Vai teetkö itse ja miksi sinulla on monia profiileja ?
Nainen joku tekee nimelläsi profiileja
34
551
Vastaukset
- Anonyymi
Legioona on minun nimeni, sillä meitä on monta.
- Anonyymi
Nyt onkin mielenkiintoista...
Ei vttu oo totta... - Anonyymi
Oot turhan läpinäkyvä turhake.
On pakko veivaa, veivaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt onkin mielenkiintoista...
Ei vttu oo totta...Sinun mielestäsi tämä miehen mielikuvitusmaailma on aina yhtä jännittävä, sillä et käy täysillä
- Anonyymi
😂👍🏻😂
- Anonyymi
Joskus unohtuu salasanat jotka sähköpostista tai muusta ja joutuu tekeen uuden.Tai epäilee hakkerin päässeen tilille ja poistaa itse vanhan.
Joskus täytyy joidenkin ihmisten kanssa käyttää valeprofiilia kuten rikoksen uhrien vuoksi,hakkerit kyttää tekemisiä joten parempi ettei aiheuta ongelmia uhrille lisää jos haluaa auttaa.- Anonyymi
Miten hitossa valeprofiililla yhteys auttaa jotain?
Eiköhän enempi auta uhria että auttaja ois aito.
- Anonyymi
Missä tekee profiileja?
Vaikuttaa botilta ainakin osa .- Anonyymi
Someprofiileja tekee joku ilmeisesti.
- Anonyymi
Mitkä vaikuttaa botilta ja missä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Someprofiileja tekee joku ilmeisesti.
Toivottavasti tää ei oo se
Huijaus juttu erääseen naisartistiin liittyen
Jossa fania huijattiin hankkimaan joku kortti
Instagramin kautta.
Tätä on ollu saksas liikeellä ja nyt se on rantautunut suomeen että instassa pitääkin olla tarkkana ettei mee huijarien profiileihin
Tiedän tuon saksahomman koska mua yrittettii huijata myös .
Mutta en menny vipuun ...
Siihen viittasin botilla kannattaa olla tarkkana....
- Anonyymi
Kaikki on mahollista, pyörät pyöörii.
- Anonyymi
Ponit laukkaa!
- Anonyymi
Lehmät lentää ja Kokoomus muutti viininkin vedeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lehmät lentää ja Kokoomus muutti viininkin vedeksi.
Ja kahdesta leivästä ja viidestä kalasta syntyi Savon sydämessä lentävä kalakukko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kahdesta leivästä ja viidestä kalasta syntyi Savon sydämessä lentävä kalakukko.
Monelleko apetta piisas?
- Anonyymi
Eli sekö olisi rattaiden pyörimistä että joku ääliö tehtailisi valeprofiileja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monelleko apetta piisas?
Latiakaan eivät saaaneet parit ilmaiset kännit vain pikkurahan lokit ja pulut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Latiakaan eivät saaaneet parit ilmaiset kännit vain pikkurahan lokit ja pulut?
Hoora halpa hoora sinä eiseksimies
- Anonyymi
Kukahan nainen mahdollisesti?
En ainakaa mä ole tehnyt ite.. - Anonyymi
The Blus Brothers:
Winning over a crowb
Nou hätä ... kaikki voitetaan
https://youtu.be/e6Um4zdK5Ow?si=2-TzOYtD3gCu98Gc - Anonyymi
M7nulla on monta profiilia pääprofiilin alla.
- Anonyymi
Niin missä somekanavassa tekee?
- Anonyymi
Niin kenestä sinä tarkemmin tältä trollaavalta äijäkkeeltä utelet häneltä itseltään vai yritätkö umpätä jonkun eukon tähänkin tarinaan väkinäisesti? Kyllä huomaa kun luetun ymmärrys on vähän hakusessa ja valikoivaa plaatua
- Anonyymi
Kiva olis tietää
- Anonyymi
Kysy siltä Naiselta suoraan vaikka viestillä et mikä homma
- Anonyymi
En tee. En ole tiennyt enkä edelleenkään tiedä missä ja kenen nimellä. Jos mun nimellä ni ilmianna ne profiilit. S
- Anonyymi
Ketään ei sinun profiilit kiinnosta mene vaan panemaan niitä nuoria tyttöjä ja kun tytöistä tykkäät. Outo kiinnostus sulla onkin lapsiin. Sen takia sen naisen pitää olla aina uusi yh että voit käyttää niitä kaikkia hyvksesi. Heittää kuin roskat menemään.
Onnea valitsemallasi tiellä ässä👎
- Anonyymi
Sivusta
Villi veikkaus JV naisista yksi tai Juntti ja Julian juntti ? Who nows No sille en voi sitte mitään..
- Anonyymi
En todellakaan tee itse.,
- Anonyymi
Paha kiusaaja, se tekee vaikka ja mitä
Mulla on kalsi profiilia somessa. Tämä lounas.ajatus täällä ja facessa olen omalla nimelläni. Facebookissa jotkut feikkiprofiileja niin että yhtäkkiä tulee kaveripyyntö muka sukulaiselta jonka kanssa ollaan oltu yhteyksissä jo pitkään. Valokuvakin on pöllitty niin että se on oikean näköinen.
Jos sen kaveripyynnön hyväksyy niin yhtäkkiä kyselläänkin puhelinnumeroa, pankkitiliä tai rahaa.
Mulla on kuvat suojattu facebookissa niin että pääosan näkee vaan sukulaiset jotka olen hyväksynyt kaveriksi.- Anonyymi
Olen onnistunut jotenkin tekemään faceen muitakin profiileita. En tarkoituksella. En edes käytä niitä ja se jäi mysteeriksi miten ne onnistuin sinne luomaan.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 242433
- 951546
- 1201304
- 751130
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa22998Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa254877- 52872
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo20858MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil209840- 34795