Koska olet niin etuoikeutettu niin Yle ei ole kiinnostunut sinun mielipiteistäsi. Mieluummin haastatellaan säälipisteitä ansaitsevia henkilöitä. Mutta rahasi kelpaa ja se otetaan sinulta, halusitpa tai et.
https://www.youtube.com/watch?v=_QAdEKELcAM&list=RDCMUC3GHsIMD-Jw7FNVmbhKZdIw&start_radio=1
Hei sinä etuoikeutettu valkoinen omistusasunnossa asuva mies - Yle syrjii sinua!
13
247
Vastaukset
- Anonyymi
Olipa täyttä asiaa.
Täältä lisää Ylen ihmeellisestä maailmasta:
https://www.verkkouutiset.fi/a/ivan-puopolo-ylelta-rahat-pois/#d9c63162- Anonyymi
Tyhmiä väitteitä salaliittouskovaisilta.
- Anonyymi
Akkavalta jyllää. Mutta sehän sopii että miehiä sorretaan! 👻
- Anonyymi
Kommentoijien puute johtunee siitä, että täällä ei omistusasunnon omistajat käy skrivaamassa. Tämä on enemmänkin köyhälistön, vuokralla ja teltoissa asujien foorumi.
- Anonyymi
No jaa. Taitaa kuitenkin johtua siitä etteivät tolkun ihmiset välitä huurupääpersujen hourailuista.
- Anonyymi
Minua sorretaan!!! 😩🤬😡
- Anonyymi
Aihe kuin aihe, on aina ensimmäisenä paikalla itkemässä joku valkoinen heteromies, jonka sieluun taas niin syrjintä sattuu.
- Anonyymi
No nyt minä ymmärrän. Minä olen uhri!
- Anonyymi
YLE syö sinun pöydässäsi ja syö hyvin ja vielä röyhtäileekin.
Minä en katso Yleä. Minä en anna palautetta Ylelle. Minä äänestän poliitikkoja, jotka ovat valmiita vaikka lopettamaan koko Ylen.
- Anonyymi
Eli äänestät persuja. Eihän muilla ole mitään Yleä vastaan. Ja persut vain haluaisivat tehdä siitä Suomen Uutisten tai MV-lehden kaltaisen yhden "totuuden" paskatuutin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli äänestät persuja. Eihän muilla ole mitään Yleä vastaan. Ja persut vain haluaisivat tehdä siitä Suomen Uutisten tai MV-lehden kaltaisen yhden "totuuden" paskatuutin.
Sinulla on siis jotakin totuutta vastaan, arvoisa Öyhö!
- Anonyymi
Mä oksennan, ylenannan ja muutenkin pahoin voin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain24911616Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-13710933Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin2356258Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.2135118Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom1523576- 1743518
L/OVER ikuisesti minun
Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin532418Mitä voisit miehenä tehdä?
Suojellaksesi kaikkia naisia ja että heillä olisi juuri sinun käytöksen takia edes vähän turvallisempaa. Mitä miehenä3221932Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov101768Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!
Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi161664