Jos saisin tehdä Jumalalle ja Jeesukselle sen, mitä he tahtovat tehdä minulle, niin kiduttaisin heitä ikuisesti tulisessa järvessä.
Kultainen sääntö Jumalaan ja Jeesukseen sovellettuna
2
120
Vastaukset
- Anonyymi
Hes. 33:11
Sano heille: Näin sanoo Herra Jumala: Niin totta kuin elän, en minä tahdo, että jumalaton kuolee vaan että hän kääntyy teiltään ja saa elää. Kääntykää! Kääntykää pahoilta teiltänne! Miksi te kuolisitte, israelilaiset!
Jumala sanoo, ettei halua jumalattoman kuolevan vaan kääntyvän. Jumala antoi siihen ilmaisen keinon, jonka voi vapaaehtoisesti valita.- Anonyymi
Jeesus käski laissaan tappaa monet ihmiset heti armotta ja heitti heidät helvettiin.
Jeesus on Jumala ja antoi lain Moosekselle.
Mitään kuolemaa tai helvettiä ei olisi, jos Jumala ei olisi sitä säätänyt. Jumala tahtoo sitä.
Satujen totena pitäminen pelastumisen ehtona on sairasta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 826345
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2895440Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii984131- 522890
- 262832
- 1202083
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua472030Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991767- 721291
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1591151