mitä ovat tulevaisuuden klassikot?

dsh-rey

jos pitäisi sanoa tämän vuosituhannen puolella tehty ENINTÄÄN kaks leffaa, jotka ihan kaikki ihmiset tietää/omistaa/vuokraa/tulee joka toinen vuosi telkkarista vielä parinkymmenenki vuoden päästä?

11

902

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdfgdf

sormusten herrat ainakin. sit kans varmaan tämä ridley scottin gladiaattori, aloitti uudestaan tämän historiallisten spektaakkelien buumin ja televisiostakin on nyt ehtinyt jo tulla kahteen kertaan.

• isay

Jäänyt monta uutta huipuiksi väitettyä näkemättä, mutta veikkaisin, että Amelie voisi pysyä suurena pitkänkin aikaa. Siinä on niin paljon lähes jokaiselle sopivaa ihannemaailmaa, että ihmiset palaavat sen onnelliseen tunteeseen vielä kauan. Lisäksi se on tarpeeksi hyvännäköinen kestääkseen tulevaisuuden paineet.

Toinen? City of God tulee mieleen.

• Jönssi_90

Eiköhän ainaki Tarantinon leffat olis tulevaisuuden klassikoita (vaikka vaan Kill Billit on tältä vuosituhannelta)

• E.H.

Kill Billien juttu on aika pitkälti viittaukset aiempaan pop-kultuuriin. Vaikka elokuvat hienoja ovatkin, tällainen retrosikermätyyli tuskin kestää aikaa. Toivottavasti olen väärässä.
        Mitkä elokuvat ovat todella kestäneet vuosikymmenten kulumisen, eli nauttivat esim. yli 30 vuoden jälkeen muutakin kuin pienen piirin kulttisuosiota?

• rooppi

Ovat jo nyt aikansa eläneitä. Tarantino nuoleskelee katsojia.

• blackmagictiger

VEIKKAAN ETT UUS BATMAN BEGINS KAATAA YLEISÖENNÄTYKSIÄ NIIN LOHJA-MÄNTYHARJU AKSELIVÄLLILLÄ KUIN TURKU-MIKKELI.

• taskulaskin

kaikesta huolimatta

• pelimies_87

Sin City, vaikken usko että sitä esitetään joka toinen vuosi telkkarista, mutta aina välillä kuitenkin.

• ...kulttisuosiota Sin City tulee saamaan.

• Star Warsit ja Sormusten herrat.

• jhgfk

jos noi on huomisen klassikoita,niin mä en halua nähdä huomista

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      174
      8483
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      453
      7657
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      76
      3890
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      163
      3716
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      118
      3074
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      55
      2855
    7. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      44
      2071
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      126
      2066
    9. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      23
      1893
    10. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      21
      1841
    Aihe