JUHANNUS = RAHANNUS

Anonyymi-ap

Katsokaa linja-autoasemilla KUINKA PUPU RÖYHII PAUNUN PERINNÖSSÄ! HILLOTTAEN! Juhannus = Rahannus! Nimittäin Pupulle! Pupu ulosmittaa Paunun perinnön juhannuksenakin!

17

388

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aika kurjasti on asiat, jos ei edes juhannuksena osata tehdä rahaa.

      • Anonyymi

        Ei Paunu tee enää rahaa milloinkaan


      • Anonyymi

        Paunun asiathan ovat olleet kurjasti jo monta vuotta. Todella kurjasti. Paunun lopullinen alamäki alkoi mittaviksi paisuneista asianajokuluista 2012-2015, joilla yritettiin turhaan kaataa Onnibussin luvat. Sitten alamäki jyrkkeni henk. koht. ongelmien, kartellisanktioiden, kilpailutushäviöiden ja asiakaskadon kautta firman lopettamiseen. Kukapa tuollaisen taakan olisi harteilleen ottanut jatkaakseen Paunun toimintaa? Aivan oikein! Ei kukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paunun asiathan ovat olleet kurjasti jo monta vuotta. Todella kurjasti. Paunun lopullinen alamäki alkoi mittaviksi paisuneista asianajokuluista 2012-2015, joilla yritettiin turhaan kaataa Onnibussin luvat. Sitten alamäki jyrkkeni henk. koht. ongelmien, kartellisanktioiden, kilpailutushäviöiden ja asiakaskadon kautta firman lopettamiseen. Kukapa tuollaisen taakan olisi harteilleen ottanut jatkaakseen Paunun toimintaa? Aivan oikein! Ei kukaan.

        Noista Paunun kilpailutushäviöistä, joista täällä riemuittiin mielettömästi, vielä sen verran, että Paunun tarjous oli aika realistinen hinnaltaan. PirTil teki jostain kumman syystä tarjouksen, jolla sai yli miljoonan euron tappion jokaiselle sopimusvuodelle. No, nyt olemme tapauksesta viisaampia, Paunu hävisi kilpailun, PirTil voitti kilpailun, kumpaakaan ei ole enää kilpailemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paunun asiathan ovat olleet kurjasti jo monta vuotta. Todella kurjasti. Paunun lopullinen alamäki alkoi mittaviksi paisuneista asianajokuluista 2012-2015, joilla yritettiin turhaan kaataa Onnibussin luvat. Sitten alamäki jyrkkeni henk. koht. ongelmien, kartellisanktioiden, kilpailutushäviöiden ja asiakaskadon kautta firman lopettamiseen. Kukapa tuollaisen taakan olisi harteilleen ottanut jatkaakseen Paunun toimintaa? Aivan oikein! Ei kukaan.

        Suurin virhe Paunulla tehtiin syksyllä 2011 kun Masi viittasi kintaalla Laurin neuvoille. Lauri esitti tuolloin että Paunu haastaisi SatLin kilpailulle avautuvalla Tampere-Pori linjalla 2012 alusta alkaen. Ja olisi siten suunnannäyttäjänä muille paroneille tiellä pois sukuoikeuksista. No, Masi hylkäsi ajatuksen ja Laurin oli kaadettava sukuoikeudet itse. Syntyi Onnibus ja loppu onkin historiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin virhe Paunulla tehtiin syksyllä 2011 kun Masi viittasi kintaalla Laurin neuvoille. Lauri esitti tuolloin että Paunu haastaisi SatLin kilpailulle avautuvalla Tampere-Pori linjalla 2012 alusta alkaen. Ja olisi siten suunnannäyttäjänä muille paroneille tiellä pois sukuoikeuksista. No, Masi hylkäsi ajatuksen ja Laurin oli kaadettava sukuoikeudet itse. Syntyi Onnibus ja loppu onkin historiaa.

        Masin oli pakko hylätä Laurin ehdotus koska LAL:ssa olivat salaliitossa että kukaan ei hae reittilupia ja siten viranomaiset painostetaankin jatkamaan sukuoikeuksia. Mutta tuolloinhan Lauri ei vielä tiennyt että noin voimakas laiton kartelli oli eikä sitä että myös Masi oli siinä mukana. Laurihan arvosti vielä syksyllä 2011 Masia ja luuli tämän olevan rehdin pelin mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Paunu tee enää rahaa milloinkaan

        Julkaistuista ja salatuista tilinpäätösasiakirjoista päätellen ei tee rahaa kyllä Valkeakosken Liikennekään, saati sitten Tamponi.
        Muistutuksena vielä punapöksyille, että se miinusmerkki tulossarakkeessa on paljon huonompi asia kuin plussa.
        Omavaraisuusasteesta puhuttaessa on aina parempi mitä lähempänä 100 prossaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Julkaistuista ja salatuista tilinpäätösasiakirjoista päätellen ei tee rahaa kyllä Valkeakosken Liikennekään, saati sitten Tamponi.
        Muistutuksena vielä punapöksyille, että se miinusmerkki tulossarakkeessa on paljon huonompi asia kuin plussa.
        Omavaraisuusasteesta puhuttaessa on aina parempi mitä lähempänä 100 prossaa.

        "Omavaraisuusasteesta puhuttaessa on aina parempi mitä lähempänä 100 prossaa."
        Tuollaisia bussiyhtiöitä ei nykyisin taida montaakaan olla. Vielä kolmekymmentä vuotta sitten joitakin taisi olla, yksi tuolla Mikkelin suunnalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Omavaraisuusasteesta puhuttaessa on aina parempi mitä lähempänä 100 prossaa."
        Tuollaisia bussiyhtiöitä ei nykyisin taida montaakaan olla. Vielä kolmekymmentä vuotta sitten joitakin taisi olla, yksi tuolla Mikkelin suunnalla.

        Kyllä niitä jokunen taitaa vielä olla, mutta ovat pieniä firmoja.
        Vähänkään isommassa firmassa on aina sen verran normaalisti siirtovelkoja yms. että 100 prossan omavaraisuusaste ei voi toteutua.
        Mutta eihän tuokaan mittari kerro koko totuutta, on vain suuntaa antava.
        Onhan muutamia yhtiöitä joiden omavaraisuus on ollut vuosia miinuksella ja silti toimivat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Omavaraisuusasteesta puhuttaessa on aina parempi mitä lähempänä 100 prossaa."
        Tuollaisia bussiyhtiöitä ei nykyisin taida montaakaan olla. Vielä kolmekymmentä vuotta sitten joitakin taisi olla, yksi tuolla Mikkelin suunnalla.

        Vielä kolmekymmentä vuotta sitten oli sukuoikeudet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paunun asiathan ovat olleet kurjasti jo monta vuotta. Todella kurjasti. Paunun lopullinen alamäki alkoi mittaviksi paisuneista asianajokuluista 2012-2015, joilla yritettiin turhaan kaataa Onnibussin luvat. Sitten alamäki jyrkkeni henk. koht. ongelmien, kartellisanktioiden, kilpailutushäviöiden ja asiakaskadon kautta firman lopettamiseen. Kukapa tuollaisen taakan olisi harteilleen ottanut jatkaakseen Paunun toimintaa? Aivan oikein! Ei kukaan.

        Vielä lopettamishetkelläkin Paunun taloudellinen tilanne oli parempi kuin esim. Valkeakosken Liikenteen tilanne. Myös Onnibussin tilanne on vaikea, mutta siellä tukea antaa pääomasijoittaja. Harmillista, että Paunun toiminnalle ei löytynyt jatkajaa. Se oli niitä harvoja yrityksiä, jotka huolehtivat vielä kaluston ylläpidosta ja se piti huolta myös henkilökunnasta. Nykyinen tilanne on sellainen, että rehellisellä pelillä ei enää pärjää, vaan pitää tinkiä sopimusten noudattamisesta mikäli aikoo olla leikissä mukana. Tässä voisi heittää pallon liikenteen tilaajalle, miksi se ei valvo omien sopimustensa noudattamista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin virhe Paunulla tehtiin syksyllä 2011 kun Masi viittasi kintaalla Laurin neuvoille. Lauri esitti tuolloin että Paunu haastaisi SatLin kilpailulle avautuvalla Tampere-Pori linjalla 2012 alusta alkaen. Ja olisi siten suunnannäyttäjänä muille paroneille tiellä pois sukuoikeuksista. No, Masi hylkäsi ajatuksen ja Laurin oli kaadettava sukuoikeudet itse. Syntyi Onnibus ja loppu onkin historiaa.

        Jos Paunu olisi lähtenyt Laurin kelkkaan silloin, olisi konkurssi koittanut melko nopeasti. Kaikki Laurin kokeilut ovat päättyneet konkurssiin tai melkein konkurssiin, kunnes on löydetty joku hölmö pelastaja.


    • Anonyymi

      Kauheen kiva. Onko sulla kuitenkin Kimmo joku erityinen syy, että miksi tätä samaa saagaa pitää jauhaa kymmenissä eri aloituksissa

      • Anonyymi

        Joo, Kimmolta kysyinkin. En millään johtajalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, Kimmolta kysyinkin. En millään johtajalta

        Kimmo on koulutusjohtaja ja päätoimittaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kimmo on koulutusjohtaja ja päätoimittaja.

        Joo, suomi24 palstan päätoimittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, suomi24 palstan päätoimittaja

        Kimmo ei kirjoita täällä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ikävöin sinua kokoyön!

      En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      49
      3311
    2. Kova karman laki

      Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      543
      2037
    3. Päivieni piristys, missä olet?

      Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      17
      1950
    4. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

      jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      82
      1917
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

      En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      20
      1578
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

      Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1508
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

      Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1386
    8. Millainen kaivattusi luonne on?

      Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      90
      1349
    9. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

      Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1287
    10. UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa

      Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa
      Lappeenranta
      113
      1195
    Aihe