Useimmiten se on vain makkaran paistoa ja kokon toljottelua.
Vain yksi Juhannus on jäänyt mieleeni naperoajoilta. Olin jostain syystä ajautunut Kotkaan.
Iltasella huomasin tappelevani järjestysmiehen kanssa. Se ei kauaa kestänyt kun jo 3 läskiä istui päälläni ja kiltit poliisisedät kiikuttivat minut putkaan.
Aamulla minua kuulusteli krapulainen ylikonstaapeli:
- Sinua voidaan syyttää virkamiehen väkivaltaisesta vastustamisesta ja pahoinpitelystä. Siitä voi joutua linnaan.
- En minä tiennyt sen olevan järkkäri. Ei sillä mitään tunnuksia siitä ollut. Tuossa kopissa on kaveri joka näki koko jutun.
Ja sitten koppiin ja takaisin.
- Joo, se kaveri sanoi ettei järjestysmiehellä ollut mitään tunnuksia. Ja koska hänellä ei ole mitään vaateita niin tämä oli sitten tässä.
En rupea tässä mitään sakkojakaan kirjoittamaan koska tuolla on kopit täynnä kaikenlaisia nurkkiin kuseksijoita ja muita hönöjä.
En tiedä miksi pojat niitä ovat tänne kuskanneet mutta kaikkia on kuultava.
Joten alahan sinä kalppia nyt siitä.
Hauskaa Juhannusta kaikille....!
12
292
Vastaukset
Ota nyt vähän rauhallisemmin.
Paista makkaraa ja toljota kokkoa.- Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
Katsokaa kuinka 3:n n-kirjaimen poisjättö muuttaa tekstin..DDDDDD
Mihin se kolmas n laitetaan?
Pyllyyn?
- Anonyymi
Viktor on neiti
Itse en viitsi mennä ruuhkaisille makkaranpaisto paikoille jussina käyn siellä mieluummin jonain rauhallisena arki iltana.
- Anonyymi
Juhannus on menettänyt merkityksensä vai onko sitä koskaan ollutkaan?
Itse olen paistanut makkaraa ja juonut viinaa. Kyllä on sitten ollut kivaa?
- Anonyymi
Jos tuleen tuijottaa liian
kauan,voi tulla kuumat
paikat,niin kuin sanoo se
suomal. laulu 'metsässä makaa
kuollut mies...liehuva liekin varjo' - Anonyymi
Toi kolmen ännän mysteeri mietityttää edelleen.
Mitä vittua, voisko joku selitellä? - Anonyymi
Nythän "vihtori" itse paljasti olevansa ns. jälkeen jäänyt kun "naperona" tapellut järkkäreitten kanssa ja peräti putkaan joutunut... 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Ja kerroit tämän koska...?
- Anonyymi
Olen ilmoittanut tämän Trumpin projektiin. Hän hoitaa putinin kanssa.
- Anonyymi
Mutta se kolme n:ää.
Mihin ne tuossa laitetaan? Osaan kuvitella vain kaksi, ja musta tuntuu kolmas n sitten menee sinne pyllyyn kaiketi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 914124
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603208- 432791
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 401790
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628