JUHANNUS = RAHANNUS

Anonyymi-ap

Katsokaa linja-autoasemilla KUINKA PUPU RÖYHII PAUNUN PERINNÖSSÄ! HILLOTTAEN! Juhannus = Rahannus! Nimittäin Pupulle! Pupu ulosmittaa Paunun perinnön juhannuksenakin!

17

408

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aika kurjasti on asiat, jos ei edes juhannuksena osata tehdä rahaa.

      • Anonyymi

        Ei Paunu tee enää rahaa milloinkaan


      • Anonyymi

        Paunun asiathan ovat olleet kurjasti jo monta vuotta. Todella kurjasti. Paunun lopullinen alamäki alkoi mittaviksi paisuneista asianajokuluista 2012-2015, joilla yritettiin turhaan kaataa Onnibussin luvat. Sitten alamäki jyrkkeni henk. koht. ongelmien, kartellisanktioiden, kilpailutushäviöiden ja asiakaskadon kautta firman lopettamiseen. Kukapa tuollaisen taakan olisi harteilleen ottanut jatkaakseen Paunun toimintaa? Aivan oikein! Ei kukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paunun asiathan ovat olleet kurjasti jo monta vuotta. Todella kurjasti. Paunun lopullinen alamäki alkoi mittaviksi paisuneista asianajokuluista 2012-2015, joilla yritettiin turhaan kaataa Onnibussin luvat. Sitten alamäki jyrkkeni henk. koht. ongelmien, kartellisanktioiden, kilpailutushäviöiden ja asiakaskadon kautta firman lopettamiseen. Kukapa tuollaisen taakan olisi harteilleen ottanut jatkaakseen Paunun toimintaa? Aivan oikein! Ei kukaan.

        Noista Paunun kilpailutushäviöistä, joista täällä riemuittiin mielettömästi, vielä sen verran, että Paunun tarjous oli aika realistinen hinnaltaan. PirTil teki jostain kumman syystä tarjouksen, jolla sai yli miljoonan euron tappion jokaiselle sopimusvuodelle. No, nyt olemme tapauksesta viisaampia, Paunu hävisi kilpailun, PirTil voitti kilpailun, kumpaakaan ei ole enää kilpailemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paunun asiathan ovat olleet kurjasti jo monta vuotta. Todella kurjasti. Paunun lopullinen alamäki alkoi mittaviksi paisuneista asianajokuluista 2012-2015, joilla yritettiin turhaan kaataa Onnibussin luvat. Sitten alamäki jyrkkeni henk. koht. ongelmien, kartellisanktioiden, kilpailutushäviöiden ja asiakaskadon kautta firman lopettamiseen. Kukapa tuollaisen taakan olisi harteilleen ottanut jatkaakseen Paunun toimintaa? Aivan oikein! Ei kukaan.

        Suurin virhe Paunulla tehtiin syksyllä 2011 kun Masi viittasi kintaalla Laurin neuvoille. Lauri esitti tuolloin että Paunu haastaisi SatLin kilpailulle avautuvalla Tampere-Pori linjalla 2012 alusta alkaen. Ja olisi siten suunnannäyttäjänä muille paroneille tiellä pois sukuoikeuksista. No, Masi hylkäsi ajatuksen ja Laurin oli kaadettava sukuoikeudet itse. Syntyi Onnibus ja loppu onkin historiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin virhe Paunulla tehtiin syksyllä 2011 kun Masi viittasi kintaalla Laurin neuvoille. Lauri esitti tuolloin että Paunu haastaisi SatLin kilpailulle avautuvalla Tampere-Pori linjalla 2012 alusta alkaen. Ja olisi siten suunnannäyttäjänä muille paroneille tiellä pois sukuoikeuksista. No, Masi hylkäsi ajatuksen ja Laurin oli kaadettava sukuoikeudet itse. Syntyi Onnibus ja loppu onkin historiaa.

        Masin oli pakko hylätä Laurin ehdotus koska LAL:ssa olivat salaliitossa että kukaan ei hae reittilupia ja siten viranomaiset painostetaankin jatkamaan sukuoikeuksia. Mutta tuolloinhan Lauri ei vielä tiennyt että noin voimakas laiton kartelli oli eikä sitä että myös Masi oli siinä mukana. Laurihan arvosti vielä syksyllä 2011 Masia ja luuli tämän olevan rehdin pelin mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Paunu tee enää rahaa milloinkaan

        Julkaistuista ja salatuista tilinpäätösasiakirjoista päätellen ei tee rahaa kyllä Valkeakosken Liikennekään, saati sitten Tamponi.
        Muistutuksena vielä punapöksyille, että se miinusmerkki tulossarakkeessa on paljon huonompi asia kuin plussa.
        Omavaraisuusasteesta puhuttaessa on aina parempi mitä lähempänä 100 prossaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Julkaistuista ja salatuista tilinpäätösasiakirjoista päätellen ei tee rahaa kyllä Valkeakosken Liikennekään, saati sitten Tamponi.
        Muistutuksena vielä punapöksyille, että se miinusmerkki tulossarakkeessa on paljon huonompi asia kuin plussa.
        Omavaraisuusasteesta puhuttaessa on aina parempi mitä lähempänä 100 prossaa.

        "Omavaraisuusasteesta puhuttaessa on aina parempi mitä lähempänä 100 prossaa."
        Tuollaisia bussiyhtiöitä ei nykyisin taida montaakaan olla. Vielä kolmekymmentä vuotta sitten joitakin taisi olla, yksi tuolla Mikkelin suunnalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Omavaraisuusasteesta puhuttaessa on aina parempi mitä lähempänä 100 prossaa."
        Tuollaisia bussiyhtiöitä ei nykyisin taida montaakaan olla. Vielä kolmekymmentä vuotta sitten joitakin taisi olla, yksi tuolla Mikkelin suunnalla.

        Kyllä niitä jokunen taitaa vielä olla, mutta ovat pieniä firmoja.
        Vähänkään isommassa firmassa on aina sen verran normaalisti siirtovelkoja yms. että 100 prossan omavaraisuusaste ei voi toteutua.
        Mutta eihän tuokaan mittari kerro koko totuutta, on vain suuntaa antava.
        Onhan muutamia yhtiöitä joiden omavaraisuus on ollut vuosia miinuksella ja silti toimivat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Omavaraisuusasteesta puhuttaessa on aina parempi mitä lähempänä 100 prossaa."
        Tuollaisia bussiyhtiöitä ei nykyisin taida montaakaan olla. Vielä kolmekymmentä vuotta sitten joitakin taisi olla, yksi tuolla Mikkelin suunnalla.

        Vielä kolmekymmentä vuotta sitten oli sukuoikeudet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paunun asiathan ovat olleet kurjasti jo monta vuotta. Todella kurjasti. Paunun lopullinen alamäki alkoi mittaviksi paisuneista asianajokuluista 2012-2015, joilla yritettiin turhaan kaataa Onnibussin luvat. Sitten alamäki jyrkkeni henk. koht. ongelmien, kartellisanktioiden, kilpailutushäviöiden ja asiakaskadon kautta firman lopettamiseen. Kukapa tuollaisen taakan olisi harteilleen ottanut jatkaakseen Paunun toimintaa? Aivan oikein! Ei kukaan.

        Vielä lopettamishetkelläkin Paunun taloudellinen tilanne oli parempi kuin esim. Valkeakosken Liikenteen tilanne. Myös Onnibussin tilanne on vaikea, mutta siellä tukea antaa pääomasijoittaja. Harmillista, että Paunun toiminnalle ei löytynyt jatkajaa. Se oli niitä harvoja yrityksiä, jotka huolehtivat vielä kaluston ylläpidosta ja se piti huolta myös henkilökunnasta. Nykyinen tilanne on sellainen, että rehellisellä pelillä ei enää pärjää, vaan pitää tinkiä sopimusten noudattamisesta mikäli aikoo olla leikissä mukana. Tässä voisi heittää pallon liikenteen tilaajalle, miksi se ei valvo omien sopimustensa noudattamista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin virhe Paunulla tehtiin syksyllä 2011 kun Masi viittasi kintaalla Laurin neuvoille. Lauri esitti tuolloin että Paunu haastaisi SatLin kilpailulle avautuvalla Tampere-Pori linjalla 2012 alusta alkaen. Ja olisi siten suunnannäyttäjänä muille paroneille tiellä pois sukuoikeuksista. No, Masi hylkäsi ajatuksen ja Laurin oli kaadettava sukuoikeudet itse. Syntyi Onnibus ja loppu onkin historiaa.

        Jos Paunu olisi lähtenyt Laurin kelkkaan silloin, olisi konkurssi koittanut melko nopeasti. Kaikki Laurin kokeilut ovat päättyneet konkurssiin tai melkein konkurssiin, kunnes on löydetty joku hölmö pelastaja.


    • Anonyymi

      Kauheen kiva. Onko sulla kuitenkin Kimmo joku erityinen syy, että miksi tätä samaa saagaa pitää jauhaa kymmenissä eri aloituksissa

      • Anonyymi

        Joo, Kimmolta kysyinkin. En millään johtajalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, Kimmolta kysyinkin. En millään johtajalta

        Kimmo on koulutusjohtaja ja päätoimittaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kimmo on koulutusjohtaja ja päätoimittaja.

        Joo, suomi24 palstan päätoimittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, suomi24 palstan päätoimittaja

        Kimmo ei kirjoita täällä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sannalla tänään vuorossa The Daily Show

      Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.
      Maailman menoa
      56
      7795
    2. Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut

      Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m
      Maailman menoa
      67
      5891
    3. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

      Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      61
      5380
    4. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

      https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      51
      5273
    5. Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään

      eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm
      Maailman menoa
      108
      4612
    6. Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"

      Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo
      Maailman menoa
      107
      2323
    7. Ei välimatka meitä erottanut

      Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e
      Ikävä
      3
      1196
    8. Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!

      Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol
      Maajussille morsian
      4
      1165
    9. Kohta taas mesikämmeneen

      Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa
      Ähtäri
      37
      1016
    10. Olin ihan varma että sä olet se oikea

      Tunteet kuitenkin kuoli käyttäytymisesi johdosta. Hyvin tehty jos oli tarkoituskin. Oppia ikä kaikki ja jotkut ei opi ko
      Ikävä
      43
      974
    Aihe