Olisi katastrofi tietoturvamielesssa,
Microsft palkkasi keästöihin nuoria, erään osan koodin tutkimiseen, Ryhmä löysi niin monta haavoittuvuutta että olisi katastrofi julkaista lähdekoodi tietoturvamielessä!
Eittämättä se olisi askel kohti turvallisuutta, mutta tälläheltellä se olisi tietoturva katastrofi.
Windows avoimeen koodiin
7
178
Vastaukset
- Anonyymi
Koko Windows on yksi suuri katastrofi, ainakin uusin windows.
- Anonyymi
Winkura on ihan täyteen reikiä!
- Anonyymi
Totuus: Microsoft vuotaa - windows saastuu
################################## - Anonyymi
Microsoft .NET Coren ja Visual Studion palvelunestohaavoittuvuus: Microsoft .NET Core ja Visual Studio sisältävät määrittelemättömän haavoittuvuuden, joka mahdollistaa palveluneston (DoS).
- Anonyymi
Winkurassa ei ole tietoturvaa!
- Anonyymi
Elvytä vanha Windows-läppäri, tee se Linuxilla
30.6.202408:05
Oletko ajatellut uuden läppärin hankintaa? Voisiko vanhalle Windows-läppärille antaa vielä uuden elämän vaihtamalla käyttöjärjestelmää? Kyllä voi, varsin helposti jopa.- Anonyymi
Se kannataa tehdä siihen uuteen, vielä kun se on ehjänä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1205850
- 574306
- 532665
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282478Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161855- 151514
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331362Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗241301- 261147
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431101