Millainen ihminen nauttii onnellisena elämästä, kun läheiset kituvat ikuisesti helvetissä?

Anonyymi-ap

Muistia ei suinkaan pyyhitä puhtaaksi vaan valitut muistavat hyvin helvettiin joutuneet perheenjäsenet, sukulaiset, ystävät ja tuttavat. He nauttivat siitä huolimatta onnellisina elämästään uudessa maassa ja taivaissa, jotka Jumala heille valmistaa.

Millainen ihminen ei tunne myötätuntoa ja sääliä ja tee voitavansa, jotta läheiset eivät enää kärsisi?

53

351

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      <<Millainen ihminen ei tunne myötätuntoa ja sääliä ja tee voitavansa, jotta läheiset eivät enää kärsisi?>>

      Sellainen ihminen, jonka mielestä on oikein kivittää kuoliaaksi sapattina puita kerännyt mies ja irstaileva juomari poika.

      Sellainen ihminen, jonka mielestä on oikein tappaa viholliskansan miehet, naidut naiset ja poikalapset, mutta ottaa neitsyet seksiorjiksi sotilaille, jotka murhasivat heidän perheensä.

      Sellainen, joka pitää Mooseksen lakia Jumalan lakina ja hyvänä, oikeudenmukaisena ja tasa-arvoisesti ihmisiä kohtelevana.

      Vääräuskoiset pitää tappaa ja Jeesus heittää heidät sitten helvettiin. Näin Jumala käskee tehdä. Jeesus on tämä Jumala, joka näin käskee tehdä.

      Jeesus on Jumala, joka on tappanut eniten ihmisiä Raamatussa ja käskee tappaa mm. vääräuskoiset.

      • Anonyymi

        Pimeät ihmispolot työntää pimeitä kommenttejaan foorumille yötä päivää.

        Miksi rakastatte pimeyttä,mikä on ongelmanne !


      • Anonyymi

        Oikeudenmukainen yliolento ei rankaisisi ihmisiä vain sen takia, etteivät he halua palvoa häntä. Oikeudenmukainen yliolento tuomitsisi ihmiset tekojensa mukaan, mutta jopa väärintekijöillä pitäisi olla mahdollisuus hyvittää tekonsa ja päästä sitten rangaistuksesta.

        Yliolento, joka haluaa tuomita ihmiset ikuiseen piinaan ja kärsimykseen vain koska he eivät halua palvoa häntä ei ole oikeudenmukainen, rakastava tai hyvä. Tällainen yliolento olisi sadistinen narsistinen psykopaatti.

        Entäpä jos paljastuisikin, että lentävä spagettihirviö olisikin se ainoa oikea yliolento ja kaikki, jotka eivät usko Häneen joutuisivat ikuiseen piinaan kahlaamaan ikuiseksi ajaksi rintaa myöten ylettyvässä pilaantuneessa spagettikastikkeessa ? Olisiko reilua ja oikeudenmukaista ? Fundamentalistikristittyjen logiikalla olisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pimeät ihmispolot työntää pimeitä kommenttejaan foorumille yötä päivää.

        Miksi rakastatte pimeyttä,mikä on ongelmanne !

        Pimeä on Jeesus, teidän Jumalanne.


      • siare
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeudenmukainen yliolento ei rankaisisi ihmisiä vain sen takia, etteivät he halua palvoa häntä. Oikeudenmukainen yliolento tuomitsisi ihmiset tekojensa mukaan, mutta jopa väärintekijöillä pitäisi olla mahdollisuus hyvittää tekonsa ja päästä sitten rangaistuksesta.

        Yliolento, joka haluaa tuomita ihmiset ikuiseen piinaan ja kärsimykseen vain koska he eivät halua palvoa häntä ei ole oikeudenmukainen, rakastava tai hyvä. Tällainen yliolento olisi sadistinen narsistinen psykopaatti.

        Entäpä jos paljastuisikin, että lentävä spagettihirviö olisikin se ainoa oikea yliolento ja kaikki, jotka eivät usko Häneen joutuisivat ikuiseen piinaan kahlaamaan ikuiseksi ajaksi rintaa myöten ylettyvässä pilaantuneessa spagettikastikkeessa ? Olisiko reilua ja oikeudenmukaista ? Fundamentalistikristittyjen logiikalla olisi.

        "Oikeudenmukainen yliolento ei rankaisisi ihmisiä vain sen takia, etteivät he halua palvoa häntä."

        Eikös se tarkalleen ottaen mene niin, että uskon puute on rangaistuksen syy. Usko taas on Jumalan lahja. Eli Jumala antaa uskon toisille, ja sitten rankaisee loppuja siitä, ettei itse antanut heille uskoa. Sellainen rakastava ja oikeudenmukainen Jumala.


      • Anonyymi
        siare kirjoitti:

        "Oikeudenmukainen yliolento ei rankaisisi ihmisiä vain sen takia, etteivät he halua palvoa häntä."

        Eikös se tarkalleen ottaen mene niin, että uskon puute on rangaistuksen syy. Usko taas on Jumalan lahja. Eli Jumala antaa uskon toisille, ja sitten rankaisee loppuja siitä, ettei itse antanut heille uskoa. Sellainen rakastava ja oikeudenmukainen Jumala.

        Hellarit ei noin usko. Heillä on ihmisen osuus ja siten myös vastuu.


      • Anonyymi
        siare kirjoitti:

        "Oikeudenmukainen yliolento ei rankaisisi ihmisiä vain sen takia, etteivät he halua palvoa häntä."

        Eikös se tarkalleen ottaen mene niin, että uskon puute on rangaistuksen syy. Usko taas on Jumalan lahja. Eli Jumala antaa uskon toisille, ja sitten rankaisee loppuja siitä, ettei itse antanut heille uskoa. Sellainen rakastava ja oikeudenmukainen Jumala.

        Jumala on kyllä sinullekin tarjonnut uskomisen lahjaa, mutta sinä olet kieltäytynyt siitä. Et voi viimeiselle tuomiolle helvetistä nostettuna itseäsi mitenkään puolustaa. Siellä jokaisen polvi notkistuu ja jokainen myöntää, että tuomio on oikea, ja sitten heidät heitetään tuliseen järveen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jumala on kyllä sinullekin tarjonnut uskomisen lahjaa, mutta sinä olet kieltäytynyt siitä. Et voi viimeiselle tuomiolle helvetistä nostettuna itseäsi mitenkään puolustaa. Siellä jokaisen polvi notkistuu ja jokainen myöntää, että tuomio on oikea, ja sitten heidät heitetään tuliseen järveen.

        "Jumala on kyllä sinullekin tarjonnut uskomisen lahjaa"

        Milloin näin on tapahtunut? Minulta on mennyt ohi.

        "mutta sinä olet kieltäytynyt siitä"

        Hänen olis varmaan kannattanut tarjota sitä silloin kun aloin epäillä uskoani ja rukoilin uskonvahvistusta. Siihen aikaan olisin ottanut sen riemulla vastaan, mutta toki jälkiviisaasti ajatellen oli parempi että lopulta myönsin itselleni että ei usolleni ole mitään perusteita.

        "Siellä jokaisen polvi notkistuu ja jokainen myöntää, että tuomio on oikea, ja sitten heidät heitetään tuliseen järveen"

        Onko sinulla mitään näyttöä tämän väitteesi tueksi, vai onko kyseessä vain sinun sokea uskosi?

        Ja asia, joka hämmästyttää minua kerta toisensa jälkeen, on uskovien kyvyttömyys tajuta, että on yhtä tyhjän kanssa pelotella helvetillä ihmistä, joka ei helvettiin usko.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Hihhuli ajattelee, että taivaan ihanuus on niin suurta, että kaikki Jumalan tekemä paha peittyy sen alle eikä tunnu miltään.


    • Anonyymi

      Taivaassa ei ole maan murheita, eikä siellä edes muisteta heitä, jotka helvetin valitsivat!!

      • Anonyymi

        Ei kukaan valitse helvettiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan valitse helvettiä.

        Suurin osa valitsee hvetin !

        Koska on kaita tie jota vain muutamat haluaa kulkea


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin osa valitsee hvetin !

        Koska on kaita tie jota vain muutamat haluaa kulkea

        Sellaista ei voi valita, jota ei usko olevan olemassa.

        Hyvään elämään ei mitään Jeesusta tarvita. Brahma, Vishnu ja Allah toimivat yhtä hyvin ja parhaiten uskonnottomuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan valitse helvettiä.

        Kyllä olen tavannut sellaisia jotka sanovat että eivät halua taivaaseen vaan helvettiin saatanan kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä olen tavannut sellaisia jotka sanovat että eivät halua taivaaseen vaan helvettiin saatanan kanssa.

        Mieluummin helvettiin saatanan kanssa kuin hihhulin kanssa taivaaseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieluummin helvettiin saatanan kanssa kuin hihhulin kanssa taivaaseen.

        Toiveesi kyllä toteutuu. Sinun ei tarvitse tehdä mitään. Oletusarvoisesti meistä jokainen on menossa helvettiin, koska Aatamin syntiin lankeaminen tappoi ihmiseltä hengen. Uskoon tullessamme saamme kuolleen henkemme tilalle Jumalan pyhän hengen.

        On tyhmää torjua Jumala sen takia,m että me uskovat olemme edelleen täydellisyyteen kykenemättömiä. On vain kaksi loppusijoituspaikkaa. Helvettiin on automaattinen pääsy kaikille halukkaille. Taivaaseen pääsee vain Jeesuksen kautta. Eli tuo 'pääseminen' on helppoa suurelle alas menevälle enemmistölle. Mitä sitten päämäärässä tapahtuu, se on toinen asia kokonaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toiveesi kyllä toteutuu. Sinun ei tarvitse tehdä mitään. Oletusarvoisesti meistä jokainen on menossa helvettiin, koska Aatamin syntiin lankeaminen tappoi ihmiseltä hengen. Uskoon tullessamme saamme kuolleen henkemme tilalle Jumalan pyhän hengen.

        On tyhmää torjua Jumala sen takia,m että me uskovat olemme edelleen täydellisyyteen kykenemättömiä. On vain kaksi loppusijoituspaikkaa. Helvettiin on automaattinen pääsy kaikille halukkaille. Taivaaseen pääsee vain Jeesuksen kautta. Eli tuo 'pääseminen' on helppoa suurelle alas menevälle enemmistölle. Mitä sitten päämäärässä tapahtuu, se on toinen asia kokonaan.

        Onhan se reilua joutua helvettiin Aatamin synnin vuoksi. Vauvatkin ovat hengellisesti kuolleet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin osa valitsee hvetin !

        Koska on kaita tie jota vain muutamat haluaa kulkea

        Suuri osa valitsee valheen: Ette suinkaan kuole.

        1234567---


    • Anonyymi

      Jos rakastatte omaisianne, on teidän kerrottava heille totuus iäisyyden kahdesta vaihtoehdosta.

      • Anonyymi

        Miksi valehdella?


      • Anonyymi

        Omainenko tuomitsee ottaa kantaakseen toisten tekemiset.Jumala tuomitsee ei kukaan tiedä elämän kirjaan kirjoitettua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi valehdella?

        Aivan. Parempi kertoa totuus. Ainoa pelastus on Jeesus. Kaikki muut tiet vievät helvettiin.


    • Anonyymi

      Saatanan käskyläinen on hylännyt Jeesuksen sovitus tarjouksen ja näin ollen jäänyt saatanan herrauden alle.Vaikka hän Jeesusta syyttäen pyytäisi Häneltä jotain, ei Jeesus voi palkita saatanan palvelijaa siunaavalla armollaan. Elämänne on saatanan armoilla.

      • Anonyymi

        Jos olisi taivas ja helvetti, niin menisin mieluummin helvettiin kuin kaltaistesi kanssa taivaaseen.


      • "Saatanan käskyläinen on hylännyt Jeesuksen sovitus tarjouksen"

        Eipä Jeesus ole esittänyt mitään tarjouksia, joita voisi edes periaatteessa hylätä. On vain perusteettomia väitteitä, että tällainen näyttö olisi.

        "Jeesus voi palkita saatanan palvelijaa siunaavalla armollaan."

        Jaa, että Jumala ei olekaan kaikkivaltias kun hänellä tuollaisia rajoituksia.


      • Anonyymi
        siare kirjoitti:

        "Saatanan käskyläinen on hylännyt Jeesuksen sovitus tarjouksen"

        Eipä Jeesus ole esittänyt mitään tarjouksia, joita voisi edes periaatteessa hylätä. On vain perusteettomia väitteitä, että tällainen näyttö olisi.

        "Jeesus voi palkita saatanan palvelijaa siunaavalla armollaan."

        Jaa, että Jumala ei olekaan kaikkivaltias kun hänellä tuollaisia rajoituksia.

        Se ettei Jeesus palkitse saatanan käskyläisen pyyntöjä siunauksellaan, ei todellakaan ole mikään rajoitus, vaan saatanan herrauden, vapaasta tahdostaan valinneen valintaa kunnioittava tietoinen viisaus. Näin tuo kadotuksen lapsi, saa kokeilla, tuottaako hänen valintansa hyvyyttä, vai pahuutta. Jeesuksen armo on kuitenkin pysyvää, niille, jotka janoavat Jumalan hyvyyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisi taivas ja helvetti, niin menisin mieluummin helvettiin kuin kaltaistesi kanssa taivaaseen.

        Toiveesi tulee toteutumaan, ellet käänny ja ota vastaan sinullekin tarjolla olevaa pelastusta, joka on meille hgelpoksi tehty Jeesuksen veren kautta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se ettei Jeesus palkitse saatanan käskyläisen pyyntöjä siunauksellaan, ei todellakaan ole mikään rajoitus, vaan saatanan herrauden, vapaasta tahdostaan valinneen valintaa kunnioittava tietoinen viisaus. Näin tuo kadotuksen lapsi, saa kokeilla, tuottaako hänen valintansa hyvyyttä, vai pahuutta. Jeesuksen armo on kuitenkin pysyvää, niille, jotka janoavat Jumalan hyvyyttä.

        "Se ettei Jeesus palkitse saatanan käskyläisen pyyntöjä siunauksellaan, ei todellakaan ole mikään rajoitus"

        Sitten sinun kannattaisi kohdistaa valituksesi tuolle anonyymille, joka väitti että Jeesus ei voi tehdä noin. Minä vain kommentoin hänen väitetään. Sinulla on oppiriita hänen kanssaan eikä minun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toiveesi tulee toteutumaan, ellet käänny ja ota vastaan sinullekin tarjolla olevaa pelastusta, joka on meille hgelpoksi tehty Jeesuksen veren kautta.

        Viestistäsi päätellen olet onnellinen, jopa vahingoniloinen siellä taivaassa toisten kituessa helvetissä. Sairasta!


    • Anonyymi

      Sinut on petetty ! Ei ole mitään ikuisesti palavaa tulta, jossa pelastumattomat olisivat ikuisesti kitumassa.
      Tuli lankeaa alas taivaasta ja kuluttaa heidät. Tämä on toinen kuolema heille.

      Älä usko satusetejä, heitä kyllä riittää.

      1234567---

      • Anonyymi

        Älä usko adventisti-satutätejä, heitä kyllä riittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä usko adventisti-satutätejä, heitä kyllä riittää.

        Oletko ihastunut ikuisen tulen tuskaan tulimeressä ?

        1234567---


      • Anonyymi

        Tulet pian huomaamaan, että sinulle on valehdeltu, numerohöppänä. Silloin se on sinulle liian myöhäistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulet pian huomaamaan, että sinulle on valehdeltu, numerohöppänä. Silloin se on sinulle liian myöhäistä.

        Käärme jo paratiisissa valehteli: Ette suinkaan kuole, ja sama vale jatkuu monissa piireissä nykyäänkin.
        Itse en valheita usko.

        1234567---


    • Anonyymi

      Ei tarvitse kauan tarkata kun joutuu tuomiolle, Tuonelaan joutunut on todella jo liekeissä joka toivoo edes yhtä vesipisaraa kielelle.
      Kaiken toivon menettänyt, tietää että monin kerroin pahempaa seuraa ylösnousemuksessa jossa ihmisen kokonaisuus joutuu ikuiseen tuskaan tulikivijärveen, ei lepoa yöllä ei päivällä, kuolemattomat madot kaivertavat tulen lisäksi kehoa.

      • Anonyymi

        Ja taas tätä valetta syötät ikuisesta tulijärvestä.

        1234567---


    • Anonyymi

      Mitä ihminen voi toiselle ihmiselle, että hänkin haluaisi mieluimmin taivaaseen, niin eipä siinä toinen voi mitään tehdä, se on jokaisen oma valinta.
      Tämä sinunkin aloittajan puhe on vain yllytystä, että moni valitsisi helvetin taivaan sijaan, mutta kun on koko elämän kärsinyt, niin eihän sitä nyt helvettiin haluaisi, vaan taivaaseen, jossa saa elää ilman näitä kärsimyksiä. Taivaassa on paljon tuntemattomia, enemmän kuin tuttuja, mutta yhteinen tietämys, että kärsimyksiä ei enää ole, niin tekee kaikista tasa-arvoisia, ja kaikki pyrkivät vain hyvään, että pahuutta ei ole, niin se tekee tietämykselle vain hyvää.

      • Anonyymi

        se, > oma valinta !! ei mene ihan raamatun mukaan , miettikääs sitä , te omahyväiset itse valinneet . . .

        "Ette te valinneet minua , vaan minä valitsin teidät"
        Joh: 15 : 16'

        muistaakseni Jeesus myös sanoo ,
        "Jos joku rakastaa minua , niin hän pitää minun SANANI " Joh: 14

        että siis kumpi nyt totuudellisempi , Jumalan Sana , vain > "minun" valintani . . .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se, > oma valinta !! ei mene ihan raamatun mukaan , miettikääs sitä , te omahyväiset itse valinneet . . .

        "Ette te valinneet minua , vaan minä valitsin teidät"
        Joh: 15 : 16'

        muistaakseni Jeesus myös sanoo ,
        "Jos joku rakastaa minua , niin hän pitää minun SANANI " Joh: 14

        että siis kumpi nyt totuudellisempi , Jumalan Sana , vain > "minun" valintani . . .

        Herra armahtaa ja myös paaduttaa kenen tahtoo. Kysy vaikka faaraolta.


    • Anonyymi

      Hihun oikeustaju on vääristynyt.

      • Anonyymi

        No onhan se nyt pahempaa olla uskomatta satuja kuin kiduttaa ja tappaa ihmisiä! 😂


    • Anonyymi

      Paha ihminen.

    • Anonyymi

      Emmehän loppujen lopuksi kenenkään iankaikkisuusosuutta tiedä. On voinut tehdä parannuksen ja ottaa Jeesuksen vastaan viime hetkillä. Olen tavannut ihmisiä jotka sanovat että he haluavat mieluummin helvettiin.

    • Anonyymi

      Ei se ole nauttimiskysymys, mutta he ovat itse syypäät siihen että ovat Helvettiin joutuneet.

      Kaikki joilla on valinnanmahdollisuus ollut ja ovat valintansa tehneet. Jollei pelastus kelpaa ja äly ei riitä koko elämän aikana ymmärtämään Raamatussa kerrotun totuuden niin se on heidän valintansa.

      Kun olin jumalaton oli olemassa Raamattu, ihmisiä jotka pitivät evankeliumia esillä rehellisesti ja valintani aikaa uskoa Raamattu todeksi ja näiden evankeliumin puhujain puheet tosiksi.

      Kuuntelin ja päätin ottaa selvää, koska heillä olinlogiikka, jossa päähahmona on Jumala, jonka kyvyt ovat ihmiskuntaan nähden paljon suuremmat.

      Ajattelin ihmisiä. Huomasin pahuutta, tyhmyyttä, joka ei tee rehellistä arviointia eikä kykene otamaan lukuun kaikkia osatekijöitä ja joihin kuuluin itsekin. Ynmärsin ettei ihmiskunta voi kaikkia osatekijöitä tietääkään ja ne ovat kaikkitietävän Jumalan tiedossa tai sitten ei. Pidin todennäköiempänä sitä ettei Jumalaa ole olemassa kuin että on.

      Toisaalta jos Jumala on sellainen kuin Raamattu kuvaa niin silloin Raamatun kuvaukset voivatkin olla realismia 100pros.

      Raamatusta en löytänyt yhtään valhetta ja se harmitti kun etsin sitä yhtä virhettä,tietoisen valheesta kiinnijääntiä, mutta niin ei koskaan käynyt vaan erään kerran rukoillessani "omiani" pyysin Jumalaa tekemään itsensä olemassaolonsa suhteen selväksi ja sen rukouksen aikana se sitten tapahtuikin että Jumala teki olemassaolonsa selväksi ja se oli tapahtuma, jota kutsutaan uuvellisuuteen syntymäisyyjeksi. Siitä hetkestä lähtien minulle ei ollut enää mitään epäselvää voiko Jumala olla sellainen kuin Raamattu kuvaa tai olisiko Raamattu totta. Sen syntymäni jälkeen ei enää kukaan kykene viemään uskoani pois enkä siitä tule koskaan luopumaan, sillä tiedän sen olevan arvokkain lahja, jonka olen saanut ja en tosijaankaan koskaan heitä sitä pois ja alkaisi luopijoksi , elämään jälleen jäte-elämää jätteissä ja jätteistä kiinnostuneena.

      Selef Urge

    • Anonyymi

      Taivaassa Jeesus pyyhkii kyyneleemme. Varmaan itkemme juuri kadotettuja rakkaitamme. Mitäpä muuta itkemistä taivaassa olisi? Eli meidän ei tarvitse muistella helvettiin menneitä kuin jonkin aikaa.

      • Anonyymi

        Tämä on hyvä tietää, että pelastumattomat eivät kärsi ikuisesti tulessa. Jumala on hyvä, ei sadisti.

        1234567---


    • Anonyymi

      Miksi te jumalattomat haluatte uskovien rakkaidenne kärsivän takianne? Miksette tule uskoon, jotta hekin voisivat iloita puolestanne?

      • Anonyymi

        Kaikki eivät turvaudu valheisiin niin kuin hihhulit tekevät.


    • Anonyymi

      Jos saarnaajilta vietäisin helvetti pois, heiltä puuttui yksi tärkeimmistä aseista käännytykseen. On oikeastaan irvokasta, että Jumalan yhteudessä puhutaan hyvyydestä ja/tai laupeudesta, mutta sitä markkinoidaan pelolla , väkivallalla ja kauhulla - joku mättää ?

      • Anonyymi

        Mättää ja pahasti. Jumala ei ole mikään sadisti, että ikuisesti polttelisi pelastumattomia.

        Pelottelulla käännyttävät.

        1234567---


    • Anonyymi

      Taivaassa ei sitten ollakaan onnellsia ja iloisia, vaan ikuisessa surussa ja ahdistuksessa niiden läheisten puolesta, jotka kadotuksessa kärventyvät....
      Taitaa Jumala muistuttaa ihmiskuntaa kadotuksella näillä kovilla tappohelteillä, joita joka mantereella tälläkin hetkellä on ja näihin helteisiin kuolee ihmisiä!

    • Anonyymi

      Eksyttäjä jos ei tee parannusta, on varattu tuonelassa avattu ovi tulikuumaan selliin jossa valtavat demonioliot odottavat loputtomassa ja armottomassa vihassa Jumalan ikuiseksi luodun ihmisen käsittelyä, ylösnousemukseen saakka.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      125
      3004
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1245
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1231
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1041
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      1013
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      990
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      946
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      48
      911
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      894
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      806
    Aihe