Rakastamme Neuvostoliittoa.
Me Maalaisliiton kommunistit
8
241
Vastaukset
- Anonyymi
Tules natsi jo vihdoin tälle vuosituhannelle.
- Anonyymi
Silloin ollu taas hybris päällä... suoltanut hölmöjä one linereitä urakalla
- Anonyymi
Mutta persutrolli, mites tää paskanheitto liittyy Suomen Keskustaan?
- Anonyymi
Kepulaiset on venäläisten ystäviä.
- Anonyymi
Kyl nää kommunatsit on ihmiskunnan pelastus.
T. Arska. - Anonyymi
Neuvostoliiton Helsingin lähetystön KGB-upseeri Anatoli Golytsin loikkasi länteen joulukuussa 1961. Amerikkalaiset ja englantilaiset kuulustelivat Golitsyniä useita vuosia. Näiden kuulustelujen tiedot saatettiin monien maiden tiedustelupalvelujen tietoon. Valitut Palat julkaisi myös eri maissa ilmestyneissä lehdissään artikkeleita Golytsinin kuulustelujen pohjalta, ja ennen pitkää Golytsin kirjoitti itsekin ainakin kaksi teosta tiedoistaan ja kokemuksistaan.
Golytsinin mukaan Kekkonen oli Neuvostoliiton vaikuttaja
-agentti. Lisäksi Golytsin nimesi muitakin suomalaisia agenteiksi. Heitä olivat ainakin akateemikko Kustaa Vilkuna, suurlähettiläs Eero A. Wuori, SDP:n opposition TPSL:n poliitikot Emil Skog ja Aarre Simonen, Maalaisliiton Arvo Korsimo, poliisiylijohtaja Erik Gabrielsson sekä eversti Kalle Lehmus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Neuvostoliiton Helsingin lähetystön KGB-upseeri Anatoli Golytsin loikkasi länteen joulukuussa 1961. Amerikkalaiset ja englantilaiset kuulustelivat Golitsyniä useita vuosia. Näiden kuulustelujen tiedot saatettiin monien maiden tiedustelupalvelujen tietoon. Valitut Palat julkaisi myös eri maissa ilmestyneissä lehdissään artikkeleita Golytsinin kuulustelujen pohjalta, ja ennen pitkää Golytsin kirjoitti itsekin ainakin kaksi teosta tiedoistaan ja kokemuksistaan.
Golytsinin mukaan Kekkonen oli Neuvostoliiton vaikuttaja
-agentti. Lisäksi Golytsin nimesi muitakin suomalaisia agenteiksi. Heitä olivat ainakin akateemikko Kustaa Vilkuna, suurlähettiläs Eero A. Wuori, SDP:n opposition TPSL:n poliitikot Emil Skog ja Aarre Simonen, Maalaisliiton Arvo Korsimo, poliisiylijohtaja Erik Gabrielsson sekä eversti Kalle Lehmus.Kauheaa!
- Anonyymi
On se aika vuodesta kun lestakepulit kokoontuvat jälleen "asuntovaunujen heilutusjuhliinsa":
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/39efda44-0b45-4465-a3be-c4b6cdd520aa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit705798KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2344556Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202558Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei272483Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT731480Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro111383- 961305
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281296seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa961186Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191151