Uskoo vain aseidenvoimaan, eikä tasapuolisuuuteen,valtioiden ja niistä eronneiden kesken !? Israeilin tekemä Kansanmurha, on heidän erikois suojeluksessa ja ollut aina !?
EU:sta tuli Suomen kaltainen, Venjä kateudella ja sodalla pelottelia, irsetuhoojanakin !?
6
108
Vastaukset
- Anonyymi
EU on antanut valtuuden, Israeilille tappaa vuosikymmeniä, Venäjälle ei,Luhanskin ,Donetskin ja Krimiläisten suojelusta ja kansanväinen huijarioikeus tekee samoin !?
- Anonyymi
EU:ssahan eletään puhtaasti Rahanpesulla, vai voiko joku muuta väittää, dollari ja Euro on rosvojen valuuttaa,nyt !?
- Anonyymi
Vetäkäähän kommunistit happea ja kertokaa mistä te komukat olette pöyristyneet? Hirveä huuto tuntuu olevan, mutta ei ensimmäistäkään, joka osaisi asian tekstimuotoon laittaa. Toki Yrttiahon putinismi on kaikkien tiedossa, mutta omaa asiaa ei älämölööllä saa etiäpäin.
- Anonyymi
Neuvostoliitto oli parasta mitä maailmalle on tapahtunut. Olen samaa mieltä siitä, että kommunismi on niin suuri asia, että sen tiimoilta tulee pystyttää myös patsaita. Eritoten sellaisissa suomalaisissa älyn keskittymissä kuin Kihniö, Kankaanpää, Orimattila, jne.
- Anonyymi
neuvostoliiton toteuttama kansanmurha Afganistanissa oli ainoastaan sitä, että paikalliset tykit taottiin neuvostoarmeijan toimesta auroiksi. Tällä hetkellä joudumme rauhoittamaan ukrainlaisia natseja. Alkaa kohta olla ukrainailaisilla natseilla aura jokaista peltomaan neliötä kohden.
- Anonyymi
Venäjä kateus, ei sellaista ole . Venäjällä ei mikään asia ole hyvin, kansalaiset eivät vain voi tunnustaa tätä. Pulterin laahustajilla menee tietenkin erinomaisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984