Tollanen supernainen oot...

Anonyymi-ap

Kunnon pakkaus, ja sitten asut jonkun idiootin kanssa jossain korvessa.

Oliko sulla siinä joku ajatuskin kun siihen rupesit?

129

2508

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mietin vaan että meillä voisi olla toisenlaista...

      Apy

      • Anonyymi

        En mä vielä missään asu sen kaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä vielä missään asu sen kaa

        No mikä viritys se sitten on? 😂


      • Anonyymi

        Millasta, kuvailemaan vähän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mikä viritys se sitten on? 😂

        Mitä sä musta vielä haluat? Vai mitä täällä huutelet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sä musta vielä haluat? Vai mitä täällä huutelet?

        En mä edes varmuudella koskaan tiennyt että ootko täällä. Välillä olin tunnistavinani.


      • Anonyymi

        tuommoista tekstiä kun kynästäs päästät maailmaan ... niin tuskin olis teillä mitään sellaista yhdessä. Vai ootko johonkin ihastunut joka tykkää kun huonosti haukkumalla häntä kohtelet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tuommoista tekstiä kun kynästäs päästät maailmaan ... niin tuskin olis teillä mitään sellaista yhdessä. Vai ootko johonkin ihastunut joka tykkää kun huonosti haukkumalla häntä kohtelet.

        Älä sä puutu toisten asioihin kun et mistään mitään tiedä! Vajakki mene vaan hiiriäsi paimentamaan


    • Anonyymi

      Se on alfauros Venäjältä ❤️❤️❤️

      • Anonyymi

        Alfa siis LUULEE OLEVANSA


    • Anonyymi

      Missäpäin Suomea tämä korpi sijaitsee?

    • Anonyymi

      No oli siinä paras sixpack ikinä.

    • Anonyymi

      No en yhtään ihmettele että sulla tuntuu olevan rankkaa.

      AP

      • Anonyymi

        Empatia,lienee tuntematon käsite sinulle? Katkeruus kuultaa läpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Empatia,lienee tuntematon käsite sinulle? Katkeruus kuultaa läpi.

        Olisitko ihan oikeasti halunnut jotain? En mä sitä tiennyt. Jos halusit.


      • Anonyymi

        Okei, ja sanot näin, koska..?

        (Helkkari, mä en tiedä kuka sinä olet, tai kuka luulet minun olevan.)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei, ja sanot näin, koska..?

        (Helkkari, mä en tiedä kuka sinä olet, tai kuka luulet minun olevan.)

        Joopa joo... No antaa olla...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisitko ihan oikeasti halunnut jotain? En mä sitä tiennyt. Jos halusit.

        Sillä lailla. Nyt sopii sitten kaataa aika reilulla kädellä itselleenkin.

        Mä olen nyt sen ainoan ihmisen kanssa, joka on koskaan ilmaissut haluavansa olla minun kanssani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä lailla. Nyt sopii sitten kaataa aika reilulla kädellä itselleenkin.

        Mä olen nyt sen ainoan ihmisen kanssa, joka on koskaan ilmaissut haluavansa olla minun kanssani.

        Ootkohan sitten sokea jotenkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisitko ihan oikeasti halunnut jotain? En mä sitä tiennyt. Jos halusit.

        No en ainakaan enää! Asioilla kun on hetkensä. Carpe diem etc, mutta förbi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en ainakaan enää! Asioilla kun on hetkensä. Carpe diem etc, mutta förbi.

        En havainnut mitään hetkeä missään vaiheessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En havainnut mitään hetkeä missään vaiheessa.

        Sitten et ole oikea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten et ole oikea.

        Ei hymyily ole mikään hetki. Kivat tytöt hymyilee aina. Jos muka olit koskematon ja samalla niin hyvän näköinen, niin sitten mun kyllä pitäisi ottaa pitkä ryyppy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootkohan sitten sokea jotenkin?

        No sovitaan vaikka niin.

        Ymmärrän, että jossakin pitää purkaa mieltään - esim. ihan turha mun olis yrittää tolle puolisolleni puhua siitä mikä minusta mättää, riidan siitä vaan saisi aikaiseksi. Kuitenkin, edelleen sanon, että sun purkauksesi menee nyt väärään osoitteeseen. Se ei haittaa minua, mutta ehkä sinua, jos yrität saada jotain oikein keskusteltua täällä.

        (Tässä ketjussa on taas monta vastaajaa; ehkä joku noista tuossa ylempänä on oikea(mpi)..?)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sovitaan vaikka niin.

        Ymmärrän, että jossakin pitää purkaa mieltään - esim. ihan turha mun olis yrittää tolle puolisolleni puhua siitä mikä minusta mättää, riidan siitä vaan saisi aikaiseksi. Kuitenkin, edelleen sanon, että sun purkauksesi menee nyt väärään osoitteeseen. Se ei haittaa minua, mutta ehkä sinua, jos yrität saada jotain oikein keskusteltua täällä.

        (Tässä ketjussa on taas monta vastaajaa; ehkä joku noista tuossa ylempänä on oikea(mpi)..?)

        Oot nousuhumalassa. Voi hotti. Nyt mä ymmärrän. Olit siis rasavilli kersa ja luonnonlapsi, ja sitten sinusta tulikin yhtäkkiä kuin kuningatar? No joo, tämä selkeää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot nousuhumalassa. Voi hotti. Nyt mä ymmärrän. Olit siis rasavilli kersa ja luonnonlapsi, ja sitten sinusta tulikin yhtäkkiä kuin kuningatar? No joo, tämä selkeää...

        Mitä? En ole, haluaisin kyllä, mutta ei jaksa.

        Enkä minä ole tai ikinä ole ollut mikään noista listaamistasi asioista, oon yhtä lähellä hottista kuin hottentottia. :D

        Ja ihan vaan huvikseni kerron, että työkaveri juuri tässä viikolla luonnehti minua kovapintaiseksi ja pelottavaksi, ja valitteli ihmettelevänsä ja säälivänsä miestäni. ...kaikkea sitä helvetti kuulee. Ilmeisesti vertaili minua (syystä X?, evvk) muutamiin mielestäni aika helposti panikoiviin kollegoihin, jotka tosiaan tarvitsevat vähän kädestä kiinni pitelyä ja rohkaisevia sanoja heti, jos jokin on vähän haastavampaa - pikkuisen kyllä väheksyn sellaista yrittämisen ja itsesäätelyn puutetta, mutta kaikki pelaa niillä korteilla mitkä on saaneet..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä? En ole, haluaisin kyllä, mutta ei jaksa.

        Enkä minä ole tai ikinä ole ollut mikään noista listaamistasi asioista, oon yhtä lähellä hottista kuin hottentottia. :D

        Ja ihan vaan huvikseni kerron, että työkaveri juuri tässä viikolla luonnehti minua kovapintaiseksi ja pelottavaksi, ja valitteli ihmettelevänsä ja säälivänsä miestäni. ...kaikkea sitä helvetti kuulee. Ilmeisesti vertaili minua (syystä X?, evvk) muutamiin mielestäni aika helposti panikoiviin kollegoihin, jotka tosiaan tarvitsevat vähän kädestä kiinni pitelyä ja rohkaisevia sanoja heti, jos jokin on vähän haastavampaa - pikkuisen kyllä väheksyn sellaista yrittämisen ja itsesäätelyn puutetta, mutta kaikki pelaa niillä korteilla mitkä on saaneet..

        Missä sä oot töissä, jos on noin kova meno? Et oo yhtään hotti vai? Hmmm...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä sä oot töissä, jos on noin kova meno? Et oo yhtään hotti vai? Hmmm...

        No en ole, pahoittelut, sun olisi varmaan kiinnostavampaa ja hyödyllisempää jutella jonkun viehättävän kanssa (mutta mulla on kurkku kipeä ja aikaa kitistä).

        Ja, no, työ on työtä, toimistossa istumista. Aika älyttömiä asioita siellä jatkuvasti saa todistaa, vaikka yrittää keskittyä vain omiin hommiinsa. Dilbert-meininkiä..

        Entäs sinulla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en ole, pahoittelut, sun olisi varmaan kiinnostavampaa ja hyödyllisempää jutella jonkun viehättävän kanssa (mutta mulla on kurkku kipeä ja aikaa kitistä).

        Ja, no, työ on työtä, toimistossa istumista. Aika älyttömiä asioita siellä jatkuvasti saa todistaa, vaikka yrittää keskittyä vain omiin hommiinsa. Dilbert-meininkiä..

        Entäs sinulla

        No sulla on varmaan sitten hyvät istumalihakset. Saatko hyvää palkkaa, vai onko kutsumusammatti? Tiedätkö sinä muuten mikä on kielletty hedelmä mytologiassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sulla on varmaan sitten hyvät istumalihakset. Saatko hyvää palkkaa, vai onko kutsumusammatti? Tiedätkö sinä muuten mikä on kielletty hedelmä mytologiassa?

        Aika pomppivaa?

        No joo, liikaa on leveyttä ja lihastakin, se on epäkäytännöllistä ja epäesteettistä, mutta vaikea sille on tehdäkään mitään. Tyhmää.

        Ei kai oikein kumpaakaan, riittävän mielenkiintoista kumminkin, toistaiseksi.

        Kielletty hedelmä? Mulla ei ole sellaisia, paitsi hasselpähkinät, herneet ja jotkut omenat on parempi jättää rauhaan, mutta siihen ei liity mitään legendoja. Kerro nyt kun kumminkin haluat? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika pomppivaa?

        No joo, liikaa on leveyttä ja lihastakin, se on epäkäytännöllistä ja epäesteettistä, mutta vaikea sille on tehdäkään mitään. Tyhmää.

        Ei kai oikein kumpaakaan, riittävän mielenkiintoista kumminkin, toistaiseksi.

        Kielletty hedelmä? Mulla ei ole sellaisia, paitsi hasselpähkinät, herneet ja jotkut omenat on parempi jättää rauhaan, mutta siihen ei liity mitään legendoja. Kerro nyt kun kumminkin haluat? :)

        No se on siis tällainen kaunis asia, esimerkiksi ihmissuhde. Viettelys, joka on ihana, mutta moraalisesti kyseenalainen. Pahat asiat voivat olla syvästi kauniita ja ravitsevia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se on siis tällainen kaunis asia, esimerkiksi ihmissuhde. Viettelys, joka on ihana, mutta moraalisesti kyseenalainen. Pahat asiat voivat olla syvästi kauniita ja ravitsevia.

        No siis, helppo kai houkutuksia olisi vastustaa jos ne eivät olisi houkuttelevia, se kai kuuluu niiden luonteeseen..?

        (Kelvoton yö, ja raskas päivä edessä, mä meen tutkimaan löytyisikö kaapista vielä kapteeni morgan tai joku vastaava seuraksi. Kyrö distillery tekee näköjään ihan vodkaakin, ihan ok mutta ehkä vähän persoonatonta, en tiedä mitä odotin, ehkä jotain enemmän käsidesin muistuttavaa)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siis, helppo kai houkutuksia olisi vastustaa jos ne eivät olisi houkuttelevia, se kai kuuluu niiden luonteeseen..?

        (Kelvoton yö, ja raskas päivä edessä, mä meen tutkimaan löytyisikö kaapista vielä kapteeni morgan tai joku vastaava seuraksi. Kyrö distillery tekee näköjään ihan vodkaakin, ihan ok mutta ehkä vähän persoonatonta, en tiedä mitä odotin, ehkä jotain enemmän käsidesin muistuttavaa)

        Ai niin, miksi sä olet vielä hereillä?
        Yötöissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siis, helppo kai houkutuksia olisi vastustaa jos ne eivät olisi houkuttelevia, se kai kuuluu niiden luonteeseen..?

        (Kelvoton yö, ja raskas päivä edessä, mä meen tutkimaan löytyisikö kaapista vielä kapteeni morgan tai joku vastaava seuraksi. Kyrö distillery tekee näköjään ihan vodkaakin, ihan ok mutta ehkä vähän persoonatonta, en tiedä mitä odotin, ehkä jotain enemmän käsidesin muistuttavaa)

        Oletko sinä ikinä langennut houkutukseen? Niissä vaikuttaa viettelevä voima. Sitä ei ihminen pysty vastustamaan kovin helposti.

        En tiedä kiinnostaako persoonani sinua mitenkään, mutta jos yrität ratkoa sen saloja, niin voin kertoa että olen viettänyt pienestä pitäen vilkasta sosiaalista elämää. Siksi mua voi olla vaikea ku settaa, kun yleensä tajuan missä mennään. Se etu siinä on kun näkee monenlaista menoa.

        Mä tiiän että siinä ei pitänyt käydä niin, mutta kyllä siitä oikeasti heti näki...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinä ikinä langennut houkutukseen? Niissä vaikuttaa viettelevä voima. Sitä ei ihminen pysty vastustamaan kovin helposti.

        En tiedä kiinnostaako persoonani sinua mitenkään, mutta jos yrität ratkoa sen saloja, niin voin kertoa että olen viettänyt pienestä pitäen vilkasta sosiaalista elämää. Siksi mua voi olla vaikea ku settaa, kun yleensä tajuan missä mennään. Se etu siinä on kun näkee monenlaista menoa.

        Mä tiiän että siinä ei pitänyt käydä niin, mutta kyllä siitä oikeasti heti näki...

        Hienoa jos olet hyvä pysymään kartalla, kadehdittavaa, mä yleensä en ole, enemmänkin ehkä omissa maailmoissani. On muodikasta olla ADHD mutta mä taidan oikeasti olla, sitä ei vaan saa mitenkään enää diagnosoitua, oon pärjännyt kai liian hyvin siitä huolimatta.. Mutta kiva kun löytyi taas uusi lisä A-alkuisten hankaluuksien listallem

        "Mä tiiän että siinä ei pitänyt käydä niin."

        No tämä on osuvaa...

        Mä en tiedä miten siinä niin kävi, mä kyllä _yritin_ pitää pääni kiinni ja keskittyä muihin juttuihin, ja ihan oikeasti välillä onnistuinkin, mutta aika huonosti se kokonaisuudessaan meni. Kauheaa yhtäkkiä huomata sotkeutuneensa pahasti, ja vielä niin ettei itse yhtään tajua mitä on tekeillä, ennen kuin on liian myöhäistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa jos olet hyvä pysymään kartalla, kadehdittavaa, mä yleensä en ole, enemmänkin ehkä omissa maailmoissani. On muodikasta olla ADHD mutta mä taidan oikeasti olla, sitä ei vaan saa mitenkään enää diagnosoitua, oon pärjännyt kai liian hyvin siitä huolimatta.. Mutta kiva kun löytyi taas uusi lisä A-alkuisten hankaluuksien listallem

        "Mä tiiän että siinä ei pitänyt käydä niin."

        No tämä on osuvaa...

        Mä en tiedä miten siinä niin kävi, mä kyllä _yritin_ pitää pääni kiinni ja keskittyä muihin juttuihin, ja ihan oikeasti välillä onnistuinkin, mutta aika huonosti se kokonaisuudessaan meni. Kauheaa yhtäkkiä huomata sotkeutuneensa pahasti, ja vielä niin ettei itse yhtään tajua mitä on tekeillä, ennen kuin on liian myöhäistä.

        En väitä että olisin mikään jatkuvasti askeleen edellä oleva kaiken näkevä tyyppi. Monesti elämä yllättää myös minut aika perusteellinen, tai siis siten että joutuu tarkistamaan näkemyksiään. Niin taisi tässä käydä jollain lailla.

        Mä en usko että sä olet adhd, mutta erityisherkkä saatat esimerkiksi olla. Intuitiivinen joillakin tasoilla ja siksi lahjomaton.

        Oisit nähnyt mun reaktion...

        Mä muuten kestän sitäkin että sanotaan suoraan vaikeita asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En väitä että olisin mikään jatkuvasti askeleen edellä oleva kaiken näkevä tyyppi. Monesti elämä yllättää myös minut aika perusteellinen, tai siis siten että joutuu tarkistamaan näkemyksiään. Niin taisi tässä käydä jollain lailla.

        Mä en usko että sä olet adhd, mutta erityisherkkä saatat esimerkiksi olla. Intuitiivinen joillakin tasoilla ja siksi lahjomaton.

        Oisit nähnyt mun reaktion...

        Mä muuten kestän sitäkin että sanotaan suoraan vaikeita asioita.

        "Oisit nähnyt mun reaktion..."

        Mitä, mihin?

        Mä en tiedä tosta lahjomattomasta, mä en yleensä yritä vakuutella tai manipuloida ketään, niin tota on ehkä vaikea arvioida, mä toivon yleensä vaan että ihmiset menisivät tekemään sitä mitä ikinä haluavatkaan tehdä ja jättävät minut rauhaan tekemään omia juttujani... Töissä oli joskus niitä Meyers-jotain-brigss-tms testejä, sen mukaan mä olisin INFP, eli oon ilmeisesti sellainen puita halaileva itkupilli höttöpää, oikein hauskaa..

        Mitäs vaikeaa mun nyt pitäisi sanoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Oisit nähnyt mun reaktion..."

        Mitä, mihin?

        Mä en tiedä tosta lahjomattomasta, mä en yleensä yritä vakuutella tai manipuloida ketään, niin tota on ehkä vaikea arvioida, mä toivon yleensä vaan että ihmiset menisivät tekemään sitä mitä ikinä haluavatkaan tehdä ja jättävät minut rauhaan tekemään omia juttujani... Töissä oli joskus niitä Meyers-jotain-brigss-tms testejä, sen mukaan mä olisin INFP, eli oon ilmeisesti sellainen puita halaileva itkupilli höttöpää, oikein hauskaa..

        Mitäs vaikeaa mun nyt pitäisi sanoa?

        Niinpä ootkin muuten just toi tyyppi, tosin oot paljon muutakin (mun tulkinta). Ootkohan joku hurjien viikinkien jälkeläinen osittain? Susta tulee sellainen pikkuisen pitelemätön fiilis. 😂

        Oisko meidän välillä mitään vaikeaa mistä pitäisi puhua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä ootkin muuten just toi tyyppi, tosin oot paljon muutakin (mun tulkinta). Ootkohan joku hurjien viikinkien jälkeläinen osittain? Susta tulee sellainen pikkuisen pitelemätön fiilis. 😂

        Oisko meidän välillä mitään vaikeaa mistä pitäisi puhua

        No siis, jos ei oteta tätä onnellista palstaharhaa huomioon, niin eipä kai, kaikki on varmaan ihan jees.

        Aiotko sä nukkua joskus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä ootkin muuten just toi tyyppi, tosin oot paljon muutakin (mun tulkinta). Ootkohan joku hurjien viikinkien jälkeläinen osittain? Susta tulee sellainen pikkuisen pitelemätön fiilis. 😂

        Oisko meidän välillä mitään vaikeaa mistä pitäisi puhua

        ...mun täytyy yrittää nukkua, ehkä mä olisin nyt niin väsynyt että se onnistuu, flunssasta huolimatta.

        Aiotko sä kertoa jotain itsestäsi? Vaikutit alkuun jotenkin ehkä vihaiselta, menikö se ohi?

        Hyvää yötä palstakummitukseni, mitä siitä on nyt jäljellä, ainakaan toinen meistä ei tosiaan käy ihan täysillä mutta ei sitä voi tähän vuorokaudenaikaan odottaakaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siis, jos ei oteta tätä onnellista palstaharhaa huomioon, niin eipä kai, kaikki on varmaan ihan jees.

        Aiotko sä nukkua joskus?

        Niin, tämän palstaharhan puitteissa, olisko jotain mitä pitäisi sanoa?

        Mä nukuin illalla vähän, niin valvon sen takia. Kohta menen nukkumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...mun täytyy yrittää nukkua, ehkä mä olisin nyt niin väsynyt että se onnistuu, flunssasta huolimatta.

        Aiotko sä kertoa jotain itsestäsi? Vaikutit alkuun jotenkin ehkä vihaiselta, menikö se ohi?

        Hyvää yötä palstakummitukseni, mitä siitä on nyt jäljellä, ainakaan toinen meistä ei tosiaan käy ihan täysillä mutta ei sitä voi tähän vuorokaudenaikaan odottaakaan..

        Alkuun mä ihmettelin joitakin asioita. En nyt lähde niitä avaamaan sen enempää. Mehän ei tunneta käytännössä ollenkaan, mutta ilmeisesti siitäkin huolimatta jotain selittämätöntä kerkesi kuitenkin tapahtumaan. Sinun rikkaassa sielunelämässä tietenkin myös, jos niin on. Onko, niin sitähän minä en voi tietää. Yritin ehkä vähän ronklotella auki niitä sinun sielun portteja, ja syystä tai toisesta halusit niitä vähän avata. Eikä mikään ole enää niinkuin ennen. Minun ei olisi koskaan pitänyt saada tietää. Menipäs taas pateettiseksi. Mutta aivan kuin jostain kaukaa kumpujen yöstä kuuluisi jotain kaikuja, olisko ne luurangot siellä kaapissa jotka kolistelee. Tai mitä ne nyt on. Olinko minä sitten jotenkin typerä jossain vaiheessa? No, taisin ehkä olla... Et anna anteeksi, jos olet hän. Siksi en pyydä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkuun mä ihmettelin joitakin asioita. En nyt lähde niitä avaamaan sen enempää. Mehän ei tunneta käytännössä ollenkaan, mutta ilmeisesti siitäkin huolimatta jotain selittämätöntä kerkesi kuitenkin tapahtumaan. Sinun rikkaassa sielunelämässä tietenkin myös, jos niin on. Onko, niin sitähän minä en voi tietää. Yritin ehkä vähän ronklotella auki niitä sinun sielun portteja, ja syystä tai toisesta halusit niitä vähän avata. Eikä mikään ole enää niinkuin ennen. Minun ei olisi koskaan pitänyt saada tietää. Menipäs taas pateettiseksi. Mutta aivan kuin jostain kaukaa kumpujen yöstä kuuluisi jotain kaikuja, olisko ne luurangot siellä kaapissa jotka kolistelee. Tai mitä ne nyt on. Olinko minä sitten jotenkin typerä jossain vaiheessa? No, taisin ehkä olla... Et anna anteeksi, jos olet hän. Siksi en pyydä...

        Turha siis kirjoitella palstalla asiasta enempää.
        Aikuinen mies niin tyhmä ja lapsenmielinen miksi mietin tätä yhä?
        Mielikuvitus ehkä poikkeuksellisen avara, todellisuudessa se teki kuitenkin ison vahingon.
        Omaan elämään ja onnistuit vahingoittamaan toista ihmistä.
        En koskaan voisi elää kaltaisesi ihmisen kanssa, koska suhteeseen tarvitaan hyvin moninaisia asioita, joita sinusta ei löydy.
        Tämä vastaus on vain eräälle miehelle, ei koske kaikkia miehiä.
        Anteeksi antaminen ei ole mahdollista, koska en näe sillä mitään vaikutusta sinun toimiisi.
        Et osaa katua et ehkä asettua toisen ihmisen asemaan missään asiassa.
        Et ole ymmärtänyt, ehkä vieläkään jotta en koskaan tuntenut sinua kohtaan kiintymystä tai rakkautta syy tähän yksinkertaisesti oli:
        Mitään suhdetta meillä ei ollut koskaan, eikä sellaista tarkoitettu välillemme koskaan syntyvän. Mitään valhetta ei puoleltani ollut, myöskään vain sinun puolelta oli valhe.
        Ei mitään oikeuksia saada minulta mitään, en näe, että edes myötätunto on mahdollinen.
        Pilasit elämäni käytännöllisesti katsoen ja omasi samoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turha siis kirjoitella palstalla asiasta enempää.
        Aikuinen mies niin tyhmä ja lapsenmielinen miksi mietin tätä yhä?
        Mielikuvitus ehkä poikkeuksellisen avara, todellisuudessa se teki kuitenkin ison vahingon.
        Omaan elämään ja onnistuit vahingoittamaan toista ihmistä.
        En koskaan voisi elää kaltaisesi ihmisen kanssa, koska suhteeseen tarvitaan hyvin moninaisia asioita, joita sinusta ei löydy.
        Tämä vastaus on vain eräälle miehelle, ei koske kaikkia miehiä.
        Anteeksi antaminen ei ole mahdollista, koska en näe sillä mitään vaikutusta sinun toimiisi.
        Et osaa katua et ehkä asettua toisen ihmisen asemaan missään asiassa.
        Et ole ymmärtänyt, ehkä vieläkään jotta en koskaan tuntenut sinua kohtaan kiintymystä tai rakkautta syy tähän yksinkertaisesti oli:
        Mitään suhdetta meillä ei ollut koskaan, eikä sellaista tarkoitettu välillemme koskaan syntyvän. Mitään valhetta ei puoleltani ollut, myöskään vain sinun puolelta oli valhe.
        Ei mitään oikeuksia saada minulta mitään, en näe, että edes myötätunto on mahdollinen.
        Pilasit elämäni käytännöllisesti katsoen ja omasi samoin.

        Okei.. Onpas julmia sanoja nyt kirjoitettu. Tavallaan jos vähän venyttää mielikuvitusta niin tuo voisi sopia minun ja erään tarinaan, mutta toisaalta siinä tapauksessa en ole tiennyt läheskään kaikkea. Tapahtuiko noita asioita myös täällä palstalla kauan sitten? En todellakaan ole voinut tietää keitä kaikkia täällä on.

        Näin kyllä hänestä, joka voisit olla, syvän loukkaantumisen eräässä hetkessä kauan sitten. Sen jälkeen en häntä nähnyt pitkään aikaan. Oli alkukesä ja lämmin päivä. Hän oli pukeutunut hyvin kauniiseen mekkoon ja näytti sanoinkuvaamattoman hyvältä. Mutta reaktio minun läsnäolooni kertoi omaa kieltään. Olipa ihana nainen kyllä. Miten joku voi olla niin syvästi tunteva?

        Tämä voi kyllä olla kaikki ihan täyttä mielikuvitusta. Miten olisin onnistunut sinun elämäsi pilaamaan? Mikä ihmeen valta minulla sinuun on ollut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turha siis kirjoitella palstalla asiasta enempää.
        Aikuinen mies niin tyhmä ja lapsenmielinen miksi mietin tätä yhä?
        Mielikuvitus ehkä poikkeuksellisen avara, todellisuudessa se teki kuitenkin ison vahingon.
        Omaan elämään ja onnistuit vahingoittamaan toista ihmistä.
        En koskaan voisi elää kaltaisesi ihmisen kanssa, koska suhteeseen tarvitaan hyvin moninaisia asioita, joita sinusta ei löydy.
        Tämä vastaus on vain eräälle miehelle, ei koske kaikkia miehiä.
        Anteeksi antaminen ei ole mahdollista, koska en näe sillä mitään vaikutusta sinun toimiisi.
        Et osaa katua et ehkä asettua toisen ihmisen asemaan missään asiassa.
        Et ole ymmärtänyt, ehkä vieläkään jotta en koskaan tuntenut sinua kohtaan kiintymystä tai rakkautta syy tähän yksinkertaisesti oli:
        Mitään suhdetta meillä ei ollut koskaan, eikä sellaista tarkoitettu välillemme koskaan syntyvän. Mitään valhetta ei puoleltani ollut, myöskään vain sinun puolelta oli valhe.
        Ei mitään oikeuksia saada minulta mitään, en näe, että edes myötätunto on mahdollinen.
        Pilasit elämäni käytännöllisesti katsoen ja omasi samoin.

        Kommentoin vielä kun pohdin sanojasi. Mitä oikein tunsit minua kohtaan kun onnistuin jotenkin vahingoittamaan sinua psyykkisesti? Millä tavalla vahingoitin?

        Olenko minä nyt sitten se klassinen mulkero mies? Ja puuttuu täysin ominaisuudet, joita tarvitaan suhteeseen. Voitko täsmentää? Mitä ominaisuuksia puuttuu?

        Ja suhde ei siis ole mahdollinen enää? Se on nyt kuollut ja kuopattu. Lopullisesti?

        Haluaisitko rankaista minua napakasti lapsellisen ja tyhmien tekojeni vuoksi?

        Olenkohan sinä sitten viisaampi kuin minä? Saatat olla. Viisas ja s...ikäs. Huhhuh.

        En tiedä mitä ajatella. Onko tämä todellista ja oletko se sinä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, tämän palstaharhan puitteissa, olisko jotain mitä pitäisi sanoa?

        Mä nukuin illalla vähän, niin valvon sen takia. Kohta menen nukkumaan.

        Huomenta kummitukselle ja muillekin. :)
        Mä menin nukkumaan silloin kun sanoin, n. klo. 05, eli niin kuin täällä tapana on, niin tässä ketjussa on sen jälkeen keskustelleet ihan muut..

        Mä en ole katkera mistään, enkä etenkään sinulle. :) Sinun takiasi mä täällä olen, juttelen tuntemattomien kanssa ja vähän kuvittelen että se olisit sinä (A).. ei siinä mitään järkeä ole, mutta näin on.

        "Mehän ei tunneta käytännössä ollenkaan"

        Tämä on kyllä vähän ongelma.

        "Olinko minä sitten jotenkin typerä jossain vaiheessa"

        Tuskinpa vaan.

        "Hän oli pukeutunut hyvin kauniiseen mekkoon ja näytti sanoinkuvaamattoman hyvältä."

        Auts, tämä ei sovi yhtään, se en sitten ollut minä. Siitä on ensinnäkin niin valtavan kauan kun ollaan nähty, enkä mä muista mitään mekkoa tms.. (no tuskin olisin näyttänyt kovin ihmeelliseltäkään) :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommentoin vielä kun pohdin sanojasi. Mitä oikein tunsit minua kohtaan kun onnistuin jotenkin vahingoittamaan sinua psyykkisesti? Millä tavalla vahingoitin?

        Olenko minä nyt sitten se klassinen mulkero mies? Ja puuttuu täysin ominaisuudet, joita tarvitaan suhteeseen. Voitko täsmentää? Mitä ominaisuuksia puuttuu?

        Ja suhde ei siis ole mahdollinen enää? Se on nyt kuollut ja kuopattu. Lopullisesti?

        Haluaisitko rankaista minua napakasti lapsellisen ja tyhmien tekojeni vuoksi?

        Olenkohan sinä sitten viisaampi kuin minä? Saatat olla. Viisas ja s...ikäs. Huhhuh.

        En tiedä mitä ajatella. Onko tämä todellista ja oletko se sinä?

        "Ja suhde ei siis ole mahdollinen enää? Se on nyt kuollut ja kuopattu. Lopullisesti?"

        Edelleen kommentoin, että mä en sanoisi ollenkaan noin, mutta mä olenkin vääRä henkilö.

        Ja toisekseen, mulla on taas kuumetta, ja nyt äänikin kateissa, flunssa vaan pahenee, mun täytyy alkaa kommunikoida kirjallisesti tuolla oikean elämän puolellakin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ja suhde ei siis ole mahdollinen enää? Se on nyt kuollut ja kuopattu. Lopullisesti?"

        Edelleen kommentoin, että mä en sanoisi ollenkaan noin, mutta mä olenkin vääRä henkilö.

        Ja toisekseen, mulla on taas kuumetta, ja nyt äänikin kateissa, flunssa vaan pahenee, mun täytyy alkaa kommunikoida kirjallisesti tuolla oikean elämän puolellakin..

        Oliko toi kuudes jälkeen kirjoitettu viesti sitten joltain toiselta?

        Voi hotti kun en tajua enää mitään että mitä täällä tapahtuu. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko toi kuudes jälkeen kirjoitettu viesti sitten joltain toiselta?

        Voi hotti kun en tajua enää mitään että mitä täällä tapahtuu. 😂

        No semmoista se on täällä, on puurot ja kellot ja vielä kokitkin sekaisin.

        Toi 06:24 viesti, joka alkaa
        "Turha siis kirjoitella palstalla asiasta enempää..." ei ollut minulta, jonka kanssa keskustelut tässä ketjussa klo 04:47 asti. mutta se saattoi olla silti ihan oikein sinulla tarkoitettu.

        Huomautan edelleen että mä en ole se hotti, toi 06:24 katkero saattaa ehkä olla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No semmoista se on täällä, on puurot ja kellot ja vielä kokitkin sekaisin.

        Toi 06:24 viesti, joka alkaa
        "Turha siis kirjoitella palstalla asiasta enempää..." ei ollut minulta, jonka kanssa keskustelut tässä ketjussa klo 04:47 asti. mutta se saattoi olla silti ihan oikein sinulla tarkoitettu.

        Huomautan edelleen että mä en ole se hotti, toi 06:24 katkero saattaa ehkä olla?

        Olipa kummallista että joku ikäänkuin halusi tulla tuohon väliin, mutta ei kuitenkaan tehnyt selväksi että on eri kirjoittaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipa kummallista että joku ikäänkuin halusi tulla tuohon väliin, mutta ei kuitenkaan tehnyt selväksi että on eri kirjoittaja.

        Aika tavallista minusta, se siis että ihmiset vastaavat mihin ja mitä mieleen juolahtaa, jos on jotain mieltä painavaa. Et ole tainnut kirjoitella täällä vielä kauaa? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika tavallista minusta, se siis että ihmiset vastaavat mihin ja mitä mieleen juolahtaa, jos on jotain mieltä painavaa. Et ole tainnut kirjoitella täällä vielä kauaa? :)

        No oliko se nyt sitten kamalaa että sellaisen menit kirjoittamaan? 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No oliko se nyt sitten kamalaa että sellaisen menit kirjoittamaan? 😊

        No ihan sama, ajattele sitten niin, jos haluat, että olet keskustellut yhden ja saman kanssa.

        Minusta on vaan vähän ihmeellistä tulla nimenomaan tälle palstalle julistamaan jonkun kokemansa loukkauksen jälkeen (?) että ei ole "koskaan tuntenut sinua kohtaan kiintymystä tai rakkautta" tai että on mahdotonta tuntea myötätuntoa tms. Miksi sitten notkua täällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ihan sama, ajattele sitten niin, jos haluat, että olet keskustellut yhden ja saman kanssa.

        Minusta on vaan vähän ihmeellistä tulla nimenomaan tälle palstalle julistamaan jonkun kokemansa loukkauksen jälkeen (?) että ei ole "koskaan tuntenut sinua kohtaan kiintymystä tai rakkautta" tai että on mahdotonta tuntea myötätuntoa tms. Miksi sitten notkua täällä

        No onhan se vähän erikoista kyllä, mutta se saattoi olla sen hetken tunnetila, tai miksei se voi olla just se mitä hän oikeasti tuntee. Mutta en oikein tiedä mitä tuosta pitäisi ajatella. Voi olla jotain harhaa.

        Siis se kuvio on se että eräs kaunis, älykäs ja ihana nainen kokisi minun pilanneen hänen elämänsä kun emme aloittaneet suhdetta. Toihan on jotain romanttisten elokuvien kamaa tarinana. Suorastaan häiriinnyttävällä tavalla tunteisiin vetoava. Jotenkin mulla meni se yli. Vaikka nyt tiedän että tavallaan se voi ollq mulle, niin se vaan on jotenkin liian vahva "tarina". En siis halua edes tietää onko se totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onhan se vähän erikoista kyllä, mutta se saattoi olla sen hetken tunnetila, tai miksei se voi olla just se mitä hän oikeasti tuntee. Mutta en oikein tiedä mitä tuosta pitäisi ajatella. Voi olla jotain harhaa.

        Siis se kuvio on se että eräs kaunis, älykäs ja ihana nainen kokisi minun pilanneen hänen elämänsä kun emme aloittaneet suhdetta. Toihan on jotain romanttisten elokuvien kamaa tarinana. Suorastaan häiriinnyttävällä tavalla tunteisiin vetoava. Jotenkin mulla meni se yli. Vaikka nyt tiedän että tavallaan se voi ollq mulle, niin se vaan on jotenkin liian vahva "tarina". En siis halua edes tietää onko se totta.

        Minusta se teksti kyllä vaikutti enemmän siltä, että joku olisi katkera jostain mitä tosiaan tapahtui, kuin että olisi ollut katkera jostain mitä ei tapahtunut..

        Mä voisin olla pahoillani siitä että mitään ei tapahtunut, mutta en katkera tai syyttelevä. Kuvittelen myös että joskus kauan kauan sitten minä ja hän oltais ehkä oltu täällä samaan aikaan, mutta se on varmaan palstaharhaa sekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta se teksti kyllä vaikutti enemmän siltä, että joku olisi katkera jostain mitä tosiaan tapahtui, kuin että olisi ollut katkera jostain mitä ei tapahtunut..

        Mä voisin olla pahoillani siitä että mitään ei tapahtunut, mutta en katkera tai syyttelevä. Kuvittelen myös että joskus kauan kauan sitten minä ja hän oltais ehkä oltu täällä samaan aikaan, mutta se on varmaan palstaharhaa sekin.

        Joo, siis mä en pysty sitä arvioimaan että mistä tarkalleen ottaen hän voisi olla katkera. En tehnyt mielestäni mitään niin "isoa", mistä olisi voinut tuolleen katkeroitua, mutta toisaalta en tiennyt mitä hän minusta ajattelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei.. Onpas julmia sanoja nyt kirjoitettu. Tavallaan jos vähän venyttää mielikuvitusta niin tuo voisi sopia minun ja erään tarinaan, mutta toisaalta siinä tapauksessa en ole tiennyt läheskään kaikkea. Tapahtuiko noita asioita myös täällä palstalla kauan sitten? En todellakaan ole voinut tietää keitä kaikkia täällä on.

        Näin kyllä hänestä, joka voisit olla, syvän loukkaantumisen eräässä hetkessä kauan sitten. Sen jälkeen en häntä nähnyt pitkään aikaan. Oli alkukesä ja lämmin päivä. Hän oli pukeutunut hyvin kauniiseen mekkoon ja näytti sanoinkuvaamattoman hyvältä. Mutta reaktio minun läsnäolooni kertoi omaa kieltään. Olipa ihana nainen kyllä. Miten joku voi olla niin syvästi tunteva?

        Tämä voi kyllä olla kaikki ihan täyttä mielikuvitusta. Miten olisin onnistunut sinun elämäsi pilaamaan? Mikä ihmeen valta minulla sinuun on ollut?

        Toisen ihmisen elämän voi pilata hyvin monella tapaa, tämän voit kait sisäistää helposti, koska et ihmisenä ole likimainkaan täydellinen mies.
        Ja jos valtaa ajatellaan, sillä voi hyvinkin helposti onnistua vahingoittamaan toista ihmistä.
        Eipä sinulla ole muulla tavalla valtaa minunlaiseen naiseen.
        Ehkä tiedät paljonkin asioita mitä sinun ei tulisi tietää koska on asioita jotka eivät vain kuulu muille ihmisille. Mutta ehkä oletkin mies, joka ei piittaa siitä mikä elämässä on oikein tai väärin. Rikolliset ihmiset ja heidän ajatusmaailmansa kun on hyvinkin erilainen verrattuna tavallisen ihmisen ajatusmaailmaan.
        Haluan vain kertoa sinulle jotain, huolimatta siitä vaikka koen sinut hyvin vastenmielisenä jo pelkästään kirjoitustesi perusteella että:
        Palstalla on tapahtunut hyvin ikäviä asioita monia monia kuukausia sitten.
        Ja sinä olet joko höynäytetty, nenästä vedetty oikein kunnolla tai sitten olet itse syyllinen moniin asioihin. Mutta jos olet itse syyllinen näihin moniin sairaisiin kirjoituksiin palstalla.
        Niin haluan tuoda julki sen, että sinulla ei ole keinoa mitä käyttää pakottamiseen!
        Et voi saada hyväksyntää, kiintymystä tai rakkautta ihmiseltä, jota olet loukannut julkisesti hyvin ikävällä tavalla. Jos olet näihin hyvin ikäviin kirjoituksiin ja paljastuksiin syyllinen, niin ethän ansaitse silloin minkäänlaista ymmärrystä, rakkautta.
        Ethän sinä tiedä mitään, jos kehtaat väittää minun haluavan elää elämäni naisen kanssa tai jos sinulla on pokkaa kuvitella, että olen sellainen nainen joka huolii sänkyynsä kenet miehen tahansa, huolimatta siitä mitä on tehnyt tai millainen on ihmisenä.
        Ja kyllä se ulkonäkö jotain merkitsee, koska ei sellainen mies herätä mitään mielenkiintoa joka on kuin metsän peto ja sivistymätön.
        Mutta ei pelkkä ulkoinen kuori koskaan vaan se käyttäytyminen ja teot toista ihmistä kohtaan.


    • Anonyymi

      Sellainen joka on tahrattu ja tuhottu pilalle ei voi koskaan elää suhteessa.

      • Anonyymi

        Hyvä!


      • Anonyymi

        Oikein hyvä näin on!
        Tahrattu todellakin ja selän takana paneteltu, laitettu liikkeelle juttuja jotka ovat törkeitä aivan järkyttävän törkeitä ihmisten tekemiksi asioiksi.
        Mikä oikeuttaa näihin tekoihin, ei yhtään mikään!
        Kasvatus kuinka se on voinut mennä näin vikaan joidenkin kohdalla?


    • Anonyymi

      Mitä sä sekoilet siellä??

    • Anonyymi

      Minussa on monta puolta ja yhteen vetoaa tämä elo täällä kaikkinensa. Ja tarjottavaakin omasta takaa tuntuu löytyvän sillä ikioma idioottini on vallan täpinöissään. Sinulle taas olen näyttänyt itsestäni toisen version joka siis mennyt täydestä sekin ylistyksestäsi päätellen. Välillä tulee kieltämättä miettineeksi onko mitään kiinteää minuutta tämän kaiken lisäksi mitä teen vaikutuksen eteen.

      • Anonyymi

        Mikä se versio on minkä oot mulle näyttänyt? Glamour muia?


      • Anonyymi

        Joo, siis kyllä mä sen tajuan että susta on hauska leikkiä mun kustannuksella. On syitä minkä vuoksi en suutu siitä.


    • Anonyymi

      Mä viihdyn täällä korvessa. Varmaan pitää jotenkin päässä viirata että kun jaksaa.

      • Anonyymi

        *Kun mua jaksaa piti kirjoittaa


      • Anonyymi

        Miksei sua nyt jaksaisi? Voi hemmetti sun juttujas. Kyllä sua jaksaa vaikka aidan seipäässä joutuisi asumaan. Minä ainakin jaksaisin.


    • Anonyymi

      Rakkaus oli, tietsä semmonen, mitä sä et oo koskaan kokenutkaan. Ymmärrän kyllä, että sulla tekee tiukkaa käsittää oman käsityskykysi ja kokemusmaailmasi ulkopuolisia asioita.

      • Anonyymi

        Onko toi nyt jostain heppasalapoliisityttökirjasta totuus? Miksi niin kuvittelet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko toi nyt jostain heppasalapoliisityttökirjasta totuus? Miksi niin kuvittelet?

        Neiti Etsivä oli muuten helkkarin viksu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Neiti Etsivä oli muuten helkkarin viksu.

        Oli. Luin joskus pari sivua lapsena ja tajusin että nyt on kunnon tyttöjen juttuja. Sitten palasin Viisikkojen pariin. Ne seikkaili salaperäisissä linnoissa ja jahtasi ulkomaan agentteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli. Luin joskus pari sivua lapsena ja tajusin että nyt on kunnon tyttöjen juttuja. Sitten palasin Viisikkojen pariin. Ne seikkaili salaperäisissä linnoissa ja jahtasi ulkomaan agentteja.

        Mä luin kaikkea mitä oman kodin ja kyläpaikkojen kirjahyllystä löytyi, se oli aika sekalaista seurakuntaa.. Jännäreitä ja muuta - öö - viihdekirjallisuutta. :) Olin ehkä tokalla luokalla kun luin punaisen lohikäärmeen, silloin se teki syvän vaikutuksen, siitä jäi pitkäksi aikaa jotenkin kieroutunut ja pahoinvoiva olo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä luin kaikkea mitä oman kodin ja kyläpaikkojen kirjahyllystä löytyi, se oli aika sekalaista seurakuntaa.. Jännäreitä ja muuta - öö - viihdekirjallisuutta. :) Olin ehkä tokalla luokalla kun luin punaisen lohikäärmeen, silloin se teki syvän vaikutuksen, siitä jäi pitkäksi aikaa jotenkin kieroutunut ja pahoinvoiva olo.

        Ei varmaan ehkä ihan parasta mahdollista luettavaa sen ikäiselle totta tosiaan. Tuo viihdekirjallisuus voisi selittää kyllä jotain... mieltymyksiäsi.

        Mä luin myös paljon kaikkea, ja todella hämyjä juttuja. Ehkä ymmärrät mihin viittaan. En sano tarkemmin jotta ei kukaan tunnista.


      • Anonyymi

        Mä olin tosiaan tossa yöllä vähän huonossa hapessa, mutta nyt virkosin pikkuisen kun söin hyviä ruokia ja ajoin parran.

        Luin siis tuon viestisi uudestaan, ja huomasin että sen voi ikäänkuin ymmärtää kahdella tavalla.

        Joo-o...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olin tosiaan tossa yöllä vähän huonossa hapessa, mutta nyt virkosin pikkuisen kun söin hyviä ruokia ja ajoin parran.

        Luin siis tuon viestisi uudestaan, ja huomasin että sen voi ikäänkuin ymmärtää kahdella tavalla.

        Joo-o...

        Siis tuon viestin voi kun kahdella eri tavalla, missä kirjoitat rakkaudesta.


    • Anonyymi

      "Ehkä ymmärrät mihin viittaan. En sano tarkemmin jotta ei kukaan tunnista."

      Tunnista? Mitä ihmettä sä sitten luet, ootko paikallisen maolaisyhdistyksen rekrytoija joka kulkee punainen kirja rintataskussa? :)

      • Anonyymi

        No siis sellaista kirjallisuutta, josta saa salattua tietoa. Kyllä on kuule niin lennokasta settiä että huhhuh.

        Mitä arvoja sulla muuten on? Ootko poliittisesti minkä linjan ihmisiä? Minkälaisen kodin perinnön olet saanut? Vaikuttaako elämäntapaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siis sellaista kirjallisuutta, josta saa salattua tietoa. Kyllä on kuule niin lennokasta settiä että huhhuh.

        Mitä arvoja sulla muuten on? Ootko poliittisesti minkä linjan ihmisiä? Minkälaisen kodin perinnön olet saanut? Vaikuttaako elämäntapaan?

        Jaa, oletko taikauskoinen? Kabbalako kiinnostaa, vai alkemia? :).

        Kauheen vaikeita kysymyksiä.. Kyllähän ihmiset juhlapuheissa sanovat vaikka mitä, mutta kai se ratkaiseva tekijä on ne valinnat käytännössä.. Kotitaustasta löytyy kommunismia, köyhyyttä, katkeruutta ja alkoholismia sekä kohtuullisen päätöntä keskinäistä väkivaltaa useammassa polvessa (toivon olevani noista kaikista vapaa).. miten se vois olla vaikuttamatta..? Vähän synkkää, aika vähän sellaista mistä voi sivistyneessä seurassa olla ylpeä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, oletko taikauskoinen? Kabbalako kiinnostaa, vai alkemia? :).

        Kauheen vaikeita kysymyksiä.. Kyllähän ihmiset juhlapuheissa sanovat vaikka mitä, mutta kai se ratkaiseva tekijä on ne valinnat käytännössä.. Kotitaustasta löytyy kommunismia, köyhyyttä, katkeruutta ja alkoholismia sekä kohtuullisen päätöntä keskinäistä väkivaltaa useammassa polvessa (toivon olevani noista kaikista vapaa).. miten se vois olla vaikuttamatta..? Vähän synkkää, aika vähän sellaista mistä voi sivistyneessä seurassa olla ylpeä..

        Koetko jotenkin että noi kotitaustan asiat hätyyttää sua jotenkin, pyrkii vaikuttamaan elämään edelleen jotain kautta? Entä onko ammatinvalinta seurausta siitä taustasta jotenkin?

        Mun on vähän vaikea löytää nyt sanoja kun en hahmota ihan kaikkea mitä tässä nyt on menossa. Kaikkihan on seurausta siitä vahingosta tai mikä nyt olikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koetko jotenkin että noi kotitaustan asiat hätyyttää sua jotenkin, pyrkii vaikuttamaan elämään edelleen jotain kautta? Entä onko ammatinvalinta seurausta siitä taustasta jotenkin?

        Mun on vähän vaikea löytää nyt sanoja kun en hahmota ihan kaikkea mitä tässä nyt on menossa. Kaikkihan on seurausta siitä vahingosta tai mikä nyt olikaan.

        Ei kai, mutta sä kysyit näitä, en tiedä miksi, keskustelun vuoksiko?

        Mikähän sä luulet että mä olen ammatiltani, jos ajattelet että taustani siihen vaikuttaisi - joku sosiaalityöntekijä tms.?
        (en ole)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koetko jotenkin että noi kotitaustan asiat hätyyttää sua jotenkin, pyrkii vaikuttamaan elämään edelleen jotain kautta? Entä onko ammatinvalinta seurausta siitä taustasta jotenkin?

        Mun on vähän vaikea löytää nyt sanoja kun en hahmota ihan kaikkea mitä tässä nyt on menossa. Kaikkihan on seurausta siitä vahingosta tai mikä nyt olikaan.

        "Kaikkihan on seurausta siitä vahingosta tai mikä nyt olikaan."

        Niin ja mä en tiedä mistä puhut tässä, pahoittelut. :/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai, mutta sä kysyit näitä, en tiedä miksi, keskustelun vuoksiko?

        Mikähän sä luulet että mä olen ammatiltani, jos ajattelet että taustani siihen vaikuttaisi - joku sosiaalityöntekijä tms.?
        (en ole)

        Et takuulla ole. Kysyin ihan uteliaisuudesta. En nimittäin voi tietää sellaisia asioita ellen kysy. 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kaikkihan on seurausta siitä vahingosta tai mikä nyt olikaan."

        Niin ja mä en tiedä mistä puhut tässä, pahoittelut. :/

        Eli tiedät ihan tasan tarkkaan. Nauran nyt. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et takuulla ole. Kysyin ihan uteliaisuudesta. En nimittäin voi tietää sellaisia asioita ellen kysy. 😊

        No jos me tuntisimme oikean elämän puolelta, tietäisit mitä mä teen työkseni. Eli tämä todistaa sen että me emme tunne, niin kuin olen sanonut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli tiedät ihan tasan tarkkaan. Nauran nyt. 😂

        Ei, ei, mä en mielestäni ole hajottanut mitään, tai tehnyt mitään muutakaan mitä voisi vahingoksi nimittää - eikä tietääkseni hänkään ole tehnyt.

        Kerro nyt itsekin jotain konkreettista.?
        Ei mulla ole mitään tarvetta erityisesti kiistää mitään, mutta tämä ei nyt vaan osu. :/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos me tuntisimme oikean elämän puolelta, tietäisit mitä mä teen työkseni. Eli tämä todistaa sen että me emme tunne, niin kuin olen sanonut.

        Nii. Niin kai sitten. Muistatko sen kesäpäivän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, ei, mä en mielestäni ole hajottanut mitään, tai tehnyt mitään muutakaan mitä voisi vahingoksi nimittää - eikä tietääkseni hänkään ole tehnyt.

        Kerro nyt itsekin jotain konkreettista.?
        Ei mulla ole mitään tarvetta erityisesti kiistää mitään, mutta tämä ei nyt vaan osu. :/

        Mitäs minun pitäisi kertoa? Kysy jotain, mikä askarruttaa. 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs minun pitäisi kertoa? Kysy jotain, mikä askarruttaa. 😊

        No kerro vaikka siitä kesäpäivästä mihin viittaat. :) Mä en tosiaan nähnyt häntä kuin töissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kerro vaikka siitä kesäpäivästä mihin viittaat. :) Mä en tosiaan nähnyt häntä kuin töissä.

        Muistaakseni silloin paistoi aurinko. Olin jo oikeastaan päätynyt lopettaa sen älyttömän touhun jossa olin osallinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistaakseni silloin paistoi aurinko. Olin jo oikeastaan päätynyt lopettaa sen älyttömän touhun jossa olin osallinen.

        Älytöntä touhua auringossa? :D Jokin harrastusporukan tapaaminen ehkä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älytöntä touhua auringossa? :D Jokin harrastusporukan tapaaminen ehkä?

        Joo ei ollut mikään sessio homma. 😂 Laajempi juttu. Mutta tosiaan, kummallisia aikoja ne oli...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ei ollut mikään sessio homma. 😂 Laajempi juttu. Mutta tosiaan, kummallisia aikoja ne oli...

        Kuulostaa ihan joltain herätyskokoushommalta. Varo nyt vähän mihin päädyt noissa esoteerisissä seikkailuissasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa ihan joltain herätyskokoushommalta. Varo nyt vähän mihin päädyt noissa esoteerisissä seikkailuissasi.

        Voisin johdattaa sinut avarammalle. Mutta nainen ei ota vastaan salattua tietoa mieheltä, joka merkitsee hänelle muutakin. En voisi koskaan ruveta guruksesi uskottavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin johdattaa sinut avarammalle. Mutta nainen ei ota vastaan salattua tietoa mieheltä, joka merkitsee hänelle muutakin. En voisi koskaan ruveta guruksesi uskottavasti.

        No mulle voit olla guru, koska me ei tunneta eikä merkitä mitään. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mulle voit olla guru, koska me ei tunneta eikä merkitä mitään. :)

        Siis nettiguru? Mitähän siitäkin tulisi


    • Anonyymi

      Valinta tuli aika nopeasti tehtäväksi kun toisen elämässä tapahtui viime syksynä. Olisi pitänyt kieltäytyä jo sillon sanoa -ei- ja siitä eks ihan muutaman kerran maininnut harmituksissaan. Aaattelin vain että kyllä tämä tästä, etten saa tai voi tuntea niinkuin tunnen. No vatuiksi meni kaikki ja nyt sitten tuli niin sanotusti kärvisteltyä. Eteenpäin nyt onneksi.

      • Anonyymi

        Laita jotain tunnisteita... Ootko kirjoitellut nyt yöllä mun kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita jotain tunnisteita... Ootko kirjoitellut nyt yöllä mun kanssa?

        En ole. Nukun öisin. Tunniste varmaan sit se et poistun aina palstalta viimeistään kaheltatoista unille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole. Nukun öisin. Tunniste varmaan sit se et poistun aina palstalta viimeistään kaheltatoista unille

        Okei.. Hyvä tietää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei.. Hyvä tietää...

        Ai se etten juttele sul vai se et joku voi jopa nukkuu yöllä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai se etten juttele sul vai se et joku voi jopa nukkuu yöllä

        Ei mitään... Liian monimutkaista...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään... Liian monimutkaista...

        Okei sir


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei sir

        Jotain mielikuvituksen huuruja kai... Jos totta, niin vähän turhan kivuliasta. Armeliasta kun ei voi tietää varmuudella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotain mielikuvituksen huuruja kai... Jos totta, niin vähän turhan kivuliasta. Armeliasta kun ei voi tietää varmuudella.

        Mulla on tehtävä täällä

        Myös itseni hoidan kohtuuden tielle

        Samalla

        Tiellä oon

        Sua kohtikko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on tehtävä täällä

        Myös itseni hoidan kohtuuden tielle

        Samalla

        Tiellä oon

        Sua kohtikko

        Ääh, harhojen kanssa vehdataan kaikki kuin haamut...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotain mielikuvituksen huuruja kai... Jos totta, niin vähän turhan kivuliasta. Armeliasta kun ei voi tietää varmuudella.

        En tiedä muista mut mulle tunteet häntä kohtaan on totta. Siksi käyn myös täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä muista mut mulle tunteet häntä kohtaan on totta. Siksi käyn myös täällä.

        Nii. Kyllä on yksi tunnesoppa koko palsta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii. Kyllä on yksi tunnesoppa koko palsta.

        Juu sitä ei voi kiistää..Täällä muutamat koittavat sekoittaa minun ja hänenkin yhteyttä ihan lämpimikseen ja sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu sitä ei voi kiistää..Täällä muutamat koittavat sekoittaa minun ja hänenkin yhteyttä ihan lämpimikseen ja sivusta

        Joo, pitää jättää omaan arvoonsa...


    • Anonyymi

      Se syy oikeastaan selviää omassa aloituksessasi. En pidä tavastasi olla ivallinen, itserakas ja kaikkitietävä.

    • Anonyymi

      Kylläpä olet nostanut jalustalle. Eikö vuodet saaneet unohtamaan?

      • Anonyymi

        Tuntuuko se hyvältä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuuko se hyvältä?

        Täyttä valetta


      • Anonyymi

        Et unohdu. Sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuuko se hyvältä?

        Miksi sen pitäisi tuntua hyvältä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sen pitäisi tuntua hyvältä?

        No ihminen kaipaa ihailua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ihminen kaipaa ihailua.

        Saan ihailua kyllä muutenkin. Yhdeltä kaipasin tervejärkistä huomiota ilman jalustalle nostamista.


    • Anonyymi

      satanistijoukko kuolaa päästäänkö taas syömään siitä ja saadaan hyvää muille? saadaan taas varastaa ja pashaa sen elämään. olusos tämä Juhannus kun teidät saataisiin tapettua laillisesti joo porukka. toovottsvastinpäösyöjöt ja joille on viety, ei lapsia, hukkuvat ja ottavat kunnolla turpaan. ei mitään hyvää sanottavaa, ja työhön joille on viety, toivottavasti päästään tappamaan laillisesti ja viemään rahaa helvetisti ja tuhoamaan tylyä ja jos yrittävät jäädä mammalomalle niin hakataan saata asti, jätä niille vai. paikka ja muuten varastetaan ja hakataan, toivottavasti saatana koko joukko päästään nylkemään ja sille ihrakasalke niin turpaan ja loppu elämä paskaksi ja kelle on vienyt.

    • Anonyymi

      Hyvin kaukana. Suoritan kunnes kuolen kun en muuhunkaan pysty. En saa ns rauhaa muuten.

    • Anonyymi

      Ookko kuullu Robinin kipaletta häitä pidelly, elämänmyönteisen oloinen mies, sama se kelle muka puhut, silti keke

      • Anonyymi

        En ole kuunnellut


    • Anonyymi

      Supernaisena ihmettelen miten onkin näin päässyt käymään?!

    • Anonyymi

      Turhaa aivan turhaa kirjoitat palstalle näitä juttujasi.
      En tule koskaan asumaan sinun kanssasi korvessa mökissä, talossa en minkäänlaisessa asumuksessa. Olet mikä olet, tuskin tämä kiinnostaa kaikkia ihmisiä täällä palstalla tuskin oikeassa elämässäkään..
      Mieltä sinusta voidaan olla monenlaista itse sanon näin vain:
      Et sinä täysillä voi käydä.

    • Anonyymi

      Jos ei vastaa sinun spesifejä ihanteitasi ni ei käy täysillä? Jebajee. Sulla semmoset shebalebatunteet päällä. Oma kaivattuni on semmonen et sillä just samat friikit preferenssit ja omituisuuksien kannattaakin konemetsän suojissa kokoontua.

    • Anonyymi

      Mä tarviin tätä rakasta ”idioottia”. Mikä sua harmittaa?

    • Anonyymi

      Ja joo on ajatus. Satun rakastamaan häntä. :)

    • Anonyymi

      Noita, sanoja olen aina kaivannut, N, 🥰🥰🥰🥰😍😍

    • Anonyymi

      Taidat olla kateellinen?? Jos idiootilla onkin isompi kuin sinulla, ja onkin kestävempi, vituttas minuakin laueta 5min, kun työntää kullin pilluun.. Sain luvalla varattua naista, kun mies ei saanut tyydytettyä naistaan, silloin miehellä ei taida olla montaa vaihtoehtoa, antaa nainen käydä toisen miehen luona.. Minulle kelpaa varattu nainen aina, varattu nainen osaa innostua kunnolla, saanut parhaimmat panot varatulta naiselta, ei varmaan nainen kertonut kaikkea miehelleen, parani niilläkin lopuksi sänkytouhut.. Se onkin aivan uskomaton nautinto tuntea naisen orgasmi, naiset välillä feikkaa orkun, ehkä sitä mies ei hoksaa, jos nainen feikkaa, mutta eron huomaa niin selvästi, minä en halua jättää naista ilman, haluan tuntea mieluummin joka kerta, se on uskomaton nautinto, myös miehelle.. Niiden miesten ei tarvitsekkaan tuntea sitä hekumaa, jotka lopettavat heti, kun itse laukeavat. Naisten eteen kannattaa olla valmis tekemään mitä tahansa, sen kyllä huomaa että on paljon nautinnollisempaa, vaikka varatun naisen kanssa, nainen tiesi minun haluni, se toteutui, vaikka en pitänyt sitä mahdollisena, yllätyin itsekin..

    • Anonyymi

      Kerros vähän millainen pakkaus hän sitten on? Mahtaakohan tämä aloitus olla juuri minulle vai jollekkin muulle pakkaukselle.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      326
      3615
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      223
      3126
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      146
      2603
    4. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      20
      2112
    5. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2095
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      16
      1937
    7. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      17
      1745
    8. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1732
    9. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      288
      1431
    10. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      123
      1352
    Aihe