Mutta samapa tuo. En ole saanut mitään aikaiseksi elämässä, enkä osaa mitään. Niin eipä paljon väliä.
En tiedä onkohan pumpussa vikaa.
22
357
Vastaukset
- Anonyymi
Hieno on tähänastinen tiesi ja paljon hienoa ehdit vielä kokea.
- Anonyymi
Kiitti mika
- Anonyymi
Minä olen saanut jo aikaiseksi sen, että olen ollut läheisten ihmisten kusettama, alistettu ja kiusattu lapsesta lähtien. Ja se on jatkunut aikuisuuteen, koska olen törmännyt lähinnä traumakemiasuhteisiin, kun omaan lisäksi heikot sosiaaliset taidot. Ihmisten ilkeys on ääretön ja itse elän enää velvollisuudesta lähinnä.
-sivusta - Anonyymi
Noi pumppuhommat onkii sit oma lukunsa.
- Anonyymi
minä en m mies halua sinulle pahaa, ja moni muukin tietää että suurimmat syylliset ovat muita, toki sinäkin, mutta olet osittain itsekin uhri. en halua pahaa sinulle en ole koskaan halunnut, en ole koskaan tehnyt. yrittänyt auttaa sinuakin minkä pystyn.
- Anonyymi
Miksi m pitää sotkea tähän aloitukseen?
- Anonyymi
ja olet arvokas m mies olet saanut aikaan, ja olet fiksu mies, käynyt sen läpi mitä muutkin, et ole muita pahempi, monin tavoin parempi.
Onkohan nyt ihan noin asiat??
Vaiko kettuilua, ns toisen esittämistä??- Anonyymi
Laitoin sulle kuvia. Näitkö ne?
-Pitkä mies Anonyymi kirjoitti:
Laitoin sulle kuvia. Näitkö ne?
-Pitkä miesNäin ja vastailin sulle 🤗
- Anonyymi
Kyl se näin on. Vasenta kättä ja muitakin raajoja välillä pistelee. Sekä huimauskohtauksia ilmenee välillä ja muljahtelee rinnassa. Mitäpä väliä. Eksä sai mut tajuamaan että mitään en ole saanut aikaiseksi enkä mitään osaa. Vaikka siitä on muutama kuukausi, niin kyllähän se sattuu vieläkin kun toinen vain nauroi päin naamaa todeten että: et osaakaan.
Anonyymi kirjoitti:
Kyl se näin on. Vasenta kättä ja muitakin raajoja välillä pistelee. Sekä huimauskohtauksia ilmenee välillä ja muljahtelee rinnassa. Mitäpä väliä. Eksä sai mut tajuamaan että mitään en ole saanut aikaiseksi enkä mitään osaa. Vaikka siitä on muutama kuukausi, niin kyllähän se sattuu vieläkin kun toinen vain nauroi päin naamaa todeten että: et osaakaan.
Noi on samanlaiset oireet kun mulla..
Ja valehtelematta,
oon elisestä asti miettinyt pitäiskö mennä piipahtaa lekurissa pumpun takia...
Saa nähä miten käy...
Älä ajattele tollasta itestäs jonkun eksän
sanojen takia 🤗- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta: eksät on syystä eksiä. Älä aliarvioi itseäsi turhaan. Jonkun toisen mielestä olet ihan riittävä.
Noi oireet kuulostaa stressiltä. Jännitätkö liikaa niskalihaksia, eli onko olkapäät nostettu korviin? Käy näyttämässä itseäsi lääkärillä niin saat rauhan pumpusta ja stressi vähenee. originalpieninainen kirjoitti:
Noi on samanlaiset oireet kun mulla..
Ja valehtelematta,
oon elisestä asti miettinyt pitäiskö mennä piipahtaa lekurissa pumpun takia...
Saa nähä miten käy...
Älä ajattele tollasta itestäs jonkun eksän
sanojen takia 🤗Moi!
Kannattaa käydä lääkärissä jos vähänkin epäilee sydänvaivoja. Minä kävin liian myöhään ja jouduin leilkaukseen. Olin sitä mieltä ettei mua mikään vaivaa, enkä tarkkaillut kehoa.lounas.ajatus kirjoitti:
Moi!
Kannattaa käydä lääkärissä jos vähänkin epäilee sydänvaivoja. Minä kävin liian myöhään ja jouduin leilkaukseen. Olin sitä mieltä ettei mua mikään vaivaa, enkä tarkkaillut kehoa.Moi!!
Kiitos sulle...
Siis ei nää oo uusia oireiluja mulle...
Näitä ollut nii kauan et jo tottunut ja sillei...
Kardiologilla käyty tossa aikaisemmin jne..
Pitää vaan koittaa relata nyt tässä ja seurailla..
Ärsyttää kun toi mun lääkityskin pahentaa näitä
nii joutuu olee sit ilman sitä tälläsinä päivinä...
Ja nää helteet on mulle pahaksi myöskin..
Eikä tosiaa kyllä auta asiaan palstailu 😁originalpieninainen kirjoitti:
Moi!!
Kiitos sulle...
Siis ei nää oo uusia oireiluja mulle...
Näitä ollut nii kauan et jo tottunut ja sillei...
Kardiologilla käyty tossa aikaisemmin jne..
Pitää vaan koittaa relata nyt tässä ja seurailla..
Ärsyttää kun toi mun lääkityskin pahentaa näitä
nii joutuu olee sit ilman sitä tälläsinä päivinä...
Ja nää helteet on mulle pahaksi myöskin..
Eikä tosiaa kyllä auta asiaan palstailu 😁En minäkään ole helteiden ystävä. Mulle sopii paremmin suomalaiset normikesät .
Toivotaan, et olosi paranee. Ei tää palstailu niin pahaa tee, eipähän tule liikaa rasitettua itseään fyysisissä töissä kun välillä huilaa tässä ruudun ääressä.lounas.ajatus kirjoitti:
En minäkään ole helteiden ystävä. Mulle sopii paremmin suomalaiset normikesät .
Toivotaan, et olosi paranee. Ei tää palstailu niin pahaa tee, eipähän tule liikaa rasitettua itseään fyysisissä töissä kun välillä huilaa tässä ruudun ääressä.Nooh miten sen ottaakaan,
Kuin pahaa tekee...
☀️
- Anonyymi
niiden henkilöiden pitäisi istua vankilassa mitä tekivät mulle ja miten hirveää se oli. ei ole todisteita, annetaan olla, yritetään jaksaa ja mennään eteen päin. täällä on ystäviä jotka voisivat sinuakin auttaa. kaikki ei ole ystäviä mutta ei ole pahimpia vihollisia, enää. asiat on menty eteen päin, ja oltiin vain monessa sivullisia uhreja ja sovittiin hyvin kuvioon. ja ihmisten mielikuvitukseen, omine ongelmineen.
- Anonyymi
et sinä ole mikään neito joka pelkää, vaan et luottanut itseesi ja ajattelit että niin tulisi vähemmän vahinkoa, silloin joskus mitä tapahtui mitä ne teki. jos kässäät. ja sitten jatkoivat ja repivät uusia juttuja. ne on tosia häijyjä, se taksikuski vaimoineen on ystävä, muista en siellä tiedä. ehkä A miehen veljen tytöt, U nainen. enpä tiedä, täällä on parempi nyt, ei paratiisi, mutta nyt paljon vähemmän mitään.
- Anonyymi
Onko sinulla sisäinen kriitikko. Amerikassa asti heitä on:
http://www.luxonia.com/viestit/111-vidya-frazier/11036-262024-sisaeisen-kriitikon-valta-vaehenee - Anonyymi
No mikä sen epäilyksen aiheuttaa? 😂
- Anonyymi
Jos epäilet että pumpussa on vikaa niin mene lääkäriin. Mitä aiemmin pumppua aletaan hoitamaan sen vähemmällä pääsee. Ehkä lääkkeillä tai peräti pallolaajennuksella josta pääsee heti kotiin. Jos vaiva ehtii huonoksi niin ohitusleikkaus on vaativampi juttu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 242423
- 951536
- 1191289
- 751130
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa20993Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa251873- 52872
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo19850MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil209840- 34795