Olen edelleen

Anonyymi-ap

En usko tässä olevan mitään väärää koska asiakkaita riittää edelleen hyvin vaikka nykyisin vähemmän. Haluan antaa hyvän neuvon kaikille. Älkää myykö alennuksella sillä siinä vaiheessa pudotatte kaikkien meidän hintaa!!! Kyllä miehet aina keksivät lopulta tarpeeksi rshas

13

1024

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eihän siinä varmaan mitään väärää ole jos teet sitä omasta tahdostasi ja sulla ei ole parittajaa mu mahtaa susta itsestä tuntua hyvältä kun miehet sua yleisenä patjana käyttää suurin osa kun niistä miehistä jotka huorissa käy käy niissä sen takia kun ei muuten välttis sais ja toinen on si se että voi valita minkänäköiselle huoralle siitä perseestä maksaa ja rikkailla ukkomiehillä pienempi kiinnijäämisen riski niin huora kun tuskin yleensä yhtäkään asiakkaistaan poikaystäväkseen ainakaan ottais

      • Anonyymi

        Älä sinä velttomuna kerro pahaa tytöistä!! Meiltä et saa rakkautta ehkä edes rahalla!!


    • Anonyymi

      Näin tämä asia on, näin olen myöski itte päättänyt tämä.
      Mittää ale myöntiä ei ole tarvetta,eikä ilmais panoja.
      Päi vastoi tämä varmaa on,näistä erikoisemmista töistä mitä myöst teen,otan tosi tuntuvan hinnan.
      [ Esim. tissie välii nussimine, limat päälleni kasvoille,
      suuhun otto panemine,kyrvän kova nuolemine imemine käsittely,-näitä juttuja halutaa,ja alistun teen myös, näistä otan saan tosi hyvin pajon rahaa,
      Kuten on miehiä jotka valmiit maksaa tosi rumasti rahaa, kun saavat harrasta törkeetä irstasta väkivalta sitomis kurittamis sexsiä.
      Tietyt miehet ,joita suhteellise paljoki heitä on asiakkaanani.
      Voin vilpittömästi kertoo , minulla ei ole raha huolia,voin hankkia aivan mitä vaan,ja koska vaan.
      Siis olen ex rva 41v , mua halutaa tosi uhkeitte muotojeni vuoksi näin kaikki miehet on sanonut jotka ovat asiakkaitani,olen tanakka pullukka erittäi sexsikäs tosi upee. Olen 24v aloittanut huoraamise ukkoje miesten kanssa enkä päivääkää kadu.
      Vaikka olen kipeenäki ollut mieste käsittelyje jälkee,mutta tätä kaipaan,ja tätä osaan tehdä.
      Hyvää kesän jatkoa huoraaville siskoilleni.

      • Anonyymi

        Sää mää ja bää on kanki joka kätkee buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää on kanki joka kätkee buaahaa

        Hähähää Mitäs sä määkijä yrität oikein kätkee. Painu hevon vittuun kyylämästä täältä.


      • Anonyymi

        Olen sinua viisi vuotta vanhempi. Nykyisin en saa enää minkäänlaisia orgasmeja ilman rahaa?? Syytä en tiedä. Minulle eivät asiakkaat tee väkisin mitään vaan minun tahdotaan lyödä, potkia, hakata, repiä, pissata vielä päälle lopuksi. Nämä kaikki maksavat erikseen. Aikaisemmin hintani oli 200-300 euroa per tunti. Nykyisin teen ainoastaan erikoista ja tienaan oikeastaan enemmän kuin presidentti tai pääministeri (tietenkin jos työtä on tarpeeksi) Niin kuin kerroin en saa nykyisin orgasmia normaalilla tyylillä miehen kanssa (oikeastaan inhoan miehiä) Parhaiten saan tyydytystä naisen kanssa tai omilla sormilla


    • Anonyymi

      Pelottaako kilpailu kovaa, hinnat väkisinkin tulee ales! Jokainen hinnoittelee yrittäjänä itse tavaran hinnan, mitä edullisempi sitä ennemmän menekkii. Tietysti parasta ennen päiväys kunhan kunnossa.

    • Anonyymi

      Yhdelle tutulle annan aika pienestä summasta.

    • Anonyymi

      Vitun homomies! Perkele sinä ole mies

      • Anonyymi

        Homo tuntee homon! Älä ole mustis sä er kerkee nussia jokaista...


      • Anonyymi

        Spede niuvanniemestä tietenkin buaahaa


    • 20v maksullisissa käynyt..huomannut ettei yli 30v ei kannata kysellä..
      Kaliita, yli hysteerisiä seksitaudeista..kello kalleja..
      Parikymppiset tykkää daddystä ja et on seksileluna..haluu oppii uutta..
      Paras oli yks kun sanoi et ei ota maksua etukäteen kun ei tiedä olenko tyytyväinen🙄

    • Anonyymi

      Itse olen miespuolinen, neljänkympin paikkeilla. Hyvinsäilynyt ja hygieniasta tarkka, olen myynyt ja myyn edelleel omia palveluitani miehille vaikka olen naiselle varattu. Hintaa en lähde polkemaan alaspäin, jos ei maksajaa löydy niin sitten ei löydy, pakko ei ole kummankaan osapuolen mihinkään suostua

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe