Ketkä tuhotaan lopun aikoina, Mormonit on yksi heistä, perusteet on:

Anonyymi-ap

Raamattu paljastaa suorin sanoin, että kun tämä jumalaton maailman järjestelmä tulee loppuunsa niin “Herran siunaamia on oleva maan äärestä maan ääreen”
Jeremia 25:33
Mutta sinun / meidän ei tarvitse olla surmattujen joukossa. Jumala osoittaa selvästi Sanassaan Raamatussa, millaiset ihmiset, järjestelmät ja järjestöt tuhotaan. Kun ennakkovaroitus on annettu, niin ne, jotka rakastavat elämää ja jotka vilpittömästi haluavat tehdä sitä, mikä on oikein Jumalan silmissä, voivat päästä pois vaaravyöhykkeeltä.
Ketkä sitten Jumala sanoo hävitettävän? Pahat eli jumalattomat, kuten voidaan odottaakin.
Psalmit 92:8
Mutta älkäämme eksykö omaksumaan maailman näkökantaa siitä, mikä on hyvää ja mikä pahaa. Jumala sanoo meille selvästi, että suuri osa siitä, mitä tämä maailma pitää jokapäiväisenä, on pahaa Jumalan silmissä. Nyky-yhteiskunta voi suvaita haureutta, aviorikosta ja homoseksuaalisuutta, mutta Jumalan ei säästä elossa sellaisia harjoittavia tämän maailman ajan lopussa. Samoin estetään valehtelijoita, varkaita, juopoilta ja murhaajilta pääsy Jumalan valtakunnan valtapiiriin.
1. korinttolaisille 6:9 – 10
Johanneksen ilmestys 21:8

21

136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onpa sinulla v*ttumainen Jumala!

      • Anonyymi

        Muuta tapasi ja ystäväpiirisi, niin tajuat Jumalan hyvyyden!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuta tapasi ja ystäväpiirisi, niin tajuat Jumalan hyvyyden!

        SINUN Jumalaasi en todellakaan halua uskoa! SINUN Jumalasi ei ole hyvä eikä edusta hyvyyttä! Minun ystäväpiirissäni Jumala ei ole tuollainen! Viikon kuluttua menen tapaamaan kolmea ystävääni, joista kaksi ovat uskovia ja yksikin jonkin sortin uskova.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SINUN Jumalaasi en todellakaan halua uskoa! SINUN Jumalasi ei ole hyvä eikä edusta hyvyyttä! Minun ystäväpiirissäni Jumala ei ole tuollainen! Viikon kuluttua menen tapaamaan kolmea ystävääni, joista kaksi ovat uskovia ja yksikin jonkin sortin uskova.

        Hakeudu eroon 3 lahkolaisesta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hakeudu eroon 3 lahkolaisesta!

        En todellakaan hakeudu eroon ystävistäni! Minä en ole niin tyhmä kuin jehnut, että antaisin uskonnollisten näkemysten haitata vuosikymmeniä kestänyttä ystävyyttä! Vain tyhmät jehnulahkolaiset antavat tuollaisten seikkojen haitata ystävyyttä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En todellakaan hakeudu eroon ystävistäni! Minä en ole niin tyhmä kuin jehnut, että antaisin uskonnollisten näkemysten haitata vuosikymmeniä kestänyttä ystävyyttä! Vain tyhmät jehnulahkolaiset antavat tuollaisten seikkojen haitata ystävyyttä!

        Päädyt siksi sen takia ikiajoiksi hautaan.
        Miksi Paratiisin ihanuus ei kiinnosta??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päädyt siksi sen takia ikiajoiksi hautaan.
        Miksi Paratiisin ihanuus ei kiinnosta??

        Jos siellä on vain itsekkäitä ja narsistisia jehnuja, ei todellakaan kiinnota!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos siellä on vain itsekkäitä ja narsistisia jehnuja, ei todellakaan kiinnota!

        Raamatun sanasta sinun pitää olla kiinnostunut... Portinvartija ei pelastu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamatun sanasta sinun pitää olla kiinnostunut... Portinvartija ei pelastu!

        En todellakaan ole kiinnostun Raamatun sanasta kaikilta osin, vaikka siellä on hyvääkin. Esim. luomiskertomus ja vedenpaisumuskertomus ovat puhdasta fiktiota ja sisällöltään ristiriitaisiakin, koska ne on koostettu kahdesta eri lähteestä; Pappiskirjasta ja Jahvisti-lähteestä.
        Homojen ja sapatinrikkojien tappokäskyt ovat aivan p*rseestä!


    • Anonyymi

      Homot ja lesbot hyväksytty myös mormonien joukossa!
      Kaikki lahkot toimii näin!

      • Anonyymi

        Voi perk...että nekin!


      • Anonyymi

        Jo on aikakin päästä eroon tuhansia vuosia vanhoista taikauskoista koskien homoja ja lesboja. Mitään järkiperusteita yksikään homousfoobikko ei ole pystynyt esittämään, ainoastaan taikauskoon perustuvia käsityksiä ja viittauksia Raamatun homousfobiaan. Uskotteko Raamatun kaikki kommentit homoista, myös sen, jossa käsketään tappamaan miesten kanssa makaavat miehet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jo on aikakin päästä eroon tuhansia vuosia vanhoista taikauskoista koskien homoja ja lesboja. Mitään järkiperusteita yksikään homousfoobikko ei ole pystynyt esittämään, ainoastaan taikauskoon perustuvia käsityksiä ja viittauksia Raamatun homousfobiaan. Uskotteko Raamatun kaikki kommentit homoista, myös sen, jossa käsketään tappamaan miesten kanssa makaavat miehet?

        Tappaminen oli voimassa VT aikaan.
        Nyt voi porskutetta miten tahtoo ne jotka uskoo, pelastuu, mutta mm homot ja lesbot hävitetään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tappaminen oli voimassa VT aikaan.
        Nyt voi porskutetta miten tahtoo ne jotka uskoo, pelastuu, mutta mm homot ja lesbot hävitetään.

        Jeesus siis mielestäsi valehteli sanoessaan, että laista ei katoa pieninkään piirto.

        Oliko Jumalasi VT:n aikaan sellainen sadistinen ja sairas psykopaatti, joka käski tappaa homot? Tekivätkö ihmiset mielestäsi oikein, jos VT:n aikaan tappoivat homot ja sapatinrikkojat!


    • Anonyymi

      Onpa sairas aloitus. Ketkä tuhotaan? Miten voit nauttia toisten tuhoamisesta? On teissä jehnuissa tosin se hyvä puoli, että ette laita ihmisiä ikuiseen kidutukseen.

      • Anonyymi

        Ikuista Kidutusta ei ole Raamatussa!
        Ihminen itse tuhoaa itsensä väärän asenteen takia... Ihmistekoinen asenne on väärä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikuista Kidutusta ei ole Raamatussa!
        Ihminen itse tuhoaa itsensä väärän asenteen takia... Ihmistekoinen asenne on väärä!

        Tuo on tyypillistä sydämetöntä lahkolaisuutta, että jos ihminen ei usko jehnuihin, hän muka itse tuomitsee itsensä. TE tuomitsette, ei ihminen itse!


        Jehnujen uskonto on sydämetöntä ja ihmistekoista, täysin vastoin UT:n lähimmäisenrakkauden sanomaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on tyypillistä sydämetöntä lahkolaisuutta, että jos ihminen ei usko jehnuihin, hän muka itse tuomitsee itsensä. TE tuomitsette, ei ihminen itse!


        Jehnujen uskonto on sydämetöntä ja ihmistekoista, täysin vastoin UT:n lähimmäisenrakkauden sanomaa.

        Karttaa pitää kaikkien väärää oppia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karttaa pitää kaikkien väärää oppia!

        Niin, varsinkin JT-oppia, josta lähimmäisenrakkaus on kaukana. Jopa omat sukulaiset voivat joutua vainotuiksi ja jopa tapetuiksi sairaan ja taikauskoisen verensiirtokiellon vuoksi.


    • Anonyymi

      Outo siimahäntä olet:))
      Ketkä tuhotaan lopunaikoina..
      Luojako tuhoasi luotujaa,miksi?
      Me olemme ja aikaa on ikuisuus oppia kaikilla!

      Tuhosiko Luoja luseferin,kun sota syttyi taivaassa?

      • Anonyymi

        Luciferin tuho tulee aikanaan!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      160
      2570
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      207
      1682
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      182
      1630
    4. 79
      1301
    5. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      28
      1035
    6. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      297
      966
    7. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      47
      934
    8. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      179
      850
    9. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      79
      833
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      808
    Aihe