Hyvää huomenta päivää. 😊 Tänään luvassa ukkosmyräkkää. 🤗❤️😉☕
Myrsky repii puita taivas salamoi
114
681
Vastaukset
Huomenta😊 tulispa kunnon virkistävä sade ja ukkosmyrsky.
Huomenta. Niinpä! Näin äsken luin lehdestä ja katsoin sääkarttoja... Sielläpäin pitäisi kohta olla ja täälläkin noin 15:00. Toivottavasti pitää paikkaansa.
Oli kyllä taas tukala nukkua. Jääkaappi on tyhjänä ja kauppaan pitäis jaksaa raahautua. 😁mustasusi kirjoitti:
Huomenta. Niinpä! Näin äsken luin lehdestä ja katsoin sääkarttoja... Sielläpäin pitäisi kohta olla ja täälläkin noin 15:00. Toivottavasti pitää paikkaansa.
Oli kyllä taas tukala nukkua. Jääkaappi on tyhjänä ja kauppaan pitäis jaksaa raahautua. 😁Toivotaan. Minusta se on ihanaa kun vettä sataa kaatamalla ja ukkonen jyrisee, salamoi. Sitä on kiva seurata ikkunasta tai terassilta ja kuunnella😊
Joo en ole minäkään nukkunut taaskaan kuin ihan lyhkäsiä pätkiä, on niin tuskainen olo kokoajan😔Prinsessasi kirjoitti:
Toivotaan. Minusta se on ihanaa kun vettä sataa kaatamalla ja ukkonen jyrisee, salamoi. Sitä on kiva seurata ikkunasta tai terassilta ja kuunnella😊
Joo en ole minäkään nukkunut taaskaan kuin ihan lyhkäsiä pätkiä, on niin tuskainen olo kokoajan😔Niinpä. Kyllä se kuuluu kesään. Luontokin kiittää, kun saa vettä ja raikastuu. Salamointia on aina siistiä ihailla. En ole tänä kesänä vielä montaa salamaa nähnyt.
Nukuin pitkästä aikaa jotain 7 tuntia. Varmaan auttoi kun töissä tuli liikuttua. 😊- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Oli kyllä taas tukala nukkua. Jääkaappi on tyhjänä ja kauppaan pitäis jaksaa raahautua. 😁Sulla hyvin asiat ,minulla on lompakko tyhjä ja tilikin tyhjä.Yritin töllkejä löytää,yhen vain sain.
Ei ne enään edes ryyppää ulkona,ei edes energiajuomia. - Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Niinpä. Kyllä se kuuluu kesään. Luontokin kiittää, kun saa vettä ja raikastuu. Salamointia on aina siistiä ihailla. En ole tänä kesänä vielä montaa salamaa nähnyt.
Nukuin pitkästä aikaa jotain 7 tuntia. Varmaan auttoi kun töissä tuli liikuttua. 😊Kuumuus kyll pistää väsyttään väkisin.Itsekkin oon nukkunut taas ihan riittävästi parina päivänä.
Anonyymi kirjoitti:
Sulla hyvin asiat ,minulla on lompakko tyhjä ja tilikin tyhjä.Yritin töllkejä löytää,yhen vain sain.
Ei ne enään edes ryyppää ulkona,ei edes energiajuomia.No ei voi niinkään sanoa. Minäkin olen joutunut taikomaan rahaa melkein tyhjästä, että saan edes maitoa ja leipää hakea kaupasta. Proteiinin saanti täytyis koittaa pitää tasaisena, ettei mene kaikki treeni hukkaan.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No ei voi niinkään sanoa. Minäkin olen joutunut taikomaan rahaa melkein tyhjästä, että saan edes maitoa ja leipää hakea kaupasta. Proteiinin saanti täytyis koittaa pitää tasaisena, ettei mene kaikki treeni hukkaan.
Proteiinia saadaan liikaa luin lehdestä.Ihmiset tankkaa sitä vaikkei oikeaa tarvetta niin paljolle ole.
Minulla on joku imeytymis ongelma pitäs hommata rautalisä ja b vitamiinilisät.Anemia on sen tiedän ilman kokeita. Anonyymi kirjoitti:
Proteiinia saadaan liikaa luin lehdestä.Ihmiset tankkaa sitä vaikkei oikeaa tarvetta niin paljolle ole.
Minulla on joku imeytymis ongelma pitäs hommata rautalisä ja b vitamiinilisät.Anemia on sen tiedän ilman kokeita.Voi sitä liikaakin tankata, jos syö eikä treenaa... Kaikkea sopivasti.
- Anonyymi
Hyvää huomenta🐺hukkanen
- Anonyymi
Huomenta👩☕️❤️🤗🥱
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mitäs sulle tänään kuuluu? 😊☕💘
Taitaa olla ukkosta ilmassa👩😊☕️
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla ukkosta ilmassa👩😊☕️
Niin sitä on. Täällä on ihan pilvistä ja sisällä pitää olla valot. Välillä tuulee kovaa... Sieltä on ukkosrintama tulossa. 😊☕️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Niin sitä on. Täällä on ihan pilvistä ja sisällä pitää olla valot. Välillä tuulee kovaa... Sieltä on ukkosrintama tulossa. 😊☕️
Kova sade oli täällä ei kyllä salamoinu👩😊🤗❤️
Anonyymi kirjoitti:
Kova sade oli täällä ei kyllä salamoinu👩😊🤗❤️
Ok. Täällä oli vaan paahteisen kuuma ihan koko päivän... Töissä sai hikoilla ihan tosissaan. 😊🤗❤️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ok. Täällä oli vaan paahteisen kuuma ihan koko päivän... Töissä sai hikoilla ihan tosissaan. 😊🤗❤️
Siis tarkoitin aamulla 👩😊🤗❤️
Anonyymi kirjoitti:
Siis tarkoitin aamulla 👩😊🤗❤️
Sori luin väärin. Mun pitää lähteä käymään kaupassa pikaiseen. Täällä ei ole yhtään ruokaa. 😊🤗❤️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sori luin väärin. Mun pitää lähteä käymään kaupassa pikaiseen. Täällä ei ole yhtään ruokaa. 😊🤗❤️
Ok kivaa päivää sitten 👩😊☕️❤️
Anonyymi kirjoitti:
Ok kivaa päivää sitten 👩😊☕️❤️
Kiitos sullekin ihanaa päivää. Mä oon taas illan duunissa sitten. 😊❤️🤗
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kiitos sullekin ihanaa päivää. Mä oon taas illan duunissa sitten. 😊❤️🤗
Jani Haluutko kirsin kaa seksiä kun sä et tartte platonista ystävyyttä naisen kanssa?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Tuo Siideri jäätelöö karkkia nopsaan🎉
- Anonyymi
Älä hyvä mies sukkahousujas revi heti aamusta
- Anonyymi
Mitkä sun hiuksen väri on?Onko tekoblondi?SIvu kaljulla?Käytät varppina aina jotain lakkia kesät talvet ,se on virhe,tytöt tykkää jos näkee miehen hiukset edes joskus.
En pidä mitään päähineitä, en edes talvella. Kyllä mun hiukset on nähty. mulla on harmaata hiuksissa, että ihan liian papalta taidan jo näyttää.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
En pidä mitään päähineitä, en edes talvella. Kyllä mun hiukset on nähty. mulla on harmaata hiuksissa, että ihan liian papalta taidan jo näyttää.
no niin . Nyt alkoi taas itsensä haukkuminen. Näin varhain päivästä
Anonyymi kirjoitti:
no niin . Nyt alkoi taas itsensä haukkuminen. Näin varhain päivästä
No ei se ole haukkumista, vaan toteamista, että varmaan näytän liian papalta hottisten silmään. Faktaa se on.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No ei se ole haukkumista, vaan toteamista, että varmaan näytän liian papalta hottisten silmään. Faktaa se on.
Itellä harmaantuu hiukset mutta näytän silti ikäistäni nuoremmalta
Anonyymi kirjoitti:
Itellä harmaantuu hiukset mutta näytän silti ikäistäni nuoremmalta
Se on kai joku psykologinen harha, että mielestään näyttää nuoremmalta kuin on. Mulla on sivuilta ja takaa lyhyet hiukset. Se vähä auttaa tuoho harmauteen.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Se on kai joku psykologinen harha, että mielestään näyttää nuoremmalta kuin on. Mulla on sivuilta ja takaa lyhyet hiukset. Se vähä auttaa tuoho harmauteen.
Et sä nyt tajua että muut on sanoneet mulle että olen nuoremman näköinen. Tajuutko
Anonyymi kirjoitti:
Et sä nyt tajua että muut on sanoneet mulle että olen nuoremman näköinen. Tajuutko
Sanoivat minulleki vielä kymmenisen vuotta sitten... Ehkä vieläki saatan näyttää vähä nuoremmalta ja ainaki energiaa on yhtä paljon ku oli 30 vuotiaana...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sanoivat minulleki vielä kymmenisen vuotta sitten... Ehkä vieläki saatan näyttää vähä nuoremmalta ja ainaki energiaa on yhtä paljon ku oli 30 vuotiaana...
Mulle sanottiin viime vuonna
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
uskot kaikki sanomiset?
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, no sä et olekaan vielä 50v. Tässä iässä ei enää huijata ketään... Vähän siltä vaikuttaa.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Jaa, no sä et olekaan vielä 50v. Tässä iässä ei enää huijata ketään... Vähän siltä vaikuttaa.
Kahden vuoden kuluttua olen
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
50 kymppisinä alkaa oleen.Minullakin raitoja jo muutamia.Oikeastaan tykkään niistä.Kasvatan oman värin takas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä olet oikeasti tosi ruma vanha mies. Kato peiliin. Liian paksu kaula. Laiha nenä näyttää ihan kuin kuolleella ihmisellä. Haisetkin ulosteelle sun ja perse. Ei voi edes suihin sulta enää ottaa
Anonyymi kirjoitti:
Sä olet oikeasti tosi ruma vanha mies. Kato peiliin. Liian paksu kaula. Laiha nenä näyttää ihan kuin kuolleella ihmisellä. Haisetkin ulosteelle sun ja perse. Ei voi edes suihin sulta enää ottaa
????????
Kyl se nyt on vuan silviisii, et mie lähen koht töihi... Mukavoo päevöö vaan sit. 🤗❤️😉
- Anonyymi
Samoin kiitti.
Täällä pääkaupunkiseudulla sitä vaan seurataan sadetutkan kuvista saderintaman vyöryä kaiken muun Suomen yli.
Tänne ei ole tullut mitään, eikä ilmeisesti vähään aikaan tulekaan. 🙁Voe harmia... No eipä täälläkään missä itse majailen, sadellu kuin hetken aikaa, tuossa kauppareissulla... Ilma seisoo ja on tukala, ainakin täällä kämpässäni.
mustasusi kirjoitti:
Voe harmia... No eipä täälläkään missä itse majailen, sadellu kuin hetken aikaa, tuossa kauppareissulla... Ilma seisoo ja on tukala, ainakin täällä kämpässäni.
Ei siitä ukkosesta ollut tietoakaan. 😕
mustasusi kirjoitti:
Voe harmia... No eipä täälläkään missä itse majailen, sadellu kuin hetken aikaa, tuossa kauppareissulla... Ilma seisoo ja on tukala, ainakin täällä kämpässäni.
Iltalehmät ja muut pöljäkkeiden aviisit hälyttivät ihmisiä aivan HIRRRRMUISELLA myräkällä, mikä pyyhkäisee armotta koko Suomen yli, säästämättä perheen koiraakaan.
Ehkä se tulee sitten joskus, ensi viikolla tai ensi vuonna, niin pääsevät hehkuttelemaan olleensa taas aivan oikeassa ennustuksineen.kollimaattori kirjoitti:
Iltalehmät ja muut pöljäkkeiden aviisit hälyttivät ihmisiä aivan HIRRRRMUISELLA myräkällä, mikä pyyhkäisee armotta koko Suomen yli, säästämättä perheen koiraakaan.
Ehkä se tulee sitten joskus, ensi viikolla tai ensi vuonna, niin pääsevät hehkuttelemaan olleensa taas aivan oikeassa ennustuksineen.Ne on sensaatiohakuisia lehtiä ja medioita. Aina kannattaa ottaa niiden jutut puoliksi huumorilla.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei siitä ukkosesta ollut tietoakaan. 😕
Se oli huijali. Ukkonen ei kuuntele säätiedotuksia.
mustasusi kirjoitti:
Ne on sensaatiohakuisia lehtiä ja medioita. Aina kannattaa ottaa niiden jutut puoliksi huumorilla.
Suomen säitä näyttää olevan aika haastavaa ennustella ainakin myrskyjen osalta. Mikä siihen sitte vaikuttaakin, että ne monesti osottautuu ihan kalkkunaksi?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Suomen säitä näyttää olevan aika haastavaa ennustella ainakin myrskyjen osalta. Mikä siihen sitte vaikuttaakin, että ne monesti osottautuu ihan kalkkunaksi?
Suomen säätä on haastava ennustaa tarkasti monista syistä. Tässä muutamia keskeisiä tekijöitä:
### 1. **Ilmastollinen sijainti:**
Suomi sijaitsee kahden suuren ilmastovyöhykkeen risteyskohdassa: Atlantin ja Euraasian. Tämä tarkoittaa, että sääolosuhteet voivat vaihdella nopeasti ja ennustamattomasti, koska maan alueelle voi vaikuttaa sekä merellinen että mannermainen ilmasto.
### 2. **Ilmavirtojen vaihtelu:**
Suomen sää riippuu paljon ilmavirroista, jotka voivat tuoda mukanaan vaihtelevaa säätä. Lämmin ja kostea ilma Atlantilta, kylmä ilma pohjoisesta ja kuuma ilma etelästä voivat kaikki kohdata Suomen alueella, aiheuttaen nopeita muutoksia säätiloissa.
### 3. **Paikalliset vaikutukset:**
Paikalliset tekijät, kuten järvet, meret ja maastonmuodot, voivat vaikuttaa suuresti säähän. Esimerkiksi Itämeren ja suurten järvien läheisyys voi vaikuttaa siihen, miten kosteus ja lämpötila käyttäytyvät tietyillä alueilla, mikä tekee ennustamisesta haastavaa.
### 4. **Sään dynaamisuus:**
Sääilmiöt, kuten ukkoset, ovat luonteeltaan dynaamisia ja voivat muuttua nopeasti. Pienet muutokset ilmamassoissa tai tuulen suunnissa voivat estää ukkosen kehittymisen tai siirtää sen toiseen paikkaan.
### 5. **Ennustemallit:**
Sään ennustaminen perustuu matemaattisiin malleihin, jotka käyttävät suuria määriä dataa simuloidakseen ilmakehän käyttäytymistä. Vaikka nämä mallit ovat kehittyneitä, ne eivät aina pysty ottamaan huomioon kaikkia muuttujia, jotka voivat vaikuttaa paikalliseen säähän.
### 6. **Epätäsmälliset mittaukset:**
Säämittaukset voivat olla epätäsmällisiä tai paikallisesti rajoittuneita. Tämä tarkoittaa, että vaikka isossa mittakaavassa sääennusteet voivat olla tarkkoja, paikalliset olosuhteet voivat poiketa ennustetusta.
### Esimerkki: Ukkosen ennustaminen
Ukkoset syntyvät, kun lämmin ja kostea ilma nousee nopeasti ylöspäin, mutta tämä prosessi riippuu monista tekijöistä, kuten ilman lämpötilasta, kosteudesta ja tuulen suunnasta. Pienet muutokset näissä tekijöissä voivat estää ukkosen kehittymisen tai muuttaa sen paikkaa.
Näistä syistä johtuen Suomen sää on usein vaikeasti ennustettavissa, ja ennusteet voivat muuttua lyhyelläkin varoitusajalla. Sääennusteiden tarkkuutta pyritään jatkuvasti parantamaan kehittyneemmillä malleilla ja paremmilla mittausvälineillä, mutta täysin tarkkoja ennusteita on haastavaa tehdä. Anonyymi kirjoitti:
No ei se todellakaan ole kiinnostunut niistä kuulemaan. Sillä on ihan oma tahto 😄
Anonyymi kirjoitti:
Näyttää Ukkonen olevan armossaan suosiollinen Helsingin Pride-marssille; on lämmintä, mutta vähään aikaan juuri tänään ei liian kuuma, eikä tietoakaan sateista.
Kannattaa ylläpitää hyviä välejä yläkertaan. 😉Anonyymi kirjoitti:
Suomen säätä on haastava ennustaa tarkasti monista syistä. Tässä muutamia keskeisiä tekijöitä:
Suomi sijaitsee kahden suuren ilmastovyöhykkeen risteyskohdassa: Atlantin ja Euraasian. Tämä tarkoittaa, että sääolosuhteet voivat vaihdella nopeasti ja ennustamattomasti, koska maan alueelle voi vaikuttaa sekä merellinen että mannermainen ilmasto.
Suomen sää riippuu paljon ilmavirroista, jotka voivat tuoda mukanaan vaihtelevaa säätä. Lämmin ja kostea ilma Atlantilta, kylmä ilma pohjoisesta ja kuuma ilma etelästä voivat kaikki kohdata Suomen alueella, aiheuttaen nopeita muutoksia säätiloissa.
Paikalliset tekijät, kuten järvet, meret ja maastonmuodot, voivat vaikuttaa suuresti säähän. Esimerkiksi Itämeren ja suurten järvien läheisyys voi vaikuttaa siihen, miten kosteus ja lämpötila käyttäytyvät tietyillä alueilla, mikä tekee ennustamisesta haastavaa.
Sääilmiöt, kuten ukkoset, ovat luonteeltaan dynaamisia ja voivat muuttua nopeasti. Pienet muutokset ilmamassoissa tai tuulen suunnissa voivat estää ukkosen kehittymisen tai siirtää sen toiseen paikkaan.
Sään ennustaminen perustuu matemaattisiin malleihin, jotka käyttävät suuria määriä dataa simuloidakseen ilmakehän käyttäytymistä. Vaikka nämä mallit ovat kehittyneitä, ne eivät aina pysty ottamaan huomioon kaikkia muuttujia, jotka voivat vaikuttaa paikalliseen säähän.
Säämittaukset voivat olla epätäsmällisiä tai paikallisesti rajoittuneita. Tämä tarkoittaa, että vaikka isossa mittakaavassa sääennusteet voivat olla tarkkoja, paikalliset olosuhteet voivat poiketa ennustetusta.
Ukkoset syntyvät, kun lämmin ja kostea ilma nousee nopeasti ylöspäin, mutta tämä prosessi riippuu monista tekijöistä, kuten ilman lämpötilasta, kosteudesta ja tuulen suunnasta. Pienet muutokset näissä tekijöissä voivat estää ukkosen kehittymisen tai muuttaa sen paikkaa.
Näistä syistä johtuen Suomen sää on usein vaikeasti ennustettavissa, ja ennusteet voivat muuttua lyhyelläkin varoitusajalla. Sääennusteiden tarkkuutta pyritään jatkuvasti parantamaan kehittyneemmillä malleilla ja paremmilla mittausvälineillä, mutta täysin tarkkoja ennusteita on haastavaa tehdä.Kiitos ystäväni chatgpt
- Anonyymi
kollimaattori kirjoitti:
Näyttää Ukkonen olevan armossaan suosiollinen Helsingin Pride-marssille; on lämmintä, mutta vähään aikaan juuri tänään ei liian kuuma, eikä tietoakaan sateista.
Kannattaa ylläpitää hyviä välejä yläkertaan. 😉Jaa...Minä en vaan usko noihin ennustelijoihin.
Luulen, että Ukkonen itse nauraa niille, jotka luulevat voivansa ukkosen kulkuja millään ennustella...Tai omiin tarpeisiinsa luetella. Tekee mitä haluaa. - Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No ei se todellakaan ole kiinnostunut niistä kuulemaan. Sillä on ihan oma tahto 😄
Enpä nyt oo varma,oon lapsena oppinut ettei revontulille saa viheltää ne laskeutuu alas ja voi kaapata.Kokeilin sitä tietenkin ja kuulkaa, juostiin aika kovaa itkien kotiin ,kyllä ne vaan laskeutui.
kollimaattori kirjoitti:
Kannattaa ylläpitää hyviä välejä yläkertaan. 😉...koska samaan aikaan toisaalla:
https://www.hs.fi/suomi/art-2000010531245.htmlkollimaattori kirjoitti:
...koska samaan aikaan toisaalla:
https://www.hs.fi/suomi/art-2000010531245.htmlKatsoin sääkarttaa että tuolla varmaan rytisee tänään. Näköjään..
. 🙁- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Katsoin sääkarttaa että tuolla varmaan rytisee tänään. Näköjään..
. 🙁Mitä säkin kattelet 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä säkin kattelet 🤣🤣🤣
Varmaan nuoria naikkosia säätiedotteen lisäksi katselee tämä mies, kuten nuoremmat puumia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näistä syistä johtuen Suomen sää on usein vaikeasti ennustettavissa, ja ennusteet voivat muuttua lyhyelläkin varoitusajalla. Sääennusteiden tarkkuutta pyritään jatkuvasti parantamaan kehittyneemmillä malleilla ja paremmilla mittausvälineillä, mutta täysin tarkkoja ennusteita on haastavaa tehdä.Sään ennustaminen onnistuu parhaiten katsomalla taivaalle.
Seuraavat 12 tuntia on helppo opetella. Vuorokausi on vaikeampaa, mutta oppii kyllä. Pitemmälle ajalle täytyy sitten seurata luontoa onnistuakseen ennustuksissa. Linnut ja niiden tarkkailu auttaa.
Semmosta taas sitten...
- Anonyymi
Terve miten päivä menny 👩😊🌼
Anonyymi kirjoitti:
Terve miten päivä menny 👩😊🌼
Eipä tässä vielä kovin ihmeellistä. Töissä pittee olla yömyöhään saakka. 😊❤️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No voi ei👩😊🌼❤️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Miten sinulla? ❤️😊
Lomaa on vielä jäljellä 👩😊🌼🤗❤️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ihanaa. 🤗🫶🏼 Kuinka paljon? 😊❤️
Viikko viälå👩😊🌼🤗❤️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Hyvä hyvä 😊❤️🤗😄
Juu hyvä kyllä👩😊🌼❤️
Anonyymi kirjoitti:
Juu hyvä kyllä👩😊🌼❤️
Mulla lomat vielä edessä päin. Yks viikko tulee vaan olemaan rankka... No sen näkee sitten. 😄🤗❤️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mulla lomat vielä edessä päin. Yks viikko tulee vaan olemaan rankka... No sen näkee sitten. 😄🤗❤️
Sulla mitään lomaa oo, kun et töissäkään käy.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Miten se tulee olemaan rankka👩😊🌼❤️
Anonyymi kirjoitti:
Miten se tulee olemaan rankka👩😊🌼❤️
Lähden reissuun ja täytyy ajaa itse sinne ja takaisin.. perillä tuskin paljon levätään taistellaan koko viikon ajan. ❤️😄🤗
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sinä missään kaupassa vartiana oo kun rivitalossa tarkkailet kuten hullujen huoneella asukkaita.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Lähden reissuun ja täytyy ajaa itse sinne ja takaisin.. perillä tuskin paljon levätään taistellaan koko viikon ajan. ❤️😄🤗
Kylläpä oot mysteerisellä tuulella.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ai jaa mihin👩😊🌼😄❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai jaa mihin👩😊🌼😄❤️
Varmaan Tampereelle.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sinne meen viikon päästä.
Ok kivaa matkaa mä lähden mökille🤗👩😊🌼😄❤️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sinne meen viikon päästä.
Sen merenneidon luo?Toivon ettet ota kotivahdiksi sitä pikkunatsia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkuu,se kuulemma stalkkaa sun naapureita ja ilkeilee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitin sitä joka jää kotiisi postit kattoon ja kukat kasteleen.
Anonyymi kirjoitti:
Ok kivaa matkaa mä lähden mökille🤗👩😊🌼😄❤️
Aah. Harmi ettet ole maisemissa... 😄❤️😃
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitin sitä joka jää kotiisi postit kattoon ja kukat kasteleen.
Tuota, sinne ei jää ketään... Asun yksin. Kukat varmaan kuolee sillä välin.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Missä se mökki on? ❤️😃
Ei kovin kaukana Näsijärvellä 👩😊🌼😄❤️
Anonyymi kirjoitti:
Ei kovin kaukana Näsijärvellä 👩😊🌼😄❤️
Varmaan kiva mökki ❤️🤗😊
Mä oon pirkkalassa viikon päästä.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylläpä oot mysteerisellä tuulella.
Niin mies miettii mitä ilmansuuntaa provossaan highlighttaisi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla mitään lomaa oo, kun et töissäkään käy.
Käytkö sinä kun on aina aika jutustella tämän trollaavan guben kanssa?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Varmaan kiva mökki ❤️🤗😊
Mä oon pirkkalassa viikon päästä.😂👩😊🌼😄❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs ite?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Tuota, sinne ei jää ketään... Asun yksin. Kukat varmaan kuolee sillä välin.
Oikeassa olet,kuolee ne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä nyt et ainakaan käy, kun et pääse suljetulta ulos 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu hyvä kyllä👩😊🌼❤️
Meinaatko saada siitepölyallergian lomalla jotta voit ottaa sairauslomaa kun työt alkaa
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
parempi kuin panna viikko nuoria tyttöjä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan Tampereelle.
Eikö kirsi seuraa janin kirjotuksia . jani on jo aikoja sitten kertonut että lähtee ulkomaille treenaa
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Varmaan kiva mökki ❤️🤗😊
Mä oon pirkkalassa viikon päästä.eiku ihan paska mökki ,jonne ei haluis mennä millään.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ulkomaille 😄❤️🤗😃
Valetta. Kuumassa kerrostaloläävässäsi hikoilet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö kirsi seuraa janin kirjotuksia . jani on jo aikoja sitten kertonut että lähtee ulkomaille treenaa
Trollaustako?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trollaustako?
Ai siis tämä susimiehen keksimä tarinan tarinan sisällä? No mietipä sitä kotvanen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valetta. Kuumassa kerrostaloläävässäsi hikoilet.
Onko sinulla tähän susimieheen verrattuna ilmastoitu ranch suorastaan? Olet korostanut tätä kuumuutta päiväkaupalla, onko tämä ainoa detalji mitä olet pystynyt joltain huomiopiip haalimaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä nyt et ainakaan käy, kun et pääse suljetulta ulos 🤣
Jotenki tämä riemusi ja autistiset kommentit ei vakuuta
- Anonyymi
minun id4qni voi käyrrää noita pepsinkin 0.5-litran pullojaqkin janopulloinna laittalla niihin vettä alukswi voi maistua pepsille.
- Anonyymi
Pitää levätä vähä👩😊🌼😄❤️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ok. Lepäile hyvin. Minä paiskin hommia 😄❤️🤗😊
Hommia pitää joskus painaa:)
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ok. Lepäile hyvin. Minä paiskin hommia 😄❤️🤗😊
niin sun pitää jotta sulla on rahaa viedä auto joka viikko korjaamolle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niin sun pitää jotta sulla on rahaa viedä auto joka viikko korjaamolle.
Persaukisten huolia.
Voi piru että on pitkästyttävää... 😩
- Anonyymi
Kiihdytä trollausta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiihdytä trollausta!
Sinä et tuosta susimiehestä ystävä hyvä juuri poikkea, et vaan itse tajua sitä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2694921Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii893404- 423308
- 502599
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451817- 971630
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘971428- 131295
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1441035- 701027