Mikä on Suomen historian merkittävin asia?

Anonyymi-ap

Onko se Mannerheimin homous?

95

635

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Venäjän Tiltu tehtailee samasta aiheesta kymmeniä avauksia, vaikka on homostelun suhteen pelkkä amatööri, ainakin minuun ja Marskiin verrattuna!

      Minä homoilin jo 60 -luvulla Helsingin Kalliossa, ja korsetti oli aina päälläni, ei yksittäinen vaate tee homosta heteroa!

      • Anonyymi

        Oliko sukkanauhat myös?


      • Anonyymi

        Tässä esimerkki etnisen venäläisen homppeli-tiltun ”likaisista keinoista! Välillä hän yrittää tekeytyä itse vastaväittäjäksi ja puhua puuta heinää!

        Siinä näkyy perivenäläinen rehellisyys (tai sen puute)!


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Onpa hyvinkin.

      • Anonyymi

        Näinhän historia meille todistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän historia meille todistaa.

        Se oni sitä vain etniselle venäläiselle homppelille… ei meille suomalaisille!

        Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!

        Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oni sitä vain etniselle venäläiselle homppelille… ei meille suomalaisille!

        Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!

        Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!

        Ja lisään tähän vielä, että homoilun suhteen jokin Venäjän Tiltu on täysi amatööri, ainakin mitä minuun ja Marskiin tulee!

        Minä olen asunut saman miehen kanssa saman katon alla 52 vuotta, ja kumpikin meistä harrastaa ratsastusta, ja sitä me sitten yhdessä alastomina teemme yhteisellä hevosellamme, ja Marskin kuva on aina yöpöydälläni, hän oli MINUN MARSALKKANI!

        Ja tähän ei koskaan mikään Stallarihomo Tarkkispoika pysty!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja lisään tähän vielä, että homoilun suhteen jokin Venäjän Tiltu on täysi amatööri, ainakin mitä minuun ja Marskiin tulee!

        Minä olen asunut saman miehen kanssa saman katon alla 52 vuotta, ja kumpikin meistä harrastaa ratsastusta, ja sitä me sitten yhdessä alastomina teemme yhteisellä hevosellamme, ja Marskin kuva on aina yöpöydälläni, hän oli MINUN MARSALKKANI!

        Ja tähän ei koskaan mikään Stallarihomo Tarkkispoika pysty!

        Tässä esimerkki etnisen venäläisen homppeli-tiltun ”likaisista keinoista! Välillä hän yrittää tekeytyä itse vastaväittäjäksi ja puhua puuta heinää!

        Siinä näkyy perivenäläinen rehellisyys (tai sen puute)!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä esimerkki etnisen venäläisen homppeli-tiltun ”likaisista keinoista! Välillä hän yrittää tekeytyä itse vastaväittäjäksi ja puhua puuta heinää!

        Siinä näkyy perivenäläinen rehellisyys (tai sen puute)!

        No onhan Stupido biseksuaali ja Haavisto umpihomo. Ne ovat nato-Suomessa hienoja asioita. Yhteiskuntamme on kasvanut kieroon. Nauttikaa nyt siitä älkääkä kieltäkö marskia hänen homoutensa vuoksi sillä ettehän kiellä stupidoa, Haavistoa ja muitakaan suomalaisia natointoilijoita heidän homoudestaan huolimatta. Ehkä te itse olette kaappihomoja ja haette hyväksyntää itsellenne kieltämällä Marskin homouden. Stupido on yleistyökalu ja pelehtii kaikkien kanssa. Siinä kiiltokuvapoika Suomen natohinttareille. Jatkakoon korpraali Marskin linjalla.

        Muuten hitleri luuli olevansa nero. Hän oli sotilasarvoltaan korpraali kuten stupidokin. Ennusmerkit ovat todella huonot.


    • Anonyymi

      Varsinainen syy siihen, että 18-vuotias Mannerheim erotettiin kadettikoulusta, ei nimittäin ollut karkaaminen eikä juopottelu. Pahimpana häväistyksenä Haminan kadettikoulun kasvatuskomitea piti sitä, että Mannerheim oli löydetty aamulla "vähemmän hyvämaineisesta" seurasta. Koulu ei eritellyt tarkemmin, mistä tai kenestä oli kyse, mutta illanvietossa ja jatkoilla mukana ollutta lennätinpäällikköä Agathon Lindholmia pidettiin joidenkin lähteiden mukaan "homofiilinä".

      Karkuretken tapahtumia kuvattiin kasvatuskomitean pöytäkirjassa termeillä "moraalinen hairahdus" ja "alentava irstailu". Nämä on tulkittu kiertoilmauksiksi homosuhde-epäilyille.

      • Anonyymi

        Ei ole minkäänlaista tunnustusta kummaltakaan osapuolelta tai kuulustelupöytäkirjaa.
        On vain epäselvä määritelmä sopimattomasta käytöksestä.
        Lisäksi tämä on ainoa tapaus, josta on edes väite esitetty.

        Kaikki muu on palstan homostallarien loputonta toistelua ilman tiedon häivääkään.

        Naissuhteita sen sijaan piisaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole minkäänlaista tunnustusta kummaltakaan osapuolelta tai kuulustelupöytäkirjaa.
        On vain epäselvä määritelmä sopimattomasta käytöksestä.
        Lisäksi tämä on ainoa tapaus, josta on edes väite esitetty.

        Kaikki muu on palstan homostallarien loputonta toistelua ilman tiedon häivääkään.

        Naissuhteita sen sijaan piisaa.

        Hehe onhan siitä pöytäkirjat olemassa: Kadettikunnan kasvatuskomitean pöytäkirjojen mukaan Mannerheim oli ”myöhemmin yöllä lähtenyt pahamaineisen henkilön kanssa tämän asuinpaikkaan maalle”. Kyseessä oli mahdollisesti homoseksuaalina tunnettu lennätinaseman päällikkö Agathon Lindholm. Pöytäkirjassa viitataan myös Mannerheimin "moraalittomiin hairahduksiin ja alentaviin irstailuihin".[27] Koulu olisi voinut soveltaa karkotuspykälän ankarinta muotoa, joka olisi estänyt Mannerheimia opiskelemasta missään suomalaisessa koulussa tai yliopistossa, mutta Kadettikoulun toimikunta päätti äänestyksen jälkeen soveltaa lievempää rangaistusta sillä ehdolla, että Mannerheimin perhe jättäisi vapaaehtoisen eroilmoituksen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hehe onhan siitä pöytäkirjat olemassa: Kadettikunnan kasvatuskomitean pöytäkirjojen mukaan Mannerheim oli ”myöhemmin yöllä lähtenyt pahamaineisen henkilön kanssa tämän asuinpaikkaan maalle”. Kyseessä oli mahdollisesti homoseksuaalina tunnettu lennätinaseman päällikkö Agathon Lindholm. Pöytäkirjassa viitataan myös Mannerheimin "moraalittomiin hairahduksiin ja alentaviin irstailuihin".[27] Koulu olisi voinut soveltaa karkotuspykälän ankarinta muotoa, joka olisi estänyt Mannerheimia opiskelemasta missään suomalaisessa koulussa tai yliopistossa, mutta Kadettikoulun toimikunta päätti äänestyksen jälkeen soveltaa lievempää rangaistusta sillä ehdolla, että Mannerheimin perhe jättäisi vapaaehtoisen eroilmoituksen

        Gustav oppi morsettamaan kun titasi vuoronperään lyhyttä ja pitkää Agathonin peppuun.


    • Anonyymi

      Kommunistisen puolueen hajoaminen ja pilkkoontuminen päreiksi!

    • Anonyymi

      Kadettikoulun kasvatuskomitea kuulusteli Mannerheimin ja totesi, että ehta homppelihan tämä on, ja passitti Marskin Venäjälle homoilemaan.

      • Anonyymi

        Ei todennut mitään sellaista! Yöpyminen, punttaus ja juopottelu riitti erottamiseen. Muusta ei ollut näyttöä!


    • Anonyymi

      Sehän se valitettavasti on.

    • Anonyymi

      Mannerheimin homous on kiistaton tosiasia ja me suomalaiset hyväksymme sen täysin.

      • Anonyymi

        Sinä et edws ole suomalainen, joten turhaan puhut MEIDÄN nimissä!
        Kun väitettä ei kyetä näyttämään toteen nin vain sen esittäjä, etninen venäläinen homppeli-Tiltu hyväksyy YKSIN!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et edws ole suomalainen, joten turhaan puhut MEIDÄN nimissä!
        Kun väitettä ei kyetä näyttämään toteen nin vain sen esittäjä, etninen venäläinen homppeli-Tiltu hyväksyy YKSIN!

        Sinähän se juuri nyt olet se venäläinen homppeli-Tiltu ihan yksin.:- ehhehehehhehehee


    • Anonyymi

      SDP:n 1918 venäläisten tuoella aloittama sisällissota"

    • Anonyymi

      Onko tuttavapiirissäsi paljonkin homoja jotka avioituvat kauniin naisen kanssa tehdäkseen jälkikasvua?

      • Anonyymi

        Venäjän hovissa homppelit avioituivat yleisesti saadakseen muijan rahat omaan käyttöön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venäjän hovissa homppelit avioituivat yleisesti saadakseen muijan rahat omaan käyttöön.

        Mutta venäjän hovissako heterot eivät avioituneet yleisesti?

        Piti olla homo siihen, että avioitui?🤡🤡🤡🤡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta venäjän hovissako heterot eivät avioituneet yleisesti?

        Piti olla homo siihen, että avioitui?🤡🤡🤡🤡

        "Piti olla homo siihen, että avioitui?"

        No sinä muistelet taas omia häitäsi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Piti olla homo siihen, että avioitui?"

        No sinä muistelet taas omia häitäsi...

        Ei, vaan kysyin suoran kysymyksen johon et vastannut!

        En ole itse otsikon aihe!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, vaan kysyin suoran kysymyksen johon et vastannut!

        En ole itse otsikon aihe!

        Pelkkä typerä venäläinen pelle sinä nyt aina vain olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkkä typerä venäläinen pelle sinä nyt aina vain olet.

        Itse olet etninen venäläinen homppeli-Tiltu, joka vihaa Suomea ja suomalaisuutta ja siksi trollaa molempia aamusta iltaan! Venäjää ja sen johtajaa sinä fanitat!

        Minä puolestani isänmaallisena suomalaisena:

        - vastustan diktaattori Putinia ja tämän sotakiimaa

        - tuomitsen Venäjän hyökkäyksen Ukrainaan ja toivon voittoa Ukrainalle

        - tuomitsen venäläisen trollauksen Suomessa

        Em sanoja et sinä lausu!🤡🤡🤡🤡👎🇷🇺🇷🇺🇷🇺👎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olet etninen venäläinen homppeli-Tiltu, joka vihaa Suomea ja suomalaisuutta ja siksi trollaa molempia aamusta iltaan! Venäjää ja sen johtajaa sinä fanitat!

        Minä puolestani isänmaallisena suomalaisena:

        - vastustan diktaattori Putinia ja tämän sotakiimaa

        - tuomitsen Venäjän hyökkäyksen Ukrainaan ja toivon voittoa Ukrainalle

        - tuomitsen venäläisen trollauksen Suomessa

        Em sanoja et sinä lausu!🤡🤡🤡🤡👎🇷🇺🇷🇺🇷🇺👎

        Ja lisään vielä, että VIHAAN PUTINIA TODELLA PALJON, JOKA LAITTAA MEIDÄT KAIKKI VENÄLÄISET HOMOSEXUALISTIT GULAGILLE!

        SIITÄ SYYSTÄ PESIN TÄÄLLÄ SUOMESSA, MAASSA JOTA VIHAAN JA KIRJOITAN AINA SUURIMMAN OSAN TÄMÄNKIN PALSTAN HOMOJUTUISTA!

        JA TÄHÄN EI MIKÄÄN TARKKISPOIKA KOSKAAN PYSTY!


    • Anonyymi

      Kyllä merkittävin asia on Suomen marsalkan homostelu.

      • Anonyymi

        Merkittävin asia oli kylläkin keskioluen saaminen kauppoihin vuoden 1969 alussa.


      • Anonyymi

        Siitä vain ei ole minkäänlaista näyttöä!


    • Anonyymi

      Mannerheim muistetaan lähinnä Haminan kadettikoulussa tapahtuneista homosteluista.

      • Anonyymi

        Vain etninen venäläinen homppeli hänetniin muistaa… emme me suomalaiset!

        Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!

        Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!


    • Anonyymi

      Mannerheimin ansiosta tänäänkin homoparaatit lähtevät Marskin ratsastajapatsaalta.

      Mannerheim näytti esimerkillään, että Suomessa voi homo olla armeijan ylipäällikkö ja presidentti.

      • Anonyymi

        ” Mannerheimin ansiosta tänäänkin homoparaatit lähtevät Marskin ratsastajapatsaalta.”

        MIKSI VALEHTELET AINA? LÄHTEE SENAATINTORILTA KAIVOPUISTOON!

        ”Mannerheim näytti esimerkillään, että Suomessa voi homo olla armeijan ylipäällikkö ja presidentti.”

        Käytännössä todisti esimerkillään sen, että hetero kelpasi hyvin ylipäälliköksi”


      • Anonyymi

        Pride kulkue juhlistaa Mannerheimin uraa homokenraalina ja presidenttinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pride kulkue juhlistaa Mannerheimin uraa homokenraalina ja presidenttinä.

        Totta turiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pride kulkue juhlistaa Mannerheimin uraa homokenraalina ja presidenttinä.

        Pride-kulkue ei Suomessa liity millään tavalla marskiin! Sinulla on paha mielenpinttymä!😅🤣😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta turiset.

        Valetta jankutat…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta turiset.

        Valetta jankutat…


      • Anonyymi

        Marski oli homouden pioneeri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marski oli homouden pioneeri.

        Hän oli sitä vain etniselle venäläiselle homppelille… ei meille suomalaisille!

        Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!

        Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän oli sitä vain etniselle venäläiselle homppelille… ei meille suomalaisille!

        Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!

        Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!

        Ja lisään vielä, että vihaan verisesti Putinia, joka laittaa meidät homosexualistit Gulagille!

        Siitä syystä pesin Suomessa, maassa, jota vihaan, ja kirjoitan suurimman osan koko Suomi24 foorumin homojutuista!

        JA SE KYRSII TARKKISPOIKAA SUURESTI!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja lisään vielä, että vihaan verisesti Putinia, joka laittaa meidät homosexualistit Gulagille!

        Siitä syystä pesin Suomessa, maassa, jota vihaan, ja kirjoitan suurimman osan koko Suomi24 foorumin homojutuista!

        JA SE KYRSII TARKKISPOIKAA SUURESTI!

        Nyt on etninen venäläinen homppeli-Tiltu (Tarkkispoika itse) tullut voimakkaaseen synnintuntoon ja hän katuu sitä, että on TURHAAN monen vuoden ajan syytellyt meille suomalaisille marskia homoksi vailla pienintäkään pitävää todistetta!

        Sitä hänen sietääkin katua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on etninen venäläinen homppeli-Tiltu (Tarkkispoika itse) tullut voimakkaaseen synnintuntoon ja hän katuu sitä, että on TURHAAN monen vuoden ajan syytellyt meille suomalaisille marskia homoksi vailla pienintäkään pitävää todistetta!

        Sitä hänen sietääkin katua!

        Ja lisään vielä, että vihaan verisesti Putinia, joka laittaa meidät homosexualistit Gulagille!

        Ja tästä syystä PESIN SUOMESSA, MAASSA JOTA VIHAAN, JA KIRJOITAN SUURIMMAN OSAN TÄMÄNKIN PALSTAN HOMOJUTUISTA!

        JA TÄMÄ KYRSII TARKKISPOIKAA SUUNNATTOMASTI!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja lisään vielä, että vihaan verisesti Putinia, joka laittaa meidät homosexualistit Gulagille!

        Ja tästä syystä PESIN SUOMESSA, MAASSA JOTA VIHAAN, JA KIRJOITAN SUURIMMAN OSAN TÄMÄNKIN PALSTAN HOMOJUTUISTA!

        JA TÄMÄ KYRSII TARKKISPOIKAA SUUNNATTOMASTI!

        ”Ja lisään vielä, että vihaan verisesti Putinia, joka laittaa meidät homosexualistit Gulagille!”

        Niin laittaakin ja siitä syystä etnisellä venäläisellä homppeli-Tiiltulla ei ole enää paluuta takaisin kotimaahansa ja hän vain trollaa Suomessa, jota vihaa


        ”Ja tästä syystä PESIN SUOMESSA, MAASSA JOTA VIHAAN, JA KIRJOITAN SUURIMMAN OSAN TÄMÄNKIN PALSTAN HOMOJUTUISTA!”

        Ihme! Etninen venäläinen Tiltu PUHUU TOTTA! KERRANKIN!

        ”JA TÄMÄ KYRSII TARKKISPOIKAA SUUNNATTOMASTI!”

        Tuskinpa! Sinä ITSE olet juuri tarkkispoika!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Ja lisään vielä, että vihaan verisesti Putinia, joka laittaa meidät homosexualistit Gulagille!”

        Niin laittaakin ja siitä syystä etnisellä venäläisellä homppeli-Tiiltulla ei ole enää paluuta takaisin kotimaahansa ja hän vain trollaa Suomessa, jota vihaa


        ”Ja tästä syystä PESIN SUOMESSA, MAASSA JOTA VIHAAN, JA KIRJOITAN SUURIMMAN OSAN TÄMÄNKIN PALSTAN HOMOJUTUISTA!”

        Ihme! Etninen venäläinen Tiltu PUHUU TOTTA! KERRANKIN!

        ”JA TÄMÄ KYRSII TARKKISPOIKAA SUUNNATTOMASTI!”

        Tuskinpa! Sinä ITSE olet juuri tarkkispoika!

        Ja lisään vielä, ettäHomppeli -Tiltu jauhaa skeidaa, minä olen vanha Stadin homo, eikä ole ikinä ollut poikaseurasta puutetta!

        60 -luvulla Helsingin Kalliossa pystyin ravintoloiden mentyä kiinni ostamaan viinapullolla itselleni pojan kuin pojan, ja viimeiset 52 vuotta olen asunut saman miehen kanssa saman katon alla!

        Tähän ei Stallarihomo Tarkkispoika pysty!


    • Anonyymi

      Kyllä on.

    • Anonyymi

      Marski oli aikansa tunnetuin kosmopoliitti ja sodomiitti.

      • Anonyymi

        Hän oli sitä vain etniselle venäläiselle homppelille… ei meille suomalaisille!

        Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!

        Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän oli sitä vain etniselle venäläiselle homppelille… ei meille suomalaisille!

        Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!

        Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!

        Ja lisään vielä, ettäHomppeli -Tiltu jauhaa skeidaa, minä olen vanha Stadin homo, eikä ole ikinä ollut poikaseurasta puutetta!

        60 -luvulla Helsingin Kalliossa pystyin ravintoloiden mentyä kiinni ostamaan viinapullolla itselleni pojan kuin pojan, ja viimeiset 52 vuotta olen asunut saman miehen kanssa saman katon alla!

        Tähän ei Stallarihomo Tarkkispoika pysty!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja lisään vielä, ettäHomppeli -Tiltu jauhaa skeidaa, minä olen vanha Stadin homo, eikä ole ikinä ollut poikaseurasta puutetta!

        60 -luvulla Helsingin Kalliossa pystyin ravintoloiden mentyä kiinni ostamaan viinapullolla itselleni pojan kuin pojan, ja viimeiset 52 vuotta olen asunut saman miehen kanssa saman katon alla!

        Tähän ei Stallarihomo Tarkkispoika pysty!

        SINÄ 9LET TODELLISUUDESSA etninen venäläinen homppeli-Tiltu, joka yrittää perin tökerösti esiintyä muka minuna!

        Minä olen oikeasti kantasuomalainen hetero, aviossa jo 52 vuotta. Lapsia on 3 ja lapsenlapsia 4 kpl.

        Ja niihin saavutuksiin ei stallari-homo Tarkkishomo todellakaan pysty!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SINÄ 9LET TODELLISUUDESSA etninen venäläinen homppeli-Tiltu, joka yrittää perin tökerösti esiintyä muka minuna!

        Minä olen oikeasti kantasuomalainen hetero, aviossa jo 52 vuotta. Lapsia on 3 ja lapsenlapsia 4 kpl.

        Ja niihin saavutuksiin ei stallari-homo Tarkkishomo todellakaan pysty!

        Ei kyllä sää olet vanha Stadin homo, ei yksikään hetero isoisä huhuile tapaasi jotain homppelitiltua joka päivä ja koko ajan:-D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyllä sää olet vanha Stadin homo, ei yksikään hetero isoisä huhuile tapaasi jotain homppelitiltua joka päivä ja koko ajan:-D

        Unohdat, että ne on vain VASTAUKSIA (eli kiistämisiä) sinun omille ”marski on homo”-jutuillesi! Kun jätät ne tekemättä niin en minäkään silloin vastaa!

        Erikoista on se, että pahimmat mahdolliset solvaukset Tiltun mielestä on ”homo” ja ”venäläinen” eli ne molemmat asiat, joita hän ITSE ON!?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohdat, että ne on vain VASTAUKSIA (eli kiistämisiä) sinun omille ”marski on homo”-jutuillesi! Kun jätät ne tekemättä niin en minäkään silloin vastaa!

        Erikoista on se, että pahimmat mahdolliset solvaukset Tiltun mielestä on ”homo” ja ”venäläinen” eli ne molemmat asiat, joita hän ITSE ON!?

        Haha vai muka vastauksia, sää olet kymmeniä vuosia homotellut ja muuten nimitellyt kaikkia, etkä pelkästään tällä historiapalstalla, ei ole normaali heterovanhuksen touhut kyllä sulla:-D

        Kyllä loppuu homojutut tällä palstalla heti, kun sää heität lusikan nurkkaan, ennen näköjään ei;)


    • Anonyymi

      Niin,nuoren Carl Gustaf Emilin nuoruudenseikkailuista ei jäänyt todisteita,spermatahrat kuivuivat ja pestiin pois.
      Kuitenkin rangaistus viattomalle aatelisklopille oli kova,pakkoero opinahjostaan!
      Pakotie löytyi Venäjälle,yhteisö oli suurempi ja monimuotoisempi!
      Siellä nuori Marski havaitsi viihtyvänsä ja oppivansa koko ajan uutta!
      Hän solmi suhteita ja verkostui lopulta jopa tsaariperheen kanssa!
      Epäilyt homoseksuaalisuudesta aiheuttivat hänen karkottamisensa vaivalloiselle "tutkimusretkelle" kaukoitään aina Kiinaan asti jonka katumusretken hän kurinalaisesti suoritti!Sieltä palattuaan alkoi hänen "grand lever"insä ja Ensimmäisessä maailmansodassa hän osoitti kykenevänsä johtamaan joukkojaan siinä kuin kuka hyvänsä!
      Kohtalo kuitenkin asetti Marskin täysin uuden kysymystenasettelun eteen!
      Bolsevistinen vallankaappaus luhisti tsaristisen monarkian ja siinä sivussa koko menneen Venäjän!Marskin täytyi paeta henkensä hinnalla maasta,jonka hän oli valinnut uudeksi kodikseen!Hänen täytyi paeta juuri itsenäistyneeseen Suomeen!
      Suomessa Marski kohtasi kahtiajakautuneen kansan,joka juuri pyrki vapaaksi sääty-yhteiskunnan kahleista!Kauhistuneena Venäjällä näkemästään väkivaltaisesta kumouksellisesta liikehdinnästä hän oli valmis käyttämään kovia otteita myös suomalaiseen kansakuntaan!
      Niinpä sitten,Sisällisen sotamme loppuselvittelyissä ajauduttiin tilanteisiin,joissa pelon ja kostonhimon vaatimukset johdattivat kohtuuttomiin väkivallantekoihin jo antautunutta osapuolta kohden!
      Omaan kohtaloonsa suhtautui Marski miehuullisesti!Hän johdatti myöhemmin Suomen armeijan sitkeään puolustukseen entisen emämaansa valtavaa armeijaa vastaan!
      Puolustustaistelu onnistui siksi,että vastassa oli suomalainen kansa kaikkine muistoineen ja kokemuksineen siitä,mitä alistuminen tarkoittaa.
      Niinpä siis,monenmoisten onnenkantamoisten siivittämänä,oli meillä kansaamme johtamassa sen lähes suurimmassa kriisissämme sotilaallinen kaikin merkein palkittu Marski!

    • Tulipa vaan mieleen että onkohan nää prepaidit vienneet ketaakaan tota lippuaan saattueessa Marskin haudalle?Onko annettu ymmärtää"jostain"että jättäkäähän SE tekemättä,tai Hietaniemestä kuuluu kummia sen jälkeen,Marski vois nousta haudastaan ripittäen vallan..keleesti😊en tiiä,mistä nämä prepaidit on päästään keksinyt Mannerheimin homouden?Aika sairasta porukka on,mites se vanha sanonta menikään prepaidit?Valheella on lyhyet jäljet kun kiinni saadaan?!

    • Anonyymi

      Meitä tavan tolkun immeisiä ei jotkut viime vuosituhannella tapahtuneet homostelut paljon hetkauta.

    • Anonyymi

      Etninen venäläinen homppeli-Tiltu ei sitten ole ”tolkun ihminen” eikä liioin edes suomalainen!

      Vain venäläinen homppeli pitää fiksuna availla palstalla vuosien ajan ”marski on homo”-keskusteluja!

      • Anonyymi

        Niinhän sinä venäläissodomiitti teet, niinhän sinä teet:-D


      • Anonyymi

        Ottaaks pattiin?

        Hyvä:-D

        Ps. Marski oli samanlainen sodomiitti kuin säkin olet;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ottaaks pattiin?

        Hyvä:-D

        Ps. Marski oli samanlainen sodomiitti kuin säkin olet;)

        Miksi ottaisi? Jatkuvaan valehteluusi tottuu…

        Ei pelkkä saman lauseen toistelu tee kenestäkään homoa!

Et ole koskaan kyennyt todistamaan väitettäsi!


    • Anonyymi

      Jos Mannerheim ei olisi saanut potkuja Haminan kadettikoulusta homoilun takia asiat olisivat menneet toisin.

      • Anonyymi

        Tosin hän ei saanut potkuja homostelun takia eikä se ollut edes syynä erottamiseen!


    • Anonyymi

      voidaanko puhua vakoojista ja lietsojista??

    • Anonyymi

      Lennätinaseman päällikkö ajeli Marskia koko yön.

      • Anonyymi

        Niin väittää vain etninen venäläinen homppeli… emme me suomalaiset!

        Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!

        Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin väittää vain etninen venäläinen homppeli… emme me suomalaiset!

        Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!

        Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!

        Ja lisään vielä, ettäHomppeli -Tiltu jauhaa skeidaa, minä olen vanha aito Stadin homo, eikä ole ikinä ollut poikaseurasta puutetta!

        60 -luvulla Helsingin Kalliossa pystyin ravintoloiden mentyä kiinni ostamaan viinapullolla itselleni pojan kuin pojan, ja viimeiset 52 vuotta olen asunut saman miehen kanssa saman katon alla!

        Tähän ei joku Stallarihomo Tarkkispoika koskaan pysty!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja lisään vielä, ettäHomppeli -Tiltu jauhaa skeidaa, minä olen vanha aito Stadin homo, eikä ole ikinä ollut poikaseurasta puutetta!

        60 -luvulla Helsingin Kalliossa pystyin ravintoloiden mentyä kiinni ostamaan viinapullolla itselleni pojan kuin pojan, ja viimeiset 52 vuotta olen asunut saman miehen kanssa saman katon alla!

        Tähän ei joku Stallarihomo Tarkkispoika koskaan pysty!

        Tässä esimerkki etnisen venäläisen homppeli-tiltun ”likaisista keinoista! Välillä hän yrittää tekeytyä itse vastaväittäjäksi ja puhua puuta heinää!

        Siinä näkyy perivenäläinen rehellisyys (tai sen puute)!


        Luuletko ihan oikeasti edes itse, että tuollainen sepitteellinen homojorina menee muka ’täydestä’ muihin lukijoihin? Itsesi sinä noilla jutuillasi vain munaat ja kerta kerralta yhä pahemmin!

        Väittelytapana on tuo käyttämäsi tapa perin alkeellinen ja raukkamainen!

        Ilmeisesti etniselle venäläiselle on tyypillistä se, että kaikki epämääräisetkin keinot keloaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä esimerkki etnisen venäläisen homppeli-tiltun ”likaisista keinoista! Välillä hän yrittää tekeytyä itse vastaväittäjäksi ja puhua puuta heinää!

        Siinä näkyy perivenäläinen rehellisyys (tai sen puute)!


        Luuletko ihan oikeasti edes itse, että tuollainen sepitteellinen homojorina menee muka ’täydestä’ muihin lukijoihin? Itsesi sinä noilla jutuillasi vain munaat ja kerta kerralta yhä pahemmin!

        Väittelytapana on tuo käyttämäsi tapa perin alkeellinen ja raukkamainen!

        Ilmeisesti etniselle venäläiselle on tyypillistä se, että kaikki epämääräisetkin keinot keloaa!

        Miksi valehtelet?

        Eli kyllä sinä nyt edelleenkin vain olet se vanha aito Stadin homo, sillä ei yksikään oikea todellinen hetero isoisä huhuile sinun tapaasi jotain homppelitiltua täällä ihan joka päivä ja ihan koko ajan:-))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi valehtelet?

        Eli kyllä sinä nyt edelleenkin vain olet se vanha aito Stadin homo, sillä ei yksikään oikea todellinen hetero isoisä huhuile sinun tapaasi jotain homppelitiltua täällä ihan joka päivä ja ihan koko ajan:-))

        Sinä OLET etninen venäläinen homppeli-Tiltu nimeltä Tarkkispoika ja olen kyllä huomannut ettet pidä sen tiedon ilmitulosta!

        Minä vain torjun ja vastaan sinun syytöksiisi! Kun lopetat ne niin minäkin lopetan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä OLET etninen venäläinen homppeli-Tiltu nimeltä Tarkkispoika ja olen kyllä huomannut ettet pidä sen tiedon ilmitulosta!

        Minä vain torjun ja vastaan sinun syytöksiisi! Kun lopetat ne niin minäkin lopetan!

        HeHe et sää lopeta tuota homottelua ja nimittetyä ikinä, sää olet tehnyt sitä jo kymmeniä vuosia, etkä pelkästään historiapalstalla 🤡

        Se loppuu kyllä heti, kun susta aika jättää 😜


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HeHe et sää lopeta tuota homottelua ja nimittetyä ikinä, sää olet tehnyt sitä jo kymmeniä vuosia, etkä pelkästään historiapalstalla 🤡

        Se loppuu kyllä heti, kun susta aika jättää 😜

        Jos muka olen niin tuotko sitten esimerkkejä väitteesi tueksi?

        Sellaisia ei ole!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos muka olen niin tuotko sitten esimerkkejä väitteesi tueksi?

        Sellaisia ei ole!

        Hehe ei ole sun touhus normaali heterovanhuksen elämää:-D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hehe ei ole sun touhus normaali heterovanhuksen elämää:-D

        Onko omasi? Tosin olet etninen venäläinen homo-Tiltu, jioka pesii vihaamassaan Suomessa, kannatta Putinia ja tämän sotaa ja trollaa Suomea aamusta iltaan!

        Kotiin Venäjälle ei sinulla ole paluuta, koska siellä homppelin käy huonosti!


    • Anonyymi

      19181-3
      Kun pyörretuuli kaataa pentueet
      ja kasvot peittyvät viitteillä,
      uusi tasavalta vaivaa sen kansaa.
      Tällä hetkellä punaiset ja valkoiset hallitsevat väärin.''

    • Anonyymi

      Niin sitä ajat muuttuu, nykyään ei ketään eroteta kadettikoulusta homostelun takia.

      • Anonyymi

        Eikä erotettu liioin vuonna 1886!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä erotettu liioin vuonna 1886!

        Miksi valehtelet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi valehtelet?

        Valehtelenko muka? Et ole kyennyt näyttämään toteen sitä, että homostelu olisi ollut syy! Joten sinä ITSE valehtelet!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valehtelenko muka? Et ole kyennyt näyttämään toteen sitä, että homostelu olisi ollut syy! Joten sinä ITSE valehtelet!

        Miksi valehtelet?


    • Anonyymi

      Itse olet valehdellut marskista jo vuosia!

      • Anonyymi

        Miksi valehtelet?


      • Anonyymi

        Linderin luona vieraillessa Mannerheim nukkui samaa sänkyä siskonsa "miehen" kanssa! Siitä kertoo mm. ranskalainen lehtimies Yyer Crancies lehdessään Le Maison 1909.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Linderin luona vieraillessa Mannerheim nukkui samaa sänkyä siskonsa "miehen" kanssa! Siitä kertoo mm. ranskalainen lehtimies Yyer Crancies lehdessään Le Maison 1909.

        Ja kyllä kai;-D


    • Anonyymi

      Historian tuntemattomuus, hyväuskoisuus, yyhmyys ja naivius. Ei älytä tätä tärkeintä asiaa: "Älä luota koskaan venäläisiin."


      Eduskunta kielsi jalkaväkimiinat

      Jussi Niinistö

      25.11.2011 14:55
      päivitetty 12.4.2021 16:06217


      https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/jussiniinisto/89539-eduskunta-kielsi-jalkavakimiinat/

      Vuosia puitu kysymys Suomen jalkaväkimiinoista saatiin tänään päätökseen. Eduskunta hyväksyi hallituksen esityksen liittymisestä jalkaväkimiinat kieltävään Ottawan sopimukseen äänin 110-47. Äänestyksestä oli poissa 42 kansanedustajaa.

      Linkissä on lista kaikkien kansanedustajien äänestyspäätöksestä tässä paljon tänäkin syksynä keskustelua herättäneessä asiassa.

      https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/jussiniinisto/89539-eduskunta-kielsi-jalkavakimiinat/

      Lue linkistä lista suomalaisista luihuista (42) ja maanpettureista (110)! Oli siellä (47) isänmaan etua ajavaakin mukana.

    • Anonyymi

      Outo ketju taas kerran. Tiedoksi kaikille: Suomen historia kattaa myös tuhansia vuosia ennen Mannerheimia.

    • Anonyymi

      Kyllä Leninin 31.12.1917 Suomelle antama itsenäisyys siellä tapahtumien kärkipäässä killuu.

      • Anonyymi

        Neukku ei ”antanut” yhtään mitään vaan VAIN tunnusti Suomen itsenäisyystaistelun tuloksern ensimmäisenä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Neukku ei ”antanut” yhtään mitään vaan VAIN tunnusti Suomen itsenäisyystaistelun tuloksern ensimmäisenä!

        Neuvosto-Venäjä samana päivänä 4.1.1918 yhdessä Ranskan ja Ruotsin kanssa tunnustivat Suomen itsenäisyyden.


    • Anonyymi

      Kyllä se Mannerheimin homous on ollut.

    • Anonyymi

      Mamoilihan Honnerheim mutta kyllä merkittävin tapahtuma oli nuijasota. Silloin Klaus Fleming ensimmäisenä yritti saada Suomen itsenäiseksi mutta typerät Pohjalaiset maajussit työnsivät kapuloita rattaisiin.

      • Anonyymi

        Näyttö marskista puuttuu! Sen sijaan Tiltun ’toistoa’ riittää!


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe