Paavali eksyttäjien suosiossa

Anonyymi-ap

Paavali ei kaihtanut valehtelemista pyrkimyksiensä ajamiseen ja näin tarjosi eväät ja aseet eksyttäjien käyttöön silloin ja nyt.

Room. 3:7

Sillä jos Jumalan totuus tulee minun VALHEENI kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan.

On arvioitu, että Paavalin puheista 80 % on täyttä asiaa, mutta sinne sekaan on pistetty 20 % valheita.

24

178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      aivan

    • Anonyymi

      Svenska Bibeln v. 1917 kääntää, että Paavali oli luonteeltaan epärellinen...
      ...min lögnaktighet"...eikä se ihmisen perusluonne siitä miksikään muutu.

      Room.3: 7 "Och å andra sidan, om Guds sannfärdighet genom min lögnaktighet ännu mer har trätt i dagen, honom till ära, varför skall då jag likväl dömas såsom syndare."

      • Anonyymi

        Ihmisen perusluonne pysyy samana koko elämän ajan. Huonot puolet yleensä vaan korostuu vanhemmiten.
        Itseään uskovaisina pitäneet, kun esim. muistisairaus tulee ja estot poistuu, niin alkavat kiroilemaan kuin turkkilainen.


    • Anonyymi

      Paavali on eksyttäjien epäsuosiossa. Mistä tunnistaa eksyttäjän? Tämä hylkää pakanain apostolin opit ja opettaa vain muiden apostolien oppeja. Eksytys on siinä että julistetaan väärää sanomaa väärään aikaan. Kun Pyhä Henki Paavalin kautta julistaa että jokainen joka turvaa Jeesukseen tulee hänessä vanhurskaaksi, niin eksyttäjä julistaa, että jokainen joka kastetaan valitun kirkon perinteen mukaan, tulee vanhurskaaksi. Julistetaan esimerkiksi lakia kun pitäisi julistaa armoa.

      • Anonyymi

        Paavalissa uhkui ja puhisi Saatanan enkeli, joka puhui aivan "kirjoituksien mukaan"....varmaan ihan sama enkeli, mikä poistui Juudaksesta, kun tämä teki itsemurhan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavalissa uhkui ja puhisi Saatanan enkeli, joka puhui aivan "kirjoituksien mukaan"....varmaan ihan sama enkeli, mikä poistui Juudaksesta, kun tämä teki itsemurhan.

        Ei se Paavali saama Saatanan enkeli mikään mykkä henki ollut.

        King James käännöksen mukaan oikein viestinnän ammattilainen "The messenger of Satan" -niminen demoni.


    • Anonyymi

      Monesko toisto sen sinulta on?
      Yrität panna itsesi Paavaliakin paremmaksi. jauhamalla ------ omia juttujasi.

      Sinua ei kukaan jaksa ja viitti lukeakaan.....

    • Anonyymi

      Jeesus varoitti tästä ajasta kun opetetaan, että lait on kumottu ja profeetat on vaiennettu ja sitten pelkästään julistetaan sitä Jumalan valtakuntaa ja jokainen tunkeutuu sinne VÄKISIN omilla uskonratkaisuillaan.

      Jeesuksen veli Jaakob ei hokenut sitä "yksin uskosta" mantraa.

      Jaak. 2:20

      Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön.

      • Anonyymi

        Tehokkaalla käännyttämisellä ihminen saadaan tulemaan ihan mihin uskoon tahansa.

        Te teeskentelijät! Te kierrätte maat ja meret hankkiaksenne edes yhden käännynnäisen, ja kun siinä onnistutte, teette hänestä helvetin oman, kahta vertaa pahemman kuin itse olette.

        Siihen päälle pelkkä vesikaste on käännynnäiskaste eli proselyyttikaste.


    • Anonyymi

      Paavali tarjosi eväät monelle eksyttäjälle jo eläissään.

      Ap. t. 19:13

      Niin muutamat Juudalaiset, jotka olivat LUMOOJAT, vaelsivat ympäri, ja kiusasivat mainita Herran Jesuksen nimeä niiden päälle, joilla pahat henget olivat, ja sanoivat: me vannotamme teitä Jesuksen puolesta, jota PAAVALI saarnaa.

      Ap. t. 19:15 mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja PAAVALIN minä tiedän, mutta keitä te olette?"

      Ap. t. 16:17

      Tyttö lähti PAAVALIN ja meidän muiden perään ja huusi: "Nämä miehet ovat Korkeimman Jumalan palvelijoita ja osoittavat teille pelastuksen tien!"

    • Anonyymi

      Aloittaja on käsittänyt väärin Paavalin puolustautumisen valehtelu syytöksiä vastaan. Millä hän yrittää saada kaltaisesi, tahalllisesti vääristelevät, harhauttajat kuriin. Tietenkään Paavali ei retostele, että hän on alkanut valehtelijaksi, koska silloin häntä ei kukaan uskoisi. Tässä Paavali kertoo rehellisesti tuntojaan, kuten muuallakin. Näistä tarinoista voimme ammentaa vertaistukea, omien synnintuntojen käsittelyssä. Nämä Paavalin omat vuodatukset, Jeesus kirjautti vaikutuksellaan Pyhlln kirjoituksiin.

      • Anonyymi

        Juu, Paavali antaa hyvää vertaistukea valehtelemiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, Paavali antaa hyvää vertaistukea valehtelemiselle.

        Paavali oli ensimmäinen Jesuiitta.

        Tarkoitus pyhittää keinot.

        Room. 3:7

        Sillä jos Jumalan totuus tulee minun VALHEENI kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan.

        Ilm. 22:15

        Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät.

        Ap. t. 22:20

        Ja kun Stefanuksen, sinun todistajasi, veri vuodatettiin, olin minäkin läsnä, hyväksyin sen ja vartioin hänen surmaajainsa vaatteita.'


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavali oli ensimmäinen Jesuiitta.

        Tarkoitus pyhittää keinot.

        Room. 3:7

        Sillä jos Jumalan totuus tulee minun VALHEENI kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan.

        Ilm. 22:15

        Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät.

        Ap. t. 22:20

        Ja kun Stefanuksen, sinun todistajasi, veri vuodatettiin, olin minäkin läsnä, hyväksyin sen ja vartioin hänen surmaajainsa vaatteita.'

        Jumalan ikuiset lait koskevat yhtä lailla Paavalia kuin ketä tahansa muuta ihmistä.
        Jumala ei katso henkilöön. Katso, palvelijoihinsakaan hän ei luota, enkeleissäänkin hän havaitsee vikoja.
        Sillä ei Jumala säästänyt enkeleitä, jotka syntiä tekivät, vaan syöksi heidät syvyyteen, pimeyden kuiluihin, ja hylkäsi heidät tuomiota varten säilytettäviksi.

        Kuningas Saulin ja Saulus Tarsolaisen kohtalo oli ihan samanlainen.

        1. Sam. 16:14

        Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.

        2. Kor. 12:8

        Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumalan ikuiset lait koskevat yhtä lailla Paavalia kuin ketä tahansa muuta ihmistä.
        Jumala ei katso henkilöön. Katso, palvelijoihinsakaan hän ei luota, enkeleissäänkin hän havaitsee vikoja.
        Sillä ei Jumala säästänyt enkeleitä, jotka syntiä tekivät, vaan syöksi heidät syvyyteen, pimeyden kuiluihin, ja hylkäsi heidät tuomiota varten säilytettäviksi.

        Kuningas Saulin ja Saulus Tarsolaisen kohtalo oli ihan samanlainen.

        1. Sam. 16:14

        Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.

        2. Kor. 12:8

        Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.

        Helluntailaiset kuittaavat murhankin selvitetyksi pelkällä käden heilautuksella ja pään nyökkäyksellä.

        1. Joh. 3:15

        Jokainen, joka vihaa veljeänsä, on murhaaja; ja te tiedätte, ettei kenessäkään murhaajassa ole iankaikkista elämää, joka hänessä pysyisi.


    • Anonyymi

      Montako aloitusta olet tehnyt samasta aiheesta ?

    • Anonyymi

      Tarsolainen murhamies ja valehtelija Paavali rakensi sen laveantien portin taivaaseen kumoamalla lait ja käskyt alkoi hokemaan "yksin uskosta" -mantraa.

      Jeesuksen veli Jaakob oli täysin eri mieltä asiasta, miten se taivaanportti aukeaa.

      Jaak. 2:20

      Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön.

      • Anonyymi

        Kuule , murhamies Luther antoi hokeman "yksin uskosta".


      • Anonyymi

        Kerro yksi uskossa tekemäsi teko ? Todella surkuhupaisia nämä yhden jakeen Raamatun opettajat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro yksi uskossa tekemäsi teko ? Todella surkuhupaisia nämä yhden jakeen Raamatun opettajat.

        Parhamin uskonteko oli sodomia nuoren Juutalaispojan J.J.Jourdanin kanssa.

        Olsenin kuuluisin uskonteko oli homostelu kahden nuoren hellapojan kanssa, josta sai 6 kk vankeutta ja karkotuksen Norjaan, josta karkasi takaisin julistamaan samaa ilosamaa.


    • Anonyymi

      Ja helluntailaivailaisuudessa on nyt siis Jeesuksen valehtelu kuopattu ja apostoli nostettu piikkipaikalle 🤣😂😅

    • Anonyymi

      Kolmoismurhaajat on ehdotonta eliittiä helluntailaisten keskuudessa.

    • Anonyymi

      Paavali joutui osalliseksi henkivalloista, kun demoni "hän" oli hänessä koko ajan, eikä lähtenyt pois rukouksista huolimatta.

      2. Kor. 12:8

      Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.

      Paavalille kävi itselleen juuri niin, mitä hän toivoi toisille tekevänsä.

      Paavali harjoitti manausta.

      1. Tim. 1:20

      Niitä ovat Hymeneus ja Aleksander, jotka minä olen antanut saatanan haltuun, kuritettaviksi, etteivät enää pilkkaisi.

      • Anonyymi

        Wikipedia

        Manaus
        Manaus tarkoittaa henkiolentojen saamista tottelemaan loitsun avulla.
        Se voi merkitä joko henkiolentojen esiin kutsumista, tai riivaajien eli pahojen henkien pois karkottamista eli eksorkismia. Manauksen käsite on hyvin vanha ja edelleen osa useita uskontoja. Wikipedia


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      125
      2964
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1245
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1231
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1041
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      1003
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      990
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      946
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      48
      901
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      41
      877
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      43
      789
    Aihe