Katsokaa linja-autoasemilla KUINKA PUPU RÖYHII PAUNUN PERINNÖSSÄ! HILLOTTAEN! Juhannus = Rahannus! Nimittäin Pupulle! Pupu ulosmittaa Paunun perinnön juhannuksenakin!
JUHANNUS = RAHANNUS
17
432
Vastaukset
- Anonyymi
Aika kurjasti on asiat, jos ei edes juhannuksena osata tehdä rahaa.
- Anonyymi
Ei Paunu tee enää rahaa milloinkaan
- Anonyymi
Paunun asiathan ovat olleet kurjasti jo monta vuotta. Todella kurjasti. Paunun lopullinen alamäki alkoi mittaviksi paisuneista asianajokuluista 2012-2015, joilla yritettiin turhaan kaataa Onnibussin luvat. Sitten alamäki jyrkkeni henk. koht. ongelmien, kartellisanktioiden, kilpailutushäviöiden ja asiakaskadon kautta firman lopettamiseen. Kukapa tuollaisen taakan olisi harteilleen ottanut jatkaakseen Paunun toimintaa? Aivan oikein! Ei kukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paunun asiathan ovat olleet kurjasti jo monta vuotta. Todella kurjasti. Paunun lopullinen alamäki alkoi mittaviksi paisuneista asianajokuluista 2012-2015, joilla yritettiin turhaan kaataa Onnibussin luvat. Sitten alamäki jyrkkeni henk. koht. ongelmien, kartellisanktioiden, kilpailutushäviöiden ja asiakaskadon kautta firman lopettamiseen. Kukapa tuollaisen taakan olisi harteilleen ottanut jatkaakseen Paunun toimintaa? Aivan oikein! Ei kukaan.
Noista Paunun kilpailutushäviöistä, joista täällä riemuittiin mielettömästi, vielä sen verran, että Paunun tarjous oli aika realistinen hinnaltaan. PirTil teki jostain kumman syystä tarjouksen, jolla sai yli miljoonan euron tappion jokaiselle sopimusvuodelle. No, nyt olemme tapauksesta viisaampia, Paunu hävisi kilpailun, PirTil voitti kilpailun, kumpaakaan ei ole enää kilpailemassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paunun asiathan ovat olleet kurjasti jo monta vuotta. Todella kurjasti. Paunun lopullinen alamäki alkoi mittaviksi paisuneista asianajokuluista 2012-2015, joilla yritettiin turhaan kaataa Onnibussin luvat. Sitten alamäki jyrkkeni henk. koht. ongelmien, kartellisanktioiden, kilpailutushäviöiden ja asiakaskadon kautta firman lopettamiseen. Kukapa tuollaisen taakan olisi harteilleen ottanut jatkaakseen Paunun toimintaa? Aivan oikein! Ei kukaan.
Suurin virhe Paunulla tehtiin syksyllä 2011 kun Masi viittasi kintaalla Laurin neuvoille. Lauri esitti tuolloin että Paunu haastaisi SatLin kilpailulle avautuvalla Tampere-Pori linjalla 2012 alusta alkaen. Ja olisi siten suunnannäyttäjänä muille paroneille tiellä pois sukuoikeuksista. No, Masi hylkäsi ajatuksen ja Laurin oli kaadettava sukuoikeudet itse. Syntyi Onnibus ja loppu onkin historiaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suurin virhe Paunulla tehtiin syksyllä 2011 kun Masi viittasi kintaalla Laurin neuvoille. Lauri esitti tuolloin että Paunu haastaisi SatLin kilpailulle avautuvalla Tampere-Pori linjalla 2012 alusta alkaen. Ja olisi siten suunnannäyttäjänä muille paroneille tiellä pois sukuoikeuksista. No, Masi hylkäsi ajatuksen ja Laurin oli kaadettava sukuoikeudet itse. Syntyi Onnibus ja loppu onkin historiaa.
Masin oli pakko hylätä Laurin ehdotus koska LAL:ssa olivat salaliitossa että kukaan ei hae reittilupia ja siten viranomaiset painostetaankin jatkamaan sukuoikeuksia. Mutta tuolloinhan Lauri ei vielä tiennyt että noin voimakas laiton kartelli oli eikä sitä että myös Masi oli siinä mukana. Laurihan arvosti vielä syksyllä 2011 Masia ja luuli tämän olevan rehdin pelin mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Paunu tee enää rahaa milloinkaan
Julkaistuista ja salatuista tilinpäätösasiakirjoista päätellen ei tee rahaa kyllä Valkeakosken Liikennekään, saati sitten Tamponi.
Muistutuksena vielä punapöksyille, että se miinusmerkki tulossarakkeessa on paljon huonompi asia kuin plussa.
Omavaraisuusasteesta puhuttaessa on aina parempi mitä lähempänä 100 prossaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Julkaistuista ja salatuista tilinpäätösasiakirjoista päätellen ei tee rahaa kyllä Valkeakosken Liikennekään, saati sitten Tamponi.
Muistutuksena vielä punapöksyille, että se miinusmerkki tulossarakkeessa on paljon huonompi asia kuin plussa.
Omavaraisuusasteesta puhuttaessa on aina parempi mitä lähempänä 100 prossaa."Omavaraisuusasteesta puhuttaessa on aina parempi mitä lähempänä 100 prossaa."
Tuollaisia bussiyhtiöitä ei nykyisin taida montaakaan olla. Vielä kolmekymmentä vuotta sitten joitakin taisi olla, yksi tuolla Mikkelin suunnalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Omavaraisuusasteesta puhuttaessa on aina parempi mitä lähempänä 100 prossaa."
Tuollaisia bussiyhtiöitä ei nykyisin taida montaakaan olla. Vielä kolmekymmentä vuotta sitten joitakin taisi olla, yksi tuolla Mikkelin suunnalla.Kyllä niitä jokunen taitaa vielä olla, mutta ovat pieniä firmoja.
Vähänkään isommassa firmassa on aina sen verran normaalisti siirtovelkoja yms. että 100 prossan omavaraisuusaste ei voi toteutua.
Mutta eihän tuokaan mittari kerro koko totuutta, on vain suuntaa antava.
Onhan muutamia yhtiöitä joiden omavaraisuus on ollut vuosia miinuksella ja silti toimivat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Omavaraisuusasteesta puhuttaessa on aina parempi mitä lähempänä 100 prossaa."
Tuollaisia bussiyhtiöitä ei nykyisin taida montaakaan olla. Vielä kolmekymmentä vuotta sitten joitakin taisi olla, yksi tuolla Mikkelin suunnalla.Vielä kolmekymmentä vuotta sitten oli sukuoikeudet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paunun asiathan ovat olleet kurjasti jo monta vuotta. Todella kurjasti. Paunun lopullinen alamäki alkoi mittaviksi paisuneista asianajokuluista 2012-2015, joilla yritettiin turhaan kaataa Onnibussin luvat. Sitten alamäki jyrkkeni henk. koht. ongelmien, kartellisanktioiden, kilpailutushäviöiden ja asiakaskadon kautta firman lopettamiseen. Kukapa tuollaisen taakan olisi harteilleen ottanut jatkaakseen Paunun toimintaa? Aivan oikein! Ei kukaan.
Vielä lopettamishetkelläkin Paunun taloudellinen tilanne oli parempi kuin esim. Valkeakosken Liikenteen tilanne. Myös Onnibussin tilanne on vaikea, mutta siellä tukea antaa pääomasijoittaja. Harmillista, että Paunun toiminnalle ei löytynyt jatkajaa. Se oli niitä harvoja yrityksiä, jotka huolehtivat vielä kaluston ylläpidosta ja se piti huolta myös henkilökunnasta. Nykyinen tilanne on sellainen, että rehellisellä pelillä ei enää pärjää, vaan pitää tinkiä sopimusten noudattamisesta mikäli aikoo olla leikissä mukana. Tässä voisi heittää pallon liikenteen tilaajalle, miksi se ei valvo omien sopimustensa noudattamista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suurin virhe Paunulla tehtiin syksyllä 2011 kun Masi viittasi kintaalla Laurin neuvoille. Lauri esitti tuolloin että Paunu haastaisi SatLin kilpailulle avautuvalla Tampere-Pori linjalla 2012 alusta alkaen. Ja olisi siten suunnannäyttäjänä muille paroneille tiellä pois sukuoikeuksista. No, Masi hylkäsi ajatuksen ja Laurin oli kaadettava sukuoikeudet itse. Syntyi Onnibus ja loppu onkin historiaa.
Jos Paunu olisi lähtenyt Laurin kelkkaan silloin, olisi konkurssi koittanut melko nopeasti. Kaikki Laurin kokeilut ovat päättyneet konkurssiin tai melkein konkurssiin, kunnes on löydetty joku hölmö pelastaja.
- Anonyymi
Kauheen kiva. Onko sulla kuitenkin Kimmo joku erityinen syy, että miksi tätä samaa saagaa pitää jauhaa kymmenissä eri aloituksissa
- Anonyymi
Joo, Kimmolta kysyinkin. En millään johtajalta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, Kimmolta kysyinkin. En millään johtajalta
Kimmo on koulutusjohtaja ja päätoimittaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kimmo on koulutusjohtaja ja päätoimittaja.
Joo, suomi24 palstan päätoimittaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, suomi24 palstan päätoimittaja
Kimmo ei kirjoita täällä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2844755Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1353056Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k512963Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281541Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2271242- 471189
Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa
Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.7986Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58981Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?
Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu78971Paskalaista valokuitulakiin
Nyt maksajiksi joutuvat kaupunkilaiset eivätkä mökkiensä ulkohuusseissa kakistelevat mummot. Nimittäin EU määrää jokais52969