Ennätys suuri Pride lähtee liikkeelke

Anonyymi-ap

28

242

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuhon lapset kulkevat kurjuuttaan.

    • Anonyymi

      Ihmiset kadunlsidalla hurraavat kulkueelle kertoo lehti.

    • Anonyymi

      Lopun aikoina saastainen saastuu yhä enemän ja heidän vastakohdakseen pyhä pyhittyy.

      • Osaatko arvioida kuinka demonit ovat vaikuttaneet tämän vuoden kulkueeseen? Ovatko tehostaneet toimintaansa?


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Osaatko arvioida kuinka demonit ovat vaikuttaneet tämän vuoden kulkueeseen? Ovatko tehostaneet toimintaansa?

        Tätä emme osaa arvioida mutta uskon että taustalla ovat erittäin ahkeria, korskaisuus on eräs paholaisen aseista minkä tämä porukka on ominut ominaisuukseen ihan ite.


    • Anonyymi

      Valtioneuvoston plakaati oli tänäkin vuonna. Räsänen taas sekoaa?

      • Anonyymi

        Mitä sekoilet? Asiallinen kritiikki ei ole sekoamista.


    • Anonyymi

      2.Tim.3:
      13. Kelvottomat ihmiset ja petkuttajat menevät pahuudessa yhä pitemmälle, eksyttäen muita ja eksyen itse.

      Ilmestyskirja 22:
      10. Ja hän sanoi minulle: "Älä sulje sinetillä tämän kirjan profetian sanoja, sillä aika on lähellä.
      11. Vääryyden tekijä tehköön edelleen vääryyttä, saastainen saastukoon edelleen, vanhurskas tehköön edelleen vanhurskautta ja pyhä pyhittyköön edelleen."
      Hes. 3:27; Dan. 12:10; 2. Tim. 3:13
      12. "Minä tulen pian, ja palkkani on minun mukanani antaakseni kullekin hänen tekojensa mukaan. Matt. 16:27; Ilm. 3:11
      13. Minä olen A ja O, ensimmäinen ja viimeinen, alku ja loppu.
      14. Autuaita ne, jotka pesevät vaatteensa, että heillä olisi oikeus elämän puuhun ja että he pääsisivät porteista sisälle kaupunkiin. 1. Moos. 3:22; Ilm. 2:7; Ilm. 7:14
      15. Ulkopuolella ovat koirat ja noidat, haureelliset ja murhaajat, epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka rakastavat ja noudattavat valhetta. 1. Kor. 6:9-10; Gal. 5:19-20; Ef. 5:5; Ilm. 21:8
      16. Minä, Jeesus, olen lähettänyt enkelini todistamaan teille tästä seurakunnissa. Minä olen Daavidin juurivesa ja hänen sukuaan, se kirkas aamutähti."

    • Anonyymi

      Jumala on ilmoittanut:
      1.Kor.5:
      9. Ettekö tiedä, että vääryydentekijät eivät saa omakseen Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö! Jumalan valtakunnan perillisiä eivät ole siveettömyyden harjoittajat eivätkä epäjumalien palvelijat, eivät avionrikkojat, eivät miesten kanssa makaavat miehet,
      10. eivät varkaat eivätkä ahneet, eivät juomarit, pilkkaajat eivätkä riistäjät.

    • Anonyymi

      Räsänen marssii priden kaa Pudasjärven uimaan nakuna

    • Anonyymi

      Ei ole ihme että psykiatreille on pitkät jonot. Laittakaa vielä huumeet lailliseksi ja katsotaan kuinka paljon paremmaksi maailma muuttuu.
      Voi pienet lapsiparat tämän nurjan ja huorintekijöitten sukukunnan keskellä !

    • Niin ja mukana näyttää olevan vanhempien kanssa lapsia, jopa sylivauvoja. Tästähän on siis tullut koko perheen juhla...

      • Anonyymi

        Kovat on sanat jotka Jeesus on näille sanonut jotka OPETTAVAT LUOPUMAAN JUMALAN SANASTA.

        Sillä hetkellä tulivat opetuslapset Jesuksen tykö, sanoen: kuka siis on suurin taivaan valtakunnassa? 2Ja Jesus kutsui tykönsä lapsen, ja asetti sen heidän keskellensä, 3Ja sanoi: totisesti minä sanon teille: ellette käänny ja tule niinkuin lapset, niin ette suinkaan tule sisälle taivaan valtakuntaan. 4Sentähden joka itsensä alentaa niinkuin tämä lapsi, se on suurin taivaan valtakunnassa. 5Ja joka holhoo senkaltaisen lapsen minun nimeeni, hän holhoo minun. 6Mutta joka pahentaa yhden näistä pienimmistä, jotka uskovat minun päälleni, parempi hänen olis, että myllyn kivi ripustettaisiin hänen kaulaansa, ja hän upotettaisiin meren syvyyteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovat on sanat jotka Jeesus on näille sanonut jotka OPETTAVAT LUOPUMAAN JUMALAN SANASTA.

        Sillä hetkellä tulivat opetuslapset Jesuksen tykö, sanoen: kuka siis on suurin taivaan valtakunnassa? 2Ja Jesus kutsui tykönsä lapsen, ja asetti sen heidän keskellensä, 3Ja sanoi: totisesti minä sanon teille: ellette käänny ja tule niinkuin lapset, niin ette suinkaan tule sisälle taivaan valtakuntaan. 4Sentähden joka itsensä alentaa niinkuin tämä lapsi, se on suurin taivaan valtakunnassa. 5Ja joka holhoo senkaltaisen lapsen minun nimeeni, hän holhoo minun. 6Mutta joka pahentaa yhden näistä pienimmistä, jotka uskovat minun päälleni, parempi hänen olis, että myllyn kivi ripustettaisiin hänen kaulaansa, ja hän upotettaisiin meren syvyyteen.

        Miksi jumalasi on noin paha? Eikö kannattaisi vaihtaa sellaiseen jumalaa joka rakastaa?


      • Anonyymi

        "Niin ja mukana näyttää olevan vanhempien kanssa lapsia, jopa sylivauvoja."

        Ovatko nämä lapset mukana uuden liikkeen eli pedofililiikkeen toivomuksesta? Tänä vuonna myös pedofilit ovat vaatimassa oikeutta rakkauteen ja tasa-arvoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Niin ja mukana näyttää olevan vanhempien kanssa lapsia, jopa sylivauvoja."

        Ovatko nämä lapset mukana uuden liikkeen eli pedofililiikkeen toivomuksesta? Tänä vuonna myös pedofilit ovat vaatimassa oikeutta rakkauteen ja tasa-arvoon.

        Höpö höpö. Miksi valehtelet?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö. Miksi valehtelet?

        No kuule kun Iltalehden suorassa lähetyksessä heitä joukossa oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi jumalasi on noin paha? Eikö kannattaisi vaihtaa sellaiseen jumalaa joka rakastaa?

        Niin, mihinkä vaihtaisi ? Eikö se ainoa oikea Jumala lähettänyt poikansa uhriksi kaikkien ihmisten edestä. Minä ainakin tulkitsen että siinä oli takana rakkaus.

        Ja vaikka muutamat ovat, jotka jumaliksi kutsutaan, olkoon se taivaassa eli maan päällä, (niinkuin monta jumalaa ja monta herraa on:)
        6. Niin on kuitenkin meillä yksi Jumala*, Isä, josta kaikki ovat, ja me hänessä+, ja yksi Herra Jesus Kristus, jonka kautta kaikki ovat, ja me hänen kauttansa


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Niin ja mukana näyttää olevan vanhempien kanssa lapsia, jopa sylivauvoja."

        Ovatko nämä lapset mukana uuden liikkeen eli pedofililiikkeen toivomuksesta? Tänä vuonna myös pedofilit ovat vaatimassa oikeutta rakkauteen ja tasa-arvoon.

        Kerro toki missä te olette kokoontuneet te pedoliifit kun noin hyvin olet asioista perillä?

        PS. Miksi palstalla ei koskaan keskustella teidän hihhuleiden toimesta pedofiilien eheyttämisestä? Vai onko aihen liian arka, koska se liippaa liian läheltä....

        https://www.kaleva.fi/uskonyhteisot-kitkevat-seksuaalista-hyvaksikayttoa/2187646

        "Herätysliikkeessä myönnetään, että myös uskovien keskuudessa esiintyy lasten seksuaalista hyväksikäyttöä. Ongelmasta ollaan valmiita puhumaan ääneen.

        "Lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö on niin vakava asia, että siitä ei pidä enää vaieta. Vallalla on ehkä ollut tietty sinisilmäisyys siitä, että eihän sellaista voi tapahtua hengellisissä ja uskonnollisissa piireissä. Minusta tämä asia pitäisi ottaa esille ruohonjuuritasolla seurakuntien jumalanpalveluksissa ja opetustilaisuuksissa", Helluntaiseurakuntien Julistajat ry:n puheenjohtaja Tapio Sopanen sanoo."


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Kerro toki missä te olette kokoontuneet te pedoliifit kun noin hyvin olet asioista perillä?

        PS. Miksi palstalla ei koskaan keskustella teidän hihhuleiden toimesta pedofiilien eheyttämisestä? Vai onko aihen liian arka, koska se liippaa liian läheltä....

        https://www.kaleva.fi/uskonyhteisot-kitkevat-seksuaalista-hyvaksikayttoa/2187646

        "Herätysliikkeessä myönnetään, että myös uskovien keskuudessa esiintyy lasten seksuaalista hyväksikäyttöä. Ongelmasta ollaan valmiita puhumaan ääneen.

        "Lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö on niin vakava asia, että siitä ei pidä enää vaieta. Vallalla on ehkä ollut tietty sinisilmäisyys siitä, että eihän sellaista voi tapahtua hengellisissä ja uskonnollisissa piireissä. Minusta tämä asia pitäisi ottaa esille ruohonjuuritasolla seurakuntien jumalanpalveluksissa ja opetustilaisuuksissa", Helluntaiseurakuntien Julistajat ry:n puheenjohtaja Tapio Sopanen sanoo."

        Valehtelua kutsutaan lahkoissa nykyään siis sinisilmäisyydeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Niin ja mukana näyttää olevan vanhempien kanssa lapsia, jopa sylivauvoja."

        Ovatko nämä lapset mukana uuden liikkeen eli pedofililiikkeen toivomuksesta? Tänä vuonna myös pedofilit ovat vaatimassa oikeutta rakkauteen ja tasa-arvoon.

        ” Tänä vuonna myös pedofilit ovat vaatimassa oikeutta rakkauteen ja tasa-arvoon.”

        Tarkoitatko Rydmania?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Tänä vuonna myös pedofilit ovat vaatimassa oikeutta rakkauteen ja tasa-arvoon.”

        Tarkoitatko Rydmania?

        Haluat syyllistyä kunnianloukkaukseen?


    • Anonyymi

      Ensi viikon alkupuolella Jumala lähettää sadekuuroja, niin kaupungin keskusta puhdistuu tämän viikon saastasta. Sen jälkeen voi taas harkita liikkumista sillä suunnalla tarpeen mukaan.

      • Anonyymi

        Suviseuroissa Jumala puhdisti jo ilmaa ja puheet piti keskeyttää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suviseuroissa Jumala puhdisti jo ilmaa ja puheet piti keskeyttää.

        Bajamajatkin kumossa. No toisessa ollut ihminen muistaa taatusti tuon vessareissun hetken aikaa.


    • Anonyymi

      Työttömien ja kurjien kummajaisten kulkue,samoja hihhuleita kun elopaska kapinasta.

    • Anonyymi

      Ettei nyt vaan olis arvioitu osallistujamäärä yläkanttiin niin kuin viimeksikin.

    • Anonyymi

      SETAKAPINAAN

      JA HOHOHOHOMOT

      POOOIS,

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      60
      4305
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      175
      2669
    3. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      159
      2468
    4. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      218
      2421
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      434
      1656
    6. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      163
      1517
    7. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      176
      1514
    8. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      98
      1318
    9. 79
      1281
    10. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      59
      1239
    Aihe