Ei perustu ihonväriin.
Se perustuu median tuottamaan tietoon että vieras on muuttanut talooni ja syö ruokapöydässäni.
Noustuaan röyhtäisee päälle ja köllähtää lepäämään kun lähden hankkimaan elantoa.
Tunnen rasistista vihaa kurkunleikkaaja vieraita kohtaan.
En voi sietää naisen alistamista synnytyskoneeksi ja miehen alamaiseksi.
Jumala ei määrää ihmisarvoa toista alemmaksi.
En myöskään ymmärrä odissani asuvan tulijan puhetta.
Minua on kohdeltu rasistisesti, joten tiedän ilmiön.
Me olemme meitä ja he ovat heikäläisiä.
Minun rasismini
1
144
Vastaukset
- Anonyymi
Viiskyt vuotta sikana töissä maailmalla.
Yhtä asiaa en halua ymmärtää; chit chat, lörpöttely, small talk kuuluu sosialisoitumiseen.
Miksi ihmisten kanssa keskustelussa vassarit kieltävät juurista keskustelun.
Vasemmisto on kouluttanut maahanmuuttajat loukkaantumaan kaikesta mikä liittyy tulijan juuriin ja kotisetuun.
Terveet ihmiset ovat uteliaita. Pohjanmaalla pesäpallo, paini, kotipaikka, veneily, autot, naiset ovat minulle itsestään selviä aiheita.
Kukaan ulkomaalainen ei ole suuttunut siitä että olen kiinnostunut siitä millainen ihminen olet. Mistä tulet, mitä teet, mitä osaat, harrastat
Kiinassa ruoka, kotiseutu, kulttuuri ovat helppoja keskustelun avauksia.
Brititkin kertovat mielellään isestään
Samoin Saksalaiset, Ranskalaiset ovat kaikki avoimia.
Virolaiset, Venälaiset, Slovakit, Tsekit, Latvialaiset kaikkien kanssa voi keskustella tavanomaista aiheista.
Tietenkin on aiheita josta on syytä valttää ainakaan avaamasta keskustelua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984