https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010526000.html
Miksi näitä pitää pakita teoistaan ja syyttömiä tuomitaan maksamaan??
Oikeusmurha ja palkinto murhaajalle
10
140
Vastaukset
- Anonyymi
tuomiot ei liene lainvoimaisia mutta kertoohan tuokin paljon.. ? aika pientä rahaa julmat elossa olevat ja naurskelevat murhaajat tuosta urkkimisesta saa.. this is finland..
- Anonyymi
nehän on jo ajat sitten vapaallakin :)
- Anonyymi
varmaan erikoiselle tuntuu maksaa korvauksia sadistisille kiduttaja murhaaja pojille? :)
- Anonyymi
Mikään epäinhimillinen ei ole demloille vierasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikään epäinhimillinen ei ole demloille vierasta
Heidän palkkansa tulee kun ydinohjus iskee helsinkiin kostoksi kaikista tämänkaltaisista teoista mitä valtio on tehnyt 100 vuoden aikana.
- Anonyymi
Ei palkita heidän teoistaan vaan Sosiaalityöntkijän väärästä toiminnasta saa korvausta!
Vaikka on tuomittu murhasta, on hänellä kuitenkin kaikki Suomen kansalaisen oikeudet!
Suomessa ei enää KANSALAISOIKEUKSIA menetä juuri mistäkään syystä!- Anonyymi
ei tietenkä palkita mutta ehkä jotain "soveltamis"pykää lakeihin pitäs kehitellä
ja myös rattijuoppoutta koskien?? - Anonyymi
Ei ole mitään merkitystä millä nimellä satanistit nimeää pahuuksiaan. Niiden tuomio on jo matkalla ja suuri tuho edessä.
- Anonyymi
Jutun asiakirjat julkisia, koska tuollainen asia.
- Anonyymi
Tällaisista tulee kosto Suomelle taivaasta.
Raamattukin tuomitsee tällaiset tuomarit jotka palvelee pahuutta ja he eivät itse jää ilman tuomioita suurista pahuuksistaan.
Murhaajalle tulee hirveä ikuisuus vaikka joku valtion "oikeus" kuvittelee hänen "sovittavan" tekonsa vankilassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.724924Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113349Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j202632Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571685- 471556
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441336- 941302
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2191073Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.71995IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51875