Vanhusten kuppauksesta

Anonyymi-ap

Yksityis bisnes kuppaa ketä tahansa, jolla on kupattavaa. Mutta kaikkein häpeällisintä on se ku kunnat, nykyisin hyvinvointialueet, kuppaavat vanhuksia.
Rahat pois konstilla millä hyvänsä.

13

668

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se on sitä sosialisointia.

• Anonyymi

Suomi on rosvojohtoinen. Isojen poikien täytyy saada tuottoa, kun eivät osaa mitään tehdä. Hyvää Juhannusta.

• Anonyymi

Onko hyvinvointivaltiomme muuttunut huonovointivaltioksi? Samoin hyvinvointialueet huonovointialueiksi?

• Anonyymi

Eli laitos/kotihoidon pitäisi olla ilmaista palvelun saajalle hyvinvointialueen maksaessa kulut ? Tällöin palvelusta aiheutuneet kulut muodostuisivat joko velkaantumisen tai verotuksen kautta. Mutta voi voi sentään, kun verotusta ei saisi nostaa ja velanotto on pahinta maailmassa. Ratkaisu voisi olla että asiasta ruikuttajat hankkisivat sos&terv. alan koulutuksen ja menisivät itse vapaaehtoisina palkatta tekemään hoitotyötä. Miltäs kuulostaa ?

• Anonyymi

Ei ilmeisesti kuulostanut kovinkaan hyvältä ajatukselta..........

• Anonyymi

Niin, ilmaiseksiko pitäisi kaikki saada? Miksi?
      Kuka muu saa ilmaiseksi?
      Miten yritysten pitäisi asiat hoitaa, ilmaistyölläkö?

• Anonyymi

Miksi kukaan päättömyyksiä huutelija ei vastaa näihin hyvin kysymyksiin? Menikö vellit housuun (tai vaippaan)?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi kukaan päättömyyksiä huutelija ei vastaa näihin hyvin kysymyksiin? Menikö vellit housuun (tai vaippaan)?

Fakta vs. "hevosmiesten tietotoimisto". Kas siinä se.

• Anonyymi

Joku maksaa aina, jos ei "kupata" vanhukselta tarvitsemistaan palveluista ni sitte kupataan lapsilta ja lapsenlapsilta.

• Anonyymi

Kyllä mielestäni vanhuksen jolla on paljon rahaa tilillä/ muuta omaisuutta niin pitäis maksaa itse ylimääräisestä hoidoista.Oispahan vähemmän riitaa perillisille perintö jaossa kun ei ole mitä jakaa..

• Anonyymi

Määrittele "ylimääräinen hoito" ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Määrittele "ylimääräinen hoito" ?

Minulle ylimääräinen hoito tarkoittaisi mm hiukseni leikattaisiin 5vk välein, hoitolaitoksissa menee useampi kuukausi. Huolitellusta ulkonäöstä pidettäisiin huolta, vaatetus, miellyttävät laadukkaat vaatteet ym
        Pääsisin ulos syömään ravintolaan, kahviloihin, teatteriin, ulkoilemaan , ostoksille.
        Toivoisin voivani elää minulle merkityksellistä elämää.
        Siihen en voi vaatia yhteiskuntaa maksumieheksi.

• Anonyymi

Kuka kuppaa ja ketä? Suomalaisten korottomilla pankkitileillä on noin 100 miljardia € makaamassa.
      Luultavasti ne eivät ole nuorten lapsiperheiden ,opiskelijoiden tai työttömien varoja.
      Kohtuudella nämä työllä ansaitut varat olisi syytä käyttää omistajansa hyvinvointiin vanhuudessa.
      Tuskin tuo summa erityisen varakkaiden on, heillä varat on tuottavammissa paikoissa. Eli rahaa kyllä on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra haluaa muuttaa

maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....
      Maailman menoa
      77
      8862
    2. Maataloustuet pois

Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.
      Maailman menoa
      314
      6698
    3. Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan

Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?
      Maailman menoa
      100
      5940
    4. Mitä juuri sinulle kuuluu?

Tänään? Rehellisesti.
      Ikävä
      152
      3840
    5. Joulukinkku NYT

Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.
      Maailman menoa
      30
      3241
    6. Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja

Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.
      Maahanmuutto
      64
      3154
    7. Kaivattusi nimi

Kaivattusi nimi on
      Ikävä
      163
      2118
    8. On asioita joita kadun

Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä
      Ikävä
      17
      1796
    9. Toivoisitko että hän löytäisi jonkun muun?

Joka voi antaa mihin et kyennyt?
      Ikävä
      32
      1468
    10. Mitä sä pelkäät?

Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le
      Tunteet
      19
      1246
    Aihe