Vanhusten kuppauksesta

Anonyymi-ap

Yksityis bisnes kuppaa ketä tahansa, jolla on kupattavaa. Mutta kaikkein häpeällisintä on se ku kunnat, nykyisin hyvinvointialueet, kuppaavat vanhuksia.
Rahat pois konstilla millä hyvänsä.

13

720

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se on sitä sosialisointia.

    • Anonyymi

      Suomi on rosvojohtoinen. Isojen poikien täytyy saada tuottoa, kun eivät osaa mitään tehdä. Hyvää Juhannusta.

    • Anonyymi

      Onko hyvinvointivaltiomme muuttunut huonovointivaltioksi? Samoin hyvinvointialueet huonovointialueiksi?

    • Anonyymi

      Eli laitos/kotihoidon pitäisi olla ilmaista palvelun saajalle hyvinvointialueen maksaessa kulut ? Tällöin palvelusta aiheutuneet kulut muodostuisivat joko velkaantumisen tai verotuksen kautta. Mutta voi voi sentään, kun verotusta ei saisi nostaa ja velanotto on pahinta maailmassa. Ratkaisu voisi olla että asiasta ruikuttajat hankkisivat sos&terv. alan koulutuksen ja menisivät itse vapaaehtoisina palkatta tekemään hoitotyötä. Miltäs kuulostaa ?

      • Anonyymi

        Ei ilmeisesti kuulostanut kovinkaan hyvältä ajatukselta..........


    • Anonyymi

      Niin, ilmaiseksiko pitäisi kaikki saada? Miksi?
      Kuka muu saa ilmaiseksi?
      Miten yritysten pitäisi asiat hoitaa, ilmaistyölläkö?

      • Anonyymi

        Miksi kukaan päättömyyksiä huutelija ei vastaa näihin hyvin kysymyksiin? Menikö vellit housuun (tai vaippaan)?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kukaan päättömyyksiä huutelija ei vastaa näihin hyvin kysymyksiin? Menikö vellit housuun (tai vaippaan)?

        Fakta vs. "hevosmiesten tietotoimisto". Kas siinä se.


    • Anonyymi

      Joku maksaa aina, jos ei "kupata" vanhukselta tarvitsemistaan palveluista ni sitte kupataan lapsilta ja lapsenlapsilta.

    • Anonyymi

      Kyllä mielestäni vanhuksen jolla on paljon rahaa tilillä/ muuta omaisuutta niin pitäis maksaa itse ylimääräisestä hoidoista.Oispahan vähemmän riitaa perillisille perintö jaossa kun ei ole mitä jakaa..

      • Anonyymi

        Määrittele "ylimääräinen hoito" ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Määrittele "ylimääräinen hoito" ?

        Minulle ylimääräinen hoito tarkoittaisi mm hiukseni leikattaisiin 5vk välein, hoitolaitoksissa menee useampi kuukausi. Huolitellusta ulkonäöstä pidettäisiin huolta, vaatetus, miellyttävät laadukkaat vaatteet ym
        Pääsisin ulos syömään ravintolaan, kahviloihin, teatteriin, ulkoilemaan , ostoksille.
        Toivoisin voivani elää minulle merkityksellistä elämää.
        Siihen en voi vaatia yhteiskuntaa maksumieheksi.


    • Anonyymi

      Kuka kuppaa ja ketä? Suomalaisten korottomilla pankkitileillä on noin 100 miljardia € makaamassa.
      Luultavasti ne eivät ole nuorten lapsiperheiden ,opiskelijoiden tai työttömien varoja.
      Kohtuudella nämä työllä ansaitut varat olisi syytä käyttää omistajansa hyvinvointiin vanhuudessa.
      Tuskin tuo summa erityisen varakkaiden on, heillä varat on tuottavammissa paikoissa. Eli rahaa kyllä on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe