Johtuko se siitä ,että olen ulkomaalainen. Minä en ole tehnyt töitä 7,5 vuotta ihan sairauden takia ennen sitä olin aktiivinen 10 - 12 vuotta painasin kunnon duunia. Siis minun uudet naapurit on ihan kusipäitä minua kohtaan ilman ,että ne tiedä minun sairauksista. Minulla on ollut selkä vammautunut jo 5 vuotta ja kärsin joka päivä kivuissa sen lisäksi sain 2020 long coviidin vakavasti ja olisin kuollut kämpälle. En näe ,että olisin saanut mistä mitä apua. Olen edelleen työtön työhakija. Vaikka selkä on paskana niin minä sähköpyöräilen ja ajelen myös sähköpotkulautalla koska kevyt liikunta on hyvä vammautunut selälle. Aina saa kuunnella jotain vähetellyä ilman ,että kyseiset ihmiset tiedä minun sairauksista. Pistä niin vihaiseksi tällaiset hullut. Toivottavasti sellaiset ihmiset sairastu vakavasti ja jää ilman apua niin sitten hän ne tiedä mikä on homman nimi ja miten Suomessa saa apua. Ei minulla tarvii mennä toisille ihmisille kertoa minun sairauksista ei kuulu niille. Kyseiset ihmiset on muuttanut tänne naapuriston 2-3 vuotta takaisin.
Miksi jotkut töissä käyvät ihmiset on ilkeitä sairasta työtöntä kohtaan.
16
274
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä , että oliko kyseinen henkilö ihan selvin päin kun kävelli vastaan kun ajelin sähköpotkulautalla, mutta kuulin kun hän sanoi ,että tämä jätkä kuseta ajelle tällä vaan sähköpotkulautalla puhelin oli kädessä ehkä jopa filmas minun ajo. Onko tämä ihan normaalia käytöstä aikuiselta naiselta.
- Anonyymi
Siksikö minä joutun sairaana juoksentele lääkäristä lääkärin niinku koira eikä minua pääsetä väliaikaiselle eläkkeelle kun jotkut naapurit tekee vaan pila ja halua tehdä kiusa. Ollaan niin kadelisiä sairasta ihmistä kohtaan kun katkarapuja. Koittakaa siellä töissä nyt jaksaa jos niin alkaa ottaa pattia ,että sairaan ihmisen elämä alkaa haittaa teidän niin teillä kyllä kansis oikeasti hakea kyllä apua lääkäristä.
- Anonyymi
Olen aina haaveilut omavaraisestä elämästä jossai korvessa missä ei asua ihmisiä lähellä ja haaveilen vielä enemmän kun ei hän täällä saa asua kun ihminen. Mikä täällä ihmisiä oikeasti vaivaa.
- Anonyymi
Ei niitä vaivaa kun kateus , suomeksi sanottuna.
- Anonyymi
meneekö sinulla vielä monta vuotta ennenkuin pääset takuueläkkeelle.
- Anonyymi
Oisko aikaa katsoa jo peiliä onko nämä ulkomaalaiset todellakaan niin pahoja ihmisiä. Kuka hän aloita aina sen lietsontaan.
- Anonyymi
Osa on, osa ei, idästä tulleet pahimpia kiusaajia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osa on, osa ei, idästä tulleet pahimpia kiusaajia!
Ja toisten yllyttäjiä kiusaamaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja toisten yllyttäjiä kiusaamaan!
drthjtsjjstrj
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
drthjtsjjstrj
sthherahrerhj
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sthherahrerhj
sehserhesthjterhaesre
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sehserhesthjterhaesre
srheesheshthht
- Anonyymi
Aloittajan asiat ovat hyvällä mallilla. Hän saa heti apua sairauksiinsa, tavallinen suomalainen ei saa, vaan joutuu odottamaan monta kuukautta lääkäriin pääsyä.
Ja, jos jonkun kuvaaminen ulkona häiritsee, niin voi voi.
Suomessa on sallittua kuvata julkisilla paikoilla ketä tahansa.
Eikö muka muualla maailmassa ihmiset kuvaa? Missä semmoinen maa on?
Kannattaa mennä itikseen notkuilemaan, sisätiloissa luultavasti kuvataan vähemmän.
Eikä kukaan kadehdi, ainoastaan siitä kadehtii, että joku toinen pääsee helpommin sairaanhoidon piiriin.
Se on Suomessa suuri epäkohta. - Anonyymi
Aloittaja on oikeassa.
Voi vain sanoa: älä muuta virkkaa ja viserrä.
OLET TÄYSIN OIKEASSA! - Anonyymi
Jotkut nyt vain ovat ilkeitä ulkomaalaisia kohtaan. Jos olet työtön, olet toisten elätettävänä - jos taas työssä, viet jonkun työpaikan. Koskaan ei ole hyvä.
Ei niistä ilkeilijöistä pidä välittää sen enempää kuin oravista. Välillä niitä näkee, välillä ne juoksee auton alle.- Anonyymi
Se on totta aina on joku hätä oli töissä tai työtön jos on ulkomaalainen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763432
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t302071Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681939Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191500- 281411
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261348Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61316Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671267Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101207Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531035