Tieditkö, että Torrevieja on Espanjan köyhin kaupunki

Anonyymi-ap

387

1484

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tiedin, siksi turrekin asuu siellä.

      • Anonyymi

        Mitäs se määrittelee että on köyhin kaupunki.fundiksilla on tapana halveksua kaikkea mahdollista


      • Anonyymi

        Sinä joka nimittelet toisen ulkonäköä jatkuvasti minkälainen olet itse ulkonöltä? Jatkuvasti toisen seksielämästä monistelemassa. Millainen on sinun seksielämäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä joka nimittelet toisen ulkonäköä jatkuvasti minkälainen olet itse ulkonöltä? Jatkuvasti toisen seksielämästä monistelemassa. Millainen on sinun seksielämäsi?

        Normaali.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs se määrittelee että on köyhin kaupunki.fundiksilla on tapana halveksua kaikkea mahdollista

        Mikset rauhoitu, Kuutio🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset rauhoitu, Kuutio🤔

        Sinä se täällä riehut ja itse olat aloittanut ja heti valheella ja aina yksi tarkoitus turren halveksunta ja tuomitseminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä se täällä riehut ja itse olat aloittanut ja heti valheella ja aina yksi tarkoitus turren halveksunta ja tuomitseminen.

        Jälleen sinä uItraIihava ToIIo olet väärässä.

        Jätä viina ja mässäys vähemmälle, Kuutio.
        🤓


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä joka nimittelet toisen ulkonäköä jatkuvasti minkälainen olet itse ulkonöltä? Jatkuvasti toisen seksielämästä monistelemassa. Millainen on sinun seksielämäsi?

        Vain sinä nimittelet.
        🤓


    • Anonyymi

      Taidan muuttaa pakistaniin !

      Juutuubissa tekivät kuutoskoneen kannelle täysremontin, hinta 2000 rupiaa (onpa ollut hyttysiä !) Ja katoin kurssin, alle 7 euroa ))

    • Anonyymi

      Suurin osa artikkelista on maksumuurin takana.

      • Anonyymi

        Korjaan: pitää rekisteröityä lukeakseen kolo artikkeli. Ei kiitos.


    • Anonyymi

      Torteviejassa ja Jurvassa asuntojen hinnat ovat samat 100€ neliö.

      • Anonyymi

        Mikäs vertailu tuo on pahan suopa sika


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs vertailu tuo on pahan suopa sika

        Kuutioko siinä taas humaIassa.
        🤓


    • Anonyymi

      Kurja kaupunki keskellä kuivaa erämaata.

      • Anonyymi

        Niin on, slummia enimmäkseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin on, slummia enimmäkseen.

        Ettet nyt liioittelisi asuntokauppa tuolla tuntuu käyvän ja vuokratasokin sen verran korkeaa ettei nyt ihan slummista voi olla kyse.


      • Anonyymi

        "Kurja kaupunki keskellä kuivaa erämaata."

        Kerrohan, miten satamakaupunki voi olla keskellä kuivaa erämaaata?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kurja kaupunki keskellä kuivaa erämaata."

        Kerrohan, miten satamakaupunki voi olla keskellä kuivaa erämaaata?

        Ja asuntojen hinnat kuin Jurvassa.


      • Anonyymi

        Mikä kurja se on sinä olet lurjus vailla vertaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on, slummia enimmäkseen.

        Niin sinä surkimus et slummista tiedä mitään. Valehtelija.funfikset on herjaajia toisten tuomisijoita.

        Raamattu on heistä kaukana kuin itä onlännestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja asuntojen hinnat kuin Jurvassa.

        Ihme maalitolppien siirtelyä kun ei osata vastata edes yksinkertaisempaan kysymykseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kurja kaupunki keskellä kuivaa erämaata."

        Kerrohan, miten satamakaupunki voi olla keskellä kuivaa erämaaata?

        Se mikään satamakaupunki ole!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se mikään satamakaupunki ole!

        Ei kylläkään ole mikään erämaakaupunki!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se mikään satamakaupunki ole!

        Torreviejassa on esimerkiksi suolalaivojen satama. 600 miljoonaa kiloa vuodessa.

        Madridin porukka tulee Torreviejaan lomille ja sinne on suora bussilinja.

        Asuntojen hinnat riippuvat monesta asiasta. Monet haluavat olla meren läheisyydessä ja hinnat ovat korkeammat. Nyrkkisääntönä voi sanoa, että asunnot ovat hinnaltaan 60000-350000 pääosin.


      • Anonyymi

        Kuutiosta huutelet sinä läskipieru typerys.


      • Anonyymi

        Kuutiosta kirjoitat missä pillerihumalassa olet itse


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuutiosta kirjoitat missä pillerihumalassa olet itse

        Vedät siis huumeitakin, Kuutio.

        En ole yllättynyt tästä tiedosta kohdallasi.
        🤓


      • Anonyymi

        Kyllä.


    • Anonyymi

      Aloittaja on pahuuden lähettiläs joka ei tunne Espanjaa. Torrevieja on monipuolinen kansainvälinen kaupunki. Torreviejassa onmonta miljonääri asuinaluetta. Madrililaisten käsänviettokaupunki.

      • Anonyymi

        Se on Espanjan köyhin kaupunki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on Espanjan köyhin kaupunki.

        Jossa on satamassa miljoonaveneitä yksi toisensa jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on Espanjan köyhin kaupunki.

        Millä mittapuulla mitattuna?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä mittapuulla mitattuna?

        Lue linkki!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lue linkki!

        Olen lukenut, toisin kuin sinä, ja siksi kysynkin millä mittapuulla mitattuna?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen lukenut, toisin kuin sinä, ja siksi kysynkin millä mittapuulla mitattuna?

        Luit mutta et ymmärtänyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luit mutta et ymmärtänyt?

        Totta kai ymmärsin, joten vastaahan nyt, millä mittapuulla mitattuna Torrevieja on Espanjan köyhin kaupunki?
        Avitan hieman, tarkastellaanko ihmisten keskimääräistä ansiotuloa, työttömyyslukuja, kiinteistöjen arvoa? Saat ihan päättää itse, mikäli olet lukenut koko artikkelin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on Espanjan köyhin kaupunki.

        En usko valehtelet täysin Torrevieja on kaunis ja hyvinvoiva


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on Espanjan köyhin kaupunki.

        Tuo ei voi olla totta.

        Torreviejan lähellä on monta tosi köyhän näköistä kylää ja kaupunkia. Kyllä mieluummin Torreviejassa asuu ja elää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko valehtelet täysin Torrevieja on kaunis ja hyvinvoiva

        OIer täynnä vaIheita.
        🤓


    • Anonyymi

      Turrekaan ei maksa edes veroja kun eläke on niin pieni.

      • Anonyymi

        En tietenkään kun en sellaista saa vaikka sinä saat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tietenkään kun en sellaista saa vaikka sinä saat.

        Minä saa työeläkettä. Sinäkin saisit joku päivä, mikäli olisit töissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä saa työeläkettä. Sinäkin saisit joku päivä, mikäli olisit töissä.

        Eläkelaskelmani tuli juuri Ilmariselta.
        Jos nyt jäisin eläkkeelle saisin työeläkettä 4 233,54€/kk.


      • Anonyymi

        Se on myynyt lehtiä. 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eläkelaskelmani tuli juuri Ilmariselta.
        Jos nyt jäisin eläkkeelle saisin työeläkettä 4 233,54€/kk.

        Taitaa olla isäsi eläke.


      • Anonyymi

        Koska se on minun eläkelaskelmani.
        Mitä omasi sitten sanoo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eläkelaskelmani tuli juuri Ilmariselta.
        Jos nyt jäisin eläkkeelle saisin työeläkettä 4 233,54€/kk.

        Ihanko valmiin eläkelaskelman sait Ilmariselta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eläkelaskelmani tuli juuri Ilmariselta.
        Jos nyt jäisin eläkkeelle saisin työeläkettä 4 233,54€/kk.

        Toisekseen, miksi et jää eläkkeelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisekseen, miksi et jää eläkkeelle?

        Koska rakastan työtäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanko valmiin eläkelaskelman sait Ilmariselta?

        Kyllä, sieltä tulee parin vuoden välein laskelma tarkistettavaksi, että työsuhteet on oikein kirjautuneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, sieltä tulee parin vuoden välein laskelma tarkistettavaksi, että työsuhteet on oikein kirjautuneet.

        Sieltä tulee laskelma kuin paljon olet tähän asti kerryttänyt eläkettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sieltä tulee laskelma kuin paljon olet tähän asti kerryttänyt eläkettä.

        Niin, ja selvitys työsuhteista ja niiden kestosta ja eläkkeestä niiltä ajoilta.
        Pyydetään tarkistamaan, että kaikki työsuhteet on kirjautuneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, ja selvitys työsuhteista ja niiden kestosta ja eläkkeestä niiltä ajoilta.
        Pyydetään tarkistamaan, että kaikki työsuhteet on kirjautuneet.

        Saat eläkekertymän niiltä ajoitla. Et saa mitään laskelmaa kuinka paljon saat eläkettä mikäli jäät eläkkeelle nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat eläkekertymän niiltä ajoitla. Et saa mitään laskelmaa kuinka paljon saat eläkettä mikäli jäät eläkkeelle nyt.

        Kyllä Ilmariselta saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Ilmariselta saa.

        Ei muuten saa, vaan joudut sen itse laskurilla laskemaan. Laskuri löytyy Ilmarisen nettisivuilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muuten saa, vaan joudut sen itse laskurilla laskemaan. Laskuri löytyy Ilmarisen nettisivuilta.

        Kyllä minä vain olen aina saanut. Nytkin se ole kädessäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä vain olen aina saanut. Nytkin se ole kädessäni.

        Älä viitsi valehdella.


      • Anonyymi

        Et olut koskaan työssä. Täällä päivästä viikosta toiseen valehtelemassa ja vääristelemässä. Tunnen tuon ihmisen jota nimität kuutioksi. Mikäs näköinen torakka itse olet? Tuo nimittämäsi ihminen on tehnyt ikänsä töitä ja vieläpä kiitettävällä tavalla. Halveksuu ja esität täällä vääriä tietoja. Olet kuka tahansa ja omaat vaikka kuinka työkokemusta kukaan ei ole sen arvoinen että voi asettua toisen yläpuolelle


      • Tuon lehden jutun perustella minulla on selvästi paremmat tulot kuin Torreviejassa keskimäärin.

        Edellinen hallitus teki sopimuksen, että joutuu maksamaan verot Suomelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on myynyt lehtiä. 🤣

        Varmaankin sitäkin mutta paljon muuta arvostettavaa työtä josta sinä et tiedä mitään. Eikä Sinulle kukaan ole tilivelvollinen porsas!!


      • Anonyymi

        Et muuten sinäkään vähäpää!! Valehtelija!!


      • Anonyymi

        Kenestäs täällä huutelet??


      • torre3 kirjoitti:

        Tuon lehden jutun perustella minulla on selvästi paremmat tulot kuin Torreviejassa keskimäärin.

        Edellinen hallitus teki sopimuksen, että joutuu maksamaan verot Suomelle.

        Tuli muuten laskettua.

        Nettotuloni on tuplasti se mitä Torreviejassa keskimäärin tulot lehden mukaan.

        Olen lukenut El País-lehteä usein ja tottunut luottamaan siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on myynyt lehtiä. 🤣

        Niin joskuutiosta puhut hänellä on monipuolinen tausta ja työkokemusta vaikka muille jakaa.tekee töitä vielä eläkkeelläkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä saa työeläkettä. Sinäkin saisit joku päivä, mikäli olisit töissä.

        Kuka töistä kenestä puhut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaankin sitäkin mutta paljon muuta arvostettavaa työtä josta sinä et tiedä mitään. Eikä Sinulle kukaan ole tilivelvollinen porsas!!

        Täys tunari tosiaan olet.

        Et pärjää missään.
        🤓


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et muuten sinäkään vähäpää!! Valehtelija!!

        Vain sinä Vajakki vaIehtelet.

        Kaikki inhoavat sinua, Kuutio.
        🤓


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin joskuutiosta puhut hänellä on monipuolinen tausta ja työkokemusta vaikka muille jakaa.tekee töitä vielä eläkkeelläkin

        Monipuolinen mässäys ja viinan kiskomis-tausta.
        🤓


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä saa työeläkettä. Sinäkin saisit joku päivä, mikäli olisit töissä.

        Ala nut.


    • Anonyymi

      Torrevieja ei ole henkisesti köyhempi kuin yksikään Suomen kaupungeista. Ihmiset osaavat siellä elää , ei vain valittaa.

      • Anonyymi

        Se on Espanjan slummi ja syrjäytyneiden sijoituspaikka


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on Espanjan slummi ja syrjäytyneiden sijoituspaikka

        Espanjan slummi et tiedä mitään Espanjasta elät luulojesi Vallilassa et ole terve. Vaan sairas valehtelija


      • Anonyymi kirjoitti:

        Valtaosin slummi.

        Et taida tietää mikä slummi on. Itse olen niitä nähnyt, eikä Torreviejassa ole niitä, eikä myöskään puliukkoja.


      • torre3 kirjoitti:

        Et taida tietää mikä slummi on. Itse olen niitä nähnyt, eikä Torreviejassa ole niitä, eikä myöskään puliukkoja.

        Toreviejassa on muuten päälle 3000 ravintolaa ja baaria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valtaosin slummi.

        Valtaosin slummi kirjoittaja ei ole slummeja nähnytkään. Torreviejassa ei ole koskaan slummeja ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on Espanjan slummi ja syrjäytyneiden sijoituspaikka

        Espanja slummi. Voiko noin typerää ihmistä olla. Latekee paskaa eikä tunne ulkomaIlmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valtaosin slummi kirjoittaja ei ole slummeja nähnytkään. Torreviejassa ei ole koskaan slummeja ollut.

        totta ja edes työntekoa nähneetkään vaan siivestämistä ja muiden elämästä loisimista.

        työnteko on nahjustelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        totta ja edes työntekoa nähneetkään vaan siivestämistä ja muiden elämästä loisimista.

        työnteko on nahjustelua.

        Et ole ollut missään työssä, Kuutio.
        🤓


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et ole ollut missään työssä, Kuutio.
        🤓

        Onko varma tieto?

        Minulla on ihan toinen tieto. Tieto.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Onko varma tieto?

        Minulla on ihan toinen tieto. Tieto.

        Ei tietoa sinulla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tietoa sinulla.

        Tiesin jo entisen vaimoni työt. Satun tietämään ne asiat


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Tiesin jo entisen vaimoni työt. Satun tietämään ne asiat

        Nyt olet miesvaimo ja et tiedä mitään.


    • Tieditkö muuten, että Suomen köyhin postinumeron perusteella rajoitettava alue on Espoon Otaniemi? Otaniemessä asuvat ehkä Suomen fiksuimmat ihmiset, mutta myös köyhimmät. Korkeakouluopiskelijoita nääs.

      • Hyvä tietää.


      • Anonyymi

        Westendissä ne fiksut asuu!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Westendissä ne fiksut asuu!

        Suomen varakkain postinumeroalue on juuri Westend. Saman kaupungin sisällä aivan mielettömät tuloerot, vaikka aivan hyvin saattaa olla, että Westendissä asuvien jälkikasvua bunkkaa juuri Otaniemessä.


      • Torreviejaan on tullut lyhyessä ajassa kaksi uutta koulua. Yli puolet asukkaista on ulkomaalaisia.


      • Minun nettotuloni ovat kaksi kertaa suuremmat kuin mitä lehden mukaan Torreviejassa keskitulot. Kun 660 euroa kuussa. Sitä ei kyllä kukaan usko.

        Onko tässä joku Espanjan juhannuspila?


      • torre3 kirjoitti:

        Minun nettotuloni ovat kaksi kertaa suuremmat kuin mitä lehden mukaan Torreviejassa keskitulot. Kun 660 euroa kuussa. Sitä ei kyllä kukaan usko.

        Onko tässä joku Espanjan juhannuspila?

        Yli yhdeksän vuotta vanha artikkeli. Siinä ajassa ehtii Espanjan tapaisessa dynaamisessa maassa tapahtua paljon kehitystä.


      • kollimaattori kirjoitti:

        Yli yhdeksän vuotta vanha artikkeli. Siinä ajassa ehtii Espanjan tapaisessa dynaamisessa maassa tapahtua paljon kehitystä.

        Aha. Olen asunut Torreviejassa jo 2009. En ole huomannut näkyvää eroa tulleen.


      • torre3 kirjoitti:

        Aha. Olen asunut Torreviejassa jo 2009. En ole huomannut näkyvää eroa tulleen.

        Eikö edes turismi ole lisääntynyt? Perinteisesti torreviejalaisethan elivät lähinnä kalastuksesta ja suolasta, mutta ne ajat ovat menneitä.


      • Anonyymi

        Ei kyllä pidä paikkaansa.

        Torreviejan kaupunki on Espanjan köyhin kaupunki kansallisen tilastokeskuksen (INE) mukaan. Kaupungilla on alhaisemmat tulot asukasta kohden kuin missään muussa Espanjan kaupungissa.
        Viimeaikaisista luvuista huolimatta, koska kaupungissa on paljon ulkomaalaisia, analyytikot ovat kuitenkin osoittaneet, että luvut voivat olla harhaanjohtavia. Vain puolet väestöstä on paikallisia, ja koska ulkomaalaiset jättävät veronsa kotimaahansa, heidän tulojaan ei huomioida INE-tilastoissa.
        Köyhyys on kuitenkin edelleen vakava ongelma Torreviejassa, mikä johtuu suurelta osin kesä- ja talvikuukausien välisestä väestöerosta. Suurin osa töistä oli saatavilla vain kesäisin ja monet ihmiset joutuivat hakemaan työttömyyskorvausta talvella vain pärjätäkseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyllä pidä paikkaansa.

        Torreviejan kaupunki on Espanjan köyhin kaupunki kansallisen tilastokeskuksen (INE) mukaan. Kaupungilla on alhaisemmat tulot asukasta kohden kuin missään muussa Espanjan kaupungissa.
        Viimeaikaisista luvuista huolimatta, koska kaupungissa on paljon ulkomaalaisia, analyytikot ovat kuitenkin osoittaneet, että luvut voivat olla harhaanjohtavia. Vain puolet väestöstä on paikallisia, ja koska ulkomaalaiset jättävät veronsa kotimaahansa, heidän tulojaan ei huomioida INE-tilastoissa.
        Köyhyys on kuitenkin edelleen vakava ongelma Torreviejassa, mikä johtuu suurelta osin kesä- ja talvikuukausien välisestä väestöerosta. Suurin osa töistä oli saatavilla vain kesäisin ja monet ihmiset joutuivat hakemaan työttömyyskorvausta talvella vain pärjätäkseen.

        Vaikea sanoa. Köyhyys näkyy paremmin Suomessa leipäjonoisssa.

        Tavallaan minunkaan tuloja ei siten huomioida, ja tuloni on nolla euroa vuodessa.


      • kollimaattori kirjoitti:

        Eikö edes turismi ole lisääntynyt? Perinteisesti torreviejalaisethan elivät lähinnä kalastuksesta ja suolasta, mutta ne ajat ovat menneitä.

        Turismia on eniten kesällä ja syyskuussa hiljenee. Sellaista ollut niin kauan kuin olen siellä ollut.

        Suolaa tulee 600 miljoonaa kiloa vuodessa. Se on ulkomaisessa omistuksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyllä pidä paikkaansa.

        Torreviejan kaupunki on Espanjan köyhin kaupunki kansallisen tilastokeskuksen (INE) mukaan. Kaupungilla on alhaisemmat tulot asukasta kohden kuin missään muussa Espanjan kaupungissa.
        Viimeaikaisista luvuista huolimatta, koska kaupungissa on paljon ulkomaalaisia, analyytikot ovat kuitenkin osoittaneet, että luvut voivat olla harhaanjohtavia. Vain puolet väestöstä on paikallisia, ja koska ulkomaalaiset jättävät veronsa kotimaahansa, heidän tulojaan ei huomioida INE-tilastoissa.
        Köyhyys on kuitenkin edelleen vakava ongelma Torreviejassa, mikä johtuu suurelta osin kesä- ja talvikuukausien välisestä väestöerosta. Suurin osa töistä oli saatavilla vain kesäisin ja monet ihmiset joutuivat hakemaan työttömyyskorvausta talvella vain pärjätäkseen.

        Totteviejan köyhyys johtuu ihmisten alhaisesta tulotasosta. Ei ole mitä verottaa.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Minun nettotuloni ovat kaksi kertaa suuremmat kuin mitä lehden mukaan Torreviejassa keskitulot. Kun 660 euroa kuussa. Sitä ei kyllä kukaan usko.

        Onko tässä joku Espanjan juhannuspila?

        Tonki on köyhän eläke.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Minun nettotuloni ovat kaksi kertaa suuremmat kuin mitä lehden mukaan Torreviejassa keskitulot. Kun 660 euroa kuussa. Sitä ei kyllä kukaan usko.

        Onko tässä joku Espanjan juhannuspila?

        Jonkun naisen eläke jonka mies sitten saakin moninkertaisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totteviejan köyhyys johtuu ihmisten alhaisesta tulotasosta. Ei ole mitä verottaa.

        Se alhainen tulotaso johtuu siitä, että vain puolet kaupingin väestöstä on paikallisia ja heillä osalle heistä ei ole töitä kuin kesäaikaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totteviejan köyhyys johtuu ihmisten alhaisesta tulotasosta. Ei ole mitä verottaa.

        Kävi tässä esiin. että kun maksaa verot Suomeen, niin Espanjassa ja siten Torreviejassa merkitään tuloksi nolla euroa vuodessa. Torreviejassa yli puolet asukkaista on ulkomaalaisia.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Kävi tässä esiin. että kun maksaa verot Suomeen, niin Espanjassa ja siten Torreviejassa merkitään tuloksi nolla euroa vuodessa. Torreviejassa yli puolet asukkaista on ulkomaalaisia.

        Yritä köyhiä eläkeläisiä.


      • Pääosin muutaman vuoden sisällä ostettua. Ei kovin vanhaa.


      • Pääosin muutaman vuoden sisällä ostettua.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Pääosin muutaman vuoden sisällä ostettua.

        Kirpparilta sitten.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kirpparilta sitten.

        Ei suinkaan. Ei täällä taida edes olla kirpputoreja. Jotkut myyvät kotipihallaan jotain.


      • torre3 kirjoitti:

        Ei suinkaan. Ei täällä taida edes olla kirpputoreja. Jotkut myyvät kotipihallaan jotain.

        No jos tuo aikaisempi pitää tuolla paikkansa että 24 neliötä niin ei kait tuollaiseen kovin paljoa tavaraa mahdukaan :d


      • Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        No jos tuo aikaisempi pitää tuolla paikkansa että 24 neliötä niin ei kait tuollaiseen kovin paljoa tavaraa mahdukaan :d

        Tarpeelliset. TV vedenlämmitin ilmalämpöpumppu uuni hella stereot läppärit kännykät pesukone vaatteet kengät vuodesohva polkupyörät.


      • Itse olisin varakkaampi, mutta olen antanut rahaa Afrikkaan.


      • torre3 kirjoitti:

        Tarpeelliset. TV vedenlämmitin ilmalämpöpumppu uuni hella stereot läppärit kännykät pesukone vaatteet kengät vuodesohva polkupyörät.

        Kuulostaa tukalalta. Makukysymyksiä tietenkin itse kun olen tykännyt aina että tilaa pitää olla ja vaimo on astetta pahempi tuossa asiassa . Jos jostain syystä jouduttaisiin tuollaiseen tilaan niin varmasti viikossa olisi katastrofin ainekset kasassa :d


      • Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        Kuulostaa tukalalta. Makukysymyksiä tietenkin itse kun olen tykännyt aina että tilaa pitää olla ja vaimo on astetta pahempi tuossa asiassa . Jos jostain syystä jouduttaisiin tuollaiseen tilaan niin varmasti viikossa olisi katastrofin ainekset kasassa :d

        Olen tottunut kaikkeen. Jurvassa meillä on päälle 100 neliötä.


      • torre3 kirjoitti:

        Olen tottunut kaikkeen. Jurvassa meillä on päälle 100 neliötä.

        No meillä on kyllä reilusti tilaa. Voisi vähän pienempikin olla mutta eihän sitä nyt hyvää taloa viitsi siksi hylätä ja onhan tämä kätevä kun on vieraitakin ei ala ahdistamaan ja nukkumapaikkoja löytyy . Tietysti silloin alunalkaen oli lapset kotona että ei ihan näin väljältä tuntunut.


      • Kävivät siis kylässä. Tuo on kuule ihan normaalia toimintaa mitä ihmiset tapaavat tehdä.


      • Anonyymi
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        Kävivät siis kylässä. Tuo on kuule ihan normaalia toimintaa mitä ihmiset tapaavat tehdä.

        Ei se normaalia ole jos se toimii vain toiseen suuntaan ja jatkuvasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se normaalia ole jos se toimii vain toiseen suuntaan ja jatkuvasti.

        Mistä tiedät noin tarkkaan tai miksi seuraat torren elämää kuin kiimainen koira.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät noin tarkkaan tai miksi seuraat torren elämää kuin kiimainen koira.

        Vain sinä seuraat kiimassa.

        Vaikutat sairaaIta.


      • Anonyymi
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        Kävivät siis kylässä. Tuo on kuule ihan normaalia toimintaa mitä ihmiset tapaavat tehdä.

        Miksi olisi pitänyt käydä kun tietoa saa muutenkin?


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Itse olisin varakkaampi, mutta olen antanut rahaa Afrikkaan.

        Et olisi koska et ole koskaan edes ansainnut rahaa!


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Tarpeelliset. TV vedenlämmitin ilmalämpöpumppu uuni hella stereot läppärit kännykät pesukone vaatteet kengät vuodesohva polkupyörät.

        Köyhän omaisuus. 🤣 Ei mitään mistä edes joku maksaisi jotain.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Tarpeelliset. TV vedenlämmitin ilmalämpöpumppu uuni hella stereot läppärit kännykät pesukone vaatteet kengät vuodesohva polkupyörät.

        Muiden ostamat pappapyörät tosiaan sisälle ängetty nekin.


      • Anonyymi
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        No jos tuo aikaisempi pitää tuolla paikkansa että 24 neliötä niin ei kait tuollaiseen kovin paljoa tavaraa mahdukaan :d

        Kyllä sinne mahtuu kun piukkaan on pakattu. On kuin varasto.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Köyhän omaisuus. 🤣 Ei mitään mistä edes joku maksaisi jotain.

        Ei meidän tavaroista pidä kenenkään maksaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se normaalia ole jos se toimii vain toiseen suuntaan ja jatkuvasti.

        Sille ei voi mitään, että meidät kutsuttiin ja haettiin syömään thaimaalaista ruokaa ja viettämään aikaa.

        Meillä yleensä kahvit ja nisut sekä joskus ruokaa, jos tulevat siihen aikaan.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Ei meidän tavaroista pidä kenenkään maksaa.

        Niiden kaatopaikalle vienti maksaa!


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Ei meidän tavaroista pidä kenenkään maksaa.

        Kyllähän pappapyörät ja vuodesohvakin piti muiden maksaa. 🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niiden kaatopaikalle vienti maksaa!

        On tapana viedä roskiksen viereen, niin kohta joka ne vie. Muiden roska on joillekin rahaa.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        On tapana viedä roskiksen viereen, niin kohta joka ne vie. Muiden roska on joillekin rahaa.

        Koska viet?


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        On tapana viedä roskiksen viereen, niin kohta joka ne vie. Muiden roska on joillekin rahaa.

        Sinun romusi on jokaisen painajainen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koska viet?

        On viety silloin kun ei voi enää käyttää. Esimerkiksi polkupyöriä.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        On viety silloin kun ei voi enää käyttää. Esimerkiksi polkupyöriä.

        Millä rahalla ostaisit uutta vai kerjäisitkö taas muita maksamaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Millä rahalla ostaisit uutta vai kerjäisitkö taas muita maksamaan?

        Aina välillä pitää ostaa uutta. Viime kesänä oli kyllä heikko tilanne.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Aina välillä pitää ostaa uutta. Viime kesänä oli kyllä heikko tilanne.

        1 200€:n lasku sai koko elämäsi sekaisin.
        Sellaista se on kun elää kädestä suuhun eikä ole säästöjä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        1 200€:n lasku sai koko elämäsi sekaisin.
        Sellaista se on kun elää kädestä suuhun eikä ole säästöjä.

        Siihen rahaa oli. Tosin koko kesä meni sitten tuloilla, joka oli puolet normaalista.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Siihen rahaa oli. Tosin koko kesä meni sitten tuloilla, joka oli puolet normaalista.

        Tottakai lääkärilasku on maksetta. Lopun kesää sitten kituutittekin tavallista enemmän.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai lääkärilasku on maksetta. Lopun kesää sitten kituutittekin tavallista enemmän.

        Juu kun kesällä oli rahaa puolet vähemmän kuin normaalisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Köyhän omaisuus. 🤣 Ei mitään mistä edes joku maksaisi jotain.

        Olet aikaisin aamusta torren kimpussa.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Ei meidän tavaroista pidä kenenkään maksaa.

        Miksi vaIeheteIet?

        Kaksi armotonta pummia ja sohvan ja pyörät maksoi Iaiskoille ahkera nuori.


      • Kun kutsutaan syömään thaimaalaista ruokaa, niin pakko mennä. Oltiin jo kotona syöty, kun kutsu tuli.


      • Anonyymi

        Mikäli kutsu tulisi sinulta, varmasti kieltäytyisivät.


      • Ollaan tarjottu heillekin monta kertaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi vaIeheteIet?

        Kaksi armotonta pummia ja sohvan ja pyörät maksoi Iaiskoille ahkera nuori.

        Ai se olinkin niin päin.

        Viime kesänä tilanne oli niin surkea että nuori tosiaan halusi auttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäli kutsu tulisi sinulta, varmasti kieltäytyisivät.

        Onhan tuo kyttääjä varmasti yrittänyt kutsua ja tarjota vaikka mitä.


      • Oli isä ja poika. Joku petti lupauksensa.

        Nyt on vuosi odotettu Seinäjoen toimenpiteitä, mutta taitaa mennä ensi vuoteen.


      • Onko kohteliasta kieltäytyä kutsusta? Vai eikö sinua minnekään kutsuta?


      • Viime kesänä isä sanoi, että asunnon hankintaa ei ole haudattu.


      • Kutsu syömään thaimaalaista ruokaa. Ei voi vastustaa.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Kutsu syömään thaimaalaista ruokaa. Ei voi vastustaa.

        Säälistä!


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Onko kohteliasta kieltäytyä kutsusta? Vai eikö sinua minnekään kutsuta?

        Mitä veit emmännälle kiitokseksi?


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Ai se olinkin niin päin.

        Viime kesänä tilanne oli niin surkea että nuori tosiaan halusi auttaa.

        Olet ihan rehellisesti köyhä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä veit emmännälle kiitokseksi?

        Ei ehtinyt edes ajatella. Keskiviikkona on synttärit ja siinä saa kyllä vaikka mitä.


      • Tehtiin suunnitelmia. Ehkä meidän ajatus talosta oli liian erilainen kuin heidän. He halusivat vartioidun taloyhteisön.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet ihan rehellisesti köyhä.

        Viime kesänä puolet normaalista tulosta. Se oli köyhää aikaa.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Viime kesänä puolet normaalista tulosta. Se oli köyhää aikaa.

        Edelleen olet köyhä. Elät käyhän elämää käyvässä ympäristössä toisen köyhän kanssa.
        Mikä siinä on niin vaikea tunnustaa?


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Ei ehtinyt edes ajatella. Keskiviikkona on synttärit ja siinä saa kyllä vaikka mitä.

        Olet junttien juntti, menet syömään etkä edes huomioi emäntää lahjalla.
        Olisiko ollut liikaa viedä viinipullo kaapistasi tai kukkia K-kaupasta?


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Ei ehtinyt edes ajatella. Keskiviikkona on synttärit ja siinä saa kyllä vaikka mitä.

        Ostatko hänelle synttärilahjan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Edelleen olet köyhä. Elät käyhän elämää käyvässä ympäristössä toisen köyhän kanssa.
        Mikä siinä on niin vaikea tunnustaa?

        Olen köyhä kuten tiedossa on. Siitä huolimatta olen pärjännyt elämässä ja kyennyt auttamaan köyhiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet junttien juntti, menet syömään etkä edes huomioi emäntää lahjalla.
        Olisiko ollut liikaa viedä viinipullo kaapistasi tai kukkia K-kaupasta?

        Tuli äkkilähtö avoautollla. Heillä näkyi olevan kukkia joka paikassa. He eivät juo viiniä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ostatko hänelle synttärilahjan?

        Minulla on synttärit.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Minulla on synttärit.

        Olet junttien juntti joka on aina ottamassa muilta mutta et koskaan itse huomioi muita. Olet ahne paskiainen!


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Tuli äkkilähtö avoautollla. Heillä näkyi olevan kukkia joka paikassa. He eivät juo viiniä.

        Älä valehtele!


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Tuli äkkilähtö avoautollla. Heillä näkyi olevan kukkia joka paikassa. He eivät juo viiniä.

        Selityksiä riittää kuten ryyppäämisellesikin.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Tuli äkkilähtö avoautollla. Heillä näkyi olevan kukkia joka paikassa. He eivät juo viiniä.

        Isä ostelee poikansa rahoilla autoja kun omaa rahaa ei ole.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet junttien juntti joka on aina ottamassa muilta mutta et koskaan itse huomioi muita. Olet ahne paskiainen!

        He tulevat minun synttäreille ja kohta kaikki on valmista vieraille. Olen kymmeniä vuosia auttanut köyhiä.

        Olet järkyttävä ihminen, jos sellaiseksi sinua voi edes sanoa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Selityksiä riittää kuten ryyppäämisellesikin.

        Kyllä kukkia oli mahtavasti. Kaikki aimmin Espanjasta tuomamme pullot olivat avaamatta.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Kyllä kukkia oli mahtavasti. Kaikki aimmin Espanjasta tuomamme pullot olivat avaamatta.

        Olet junttien juntti, sinulla ei ole minkäänlaisia käytöstapoja.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        He tulevat minun synttäreille ja kohta kaikki on valmista vieraille. Olen kymmeniä vuosia auttanut köyhiä.

        Olet järkyttävä ihminen, jos sellaiseksi sinua voi edes sanoa.

        Jos olisit halunnut auttaa olisit lopettanut ryyppäämisen ja antanut ne rahat köyhille !
        Leuhkit taas ihan turhaa ja Ikonen nauraa. 🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisit halunnut auttaa olisit lopettanut ryyppäämisen ja antanut ne rahat köyhille !
        Leuhkit taas ihan turhaa ja Ikonen nauraa. 🤣

        Olen auttanut kymmeniä vuosia. Se ei ole leuhkimistä, vaan elämääni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet junttien juntti, sinulla ei ole minkäänlaisia käytöstapoja.

        Aha. Ei siis saa sanoa, että kukkia oli mahtavasti. Eikä saanut tuoda Espanjan tuotteita heille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Isä ostelee poikansa rahoilla autoja kun omaa rahaa ei ole.

        Poika on hengessä mukana, vaikka ei ihan automiehiä olekaan. Kehui, että syksyllä hänen tulonsa näkyy verotuksessa ihan toisella tasolla.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Poika on hengessä mukana, vaikka ei ihan automiehiä olekaan. Kehui, että syksyllä hänen tulonsa näkyy verotuksessa ihan toisella tasolla.

        Isä vie rahat ja poika on hengessä mukana. Yhtä tolloja kaikki!


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Aha. Ei siis saa sanoa, että kukkia oli mahtavasti. Eikä saanut tuoda Espanjan tuotteita heille.

        Kyse on sinun junttimaisesta käytöksestäsi ja ahneudestasi.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Olen auttanut kymmeniä vuosia. Se ei ole leuhkimistä, vaan elämääni.

        Kymmenen kertaa suuremman summan olet ryypännyt.


      • torre3 kirjoitti:

        Aha. Ei siis saa sanoa, että kukkia oli mahtavasti. Eikä saanut tuoda Espanjan tuotteita heille.

        Olet todella itsekäs, ahne ja juntti!


      • Anonyymi
        aito_Iainen kirjoitti:

        Olet todella itsekäs, ahne ja juntti!

        Entä se toinen ToIIo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä se toinen ToIIo?

        Samanlainen se on.


      • Anonyymi
        aito_Iainen kirjoitti:

        Olet todella itsekäs, ahne ja juntti!

        Et varmaan ihmettele että se Iihava äänestää Vihreitä.
        🤓


      • Anonyymi
        aito_Iainen kirjoitti:

        Olet todella itsekäs, ahne ja juntti!

        Et varmaan ihmettele että se Iihava äänestää Vihreitä.
        🤓


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Olen auttanut kymmeniä vuosia. Se ei ole leuhkimistä, vaan elämääni.

        Lavi inhoaa sinua ja sitä toista Iihavaa.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        He tulevat minun synttäreille ja kohta kaikki on valmista vieraille. Olen kymmeniä vuosia auttanut köyhiä.

        Olet järkyttävä ihminen, jos sellaiseksi sinua voi edes sanoa.

        OIet järkyttävä Iihava ja naismainen itsekäs ToIIo.
        🤓


      • aito_Iainen kirjoitti:

        Olet todella itsekäs, ahne ja juntti!

        Juttusi ovat ihan naurettavia miksi edes kyttäät torrea, kiinnostaako vai onko hänen elämä sinun elämäsi sisältö.


      • Anonyymi
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        Juttusi ovat ihan naurettavia miksi edes kyttäät torrea, kiinnostaako vai onko hänen elämä sinun elämäsi sisältö.

        Miksi kyttäät aito.Iaista jatkuvasti?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kyttäät aito.Iaista jatkuvasti?

        No en edes kyttää, kuka tuollaista kyttäisi , eihän sen elämässä tapahdu muuta kuin aamusta iltaan kamalaa homotuksen tuskaa jota sitten purkaa palstalle ympärivuoden. Tuossa kommentissa johon vastasin kävi arvatenkin se klassinen eli lähti rekatulla :D


      • Anonyymi
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        No en edes kyttää, kuka tuollaista kyttäisi , eihän sen elämässä tapahdu muuta kuin aamusta iltaan kamalaa homotuksen tuskaa jota sitten purkaa palstalle ympärivuoden. Tuossa kommentissa johon vastasin kävi arvatenkin se klassinen eli lähti rekatulla :D

        Näköjään kyttäät kun noin hyvin perillä olet hänen elämästään.


      • Anonyymi
        aito_Iainen kirjoitti:

        Olet todella itsekäs, ahne ja juntti!

        Mielenkiintoista kielenkäyttöä uskovaksi itseään kutsuvalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näköjään kyttäät kun noin hyvin perillä olet hänen elämästään.

        Voi hitto lähti sulta taas rekattuna ja jäit housut kintuissa kiinni 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoista kielenkäyttöä uskovaksi itseään kutsuvalta.

        Onko tuo nyt sitä lähimmäisenrakkautta ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi hitto lähti sulta taas rekattuna ja jäit housut kintuissa kiinni 😂

        Vai sellaista sinulla, Repe.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Viime kesänä isä sanoi, että asunnon hankintaa ei ole haudattu.

        Sellaista luulet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoista kielenkäyttöä uskovaksi itseään kutsuvalta.

        Ihan normaalia ksnsan kieltä, Repe! 🦆


      • Anonyymi
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        No en edes kyttää, kuka tuollaista kyttäisi , eihän sen elämässä tapahdu muuta kuin aamusta iltaan kamalaa homotuksen tuskaa jota sitten purkaa palstalle ympärivuoden. Tuossa kommentissa johon vastasin kävi arvatenkin se klassinen eli lähti rekatulla :D

        Sinä kyttäät koko ajan aito_laista homojuttuinesi.


      • Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        Juttusi ovat ihan naurettavia miksi edes kyttäät torrea, kiinnostaako vai onko hänen elämä sinun elämäsi sisältö.

        Vai kyttäät sinä taas minua. Se onkin varmaan elämäsi tärkein tehtävä? 😹


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoista kielenkäyttöä uskovaksi itseään kutsuvalta.

        Niin, mikä sana on sinusta sopimaton ja miksi? 😺


      • Anonyymi
        aito_Iainen kirjoitti:

        Vai kyttäät sinä taas minua. Se onkin varmaan elämäsi tärkein tehtävä? 😹

        ToIkku haluaisi pökkiä sinua.
        🤓


      • Anonyymi kirjoitti:

        ToIkku haluaisi pökkiä sinua.
        🤓

        Kovat on sillä puheet 😸


      • Anonyymi

        Yritä rauhoittua, Repe.

        Oiet jo tähän aikaan humaIassa.
        🤓


      • Ei käynyt, ihan rekatulla laitoin. Mikä nyt taas on ongelmasi kun oikein Anoliininä kitiset? 😺


      • Anonyymi
        aito_Iainen kirjoitti:

        Ei käynyt, ihan rekatulla laitoin. Mikä nyt taas on ongelmasi kun oikein Anoliininä kitiset? 😺

        Repe on kimpussasi edelleen. Ja kiimoissaan sinua kohtaan.
        🤓


      • Anonyymi kirjoitti:

        Repe on kimpussasi edelleen. Ja kiimoissaan sinua kohtaan.
        🤓

        Joku repe se vaikuttaa olevan. 😺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritä rauhoittua, Repe.

        Oiet jo tähän aikaan humaIassa.
        🤓

        " Oiet ", tässä keskustelet itseksesi ja vakuuttelet alempana, että tarkoituksella, kyllä olet naurettavuuden huippu.

        Toivottavasti monet ilmoittavat ylläpidolle troolaamisestasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Oiet ", tässä keskustelet itseksesi ja vakuuttelet alempana, että tarkoituksella, kyllä olet naurettavuuden huippu.

        Toivottavasti monet ilmoittavat ylläpidolle troolaamisestasi.

        Olet samalla tasolla Turren ja ToIkun kanssa, Repe.
        🤓


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Oiet ", tässä keskustelet itseksesi ja vakuuttelet alempana, että tarkoituksella, kyllä olet naurettavuuden huippu.

        Toivottavasti monet ilmoittavat ylläpidolle troolaamisestasi.

        Taas meni metsään, Repe.

        Vain sinä käytät tuollaista taktiikkaa.
        🤓


      • Anonyymi
        aito_Iainen kirjoitti:

        Ei käynyt, ihan rekatulla laitoin. Mikä nyt taas on ongelmasi kun oikein Anoliininä kitiset? 😺

        Repe on kiimoissaan.

        Miksei käänny Turren puoleen?
        🤓


      • Anonyymi kirjoitti:

        Repe on kiimoissaan.

        Miksei käänny Turren puoleen?
        🤓

        Niin, olisivat samaa mieltä kaikesta. 😺


      • Anonyymi
        aito_Iainen kirjoitti:

        Niin, olisivat samaa mieltä kaikesta. 😺

        Ja sukIaajuna niillä myös.
        🤓


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyse on sinun junttimaisesta käytöksestäsi ja ahneudestasi.

        Olen aina tyytynyt vähään. Hyvin se on sujunut.


      • aito_Iainen kirjoitti:

        Olet todella itsekäs, ahne ja juntti!

        Olen aina tyytynyt vähään. Olen ollut myös antelias.

        Sinun käytöksesi on ala-arvoista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sellaista luulet.

        En luule, vaan kuulen. Selvään kysymykseen selvä vastaus.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Olen aina tyytynyt vähään. Olen ollut myös antelias.

        Sinun käytöksesi on ala-arvoista.

        No aito_lainen ei ole ihan tervepäinen se on nähty monesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet junttien juntti, sinulla ei ole minkäänlaisia käytöstapoja.

        Onko oma kommentointityylisi hyvien köytöstapojen mukaista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan normaalia ksnsan kieltä, Repe! 🦆

        Varmaan normaalia kansankieltä, mutta ei sopivaa uskovalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko oma kommentointityylisi hyvien köytöstapojen mukaista?

        Älä nyt ala köyttämään ketään ei kaikki tykkää sinun perversseistä seksileikeistä.


      • Anonyymi
        aito_Iainen kirjoitti:

        Niin, mikä sana on sinusta sopimaton ja miksi? 😺

        Solvaava kirjoitustyyli on uskovalle sopimatonta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Solvaava kirjoitustyyli on uskovalle sopimatonta.

        Ei kait aitolainen mikään uskova ole?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Solvaava kirjoitustyyli on uskovalle sopimatonta.

        Totuus voi joskus vaikuttaa solvasvalta jos asia ei miellytä. 😺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No aito_lainen ei ole ihan tervepäinen se on nähty monesti.

        Terveempi kuin sinä, Repe.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        En luule, vaan kuulen. Selvään kysymykseen selvä vastaus.

        Et ole selvänä taaskaan.

        Asiaa ei tuoda enää esille. ToIIoja vain tyynnyteltiin.


      • Anonyymi
        aito_Iainen kirjoitti:

        Totuus voi joskus vaikuttaa solvasvalta jos asia ei miellytä. 😺

        No sinähän olet ihan kusimulli joten ei kukaan välitä sinun sanomisista. Sen takia varmaan palstalla oletkin yötä päivää kun ei sinua kukaan siedä reaalielämässä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No sinähän olet ihan kusimulli joten ei kukaan välitä sinun sanomisista. Sen takia varmaan palstalla oletkin yötä päivää kun ei sinua kukaan siedä reaalielämässä.

        Kovasti ainakin sinuun vaikutan. 😺


      • Anonyymi
        aito_Iainen kirjoitti:

        Kovasti ainakin sinuun vaikutan. 😺

        Älä unelmoi kukaan ei ole sinun perässäsi edes torre ei ole huolinut vaikka olet vuosia itseäsi tyrkyttänyt.


      • aito_Iainen kirjoitti:

        Totuus voi joskus vaikuttaa solvasvalta jos asia ei miellytä. 😺

        Valheet harvoin ketään miellyttää.

        Paavali, että olkoon puheenne kuulijoille miellyttävää.

        Mutta Paavali on pantu jo aikaa sitten roskakoriin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et ole selvänä taaskaan.

        Asiaa ei tuoda enää esille. ToIIoja vain tyynnyteltiin.

        Emme ole enää kyselleet. On odotettu vuosi mitä Seinäjoen kaupunki tekee. Ei vielä mitään.


      • aito_Iainen kirjoitti:

        Kovasti ainakin sinuun vaikutan. 😺

        Sinulla on kyllä vähiten vaikutusvaltaa. Sinun juttujasi ainoastaan halveksitaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja sukIaajuna niillä myös.
        🤓

        Minkälaista sinun elämäsi pellenä on?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä unelmoi kukaan ei ole sinun perässäsi edes torre ei ole huolinut vaikka olet vuosia itseäsi tyrkyttänyt.

        Siinä sinä kuitenkin taas pörräät, Anoliini. 😺


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Valheet harvoin ketään miellyttää.

        Paavali, että olkoon puheenne kuulijoille miellyttävää.

        Mutta Paavali on pantu jo aikaa sitten roskakoriin.

        Kyllä sinä se valehtelija olet.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Minkälaista sinun elämäsi pellenä on?

        Sinun näyttää olevan kurjuutta täynnä. 🤡


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Sinulla on kyllä vähiten vaikutusvaltaa. Sinun juttujasi ainoastaan halveksitaan.

        Erehdyt, sinua halveksitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terveempi kuin sinä, Repe.

        Repetyksen alku on aina merkki onnistuneesta suoli24 ketjusta 🤣🦆🤣🙏😹


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Repetyksen alku on aina merkki onnistuneesta suoli24 ketjusta 🤣🦆🤣🙏😹

        Repen trollaus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinun näyttää olevan kurjuutta täynnä. 🤡

        Ei ollut tänäänkään eikä eilen. En ole ollut koskaan edes Konnakuorossa.

        Olet valheiden verkossa.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Minkälaista sinun elämäsi pellenä on?

        Tiedät elämäsi peIIenä parhaiten.

        Myös se toinen Iihava on täysi peIIe.
        🤓


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Valheet harvoin ketään miellyttää.

        Paavali, että olkoon puheenne kuulijoille miellyttävää.

        Mutta Paavali on pantu jo aikaa sitten roskakoriin.

        Sinun jatkuvat vaIheesi eivät tosiaankaan miellytä ketään.
        🤓


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Valheet harvoin ketään miellyttää.

        Paavali, että olkoon puheenne kuulijoille miellyttävää.

        Mutta Paavali on pantu jo aikaa sitten roskakoriin.

        KuuIut roskikseen sen toisen Iihavan kanssa.
        🤓


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kait aitolainen mikään uskova ole?

        Tuskin on. Niin rahvaanomaisia ovat jotkut hänen kommenteistaan.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Emme ole enää kyselleet. On odotettu vuosi mitä Seinäjoen kaupunki tekee. Ei vielä mitään.

        Turha kyselläkään.

        Asia on jo taputeltu.
        🤓


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Sinulla on kyllä vähiten vaikutusvaltaa. Sinun juttujasi ainoastaan halveksitaan.

        Kaikki halveksuvat sinua ja sitä toista Iihavaa.
        🤓


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Sinulla on kyllä vähiten vaikutusvaltaa. Sinun juttujasi ainoastaan halveksitaan.

        Niinpä. Edes ArtoTTT ei niitä komppaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Edes ArtoTTT ei niitä komppaa.

        Kukaan ei komppaa sinua ja HomoTurrea, Repe.


      • Anonyymi kirjoitti:

        KuuIut roskikseen sen toisen Iihavan kanssa.
        🤓

        En voi lopettaa elämäntehtävääni. En voi jättää ihmisiä pulaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Turha kyselläkään.

        Asia on jo taputeltu.
        🤓

        Kuulin, että ensin kaavan saa Valion uusi laitos. Ja se sinänsä parantaa meidän mahdollisuuksia erinomaisesti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinun jatkuvat vaIheesi eivät tosiaankaan miellytä ketään.
        🤓

        En ole koskaan kuullut mitä valheita olen sanonut. Ei niitä tullut esiin tässäkään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sinä se valehtelija olet.

        Kumma kun et usko mitä Paavali on sanonut miten pitää puhua kuulijoille?

        Sen takia sinäkin teet vastoin Paavalin sanaa.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Kumma kun et usko mitä Paavali on sanonut miten pitää puhua kuulijoille?

        Sen takia sinäkin teet vastoin Paavalin sanaa.

        Ihan turhaan siinä jankutat !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin on. Niin rahvaanomaisia ovat jotkut hänen kommenteistaan.

        Eikä usko olekaan rahvaita varten?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan turhaan siinä jankutat !

        Tiedän. Paavali on heitetty roskakoriin.


      • Ei kyllä. Vaan tehdä muiden elämästä parempaa.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        En ole koskaan kuullut mitä valheita olen sanonut. Ei niitä tullut esiin tässäkään.

        Et kuule koskaan mitään etkä huomaa.

        Et myöskään tuonut aito.Iaisen yhtään väittämääsi vaIhetta esiin.
        🤓


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Kuulin, että ensin kaavan saa Valion uusi laitos. Ja se sinänsä parantaa meidän mahdollisuuksia erinomaisesti.

        Kaksi pummia jää nuolemaan näppejään.

        Ostakaa Iihavat pummit asunto omilla rahoillanne.
        🤓


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et kuule koskaan mitään etkä huomaa.

        Et myöskään tuonut aito.Iaisen yhtään väittämääsi vaIhetta esiin.
        🤓

        Se mitä hän taas kirjoitti. Pelkkää valetta.


      • Eräs sanoi minua Jumalaksi. Eli en ole häpäissyt homoja.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Se mitä hän taas kirjoitti. Pelkkää valetta.

        Todista yksikin vaIhe.
        🤓


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Eräs sanoi minua Jumalaksi. Eli en ole häpäissyt homoja.

        Sinua kutsutaan RumaJammuksi.

        Et ole todellakaan Jumala.
        🤓


      • Anonyymi kirjoitti:

        Todista yksikin vaIhe.
        🤓

        Se on niin, että minusta kerrotaan täällä pelkkiä valheita. Varsinkin tässä ketjussa.

        Miksi totuus on niin vaikeaa saada selville!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinua kutsutaan RumaJammuksi.

        Et ole todellakaan Jumala.
        🤓

        Onko sinua sanottu koskaan Jumalaksi?


      • Ei niitä ole edes esitetty.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Se on niin, että minusta kerrotaan täällä pelkkiä valheita. Varsinkin tässä ketjussa.

        Miksi totuus on niin vaikeaa saada selville!

        Sinulle Totuuus on aina vaikeaa. Ei taaskaan mitään todisteita.

        OIet ainainen VaIheen Orja.
        🤓


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaksi pummia jää nuolemaan näppejään.

        Ostakaa Iihavat pummit asunto omilla rahoillanne.
        🤓

        Katsotaan mitä kaupunki tekee. Siitä riippuu kaikki.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Katsotaan mitä kaupunki tekee. Siitä riippuu kaikki.

        Turhaan jauhat.

        Asia on jo taputeltu.
        🤓


      • Anonyymi kirjoitti:

        Turhaan jauhat.

        Asia on jo taputeltu.
        🤓

        Etkö jaksa odottaa kaupungin toimenpiteitä? Minä jaksan aina odottaa kaikkea.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle Totuuus on aina vaikeaa. Ei taaskaan mitään todisteita.

        OIet ainainen VaIheen Orja.
        🤓

        "Olet täynnä puhdas pahuutta". Kaikissa on joskus jotain hyvääkin.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Etkö jaksa odottaa kaupungin toimenpiteitä? Minä jaksan aina odottaa kaikkea.

        Odottele kuolemaasi asti rauhassa.

        Kaupunki ei päätä asiaa ja päätös on osaltanne jo taputeltu.
        🤓


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        "Olet täynnä puhdas pahuutta". Kaikissa on joskus jotain hyvääkin.

        OIet täynnä pelkkää Pahuutta.
        🤓


      • Anonyymi kirjoitti:

        Odottele kuolemaasi asti rauhassa.

        Kaupunki ei päätä asiaa ja päätös on osaltanne jo taputeltu.
        🤓

        Siltä vaikuttaa. Mutta kyllä tuohon kaupungin pitää jotain sanoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        OIet täynnä pelkkää Pahuutta.
        🤓

        On se, ihan piripintaan.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Siltä vaikuttaa. Mutta kyllä tuohon kaupungin pitää jotain sanoa.

        Ahaa. Mitä muka?

        Todista.
        🤓


      • Anonyymi kirjoitti:

        On se, ihan piripintaan.

        Pitää ottaa huomioon se, että esitän säännöt sekä Raamattua, että Paavalia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Odottele kuolemaasi asti rauhassa.

        Kaupunki ei päätä asiaa ja päätös on osaltanne jo taputeltu.
        🤓

        Milloin Seinäjoen kaupunki on sinulle niin sanonut? Mikä asia mahtaa olla kyseessä?


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Milloin Seinäjoen kaupunki on sinulle niin sanonut? Mikä asia mahtaa olla kyseessä?

        Sieltäkö yritittekin pummata ilmaista asuntoa?

        VaIehtelit siis jälleen.
        🤓


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sieltäkö yritittekin pummata ilmaista asuntoa?

        VaIehtelit siis jälleen.
        🤓

        Ei sinulla siis ollut tietoa aiheesta. Turhaa on touhusi tässä maailmassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa. Mitä muka?

        Todista.
        🤓

        Kun on hakemus niin kyllä siihen pitää saada vastaus. Kun kyseessä on kaiken ratkaiseva asia.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        En voi lopettaa elämäntehtävääni. En voi jättää ihmisiä pulaan.

        Tätä palstaa kun lukee, niin elämäntehtäväsi on ruokkia tuota yhtä perässäsi pörräävää pösiIöä. Et voi jättää häntä pulaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä palstaa kun lukee, niin elämäntehtäväsi on ruokkia tuota yhtä perässäsi pörräävää pösiIöä. Et voi jättää häntä pulaan.

        Taas sinä Vajakki siinä.

        OIet kuin iiIimato.
        🤓


      • Minulla on tarkin tieto. Ja se sanoo, että kaupunki kaavoittaa ensin Valion uuden tilan.

        Se antaa meille mahtavan edun.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Minulla on tarkin tieto. Ja se sanoo, että kaupunki kaavoittaa ensin Valion uuden tilan.

        Se antaa meille mahtavan edun.

        Teille pummeille ei ole tulossa yhtään mitään.
        🤓


      • Anonyymi kirjoitti:

        Teille pummeille ei ole tulossa yhtään mitään.
        🤓

        Miten siihen pummit liittyy? Siinä on jo mukana laillisuus.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Miten siihen pummit liittyy? Siinä on jo mukana laillisuus.

        Yritätte pummata ilmaista asuntoa.

        Paljonko olette sijoittaneet hankkeeseen?
        🤓


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Minulla on tarkin tieto. Ja se sanoo, että kaupunki kaavoittaa ensin Valion uuden tilan.

        Se antaa meille mahtavan edun.

        Kuution veIipuoIi on eri mieltä asiasta.

        Mitään ei ole tulossa.
        🤓


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuution veIipuoIi on eri mieltä asiasta.

        Mitään ei ole tulossa.
        🤓

        Ei ole velipuolta. Mutta myös hän on mukana hankkeessa laillisuuden kautta. Hän on töissä Valiolla.


      • Anonyymi

        Siinä siinä kolmantena kyttäämässä että pääsisikö kimppakivaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä siinä kolmantena kyttäämässä että pääsisikö kimppakivaa.

        Vain sinä Vajakki kyttäät sellaista.
        🤓


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Se on niin, että minusta kerrotaan täällä pelkkiä valheita. Varsinkin tässä ketjussa.

        Miksi totuus on niin vaikeaa saada selville!

        Et pysty todistamaan ensimmäistäkään VaIhetta.
        🤓


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Ei niitä ole edes esitetty.

        Esität jatkuvasti.
        🤓


      • Anonyymi

        No sinulla on miehille noita hellyttely nimiä. Melko homomaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sinulla on miehille noita hellyttely nimiä. Melko homomaista.

        Vain sinä homosteIet, ToIkku.
        🤓


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et pysty todistamaan ensimmäistäkään VaIhetta.
        🤓

        Väitteiden esittäjä ei voi todistaa sanojaan.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Väitteiden esittäjä ei voi todistaa sanojaan.

        Teet itsestäsi ja muista homoista koko ajan vain vastenmielisemmän.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Väitteiden esittäjä ei voi todistaa sanojaan.

        Et ole pystynyt todentamaan yhtäkään vaIhetta.
        🤓


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Väitteiden esittäjä ei voi todistaa sanojaan.

        Juu.

        Sinä väitit että vaIehdellaan ja et pysty todistamaan.
        🤓


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Ei ole velipuolta. Mutta myös hän on mukana hankkeessa laillisuuden kautta. Hän on töissä Valiolla.

        Paljonko olet sijoittanut hankkeeseen vai pummaatko tapasi mukaan?
        🤓


      • Anonyymi kirjoitti:

        Teet itsestäsi ja muista homoista koko ajan vain vastenmielisemmän.

        Milloin aiot todistaa sanasi?

        Et vielä koskaan ole.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko olet sijoittanut hankkeeseen vai pummaatko tapasi mukaan?
        🤓

        Kukaan osallinen ei ole sijoittanut mitään. Se ei ole tapana.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Milloin aiot todistaa sanasi?

        Et vielä koskaan ole.

        Eipä sinulta näy tosiaan mitään todisteita.

        Niin arvelinkin.
        🤓


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Milloin aiot todistaa sanasi?

        Et vielä koskaan ole.

        Et tosiaan koskaan pysty todistamaan mitään sanojasi.
        🤓


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Kukaan osallinen ei ole sijoittanut mitään. Se ei ole tapana.

        Pummina oletat että joku muu maksaisi asumisesi.
        🤓


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eipä sinulta näy tosiaan mitään todisteita.

        Niin arvelinkin.
        🤓

        Siis se mitä aina hoet, et ole koskaan todistanut. Ne ovat vain tyhjiä sanoja.


      • Se tapa ei ole elämääni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et tosiaan koskaan pysty todistamaan mitään sanojasi.
        🤓

        Esimerkiksi Raamatussa on kaikki todisteet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pummina oletat että joku muu maksaisi asumisesi.
        🤓

        Minä kyllä maksan asumiseni Espanjassa.

        Olet järkyttävä ihminen.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Minä kyllä maksan asumiseni Espanjassa.

        Olet järkyttävä ihminen.

        Lääväsi ei paljoa maksa.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Esimerkiksi Raamatussa on kaikki todisteet.

        Hyvä kun pidät Raamattua totena ja luotat siihen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lääväsi ei paljoa maksa.

        Kyse oli asumisesta, ei ostamisesta. Sinulla on vaikea ymmärtää käsitteitä.

        Lisäksi olet aivan liian negatiivinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kun pidät Raamattua totena ja luotat siihen.

        En kyllä pidä totena. Mutta se mitä kerron löytyy Raamatusta.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Se tapa ei ole elämääni.

        Tekosi näyttävät toista.
        🤓


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Minä kyllä maksan asumiseni Espanjassa.

        Olet järkyttävä ihminen.

        Mitä makaat Jurvassa? Seinäjoelta olet nyt siis pummaamassa ilmaista asuntoa?

        OIet järkyttävä ToIIo ja Pummi.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Kyse oli asumisesta, ei ostamisesta. Sinulla on vaikea ymmärtää käsitteitä.

        Lisäksi olet aivan liian negatiivinen.

        OIet jatkuvasti negatiivinen ja vaIheen varassa.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        En kyllä pidä totena. Mutta se mitä kerron löytyy Raamatusta.

        Et kerro koskaan, vaan lisäät omiasi.

        Edes jakeita et tiedä.
        🤓


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Siis se mitä aina hoet, et ole koskaan todistanut. Ne ovat vain tyhjiä sanoja.

        Vain sinä hoet ja jankkaat tyhjää.

        Et ole todistanut koskaan mitään.
        🤓


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Se tapa ei ole elämääni.

        OIet armoton Pummi tosiaan.
        🤓


      • Anonyymi

        Kovin on ahdasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä makaat Jurvassa? Seinäjoelta olet nyt siis pummaamassa ilmaista asuntoa?

        OIet järkyttävä ToIIo ja Pummi.

        Talo on tarkoitus saada Torreviejasta.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Ei ollut tänäänkään eikä eilen. En ole ollut koskaan edes Konnakuorossa.

        Olet valheiden verkossa.

        OIer VaIheen jättiläinen ja kukaan muu ei jauha Konnakuorosta kuin sinä, tuttua sinulle siis.
        🤓


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et kerro koskaan, vaan lisäät omiasi.

        Edes jakeita et tiedä.
        🤓

        Joka kerta jakeet on tullut nenäsi eteen, mutta huomaan, että et ole niitä edes huomannut.


      • Siitä on 14 vuotta, joten ei ongelmia.


      • Työtä tehdään, ruokaa tehdään, katsotaan telkkaria, nukutaan. Sellaista normaalia asumista


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Työtä tehdään, ruokaa tehdään, katsotaan telkkaria, nukutaan. Sellaista normaalia asumista

        Säälittävä elämä, paskalla käynti jäi mainitsematta.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Joka kerta jakeet on tullut nenäsi eteen, mutta huomaan, että et ole niitä edes huomannut.

        ”Joka kerta”

        Todellisuudessa ei koskaan. Et huomaa ikinä mitään.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Työtä tehdään, ruokaa tehdään, katsotaan telkkaria, nukutaan. Sellaista normaalia asumista

        Kumpikaan Iaiska ei työssä.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Talo on tarkoitus saada Torreviejasta.

        Millä rahalla?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Säälittävä elämä, paskalla käynti jäi mainitsematta.

        Mitä sinä kotona teet?


      • Anonyymi kirjoitti:

        ”Joka kerta”

        Todellisuudessa ei koskaan. Et huomaa ikinä mitään.

        Joka kerta. Tiedän, että sinä et ole huomannut, koska aina uudestaan kysyt mitkä jakeet.

        Olet äärimmäisen uusavuton.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Millä rahalla?

        Katsotaan mitä Seinäjoen kaupunki tekee. Se ratkaisee kaiken.


      • Ruokaa tehdään, joten myös syödään. Miksi olet idiootti?


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Ruokaa tehdään, joten myös syödään. Miksi olet idiootti?

        Koska sinä höImönä koko ajan vastaat hänelle. OIet niin heikkoIuonteinen, ettet voi olla vastaamatta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koska sinä höImönä koko ajan vastaat hänelle. OIet niin heikkoIuonteinen, ettet voi olla vastaamatta.

        Jaa. Olen aina kertonut miten asiat ovat. Olen sikäli heikkoluonteinen.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Jaa. Olen aina kertonut miten asiat ovat. Olen sikäli heikkoluonteinen.

        Ei sinun hänelle tarvitsisi vastata. Jättäisit p*skan mölisemään, niin eivät ketjut täyttyisi teidän kahden typerästä jankkauksesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinun hänelle tarvitsisi vastata. Jättäisit p*skan mölisemään, niin eivät ketjut täyttyisi teidän kahden typerästä jankkauksesta.

        Jäljelle jäisi ne älyttömät kirjoitukset.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Jäljelle jäisi ne älyttömät kirjoitukset.

        Anna jäädä. Ei niistä tarvitse välittää, saati lähteä niihin jankkaamaan.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Jäljelle jäisi ne älyttömät kirjoitukset.

        Sinulla ei muita olekaan.
        🤓


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna jäädä. Ei niistä tarvitse välittää, saati lähteä niihin jankkaamaan.

        Siinä sinä Vauakki taas jankkaat heikkoIahjaisen Turrenl kanssa.
        🤓


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Jaa. Olen aina kertonut miten asiat ovat. Olen sikäli heikkoluonteinen.

        Et kerro koskaan.

        OIet VaIheen ikuinen Orja.
        🤓


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Milloin Seinäjoen kaupunki on sinulle niin sanonut? Mikä asia mahtaa olla kyseessä?

        Taas kaksi Iihavaa oli mässäämässä lisää.
        🤓


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Aha. Olen asunut Torreviejassa jo 2009. En ole huomannut näkyvää eroa tulleen.

        Et huomaa koskaan mitään.

        Eikä se toinen Iihavakaan.


      • Velipuoli? En satu tuntemaan. Jokainen on kuitenkin odottanut 10 kuukautta.


      • Jutuissasi ei ole koskaan mitään järkeä.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Jutuissasi ei ole koskaan mitään järkeä.

        Sinun jutuissasi ei tosiaan koskaan mitään järkeä.

        OIet tajuton ToIIo.
        🤓


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna jäädä. Ei niistä tarvitse välittää, saati lähteä niihin jankkaamaan.

        Ei se pysty. Taaskin sortui kommentoimaan ja syötti suoraa 🏒.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Jutuissasi ei ole koskaan mitään järkeä.

        Kaksi järkyttävän Iihavaa ja nàismaista taas eilen mässäämässä.
        🤓


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaksi järkyttävän Iihavaa ja nàismaista taas eilen mässäämässä.
        🤓

        Teimme juuri kuten niin moni muukin.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Teimme juuri kuten niin moni muukin.

        Taas vaIhetta.
        🤓


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taas vaIhetta.
        🤓

        Kotoosassa on väkeä 10-20 henkeä lounaan aikana kello 14 asti.

        Turhaa siinä valheesta puhut kun et missään mailla etkä halmeilla.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Kotoosassa on väkeä 10-20 henkeä lounaan aikana kello 14 asti.

        Turhaa siinä valheesta puhut kun et missään mailla etkä halmeilla.

        Karkeat norsun jalkasi eivät mahdu sandaaleihin 48,90€. 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se pysty. Taaskin sortui kommentoimaan ja syötti suoraa 🏒.

        Siltä näyttää. Se on harmi, sillä ketjut menevät pilalle turhasta jankkauksesta. Ovat kuin kaksi akkaa tukkanuottasilla.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Kotoosassa on väkeä 10-20 henkeä lounaan aikana kello 14 asti.

        Turhaa siinä valheesta puhut kun et missään mailla etkä halmeilla.

        Kahden ToIIon massäyksestä puhuttiin, ei muista.

        Et ymmärrä mitään.
        🤓


    • Anonyymi

      Pekulinokseen on kuseman tovi siittä.

    • Anonyymi

      Kyllä tiesin.

    • Anonyymi

      En tiedinyt, mutta aika yllättävää on, että se köyhyys johtuu luterilaisuudesta.

      • Anonyymi

        Et tiedinyt luterilaisuudesta mitään.


    • Anonyymi

      Kyllä minä sen tiesin.

      • Anonyymi

        Samoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin.

        minä myös


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minä myös

        Hienoa, että tiesitte asiat lähes yhdeksän vuoden takaa. 👏👏👏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa, että tiesitte asiat lähes yhdeksän vuoden takaa. 👏👏👏

        Nykypäivästä puhutaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykypäivästä puhutaan.

        Aloituksessa oleva linkki vie 9 vuotta vanhaan artikkeliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloituksessa oleva linkki vie 9 vuotta vanhaan artikkeliin.

        Asiat eivät ole muuttuneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiat eivät ole muuttuneet.

        Sen verran ovat muuttuneet, että Torrevieja ei enää ole Espanjan köyhin kapunki.


    • Anonyymi

      Yleisessä tiedossa on.

      • Anonyymi

        Yleisessä tiedossa 9 vuotta vanha juttu? 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleisessä tiedossa 9 vuotta vanha juttu? 😂

        Et ole perillä asioista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole perillä asioista.

        Sanoo kaikkien alojen epäasiantuntija Heimo Vesa 😂 alias downiboi Räyhis :D


    • Anonyymi

      Toki tiesin.

    • Anonyymi

      Tiesin tokikin.

    • Anonyymi

      Se kuuluu yleissivistykseen.

      • Anonyymi

        Ehkä sinusta kuuluu yleissivistykseen tietää mikä kaupunki oli Espanjan köyhin yhdeksän vuotta sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä sinusta kuuluu yleissivistykseen tietää mikä kaupunki oli Espanjan köyhin yhdeksän vuotta sitten.

        Vatvoohan tuo yli 2000 vuotta vanhoja juttuja, joten 9 vuotta on siinä mielessä lyhyt aika.


    • Anonyymi

      Kul maar mää sen tiesin.,

    • Anonyymi

      Helsinki, turku, tampere, lahti, jyväskylä, oulu ja monta muuta kaupunkia on punikkien hallussa, mutta miksi kukaan ei puutu Saatanan politiikkaan???

      • Anonyymi

        Tarkastellaanpa asiaa ja otetaan esimerkiksi Lahti, koska huvilani on Päijät-Hämeessä.

        Lahden Kaupunginvaltuusto:
        16 Kok, 7 PS, 3 KD, 2 RKP - Liikutamme valtuustoryhmä = 28
        3 Liike Nyt
        3 Kesk
        1 Pro Lahti
        16 Sdp, 4 Vihr, 3 VL = 23

        Tarkkaan en tiedä, minkälaista poliittista suuntausta Pro Lahti ajaa, mutta Liike Nyt on keskusta-oikeistolainen. Joten eipä ole Lahti punikkien hallussa.


    • Anonyymi

      HIIREN oikea painike ja käännä toimii!

    Ketjusta on poistettu 89 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      60
      4305
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      175
      2669
    3. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      159
      2468
    4. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      218
      2421
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      434
      1656
    6. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      163
      1517
    7. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      176
      1514
    8. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      98
      1318
    9. 79
      1281
    10. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      59
      1239
    Aihe