Olen edelleen

Anonyymi-ap

En usko tässä olevan mitään väärää koska asiakkaita riittää edelleen hyvin vaikka nykyisin vähemmän. Haluan antaa hyvän neuvon kaikille. Älkää myykö alennuksella sillä siinä vaiheessa pudotatte kaikkien meidän hintaa!!! Kyllä miehet aina keksivät lopulta tarpeeksi rshas

19

799

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eihän siinä varmaan mitään väärää ole jos teet sitä omasta tahdostasi ja sulla ei ole parittajaa mu mahtaa susta itsestä tuntua hyvältä kun miehet sua yleisenä patjana käyttää suurin osa kun niistä miehistä jotka huorissa käy käy niissä sen takia kun ei muuten välttis sais ja toinen on si se että voi valita minkänäköiselle huoralle siitä perseestä maksaa ja rikkailla ukkomiehillä pienempi kiinnijäämisen riski niin huora kun tuskin yleensä yhtäkään asiakkaistaan poikaystäväkseen ainakaan ottais

      • Anonyymi

        Älä sinä velttomuna kerro pahaa tytöistä!! Meiltä et saa rakkautta ehkä edes rahalla!!


    • Anonyymi

      Näin tämä asia on, näin olen myöski itte päättänyt tämä.
      Mittää ale myöntiä ei ole tarvetta,eikä ilmais panoja.
      Päi vastoi tämä varmaa on,näistä erikoisemmista töistä mitä myöst teen,otan tosi tuntuvan hinnan.
      [ Esim. tissie välii nussimine, limat päälleni kasvoille,
      suuhun otto panemine,kyrvän kova nuolemine imemine käsittely,-näitä juttuja halutaa,ja alistun teen myös, näistä otan saan tosi hyvin pajon rahaa,
      Kuten on miehiä jotka valmiit maksaa tosi rumasti rahaa, kun saavat harrasta törkeetä irstasta väkivalta sitomis kurittamis sexsiä.
      Tietyt miehet ,joita suhteellise paljoki heitä on asiakkaanani.
      Voin vilpittömästi kertoo , minulla ei ole raha huolia,voin hankkia aivan mitä vaan,ja koska vaan.
      Siis olen ex rva 41v , mua halutaa tosi uhkeitte muotojeni vuoksi näin kaikki miehet on sanonut jotka ovat asiakkaitani,olen tanakka pullukka erittäi sexsikäs tosi upee. Olen 24v aloittanut huoraamise ukkoje miesten kanssa enkä päivääkää kadu.
      Vaikka olen kipeenäki ollut mieste käsittelyje jälkee,mutta tätä kaipaan,ja tätä osaan tehdä.
      Hyvää kesän jatkoa huoraaville siskoilleni.

      • Anonyymi

        Mitäs suollat eikö kanki katkee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs suollat eikö kanki katkee.

        Sää mää ja bää on kanki joka kätkee buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää on kanki joka kätkee buaahaa

        Hähähää Mitäs sä määkijä yrität oikein kätkee. Painu hevon vittuun kyylämästä täältä.


      • Anonyymi

        Teille homimiehille on omia sivustoja, joten painu helvettiin täältä, Runkkari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teille homimiehille on omia sivustoja, joten painu helvettiin täältä, Runkkari

        Mitä olet täällä mee nille homimiesten sivustoille kun olet ne löytänyt.


      • Anonyymi

        Olen sinua viisi vuotta vanhempi. Nykyisin en saa enää minkäänlaisia orgasmeja ilman rahaa?? Syytä en tiedä. Minulle eivät asiakkaat tee väkisin mitään vaan minun tahdotaan lyödä, potkia, hakata, repiä, pissata vielä päälle lopuksi. Nämä kaikki maksavat erikseen. Aikaisemmin hintani oli 200-300 euroa per tunti. Nykyisin teen ainoastaan erikoista ja tienaan oikeastaan enemmän kuin presidentti tai pääministeri (tietenkin jos työtä on tarpeeksi) Niin kuin kerroin en saa nykyisin orgasmia normaalilla tyylillä miehen kanssa (oikeastaan inhoan miehiä) Parhaiten saan tyydytystä naisen kanssa tai omilla sormilla


    • Anonyymi

      Pelottaako kilpailu kovaa, hinnat väkisinkin tulee ales! Jokainen hinnoittelee yrittäjänä itse tavaran hinnan, mitä edullisempi sitä ennemmän menekkii. Tietysti parasta ennen päiväys kunhan kunnossa.

    • Anonyymi

      Yhdelle tutulle annan aika pienestä summasta.

    • Anonyymi

      Vitun homomies! Perkele sinä ole mies

      • Anonyymi

        Mitäs olet mee eheytykseen.


      • Anonyymi

        Homo tuntee homon! Älä ole mustis sä er kerkee nussia jokaista...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homo tuntee homon! Älä ole mustis sä er kerkee nussia jokaista...

        Varmaan tunnetkin onko joku epäilyllyt sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan tunnetkin onko joku epäilyllyt sitä.

        Spede niuvanniemestä tietenkin buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Spede niuvanniemestä tietenkin buaahaa

        Ai olet siellä Spede perse paljaana 😂😂😂 peräkammarin pojat herännyt töihin Suomi24 kyttäämään aamusta iltaan.


    • 20v maksullisissa käynyt..huomannut ettei yli 30v ei kannata kysellä..
      Kaliita, yli hysteerisiä seksitaudeista..kello kalleja..
      Parikymppiset tykkää daddystä ja et on seksileluna..haluu oppii uutta..
      Paras oli yks kun sanoi et ei ota maksua etukäteen kun ei tiedä olenko tyytyväinen🙄

    • Anonyymi

      Itse olen miespuolinen, neljänkympin paikkeilla. Hyvinsäilynyt ja hygieniasta tarkka, olen myynyt ja myyn edelleel omia palveluitani miehille vaikka olen naiselle varattu. Hintaa en lähde polkemaan alaspäin, jos ei maksajaa löydy niin sitten ei löydy, pakko ei ole kummankaan osapuolen mihinkään suostua

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sofia B- on jälleen kerran rakastunut ja onnellinen nainen .

      Toivottavasti nyt on onni kestävää ja Sofia voi saada oman perheen lopulta itselleen .
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      2845
    2. Sofia seukkaa miljonäärin kanssa matkustellen ympäri maailmaa

      Hän on tavannut toivomansa läsnäolevan mihen ja kohta Sofiast tulee ussperheen äiti. Toivottavasti kohta saamme vauvauut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      938
    3. Ukraina romahtamassa, Hallitus hajoamassa.

      Samaan aikaan kun ukrot on rintamalla alakynnessä, niin maan hallitus on hajomassa.
      Maailman menoa
      290
      901
    4. Millaisia ihmisiä ovat murhaajat: Ari Ossi Petteri Suorsa ja Tiina Pia Susanna Seppänen.

      18-vuotias Adeliina Lehtinen surmattiin raa’alla tavalla syksyllä 2022. Hänen murhastaan tuomittiin elinkautiseen 40-vuo
      Oulu
      5
      892
    5. Loukkaa se, jos sinä väität mun etsivän jotain rahamiestä

      Vtustako minä sinun rahoista voisin tietää silloin tai nytkään. Rakastuessa kuvittelin että olet varmaan joku tukityölli
      Ikävä
      147
      861
    6. Oho! Sofia Belorf ja "rillimiljönääri-rakas" sai somen liekkeihin: "Optikko vai grillikioskin...?"

      "Rillimiljönääri-rakas" on kyllä hyvä titteli!!! Tsemppiä Sofialle rakkauteen ja terkkuja Nikolle ja Stefanille! Lue l
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      794
    7. Pikku Liedon pelkoa lietsova ja rikoksia tehtaileva katujengi

      Mistä kaukaa tulevat Liedossa riehuvat katujengiläiset?. Turun Varissuolta tai Pernosta? Nykylukutaidolla selviää, kun t
      Lieto
      38
      781
    8. Toivokasta torstaipäivää

      Hyvää huomenta ihanille ihmisille. 🌞🍁☕😊❤️ Kauniit syyskelit jatkuu. On hyvä olla lomalla. 🌞
      Ikävä
      161
      777
    9. Pikku apulaiset

      E B ja J E levittää väärää informaatiota Olavintoimintakeskuksen kaupasta. Kuka tai mikä ryhmä tästä hyötyy. Ovatko iha
      Sysmä
      64
      764
    10. Olet vallannut ajatukseni.

      Haluaisin tutustua sinuun paremmin ja lähentyä kanssasi. Tuntuu, että joka päivä kun sinua näen, saat minut hämilleen, s
      Ikävä
      29
      735
    Aihe