Ateistit ovat yrittäneet horjuttaa uskoani kirjoittamalla kristinuskoa ja kristittyjä pilkkaavia viestejä, mutta eivät ole onnistuneet. Olen täyttynyt Pyhällä Hengellä tuhat kertaa, parantanut sata sairasta ja voittanut kymmenen sielua Herralle tänä aikana.
Ei siis kannattaisi yrittää horjuttaa kristityn uskoa, kun se vain vahvistaa sitä!
P.S. Parantamistani sairaista on juttua lääkärilehdessä. Ihmeitä siis.
Ateistit yrittävät horjuttaa uskoani
20
191
Vastaukset
- Anonyymi
Me ollaan poltettu teitä kuten te "Noitia"
✌️☪️☪️☪️ - Anonyymi
Jospa parantaisit ensin itsesi, trolli... :)
- Anonyymi
"P.S. Parantamistani sairaista on juttua lääkärilehdessä. Ihmeitä siis."
Vahvistamme tämän!
t: Kälviän kaatumusrukouseuran lääkärilehtiosasto - Anonyymi
Poistettu ilmoittamatta kommenttia.
- Anonyymi
Jos sinun uskosi horjuu, niin eiköhän uskossa lienee vikaa, eikä ateisteissä.
- Anonyymi
Usko joi likaa pyhällä ehtoollisella.
Pari pulloa punkkua Jeesuksesta. 🤪 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Usko joi likaa pyhällä ehtoollisella.
Pari pulloa punkkua Jeesuksesta. 🤪Liikaa...😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liikaa...😁
Olen Sebastian.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen Sebastian.
PS
- Anonyymi
Suviseurojen vastapainoksi
Lynkkaus iltamat- Anonyymi
Avaaja lisää: Ei kun Selibaatti-Seitsemän (Viikko)
Kun Lestat tulee, niin kortsutkin loppuu kaupoista! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avaaja lisää: Ei kun Selibaatti-Seitsemän (Viikko)
Kun Lestat tulee, niin kortsutkin loppuu kaupoista!Älä avaa päätäsi tänne.
Mene kirkkoon tunnustamaan poikkeavuutesi kaikki.
- Anonyymi
Antaisin sinulle lopetuspiikin , mutta eiköhän sterilointi ole inhimillisempi vaihtoehto .
- Anonyymi
Minä vetelisin sua hiilihangolla tuloksella kuin 👺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä vetelisin sua hiilihangolla tuloksella kuin 👺
Tulisella...
- Anonyymi
Uskovaiset, miksi olette noin vihaisia ja katkeria? Laittakaa jäitä hattuun ja ottakaa coolimmin.
- Anonyymi
Olisi hienoa nähdä 70..000 ateistia.
Kerralla Hardened eli Paatuneiden
Suviseuroilla. Voimakas ote ja 1500
kaljarekkaa. - Anonyymi
"Olen täyttynyt Pyhällä Hengellä tuhat kertaa"
Olet siis ottanut perskännit aina lohdutukseksi, kun sinua on pilkattu uskostasi olemattomiin. No keino se on sekin. - Anonyymi
Oletko vajaa. Mitä valitat. Älä lue niitä ateisti viestejä.
Taitavat kiinnostaa, kun et voi olla lukematta
Eikö usko ole semmonen että se ei horju, eikä voi edes lukea mitään mikä sitä voisi nk horjuttaa - Anonyymi
Ateistit eivät horjuta ketään, kun tiedostaa heti, että he valehtelevat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563111Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472881Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242689Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3521782- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193951Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101812Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26810- 44809