Ateisteilta pitää kieltää Raamatun luku

Anonyymi-ap

Koska he eivät ymmärrä lukemaansa. Ensin pitää uskoa, jotta Pyhä Henki avaa ymmärryksen käsittämään Jumalan sanan. Vasta sitten kannattaa lukea Raamattua.

Raamatut voitaisiin varustaa sellaisilla lukoilla, jotka aukevat vasta sitten, kun anturi on tunnistanut lukijan Pyhän Hengen. Sellainen olisi helppo asentaa.

Lukijan täytyy lausua ääneen "Jeesus Kristus on Herra." Ateisti ei pysty tähän, sillä sen sanominen vaatii Pyhää Henkeä.

Näin Raamatussa.

11

442

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuollaisen lukon avaaminen on varsin helppoa parilla pyhän hengen aineosalla, nimittäin dimetyylisulfidilla ja metyylimerkaptaanilla.

Nämä ainekset nimittäin muodostuvat paksusuolessa ja hajustavat pyhän hengen sen päästessä ilmoille sokeasta silmästä.

• Anonyymi

Mikä siinä Raamatussa niin kovasti kiinnostaa että internettiin siitä pitää kirjoittaa. Synnyin ateisti perheeseen, Raamattua ei luettu. En vielä kouluun mennessä oikein tiennyt mikä Jumala on. En aktiivielämässä Raamattua tarvinnut nyt 79 vuotiaana eläkeläisenä olen yrittänyt lukea ja ymmärtää Raamattua. Eivät vielä ole auenneet nuo Raamatun tarinat mutta eihän sitä koskaan tiedä. Pidän toki arvossa uskovaisen vakaumusta.

Varma Tieto
      Toisen polven ateisti

• Anonyymi

Muttaku eihän sellaista voi kieltää tekemästä
      joka ei kansalliseepos -aamattua lue.

• Anonyymi

"Lue Raamattua, jotta tulet uskoon!"

"Ensin pitää uskoa, että Raamatun voi ymmärtää!"

Usko syntyy siis vain sellaiseen, joka ei ymmärrä Raamattua?

• Anonyymi

Ateistina totean tästä(kin) aloituksesta että EVVK!

• Anonyymi

Harhaisia nuo uskovaiset. Tekö sen päätätte kuka saa lukea Raamattua ja kuka ei. Ja mistä tiedätte, että itse luette oikein raamattuanne.

• Anonyymi

Kuka ateisti tätä romaania lukisi , oletko kahjo

• Anonyymi

Avaaja lisää: Kahjot teistit lukevat - ja kuluttavat puolen hulluutensa sen evakeJUOMIseen tai hikensä nuuskimiseen

valitettavasti hihhulit eivät lue mitä ymmärtävät ja päinvastoin

• Anonyymi

Ei kukaan ateisti Raamattua lue, oletko ääliö

• Anonyymi

Kerskaavat tuntevansa Raamatun paremmin kuin hihhulit.

• Anonyymi

Ateisti lukee raamatun kannesta kanteen ja siinä se oli en ole sen jälkeen avannut 🙂

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6052
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      334
      5309
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      21
      2686
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2615
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      84
      1875
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      105
      1697
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1571
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1533
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1454
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1413
    Aihe