja Mari-Leena Talvitiellelle. Olen kuitenkin kokenut, että asian käsittelyä ei ole varsinaisesti kannustettu puolueen sisällä.”

        ”Jodelissa on valtakunnallinen ryhmä nimeltä Kokoomusnuoret, joka on etenkin pääkaupunkiseudulla aktiivinen. Joku oli avannut sinne langan, missä kysyttiin, mitkä ovat kokoomusnuorten julkiset salaisuudet. Lankaan oli tullut tosi paljon kommentteja, joista kaikki lukiessaan sai kyllä selville, ketä asia koski.”

        Mielenkiintoista ketkä kokoomuksesta antavat luottamuksen. Todella mielenkiintoista.


    • Anonyymi

      Hyväksyykö Orpo pedofiilian?

      • Anonyymi

        Hyvä kysymys. Näinkö alkaa kokoomuksen sädekehä sammua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kysymys. Näinkö alkaa kokoomuksen sädekehä sammua.

        Pahoin pelkään, että Rydmanin kaltaisia lastenahdistelijoita on siellä enemmän. Rydman erotettiin varoitukseksi, jotta muut ymmärtävät olla jäämättä kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pahoin pelkään, että Rydmanin kaltaisia lastenahdistelijoita on siellä enemmän. Rydman erotettiin varoitukseksi, jotta muut ymmärtävät olla jäämättä kiinni.

        "Olen selvittänyt tätä asiaa myös kokoomuksen puoluejohdon kanssa. Olen kertonut tästä asiasta joulukuussa 2019 kokoomuksen varapuheenjohtaja Mari-Leena Talvitiellelle. Olen kuitenkin kokenut, että asian käsittelyä ei ole varsinaisesti kannustettu puolueen sisällä.”

        Siinä se tulee esiin, että puoluejohto ei tee mitään. Ahdistelu on siis sallittua ja nuorilla ei ole mitään oikeusturvaa.


    • Anonyymi

      EI ME MITÄÄN LUULLA.

      LUULOTAUTISET LUULEE ?

      HAHHAHHAAA.

      JA POOOIS.

    • Anonyymi

      Miten on kristillisten Räsänen etunenässä hyväksyykö hän pedofiilin?

      • Anonyymi

        Jos se raamatussa hyväksytään.


    • Anonyymi

      Kokoomus antaa tukensa Willelle!

    • Anonyymi

      Ja kristilliset

    • Anonyymi

      Meillä on hyvä hallitusohjelma!

    • Anonyymi

      Tänään nähdään ketkä kannattavat lasten seksuaalista ahdistelua!

    • Anonyymi

      Orpo pyyhkii hikeä kasvoiltaan ja tuijottaa tyyliin "tonnin seteli" kohti taivaanrantaa toivoen kansalaisten mielenkiinnon kohdistuvan johonkin muuhun.

    • Anonyymi

      Kyllä Orpo tukee Rydmanin toimintaa. Orpolle on nyt tärkeintä toteuttaa hallitusohjelmaa ja tästä syystä tukee lastenahdistelijaa.

      Toki jos Orpo olisi viisas hän äänestäisi Rydmanille epäluottamusta ja kaataisi hallituksen, sillä Perussuomalaisten tilanne on sen verran kehno, että Orpo joutuu todennäköisesti hallituksensa vielä hajottamaan tai hajoaa itsestään.

      Mitä alemmas Persujen kannatus menee, sitä vaikeammaksi menee hallitusyhteistyö ja siitä on jo merkkejä ilmassa. Esim. persujen jättäytyminen pois ainoana eduskuntaryhmänä eduskunnan rasismin vastaisesta keskusteluista.
      Persut tuntien, lisää keskisormennäyttöjä on tulossa.

    • Anonyymi

      Orpo tukee mielellään lapsenahdistelijaa.

    • Anonyymi

      Tietenkin.Orpo haluaa pitää läjän kasassa ja vannoa, että hallitus toimii.Rasismi ja tyttöjen ja naisten oikeudet ei merkitse mitään. Oikeissa töissä joutuisi kantamaan vastuun, mutta hallitus on pervoilun paratiisi. Siellä voi sikailla ihan vapaasti.Hillotolpalla on hyvä olla.

    • Anonyymi

      Myös kristilliset hyväksyvät pedofiilian.

      • Anonyymi

        Se ei sinänsä ole ihme. Papit ovat kautta historian olleet pahimpia lapsiin sekaantujia.


    • Anonyymi

      Ei Orpoa voi ainakaan lyhytpinnaiseksi syyttää ja ymmärrystä tuntuu löytyvän. Empatiaakin, vaikka se on persuille kirosana.

      Purra nosti ex-kokoomuslaisen lastenahdistelijan ministeriksi puhtaasti vittuillakseen Orpolle ja Kokoomukselle. Nyt Orpo joutuu vieläpä puolustamaan tätä lastenahdistelijaa ja äänestämään hänen luottamuksestaan. Kyllä se kovaa pokkaa vaatii alkaa puolustamaan lastenahdistelijaa.

      Orpo ottaa myös ison riskin, sillä jos luottamusäänestyksen jälkeen Rydmanista paljastuu uusia tapauksia, niin Orpo joutuu kyllä erittäin huonoon valoon.

      • Anonyymi

        En epäile hetkeäkään etteikö uusia tapauksia löytyisi. Sen verran perverssi ja kieroutunut mieli tuolla jammu-sedällä on.


    • Anonyymi

      No tottakai antaa, kuinkas muuten?

      • Anonyymi

        Taitaa Orpoa itseäänkin kiihottaa pikkutyöt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa Orpoa itseäänkin kiihottaa pikkutyöt.

        tytöt


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      139
      4051
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      121
      1581
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1396
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1254
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      47
      1128
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1086
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1071
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      60
      1028
    Aihe