Ateistinen Pride

Anonyymi-ap

13

152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "Aikooko ateistit osallistua marssille, vai antavatko he toisten tehdä kaiken työn."

      Marssi minun puolestani vaikkapa Helvettiin. Ei tule ikävä.

    • Anonyymi

      Helsingin vapaa-ajattelijat osallistuvat tänä vuonnakin Pride-tapahtumaan.

      Tervetuloa teltallemme juttusille!

    • Anonyymi

      miksi pitäisi osallistua johonkin friikkien sirkukseen ?

      • Anonyymi

        No johan taas pääsi kristillinen lähimmäisenrakkaus ja sivistystaso näyttämään karvansa.


        Voi että olette dorkia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No johan taas pääsi kristillinen lähimmäisenrakkaus ja sivistystaso näyttämään karvansa.


        Voi että olette dorkia!

        olen pahin ateisti jonka voit kuvitella , sydäntäni lähellä on eugeniikka
        Älä oleta mitään vaan tiedä !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olen pahin ateisti jonka voit kuvitella , sydäntäni lähellä on eugeniikka
        Älä oleta mitään vaan tiedä !

        Tuollaista roskaväkeä onneksi esiintyy harvemmin järjestäytyneitten vapareiden ja humanistien joukossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollaista roskaväkeä onneksi esiintyy harvemmin järjestäytyneitten vapareiden ja humanistien joukossa.

        niin pride on roskaväkeä 🙂


    • Anonyymi

      ennemmin osallistun kissan ristiäisiin

    • Anonyymi

      Eihän ateismi ja seksuaaliset vähemmistöt liity loogisesti toisiinsa. Mitä ateistista pride kulkueissa muka on?

      Tietenkin ateistit suvaitsevaisempina ja vähemmän konservatiivisina hyväksyvät seksuaalisten vähemmistöjen oikeudet eli käytännössä tasa-arvoisuuden. Uskonnolliset fanaatikot ovat kerkeämpiä tuomitsemaan ihmisiä seksuaalisten asioiden perusteella. (Lukevat ikäloppuja käsityksiä kirjoistaan.)

      • Anonyymi

        Kiva kun jaksoit vastata itsellesi;-D

        Sekulaarihumanistisen etiikan mukaan mennään ja siksi ihmisoikeuksien puolustaminen on meille itsestään selvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kun jaksoit vastata itsellesi;-D

        Sekulaarihumanistisen etiikan mukaan mennään ja siksi ihmisoikeuksien puolustaminen on meille itsestään selvää.

        presidenttisi on LGBT aktivisti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        presidenttisi on LGBT aktivisti

        jumalan siunausta 🤣 oliko parempi ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kun jaksoit vastata itsellesi;-D

        Sekulaarihumanistisen etiikan mukaan mennään ja siksi ihmisoikeuksien puolustaminen on meille itsestään selvää.

        Kenelle minä olen vastannut?

        En ole aloittaja. Miksi pitää aina luulotella?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      160
      2570
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      207
      1682
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      182
      1630
    4. 79
      1301
    5. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      28
      1035
    6. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      297
      966
    7. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      47
      934
    8. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      179
      850
    9. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      79
      833
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      808
    Aihe