cuckold jutun on must. Tuollainen aisankanttaja mies on parasta, mitä naiselle voidaan elämässä suoda... siis jos tykkää seksistä.
Parinvaihto ei ole mistään kotoisin, mutta
6
901
Vastaukset
- Anonyymi
Vaimo 13 vuotta nuorempi, ensimmäisen kerran petti kahden vuoden yhteiselon jälkeen. Nykyyään oon eläkkeellä 64v vaimo työ elämässä, harrastuksia paljon joten miehiä tarjolla sitäkin kautta. Yhteis elo sujui hyvin.
- Anonyymi
Jos mieheni luvalla saisin tuota tehdä, niin tästä paikasta lähtisin Juhannustansseihin taikoja tekemään.
- Anonyymi
Vaihda se ukkos sellaiseen vapaamielisempään.
- Anonyymi
Si se kandee sitä tohvelisankaria ehtiä
- Anonyymi
Meillä on kokemusta molemmista. Vaimollani on puolenkymmentä vakipanijaa, jotka tyydyttävät hänen ja omat tapeet aina kutsusta. Muutama vakio pariskunta meillä on myös ja pari kertaa vuodessa joko meillä tai jonkun näistä pareista luona pidämme aikuisten illan tai viikonlopun. Minä pidän ehkä enemmän näistä vaimo ja toinen mies illoista. On toki mukavaa rakastella välillä toisen naisen kanssa, ja miksei samalla katsella omaa rakasta tämän naisen puolison kanssa, mutta paremmin pääsen fiilikseen kun vain saan katsella kun vaimoni rakastelee toista.
Siinä on jotain maagista kun vaimon näkee toisen miehen alla. Näkee kuinka toinen mies saa kultani kiemurtelemaan nautinnosta kielellään ja kohta kuuluu se huokaisu " tule mun sisääni..."
Pasi
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201943- 691906
- 381877
- 211741
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341449Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337