Lainaa yksityishenkilöltä

Anonyymi-ap

Onko mahdollista saada lainaan rahaa yksityishenkilöltä? Enkä nyt tarkoita mitään rahoituslaitosten lainoja, vaan ihan oikealta ihmiseltä? Mistä sellaisen löytää? Sukulaisia minulla ei ole, niin en pysty heiltä kysymään.

Haluaisin lainata yksityishenkilöltä x summan rahaa (30t), vakuutta vastaan. Kirjallinen sopimus laaditaan tietenkin, sekä selkeä maksusuunnitelma esim. 5vuodeksi. Syytä en halua avata tässä, luottotiedot ovat puhtaat ja maksukyky hyvä!

Jeesusteluja en muilta tarvitse!

8

419

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tottakai saa lainata. Löytämisestä en osaa sanoa. ehkä jossain nettisivuilla on tarjontaa.
      Rikollisilta varmaan saa lainaa kovalla korolla.
      Kuten pikavipit, melkein.

• Anonyymi

Niin, ei rikollisilta tietenkään. Kun vaan löytäisi tahon keneltä ja mistä kysyä.

• Anonyymi

vähän huono välttyä jeesustelulta. Jos pankki on laittanut hanan kiinni, niin sillä on peruste. Pankkihan ei järjestele edes omasta konsernista annettuja luottoja saati pankin ulkopuolelta tulleita. Paitsi itselle kävi markka-aikana niin, että otin 3000 mk lainan kodinkoneliikkeen kautta ja tarvitsin rahaa, niin oma pankki antoi sen luottokortin limitin lisäksi ja haluisi minulle edullisempaa lainaa. Mutta jos nykyään olet sählännyt vippipoikien kanssa ja vähän nordean ja olet esim. OP asiakas, niin tuskin OP antaa, eikä Nordeakaan anna. Sori vaan. Harvalla yksityisellä on mielenkiintoa.... Helppo se on pyytyyä lainaa, mutta aloittaa viimeistään syyskuussa maksamista.

• Anonyymi

Vakuudellinenkin laina on lainanantajalle riski, koska se kattaa vain pääoman, ei aiheutunutta vaivaa eikä saamatta jääneitä voittoja. Lisäksi näillä palstoilla tarjottavat vakuudet ovat usein kyseenalaisia arvoltaan ja rahaksimuutettavuudeltaan.

Aloittajalla ei ilmeisesti ole tuloja riittävästi, tai sitten hänellä on maksamatonta ja myöhässä olevaa velkaa jo ennestään ja niistä aiheutunut luottotietomerkintä eikä siksi ole saanut rahalaitoksesta lainaa. Jos olen väärässä, niin kannattaisi kysellä lainaa rahoituslaitoksesta eikä Suomi24:ssä.

Luottotietomerkinnän saa jokseenkin heti pois, kun on maksanut kaikki rästissä olevat velkansa.

• Anonyymi

Anonyymi
      2024-06-28 21:16:37 Kommentti kaksi

Aloittaja on Jeesus. Syntynyt tyhjästä, koska sukulaisia ei ole. Ei kellään asiansa kusseella ole ihmisiä jotka haluaa olla sukua. Kaveritkin taitaa olla vähissä. Sukulaisia ja kavereita, jos niitä nyt enää on, ei koskaan saa/pidä sotkea omiin raha-asioihin. Se on aivan eri haihatella lainasta kuin selvitä siitä ohuestakaan pinkasta.

Olen jo aiemmin sanonut, että pankit ei taida nykyään antaa mitään satasen kotteja joita jotkut kutsuu tuttavallisesti vekkuleiksi. Pienimmät luotot on tonnnin luottoja, ja nekin myöntää pankin korttifirma, eikä kunnossa oleva talous takaa mitään.

Pankeilla on sellainen tunnistamisjärjestelmä ja kokemus, jota tavallisella ihmisellä ei ole.

• Anonyymi

Samaa olen miettinyt kuin aloittajakin. Olen rehellinen ja työssä, mutta eräs asia täytyisi hoitaa. Olen pahoillani puolestasi, että sait kuraa niskaan vaikka pyysit asiallista toimintaa. Näin täällä valitettavasti toimitaan. Ihmisyys on kadonnut.

• Anonyymi

Trolli tuo aloittaja on. Jos ihminen ei saa pankista lainaa niin on alettava pohdiskelu muista keinoista. Kahden yksityisen keskeinen velkakirja muuttuu nopeasti lahjaksi.

• Anonyymi

Aloittaja olettaa, että lainan antajat ottavat yhteyttä huutamalla, koska ei ole ilmoittanut yhteystietojaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      23
      2742
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2302
    3. 148
      2264
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2180
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1792
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      389
      1652
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1586
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      294
      1470
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1418
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1409
    Aihe