En oo ikinä tehnyt päivääkään töitä eikä kiinnosta

Anonyymi-ap

tyhmien hommat työpaikat ihan paskaa niissä oo ku tyhmiä ja yksinkertasia ihan nii stanan tylsiä paikkoja

62

476

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

töissä käyvät on tylsii ihmisiä jotai semmosta laumaa vaa

• Anonyymi

Luuserit on lisäksi tyhmiä, siitä taudista ei voi parantua. Se on kehitysvamma

• Anonyymi

Ootko kansanedustaja?

• Anonyymi

Onko Yksihuoltaja äitisi käynyt töissä?

• Anonyymi

mun äidin sukunimi ei ollu mikää Yksinhuoltaja

Saulin kakaral saatto olla isä sitä sorttii

• Anonyymi

Kerran oli 6kk työkokeilussa firmassa. Kokeilun tarkastelujakso oli 3kk vaiheilla jolloinka tehdään päätös siitä onko työantaja tyytyväinen työn jälkeen. Työantaja oli tyytyväinen ja kehui työn jälkeä. Mutta palkkaamisen sijasta tarjosi uutta 3kk pätkää ennen kuin voidaan tehdä päätös palkkauksesta. Vähän hämmästyneenä päätin ottaa tarjotun kokeilupätkän vastaa, siinä ajatuksessa että se johtaa melko vamaan vakituiseen työhön.

No ei johtanut!

Päätettiin olla palkkaamatta ja seuraavalla viikolla huomasin samaa työtehtävää tekevän uuden työkokeilussa olevan henkilön.

Kokeilun päätyttyä tarjosivat puolen vuoden ilmaistyöstä palkkioksi suklaalevyn!

Yrityksillä EI OLE AIKOMUSTAKAAN palkata ketään vakituisesti! Käyttävät vain lain sallimat maksimiajat harjoittelijoita ja työkokeilijoita joidenka palkat KELA maksaa.

• Anonyymi

työt ei kannata ketää paremmat tulot saa muualt

• Anonyymi

ei työkkärin kautta ainakaan muuta löydy ku semmoista sontaa, ilmaiseksi sinne sun tänne, sama raha mitä työtön päiväraha "palkka"
        mutta pakko olla aktiivinen välillä että sekin vähä ees tulee..
        sitä sitten vuosikymmeniä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei työkkärin kautta ainakaan muuta löydy ku semmoista sontaa, ilmaiseksi sinne sun tänne, sama raha mitä työtön päiväraha "palkka"
        mutta pakko olla aktiivinen välillä että sekin vähä ees tulee..
        sitä sitten vuosikymmeniä..

Työkkärit ovat olleet jo yli 20 vuotta karenssilaitoksia!

Niiden päätehtävä ei ole välittää työtä, vaan tarkkailla karenssien jakoa työttömille.

Eli ei työpaikkoja tarjoava laitos, vaan rangaistuksia jakava laitos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Työkkärit ovat olleet jo yli 20 vuotta karenssilaitoksia!

Niiden päätehtävä ei ole välittää työtä, vaan tarkkailla karenssien jakoa työttömille.

Eli ei työpaikkoja tarjoava laitos, vaan rangaistuksia jakava laitos.

se on kyllä totta,
        en ole ikinä kieltäytynyt töistä mutta kovimman mahdollisen
        karenssin antoivat
        kun en menny ajallaan yhteen suunnitelman jatko suunnitelma
        tapaamiseen?

nehän keinotekoisia ja voisi etänä myös?

sanalla sanoen työv tston voisi lopettaa, turha suojatyöpaikka häijyille
        ihmisille ketä kukaan ei palkkaisi oikeaan työhön, hirveän
        sairaan oloisiakin monet niistä ja erittäin ilkeitä

• Anonyymi

Onpa törkeetä touhua mutta kun laki sen sallii. Syyttävä sormi päättäjiin, jotka tällaisenkin pa- ka systeemin ovat kehitelleet.

• Anonyymi

Cool and Normal!

Tavallinen päivä suomessa!

• Anonyymi

mun mielestä kaikkiin köyhiin pitäs tehä töitä ei oo oikei et köyhii ja tyhmii palkitaa siitä ett ne on köyhii ja tyhmii

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mun mielestä kaikkiin köyhiin pitäs tehä töitä ei oo oikei et köyhii ja tyhmii palkitaa siitä ett ne on köyhii ja tyhmii

Kunhan joku tarjoaisi niitä töitä?

Mutta kun palkanmaksajia ei tahdo löytyä kivensilmästäkään!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kunhan joku tarjoaisi niitä töitä?

Mutta kun palkanmaksajia ei tahdo löytyä kivensilmästäkään!

mitä niit tarttee tarjota jos ei muuta keksi tehä ku jotai hikisii töitä nii muitteko ko niitä pitäs sellasille keksii

ei se oo oikee että tyhmyydest ja vajavaisuudest palkitaa ei sillee tehä missää urheilussakaa

• Anonyymi

Miksihän olisivat? Jotta virkarotille riittää veroista ammentaa.

• Anonyymi

Älä sit kitise täällä, ettei rahaa ole ja hallitus pienentää fyrkkiä. Ihan oikein sinunlaisillesi.

• Anonyymi

en mä oo mitään kitissy mä vaa sanoi ett työt ei mua kiinnosta ku ne on nii tyhmii hommii ja porukka niis nii tylsii

• Anonyymi

Kerran kävin katsomassa yhtä työpaikkaa. Hyi hemmetti.
      Lähin äkkiä meneen ja lähtiessäni paskansin niiden jääkaappiin.

• Anonyymi

onneks puut ei elä ko muutama sata vuatta

• Anonyymi

Minä en ole päivääkään ollut työttömänä enkä koskaan kenenkään kädestä syönyt.

Ihminen ilman periaatteita, jaloja sellaisia, ei alottajavenkulan lajia, on kuin sisärengas tyhjänä, yhtä veltto ja retkula.

• Anonyymi

se on sun ongelmas jos oot tollanen mitä sä sitä tuut kuuluttaa ja ittees häpäseen

• Anonyymi

oot joku virkamies? niillehän palkka juoksee vaikkeivät päivääkään ole töitä tehneet.

• Anonyymi

virkaduunit on tylsii töitä ei kiinnosta mua

• Anonyymi

Alottajan kaltaiset olis hyvä kuskata autiolle saarelle,siellä olisi hyvä toteuttaa itseään ja haaveitaan.

• Anonyymi

mitä siäl saarella tekis iha hyvi voi toteuttaa itteensä täälläki niin ku just nytkin teen

• Anonyymi

Suomi on kaikenmaalaisen roskaväen unelmamaa.

• Anonyymi

Kuten työantajien jotka eivät halua palkata ketään!

Kaikenlaisia retkuja sitä onkin!

• Anonyymi

tost oon samaa miältä porukka hikoo ja valittaa jossai töissä kukaa terve sellast tekis

• Anonyymi

Yrityksistä monikaan ei tuota mitään tulosta. Yrittäjät elävät yritystuilla joita valtio hyvin runsaskätisesti jakaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tost oon samaa miältä porukka hikoo ja valittaa jossai töissä kukaa terve sellast tekis

2/3 osaa pienyrityksistä ei ole tuottanut viimeisen kahden vuoden aikana yhtään ylimääräistä lisätulosta. Vain plusmiinusnolla tuloksia joilla laskut juuri ja juuri maksetaan.

Edes yrittäjien eläkevakuutukseen ei ole voitu moneen vuoteen maksaa euroakaan, joka tarkoittaa että' eläkeikäisenä sitä eläkettäkään ei sitten tule entisille yrittäjille. Kela kun ei maksa yrittäjien eläkkeitä, vaan se tulee ainoastaan itse otetuilla eläkevakuutuksilla.

Ei ole hääviä olla yhden hengen pienyrittäjä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

2/3 osaa pienyrityksistä ei ole tuottanut viimeisen kahden vuoden aikana yhtään ylimääräistä lisätulosta. Vain plusmiinusnolla tuloksia joilla laskut juuri ja juuri maksetaan.

Edes yrittäjien eläkevakuutukseen ei ole voitu moneen vuoteen maksaa euroakaan, joka tarkoittaa että' eläkeikäisenä sitä eläkettäkään ei sitten tule entisille yrittäjille. Kela kun ei maksa yrittäjien eläkkeitä, vaan se tulee ainoastaan itse otetuilla eläkevakuutuksilla.

Ei ole hääviä olla yhden hengen pienyrittäjä!

saaha ne kelalt takuueläkkeen, et miks ne muka olis nii tyhmii et ite maksais jotai

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

saaha ne kelalt takuueläkkeen, et miks ne muka olis nii tyhmii et ite maksais jotai

tiedätkö mitenkä pieni se on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Työtä täytyy tehdä keskimäärin 22 vuotta jotta saavutat omassa eläkkeessäsi valtion takuueläkkeen tason.
        Jos sinulla on vähemmän työvuosia edessä ennen eläkepäiviä, niin työn tekeminen eläkkeen kertymisen kannalta ei enää kannata.
        Jos työvuosia on enemmän edessä, niin silloin tuleva eläkkeesi kasvaa yli takuueläkkeen tason ja se työ kannattaa.

• Anonyymi

Samaa mieltä! Mitäs sitä töitä tekemään kun maksetaan minulle lorvailustakin

• Anonyymi

ei muakaan kiinnostas olla mikää kiinalaine tai intialaine ne on iha luusereit tehnee töitä kymmenii vuosii eikä oo beekooteet viäläkää meijän tasolla

näkee mite turhaa hommaa se työ o siinä muuta ko aika kuluu iha hukkaa

• Anonyymi

Voin lohduttaa alottajaa. Et sinä mihinkään duuniin kelpaisikaan.

• Anonyymi

oikees oot mun äo on sen verra yli keskiarvon et mua ei turha hikoilu kiinnosta yhtää

• Anonyymi

mee johonkin vaikka kansanedustajaksi tai mepiksi brysseliin. tollasiin tehtäviin noi työhaluttomat useinkin ohjautuu.

• Anonyymi

enkä mee niissäki nii tylsää väkee siäl

• Anonyymi

Koneet sitä varten että työt tulee tehtyä. Mitään järjellistä syytä ei enää tuohon ole että ihmisiä töihin pakistetaan.

Monethan hiihtää pelaa lätkää tai tuollaista saadakseen parempaa korvausta työttömyydestään kuin kelan maksamat ropot.

Toiset taas myy huumeita vaikka. Eli ei tuo työntekeminen enää niin oleellista ole.

• Anonyymi

Kunnon romani kirjoitusta.

• Anonyymi

Ei Suomessa oikein talven yli pärjää työtä tekemättä. Paitsi jos joku lämmittää tuvan ja keittää puuron. Tai jos on perinyt isot rahat.

Enpä sillä kehumaan rupeais. Oman elämän hukkaan heitolla. Työikäiset ovat aina ne, joilla on vastuu kansakunnasta. Lapsena ei osaa, vanhuksena ei kykene.

• Anonyymi

minkä oman elämän eiks se oo parempi heittää jonku toisen elämä

• Anonyymi

työtä tekemällähän se vasta hukkaan meneekin. Kaikkmi valoisa aika päivistä vietetään toisten ihmisten omistamissa yirtyksissä tekemällä työtä ja tekemällä firman omsitajista rikkaita. Ja kaikki tämä vieläpä melko pienellä palkalla kun sitä omistajiin vertaa.

• Anonyymi

Onko elämä mallillaan? Onko rakastava puoliso ja suunnitelmia lomamatkoiksi , kiistellään mökkilomasta Suomessa tai myöhemmin syksyllä kulttuurimatkasta Roomaan?

• Anonyymi

ihme vastauksii tullu tommonenki et ei talven yli pärjää ilman töitä ihan hyvin on pärjänny mitä siihe joku vuadenaika mitää vaikuttaa

jos on sillee nii tyhmä ettei pärjää ilman töit nii ei siit kyllä pitäs ketää palkita ei tuu mitää jos aletaa tyhmii palkitsee

• Anonyymi

Porvaria vituttaa kun ei ole kaviaaria ja shampanjaa vuoden joka päivä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Porvaria vituttaa kun ei ole kaviaaria ja shampanjaa vuoden joka päivä.

kuka niit joka päivä tulee maha vaa kipeeks

• Anonyymi

Työssä käynti on laimeeta!!

• Anonyymi

en oo päivääkään ollu duunissa enkä mee

• Anonyymi

mä ainaki arvostan asennett

• Anonyymi

Sähän voit päästä Orpon hallituksen valtiovarainministeriksi nilla saavutuksilla.

• Anonyymi

nii mä voisin jos se mua vaa kiinnostas

• Anonyymi

Kun tai jos tulet vanhaksi ja sairastut, niin silloin tajuat, että ei ole kiva elää pelkillä yhteiskunnan armopaloilla

• Anonyymi

mä oon tehny jo kumpaaki eikä toi oo tuntunu missää

• Anonyymi

Marinin hallituksen hyvän työvoimapolitiikan takia työttömyysvakuutusmaksuja oli jäänyt säästöön. Purra jakoi ylimäärän firmoille ja otti valtiolle tuhlattavaksi työntekijöien säästyneet vakuutumaksut. Sitten hän alensi työttömyysvakuutusmaksuja tälle vuodelle. Se osoittutui virheeksi kun työttömyys on kasvanut . SEn takia aikuiskoulutustukikin lakkautetaan, kun se on noista työttömyysvakuutusmaksuista kerätty.

• Anonyymi

Tekeekö sulla mieli ampua ulkomaalaisten äitien lapsia?

Jos tekee niin mää tiedän kuka sää oot heheh....

• Anonyymi

Sain potkut.
      Siihen loppu.

• Anonyymi

Miksi sinua täytyy muiden elättää.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      371
      11864
    2. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      42
      3537
    3. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      80
      3116
    4. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
      Maailman menoa
      112
      2858
    5. 93
      2720
    6. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
      Maailman menoa
      57
      2566
    7. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      159
      2476
    8. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      275
      2354
    9. Ei me taideta

Pystyä kokonaan olemaan erossa.
      Ikävä
      45
      1501
    10. Kun aika on oikea niin

Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �
      Ikävä
      15
      1488
    Aihe