Ei perustu ihonväriin.
Se perustuu median tuottamaan tietoon että vieras on muuttanut talooni ja syö ruokapöydässäni.
Noustuaan röyhtäisee päälle ja köllähtää lepäämään kun lähden hankkimaan elantoa.
Tunnen rasistista vihaa kurkunleikkaaja vieraita kohtaan.
En voi sietää naisen alistamista synnytyskoneeksi ja miehen alamaiseksi.
Jumala ei määrää ihmisarvoa toista alemmaksi.
En myöskään ymmärrä odissani asuvan tulijan puhetta.
Minua on kohdeltu rasistisesti, joten tiedän ilmiön.
Me olemme meitä ja he ovat heikäläisiä.
Minun rasismini
1
174
Vastaukset
- Anonyymi
Viiskyt vuotta sikana töissä maailmalla.
Yhtä asiaa en halua ymmärtää; chit chat, lörpöttely, small talk kuuluu sosialisoitumiseen.
Miksi ihmisten kanssa keskustelussa vassarit kieltävät juurista keskustelun.
Vasemmisto on kouluttanut maahanmuuttajat loukkaantumaan kaikesta mikä liittyy tulijan juuriin ja kotisetuun.
Terveet ihmiset ovat uteliaita. Pohjanmaalla pesäpallo, paini, kotipaikka, veneily, autot, naiset ovat minulle itsestään selviä aiheita.
Kukaan ulkomaalainen ei ole suuttunut siitä että olen kiinnostunut siitä millainen ihminen olet. Mistä tulet, mitä teet, mitä osaat, harrastat
Kiinassa ruoka, kotiseutu, kulttuuri ovat helppoja keskustelun avauksia.
Brititkin kertovat mielellään isestään
Samoin Saksalaiset, Ranskalaiset ovat kaikki avoimia.
Virolaiset, Venälaiset, Slovakit, Tsekit, Latvialaiset kaikkien kanssa voi keskustella tavanomaista aiheista.
Tietenkin on aiheita josta on syytä valttää ainakaan avaamasta keskustelua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881577
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121460- 981390
- 691260
- 1041199
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69971
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37907