Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

lihavuus..haitta vaiko hyöty?

pullukkapulu

Hei! Ajattelin kirjoittaa tänne ja kysyä, että millaisista naisista miehet pitävät? Laiha, hoikka, sopusuhtainen, pyöreä, lihava?

Ja mikä teidän mielestänne on sopusuhtainen? Millätavalla sen määritätte?

Kuulunko mihin kastiin mielestänne, kun minulla on pituutta 169 ja painoa sellaset rapiat 77 kiloa.

kiitoksia kannanotoista jo etukäteen!

6

634

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jokunen

      No oon kans miettiny tota.Painan ite 72 ja oon 161 pitkä :/. Ei mua kyl lihavax haukuta mut oon ainaki omasta mielestä lihava ja tuntuu et jätkät ja miehet kattelee vaa sellasii hoikkii muijii/naisii...

      • Rowen

        Pidän eniten pyöreistä (mikä on kyllä aika epämääräinen käsite) naisista. Juuri sellaisista kuin te, Jokunen ja pullukkapulu, mitoistanne päätellen olette, kuulostatte upeilta. ;) Suurin osa miehistä taitaa kyllä pitää eniten hoikista naisista, mutta eivät läheskään kaikki.


    • Repe Ruutikallo

      vähän siitä mihin kilot ovat asettuneet. Jos somasti oikeisiin vyöhykkeisiin, esim osin keuhkojen kohdalle, niin ei noilla kiloilla lihava tarvitse olla eikä edes pyöreä (mikä sana, huh).

      • peku

        Noilla painoilla ja mitoilla tunnut olevan aika sopusuhtainen.Miehet pitää sellaisista naisista joissa on jotain kiinnipidettävää...


      • pullukkapulu
        peku kirjoitti:

        Noilla painoilla ja mitoilla tunnut olevan aika sopusuhtainen.Miehet pitää sellaisista naisista joissa on jotain kiinnipidettävää...

        Kiitoksia kovasti kannanotoistanne, yllätyin että sitä tuli näin nopeasti :)

        Mutta sehän on parempi..

        Mielialani koheni heti hiukan...ja tuosta..kun joku sanoi, että riippuu onko se minne tullut se paino, tai jotain tuonne päin..niin mielestäni olen juuri siitä tyyppiä, niinkuin kuvailit, että keuhkojen "päälle", ja olen mielestäni muutenkin muodokas nainen.

        Mutta en kyllä heitä ajatusta laihdutuskuurista pois..

        Ja sinä, joka kirjoitit että monet miehet näyttävät pitävän hoikista naisista jne.
        olen samaa mieltä, minunkin mielestäni suurin OSA...ei kaikki kuitenkaa..mutta suurin osa katselee vain hoikkien perään...

        Mutta niinhän se menee, että pyöreämmät naiset ovat lepposempia, olkoon se meidän pullukoiden valttimme :)

        Aurinkoista kesää kaikille!


    • zeizei

      mä painan 66kiloo ja oon pitkä 154,5cm että oonko läski vai sopiva mua ei koulus haukuta läskis mut joskus musta tuntuu että mä iha sika läski

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe