Onpa sinne tullut isännöintitoimisto Jima. Mulle oli tullut juhannusta ennen torstaina puhelu jossa näkyi soittajana asunto-osakeyhtiön nimi. Kohta oli sitten tullut tekstari, jossa kysellään jonkun Antetonkierrolla olevan asunnon asukkaasta. Ja lähettäjänä vain Marko isännöitsijä. En olisi yhdistänyt koko asiaa wdes Siiliin, mutta tuo Anteronkierto teki sen. Katsoin fonectasta soittajan tiedot ja dieltä tuli tämä isännöintitoimisto. Ihmettelen mistä ovst edes saaneet minun numeron kun mulla ei ole koskaan ollut asuntoa tuollapäinkään ja asumani asunnon möin Siilistä vuosikymmen sitten enkä ole ollut tuon isännöitsijän kanssa missään tekemisissä. Taisipa olla aikoinaan Lankinen, jonka isännöinnistä huomauttelin. Liekkö nyt sitten mulle soitellaan sen takia. Kun laitoin tiedon, että ei ole mitään tekemistä asunnon kanssa ja että luulin ensinsi huijaustapauksekdi koko juttua, ei mitään ole kuulunut. Todella epämääräistä touhua
Isännöinti Jima Oy
Anonyymi-ap
0
572
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 424380
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1384119- 643766
- 1183703
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans343567Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe743403- 922970
- 542845
- 252666
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142374