Vai onko juontajat valittu edustamaan itseään eikä yhteiskuntamme arvoja ja demokratiaa ? 24.6 ohjelmassa etninen juontaja ohitti täysin Tynkkysen maininnan naisten kunniamurhista. Hei haloo ! Sen sijaan juontaja iski omia väittämiään ja puolueellista ja asenteellista infoaan läpi. Tämä ilmiö on esiintynyt myös A-studioissa mm. juontaja Damströmillä.
8-minuuttia ohjelman juontaja epäpätevä
Anonyymi-ap
4
1319
Vastaukset
- Anonyymi
Joo huomasin kanssa että se juontaja näkee rasismia kaikkialla.
- Anonyymi
Eikä kannata valittaa tällaisista "juontajista" ainakaan JSN eli julkisen sanan neuvostoon. Koska se nauttii verovaroja , se on osoittautunut varovaiseksi ja hyssytteleväksi.
- Anonyymi
Ja jopa täällä suomi24.ssä joidenkin palstojen moderaattorit rikkoo ihmisten oikeutta sananvapauteen ja poistaa kirjoituksia. Sen takia esim. Mediaan ei kannata paljon kirjoitella. Veikkaanpa, että sielläkin hallinnoi pientä valtaansa joku maahanmuuttaja.
- Anonyymi
Tynkky iski silmänsä tuohon juontajaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602834
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 792208
- 602043
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408