jossa olin tukholman saaristossa. Sää oli nätti, katselin merelle päin rannikolle. Saarella oli paljon ihmisiä. Saaren korkeimmalla kohdalla oli kivikirkko, johon meni pitkät kiviportaat. Rannan tuntumassa oli metallinen torni, ilmeisedti matkapuhelimen tukiasema. Ihmisiä kiipeili tornissa.
Hetken kuluttua näin valtavan räjähdykse mantereen rannikolla, ilmeisesti ydinräjähdys. Se nostatti valtavan aallon, tsunamin ja vyöryi kohti saarta. Torni sortui ihmiset hukkuiva ja minä kiirehdin kirkonportaita ylö kirkkoon. Kaikki kirkossa olevat selviytyivät hengissä.
Eräs nainen kertoi nimensä Anja Makkonen, en ole tuntenut tämän nimistä naista. Outo juttu, mitähän merkitystä sillä on ?
Näin muutamia viikkoja sitte unen
13
442
Vastaukset
- Anonyymi
Uni voi kertoa siitä, että elämässäsi on tapahtunut tai tulee tapahtumaan pian rauhallisuuden keskellä jotain järisyttävää, josta selviät kuitenkin uskomalla selviämiseesi. Anja Makkonen voi olla tuleva puolisosi tai ystäväsi.
Tai sitten olet lukenut liikaa Iltalehteä.- Anonyymi
Ollaan taas hindujen JUMALISSA ja ylpeillään näyillä.Budhan henki nukuttaa ja hukuttaa.Luvattu maa hukassa.
- Anonyymi
Cityseurakunta ajettiin ulos Toronto herätys muista ja siinä alkoi olla eläimiä jo jumalina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Cityseurakunta ajettiin ulos Toronto herätys muista ja siinä alkoi olla eläimiä jo jumalina.
Hindujen jumalat on puoliksi ihmisiä puoliksi elukoita.
- Anonyymi
Planeetta X saattaa törmätä maahan tai viuhahtaa ohitse juuri 25.7.2024. Siksi sähköt katkeavat ja ei pääse nettiin ja voi tulla paljon katastrofeja...
- Anonyymi
Venäläinen lentää lentävällä matolla siinaille.Se suuri Babylon.
- Anonyymi
Ketä kiinnostaa jonkun unet tai ''profetiat''
- Anonyymi
Kuvaus sopii Arholman kirkkoon:
https://maps.app.goo.gl/pRABo71yLuhBgVQN9 - Anonyymi
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/77b38250-ca38-4c48-8414-1ad16016a36c
Seksiä saaressa
Valkeakoskella sijaitsee saari, jossa on vietetty aikaa alasti jo vuosikausia. Sittemmin saari on saanut aivan uudenlaisen käyttötavan: siellä harrastetaan avoimesti seksiä toisten silmien edessä.
Tänään klo 17:00
Vilkkaasti liikennöity seututie 130 kulkee Vanajaveden järvimaisemassa Valkeakosken Sääksmäellä.
Komean Sääksmäen sillan tuntumassa tie halkoo pientä saariryhmää.
Karttaan paikka on merkitty Vihdassaarina, mutta viime aikoina idyllinen alue on saanut aivan toisenlaisen, suorasukaisen nimen: nyt siitä puhutaan seksikallioina. - Anonyymi
Anja Makkonen tuo mieleen naisen,joka oli nähnyt 80-luvulla unen tai ilmeatyksen,jossa Venäjä miehitti Lapin.
Tällä voi olla yhteyttä muihin vastaaviin. - Anonyymi
Se on Saima Honkonen.
- Anonyymi
Ehkä ollaan kollektiivissa liikaa mietitty Ven. poseidon uhkauksia, nehän oli Irlanti ja UK suunnalla. Ehkei oikeasti tapahdu mitään. Toki räjähteet aina vaarallisia ja merimiinat.
- Anonyymi
Heräsin uneen juuri tänä yönä kello 1 aikaan ja se oli tällainen: "Unessa mökkini Itä-Suomessa oli vielä pystyssä, mutta joku oli asentanut räjähteen keittiöön ikkunan lähelle, se siinä tikitti eteenpäin..." Heräsin. Muistui mieleen viime maailmansota, kun Itäkarjalaisia evakuoitiin Suomeen ja heidän kotitalonsa Karjalassa poltettiin, jotta vihollinen ei saisi asettua niihin enää. Näin voi käydä vuonna 2024-2027 jälleen: tulee käsky lähteä Itä-Suomesta ja mukaan saa ottaa vain yhden matkalaukun. Kaikki muu jää vihollisen käyttöön ja moni laitattaa armeijan antamat pommit asuntoihinsa, omakotitaloihinsa ja ulkorakennuksiin ja maatalouskoneet sekä sinne jäävät kulkuneuvot tuhotaan. Jos ei saada karjaeläimiä siirretyksi Keski-Suomeen, niin ne teurastetaan armeijamme ja evakoiden ruuaksi.... Toivottavasti tämä ei toteudu, rukoillaan rauhaa rajoillemme ja enkelien suojelusta, vaikka Suomen syntivelka on niin suuri, että on mahdollista, että Jumalan sallima rangaistus tulee...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579