Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

Anonyymi-ap

Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin niitä tapahtumia vieläkin ajoittain.

47

808

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      var. uudeksi, meillä ei ole ollut mitään. itseäsi helpottaa kun tämän tajuat ja lopetat minun vainon. minä en liity sini asioihosi mitenkään, sinulla ollut kirkon jonkun muun kanssa ei minun. paina tämä päähäsi ja jätä rauhaan.

    • Anonyymi

      ja älä kosta yhtään enempää ja levitä minusta väärää kuvaa, siksi että luulet jotain toista minuksi.

    • Anonyymi

      Ai, sinulle ei saa enää puhua, vai? Ei kysyä mitään jne...
      Onpa outoa!

    • Anonyymi

      Et taatusti ole hän, jonka tunnen.....

    • Anonyymi

      Mä rakastin sun poikamaisia tempauksia. Olisin halunnut tutustua kunnolla. Olisin halunnut viettää iltaa ihan toisella tavalla niinä harvoina kertoina, kun yhdessä oltiin muodollisesti. En voinut tilanteille mitään, asiat meni niin kuin meni. Olisin halunnut kaikenlaista, mutta en voinut sitä näyttää. Itse olin syvästi ihastunut. Niin syvästi, etten voinut nähdä enää sinua, koska ajattelin sydämeni särkyvän.

      • Anonyymi

        Poikamaisia tempauksia marketissako, itseäsi kömpelösti kuvaileva mies?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poikamaisia tempauksia marketissako, itseäsi kömpelösti kuvaileva mies?

        Selkeästi tämä viesti tuli väärään ketjuun, jonka aloituksen tyylistä asian jo päättelin, hän ei kiristä ketään, mutta oikea mies sen täältäkin lukee ja ymmärtää, joten ei mitään väliä. Tietysti tuohon voisi lisätä ”erityiseksi kalastustunnisteeksi”, että tapahtui Siilinjärvellä ja virvelillä saatiin iso hauki. Tästä on parikyt vuotta aikaa ja vieläkin syödään samaa kalaa. Tämä hännystelevä kalakaveri on toisaalta joka ketjussa iloisesti osingolla, joten nostan kalahattua ja tarjoilen hänellekin haukea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selkeästi tämä viesti tuli väärään ketjuun, jonka aloituksen tyylistä asian jo päättelin, hän ei kiristä ketään, mutta oikea mies sen täältäkin lukee ja ymmärtää, joten ei mitään väliä. Tietysti tuohon voisi lisätä ”erityiseksi kalastustunnisteeksi”, että tapahtui Siilinjärvellä ja virvelillä saatiin iso hauki. Tästä on parikyt vuotta aikaa ja vieläkin syödään samaa kalaa. Tämä hännystelevä kalakaveri on toisaalta joka ketjussa iloisesti osingolla, joten nostan kalahattua ja tarjoilen hänellekin haukea.

        No se oli kyllä jumalattoman iso hauki. Eihän ole kalavale?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se oli kyllä jumalattoman iso hauki. Eihän ole kalavale?

        Mikä on sinun motiivi rupatella tämän trollaavan miehen kanssa, ”ystävä hyvä”?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se oli kyllä jumalattoman iso hauki. Eihän ole kalavale?

        Tietystikkään ei. Se oli valaan kokoinen, ehkä se olikin ryhävalas 😀


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Poikamaisia tempauksia marketissako, itseäsi kömpelösti kuvaileva mies?

        Joo se kuvittelee että kaikki on rakastunut häneen siellä. Kaupan alalla pitää olla ystävällinen . Narsismi on sellainen sairaus


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo se kuvittelee että kaikki on rakastunut häneen siellä. Kaupan alalla pitää olla ystävällinen . Narsismi on sellainen sairaus

        🙉🙈🦧


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo se kuvittelee että kaikki on rakastunut häneen siellä. Kaupan alalla pitää olla ystävällinen . Narsismi on sellainen sairaus

        Perse edellä puuhun ukko niin hyvin menee.


    • Anonyymi

      Olet yhä kaunis. Mutta luulen että sellainen ymmärtäväisyys puuttuu. Tilanteeni on vaikea. En halua sitä avata. Ehkä löydän vielä jonkun ja sinä saat unelmasi. Meissä on jotain samaa.

      • Anonyymi

        No mut jos sentää jotain lieventävää👍


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No mut jos sentää jotain lieventävää👍

        Voi toimia myös toisinpäin ihan triggerinä juonittelevilla häviäjillä ym esim


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi toimia myös toisinpäin ihan triggerinä juonittelevilla häviäjillä ym esim

        Kannatti käyttää taas minuutti palstapopulismin parissa hyvin


    • Anonyymi

      Punaiset liput liehuu. 😬

    • Anonyymi

      Oliko lopputulos se mitä odotit ja halusit?

      • Anonyymi

        Kyllä. Kaikki valheet paljastuivat lopulta.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Kaikki valheet paljastuivat lopulta.

        Elä hyvä mies turhia mieti sinäkään, etsit vaan uutta verta kenelle märistä ns


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Kaikki valheet paljastuivat lopulta.

        No niinpä, niin siinä yleensä käy!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Kaikki valheet paljastuivat lopulta.

        Niinpä. Koitahan jatkossa olla valehtelemati.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Kaikki valheet paljastuivat lopulta.

        Oma stoori. fi on poikaa aina.
        Blondi tuskin 20 v rimaa hipoen.


    • Anonyymi

      Voisiko tuon puhua ihan irl, toki padot aukeaa mutta voitelisi vanhan ruostuneen uuteen uskoon!

      • Anonyymi

        Tämä on totta, tunteista on hyvä puhua, koska ne kulkee perässä! Joskus voi myös käydä niin, että mitään ei ole koskaan ollutkaan kadoksissa, mutta se on harvinaista! En tiiä, itseni kohdalla taitaa olla niin!


    • Anonyymi

      Viimeinen mahdollisuus on keskustelupalstalla? Jos tapahtumista on jo vuosia, et ole ihan nuori poika enää. Sen vuoksi ihmettelen, miksi et ole suoraan yhteydessä kyseiseen naiseen. Mitä sinulla on oikeasti menetettävää? Jos asioista ei ota oikeasti selvää, ei mitään myöskään oikeasti tapahdu. Kokeile!

      • Anonyymi

        Juuri näin!


    • Anonyymi

      No enpä ottaisi minäkään jos toinen keksinyt omasta päästään koko suhteen ja kun ei ole saanut vastakaikua, alkanut haukkua palstalla.
      Näin ollen ymmärtänyt lukemani.
      Nyt asia viety virallisiin tahoihin, mikä olisikin hyvä. Herjaus jne on tuomittavaa nykysessäkin rikoslaissa.
      Voimia miehelle vaan jos näin on. Onhan täällä saanut lukea jos mitä rienausta jatkuvasti.

    • Anonyymi

      En mä jaksa olla niin kiinnostunut menneistä. Pitää suuntautua eteenpäin.

    • Anonyymi

      Suoraan sanoen mä en kyllä menneitä mieti sen jälkeen, kun olen mennyt eteenpäin. Jos jotain olen oppinut, niitä mietin kyllä. Ei mulla ole mitään kysyttävää sen jälkeen. En edes halua enää tietää, mitä tunsi jne. Oliko jotain jonkun kanssa vai ei. Silloin kun oli jotain tekeillä, asialla oli merkitystä, sen jälkeen ei.

      Ehkä naisesi ajattelee toisin.

    • Anonyymi

      En tiedä kuka olet. Et ole hän keneltä haluan kysyä.

    • Anonyymi

      Ota puhelin, näppäile numerot ja pistä viestiä. Tai laita facen kautta viestiä tms. Niin asiat selviää.

    • Anonyymi

      Ei mitään sanottavaa.

    • Anonyymi
      UUSI

      Rienausta, herjausta muutaman päivän välein OMG

      • Anonyymi
        UUSI

        Sekä uudellen vastailua muka eri naisina ja syviä luonneanalyyseja, jännä ettei sillä oo muuta pleissiä missä avautua ns, ei vissiin kovin hyviä tuttuja sitten


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekä uudellen vastailua muka eri naisina ja syviä luonneanalyyseja, jännä ettei sillä oo muuta pleissiä missä avautua ns, ei vissiin kovin hyviä tuttuja sitten

        Itselleen vastailua*


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselleen vastailua*

        I feel this is knowledge is obstacle for a moron or two


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselleen vastailua*

        Potenssiin 150.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Potenssiin 150.

        Potenssi oli kehno. Todella huono.


    • Anonyymi
      UUSI

      Vuosien takainen nainen ?

      • Anonyymi
        UUSI

        Soittaisit sinäkin joutilas vaikka ilmakitaraa välillä


      • Anonyymi
        UUSI

        Ai, vuosien takainen:)


    • Anonyymi
      UUSI

      Jos todella olisit hän way back..
      Sanoisin että olen todella todella pahoillani siitä miten se loppui silloin.
      En ollut niin valmis johonkin niin erilaiseen kohteluun ja tunteisiin, kuin mitä jouduin kokemaan aikaisemmin.
      Koin etten ansainnut jotain niin hyvää enkä oikein uskonut että se olisi ollut edes totta, vaan joku alkuhuuma tjn.
      Olen ollut onnellisimmillani muistellessani niitä aikoja silloin kun vielä oltiin jotain enemmän..
      Joten olet saanut pelkkiä hyviä ajatuksia minulta.
      En kadu mitään niistä hetkistä ja jaksoista..
      En tiedä kuinka tosissasi sinä olit, vaikka vaistooni luottaen uskon että olit myös vilpitön ja tunsit saman kuin minäkin ❤️
      - nainen nyt

    • Anonyymi
      UUSI

      En kaipaa ketään kenen kanssa olisin suhteessa ollut. Yksi keskeneräinen vaan kaihertaa mieltä välillä.

    • Anonyymi
      UUSI

      Isomunainen, kestävä rakastelija mulla on.

    • Anonyymi
      UUSI

      Haaveilen kostosta. Siitä tulee kaunis. Suunnitelmat on edenneet hyvin. Vielä tulet kiroamaan oman syntymäsi. :)

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      308
      7025
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2154
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1591
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      26
      1393
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1117
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      110
      1105
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      329
      989
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      833
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      47
      808
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      777
    Aihe