Tässä toiminnassa näkyy miten ei kunnioiteta potilaan olotilaa.
Potilaan puhelinta ei saa ottaa koska se luo turvaa hänelle.
Esim.paniikkitilanteessa ,potilas voi toimia hirvittävällä tavalla ,niinkuin nyt kävi.
Muistan ikuisesti kun Päijät-Hämeessä minulle soitettiin ambulanssi.
Toivon että ensimmäistä ja viimeistä kertaa.
En saanut laittaa lämpöistä vaatetta päälle vaan jouduin istumaan vapisten kylmissäni penkissä.autossa .Siellä oli kuski ,joku nainen tietokoneella yksi joka puheillaan tylytti minua vanhaa ihmistä ,koko matkan .
Vielä viimeiseksi sanoi ettei sinua päivystykseen oteta .
Päivystyksen henkilökunta ja myöhemmin osaston toiminta ,oli parasta mitä voi toivoa.
Ensihoitaja otti potilaan puhelimen luvatta.
Anonyymi-ap
0
196
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882