cuckold jutun on must. Tuollainen aisankanttaja mies on parasta, mitä naiselle voidaan elämässä suoda... siis jos tykkää seksistä.
Parinvaihto ei ole mistään kotoisin, mutta
8
771
Vastaukset
- Anonyymi
Vaimo 13 vuotta nuorempi, ensimmäisen kerran petti kahden vuoden yhteiselon jälkeen. Nykyyään oon eläkkeellä 64v vaimo työ elämässä, harrastuksia paljon joten miehiä tarjolla sitäkin kautta. Yhteis elo sujui hyvin.
- Anonyymi
Jos mieheni luvalla saisin tuota tehdä, niin tästä paikasta lähtisin Juhannustansseihin taikoja tekemään.
- Anonyymi
Vaihda se ukkos sellaiseen vapaamielisempään.
- Anonyymi
Si se kandee sitä tohvelisankaria ehtiä
- Anonyymi
No niinpä niin mitäs olet. Syytää äitiis ja isääs siitäkin.
- Anonyymi
Meillä on kokemusta molemmista. Vaimollani on puolenkymmentä vakipanijaa, jotka tyydyttävät hänen ja omat tapeet aina kutsusta. Muutama vakio pariskunta meillä on myös ja pari kertaa vuodessa joko meillä tai jonkun näistä pareista luona pidämme aikuisten illan tai viikonlopun. Minä pidän ehkä enemmän näistä vaimo ja toinen mies illoista. On toki mukavaa rakastella välillä toisen naisen kanssa, ja miksei samalla katsella omaa rakasta tämän naisen puolison kanssa, mutta paremmin pääsen fiilikseen kun vain saan katsella kun vaimoni rakastelee toista.
Siinä on jotain maagista kun vaimon näkee toisen miehen alla. Näkee kuinka toinen mies saa kultani kiemurtelemaan nautinnosta kielellään ja kohta kuuluu se huokaisu " tule mun sisääni..."
Pasi
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984