Lounaspaikois ideologista salaattia

Anonyymi-ap

Minkä takia lounaspaikoos pitää olla kaikenlaista vihervasemmiston aivopesemää salaatteja. Sellaaset pitääs laittaa siitä tilaa viämästä pois. Nyt vihervasemmisto on pakottanu ja aivopessy lounaspaikkoohinki salaattiosaston ennen pääruokaa. Mä en koske koko salaattiihin, tarttuu pian vihervassarius muhunki. Ne on kommunistien ruakaa. Me perussuamalaaset syömmä pelkkää lihaa, kato, lautanen täynnä lihaa kato.

Pitääs oikeen ruveta ajamahan asiaa, ja perustaa kristillinen ja perussuamalaanen ruakala, johona ei olsi vasemmistoideologiaan perustuvaa salaattia yms kasvista ollenkaan. Jopa perunatkin vois jättää pois, nehän on kasvista nekin. Pelkkää raswaasta sianlihaa, kato, vaan tariolle niin olis meille miähillekkin jotakin syätävää. Ja eri lihoja tiätysti montaa sorttia.

Täs eherootus. Alkuruuaksi pekonia ja kananmunaplättyjä ja aladoopia. Sitten pääruuaksi atrianmakkaraa ja siankylykisiivuja, lisää pekonia, jauhenlihaa, kaslerinpaloja niitä oikeen raswas lilluvia, monenlaista majoneesia ja ketsuppia, no ranskanperunoota tiätysti ja lisää makkaraa monenlaasta lihamakkaraa. Niin notta lautasella on kilo lihaa ja raswaa. Sillä me pärijättääs eikä tarttisi vihervasemmiston rehuja eres kattella.

9

128

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lounaspaikoissa on anakin 40 vuotta ollut salaatteja ehkä kauemmin kukin ottra tai jättää

• Anonyymi

Ne on ollut viherkasveja pöljä, mutta nytpä kuiyenkin selvisi kuka niitä on viimeiset 40-vuotta nyhtänyt.

• Anonyymi

Oikein murteella kirjoitettu. Vau mikä heinäkenkä.

• Anonyymi

Aloitus on vihervasemmistolaista provosointia...

• Anonyymi

Provo aloitus. Tarkoitus mustamaalata Perussuomalaisia. Perussuomalaiset ovat monipuolisen ja terveellisen ruoan ystäviä.

• Anonyymi

Voi kauhistus. Sä elät täälä Suomen maaseudulla ja pelekäät salaattia.

• Anonyymi

No muttakun soon vihervasemmiston juani ja noon pakottanu sen ravintoloohi. Muutoon me söisimmä pelekkää lihaa.

• Anonyymi

Hienosti vittuiltu persuja kohtaan :)

• Anonyymi

Ihminen on sekasyöjä. Pelkällä lihalla ei pärjää. Ei pärjää myöskään pelkällä kasviksilla. Kasvikunnan tuotteista ei saa B12 vitamiinia, mutta sitä myydään toki pillereinä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kerro kaivatustasi jotakin mukavaa.

Itse aloitan: hyvännäköinen ja ahkera ❤️‍🔥
      Ikävä
      112
      1904
    2. Missä päin suomea kaivattusi asustelee?

Oma kaivattuni (mies(J) asuu Uudenmaan läänissä.
      Ikävä
      84
      1445
    3. Tietääkö kaivattusi

Että kaipaat häntä?
      Ikävä
      61
      984
    4. Koulutus ja parisuhde

Haluatko että sun kumppani on korkeasti koulutettu?
      Ikävä
      109
      936
    5. Minä haluan sinut

Rakkaakseni... Vain sinut kukaan muu ei kelpaa olet sydämeni valittu rakas rakastan sinua. 💗
      Ikävä
      31
      849
    6. Paljonko on sinun ja kaivattusi välimatka?

Kuinka paljon on matkaa hänen syliin?Vastaan 165km 😪💔🚙
      Ikävä
      53
      835
    7. Hurraa! Olen alkanut tulla järkiini.

Minulla on vielä kuukausi aikaa yrittää unohtaa sinut, mies. Sitten kun tapaamme, en tarvi teeskennellä neutraalisuutta,
      Ikävä
      60
      801
    8. Tänään rohkaisin

Mieleni (tai siis eilen jos tarkkoja ollaan ja kävelin ihan sun kodin ohi molemmin puolin 😂😆🤭 katelin tarkkaan ympäri
      Ikävä
      69
      801
    9. Mitäs mä oon sanonnu

"Kaupungissa asuminen lisää tutkimusten mukaan mielenterveyden ongelmia." https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/24b
      Sinkut
      178
      795
    10. Ja heti tuli ensimmäinen rajanylittäjä Venäjältä

Ei ehtinyt edes kissaa sanoa, kun persujen mamuimuri lähti käyntiin. "Yksi henkilö on ylittänyt Suomen ja Venäjän välis
      Maailman menoa
      155
      736
    Aihe