Orjatyötäkö

Anonyymi-ap

Toistuvasti esiin tuleva termi. Mitä se on?
Olen aina saanut alan työehtosopimuksen mukaista palkkaa tai sitä parempaa sopimusliksaa.
Mielestäni asiaan kuuluu tehdä palkan maksajan osoittamaa työtä.
Jos se on orjailua niin suosittelen orjaulua manaaville ryhtymistä yrittäjätyönantajiksi!

13

228

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niimpä,köyhyyspalstalla ei ehkä olla tietoisia tuosta työehtosopimuksen mukainen palkka vaan hoetaan jotain 9euroa. Kuntouttavissa töissä monen pitäisi olla ja etuudenvalvoja.Mielummin tietysti työehtosopimuksen alaisuudessa palkkatöissä.

    • Anonyymi

      Ilmeisesti työskentelet orjapalkalla, kun et paremmasta palkkauksesta tiedä. Surullista.
      Kun hyväksyy kaikenmaailman sopimukset ja piilotermeillä, kaikki voi näyttäytyä normaalilta.
      Itse erotan kaikki, siksi en teekkään työtä, vaan elän kuin nämä eduskuntalaiset, jotka sallivat kaikki alhaiset tavat yrityksille huijata.

    • Anonyymi

      Älä luulekkaan että kukaan sua palkkaisi noilla asenteilla nooh siirto sossupuolelle tuollaiset venkulat.

      • Anonyymi

        Mennessäni sveduihin 1964 oli syyläritentaan työpäivä 9 tuntinen. Mainitsin, että Suomessa on ollut 1918 alkaen 8 tunnin työaikalaki. Vastaus: Menne sinne Suomees takaisin. En mennyt koska tienasin tuplasti enemmän kuin Suomessa. Tosin työn tuloksenakin oli saatava ennemmän aikaan.


    • Anonyymi

      Kyllä mulle maksettiin 40 vuotta työehtosopimuksen mukaan ja sen
      jälkeen vielä mukavasti työeläkettä vaikka ei tarvitse tehdä mitään.

      • Anonyymi

        Viimein jonkin järkevän. yhteiskuntaamme rakentaneen lausunto!


      • Anonyymi

        No jotkut elää 1000 e kk eläkkeellä, onnea vaan sulle, sinä kuulut heihin jotka prvosoivat kaikkea. Olit sitten 40 v tai 3 v töissä, eläke on sama, turha sitä on huudella huvikseen ettämjkava eläke, höpö höpö. Täällä voit huutaa mitä tahansa, mutta tuota et pysty todistaa niin siksi voit sanoa mitä tahansa.

        Eläkkeen määrittelee palkka, ei työvuodet. Hyvä että itse uskot että saat enempi, mutta totuus on kuitnekin toinen. Yleisesti on tiedossa että suomen eläkeläiset ovat käyhiä, miksi sinä olisit poikkeus. Provota aina voi. Hyvä olet ainkin siinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viimein jonkin järkevän. yhteiskuntaamme rakentaneen lausunto!

        Hyvä et kehut omia sanojasi,,,, heheee.... hauskaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jotkut elää 1000 e kk eläkkeellä, onnea vaan sulle, sinä kuulut heihin jotka prvosoivat kaikkea. Olit sitten 40 v tai 3 v töissä, eläke on sama, turha sitä on huudella huvikseen ettämjkava eläke, höpö höpö. Täällä voit huutaa mitä tahansa, mutta tuota et pysty todistaa niin siksi voit sanoa mitä tahansa.

        Eläkkeen määrittelee palkka, ei työvuodet. Hyvä että itse uskot että saat enempi, mutta totuus on kuitnekin toinen. Yleisesti on tiedossa että suomen eläkeläiset ovat käyhiä, miksi sinä olisit poikkeus. Provota aina voi. Hyvä olet ainkin siinä.

        Työvuodet vaikuttavat myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työvuodet vaikuttavat myös.

        40v tai 3v, sama eläkekö? Höpö, höpö!
        27:n työvuoden eläkekertymä ei ole sama kuin 40:n vuoden! Se on 27/40 suhteessa.
        Omassa 27v kertymässä on mukana alku- ja loppupään pienet tulot.
        Yhteensä 17 työsuhdetta. Pisin 15 vuotta 4:ssä eri tehtävässä.
        Lyhyin 1kk, 24pv.
        Palkkataso vaihteli reippaasti. Pahimmillaan putosi puoleen edellisestä jota jouduin sietämään yhden vuoden.
        Tarkistin juuri asian Eläketurvakeskuksen 26. 08. 2002 päiväämästä laskelmasta.


    • Anonyymi

      hei mä oon ollut monesti harjoittelemassa ilman palkkaa ja jos oon saanu palkkaa se on pienimmästä päästä

      • Anonyymi

        hei mä en ole koskaan, aina olen saanut palkan ja jos ei makseta en mene töihinn. Arvostan itseäni niin paljon ett jos työpankokseni kelpaa niin silloin kelpaa myös maksaa siitä. Ilmasityö on hävettävää ja hyväksikäyttöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hei mä en ole koskaan, aina olen saanut palkan ja jos ei makseta en mene töihinn. Arvostan itseäni niin paljon ett jos työpankokseni kelpaa niin silloin kelpaa myös maksaa siitä. Ilmasityö on hävettävää ja hyväksikäyttöä.

        Samoin, kun työnantajani ei arvostanut aikaansaanostani mielestäni riittävästi, etsin paramman työpaikan.
        En koskaan pyytänyt palkan korotusta.Minusta se olisi ollut nöyryyttävää.
        Kerran pk-pajan omistaja haistoi asian tai sitten saman paikkakunnan saman alan paja, joka oli työvoiman tarpeessa jonka tiedon olin sanut siellä töissä olevalta kaveriltani, oli kysäissyt silloiselta työnantajaltani arviota minusta, koska työnantaja korotti oma-aloitteisesti palkkaani noin 20%.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2580
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1950
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1499
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1028
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      913
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe