Mennään Juhannusta viettämään mökille Sysmään.
Minulla on yllätys vaimolle.
Vaimon vakkari tulee vaimon ystävätteren piti tulla mutta perui tänään. Vakkarin serkku tulee mukaan ja vaimo saa olla Juhannusheila 3:lle miehelle. Olen hommannut sildenafil erektiolääkettä 36kpl. Vaimo tulee olemaan ihmeessään kun vähän väliä joku haluaa panna ja toiset seuraa perässä. Nyt kokeillaan miten kiimainen vaimoni oikein onkaan. Pitäisi olla naisille samanlaisia tapletteja niin saisi naisen suorastaan anelemaan panoa. Jos meiltä kolmelta loppuu kunto niin tiedän Sysmästä pari miestä jotka on kysynyt suoraan voisiko joskus päästä mukaan panemaan vaimoani?
Päijänteelle Juhannukseksi
10
870
Vastaukset
- Anonyymi
Joo ollaan aina välillä viestitetty nii laita viestiä jos tarviit apuja
- Anonyymi
Pistetään!
- Anonyymi
Vaimo on antanut meille kolmelle pillua ja ollaan oltu tosi rentoja pukeutumisen kanssa ei vaatteita.
Nyt on vaimo saanut kullia niin paljon kuin on halunnut.
Helteet tulossa ja loma alkanut ja meillä on oma kimppanainen niin jäädään vielä mökille viettämään aikaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaimo on antanut meille kolmelle pillua ja ollaan oltu tosi rentoja pukeutumisen kanssa ei vaatteita.
Nyt on vaimo saanut kullia niin paljon kuin on halunnut.
Helteet tulossa ja loma alkanut ja meillä on oma kimppanainen niin jäädään vielä mökille viettämään aikaa.Voin käydä kaupassa teille ettei tarvitse pukeutua sen takia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin käydä kaupassa teille ettei tarvitse pukeutua sen takia
Vaimoa saisit panna korvaukseksi ja sauna meillä on lämmin ollu joka päivä pääset pesemään munat ennen kotiutumista.
- Anonyymi
Mitäs olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs olet.
Te kaksi kokematonta neitsyttä, oletteko koskaan harkinneet nussivanne toisianne?
Saisitte ainakin kerran elämässänne seksiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaimoa saisit panna korvaukseksi ja sauna meillä on lämmin ollu joka päivä pääset pesemään munat ennen kotiutumista.
Toi ois hyvä kuvio
- Anonyymi
Rane, kiitos, paljastit tuolla kommentilla itsesi löylikseksi.
- Anonyymi
Kyllä vaimosi oli sitten rupsahtanut ja pahasti niistä Suvi-pinx ajoista kun Suopellon laiturilla kuin myös näkötornissa antoi kaikille halukkaille.
Vai olikos kyseessä kenties anoppisi??
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984