Karavaanari tanssilavojen kaveri

Anonyymi-ap

Hei,ollaan 63v aviopari ja kierrellään kesäsuomen lavoja. Viimevuosina on vaimokin jo suvaitsevaistunut vapaammaksi kun n ollut ikänsä niin siveää vaikka pitänyt naisellisia asuja hiukan keskimääräistä enemmän. Jotenkin tykännt kun miehet katselleet ja vaik aikää on kertynyt on naisellinen viehkeys pysynyt j aedelleen nuoret miehetkin katselee selvästi kiinnostuneena. No se alustuksesta. Olen suostutellut menneinä vuosina silloin tällöin kun karavaanari ajoa on tehty kauan että josko hiukan joku vieras mies olisi mukana edes kopeleoiden vaimo ja sen sellaista mutta ehdoton ei ollut vastaus. Onnekseni siihen on tullut muutosta nyt 8 vuoden ajalta. Seksihän on sujunut aina hyvin ja riittävästi joten ei siinä puolessa ongelmaa. Vuonna 2017 alkoi kukoistuskausi ja sitä riittänyt. Eka kerta oli huiman jännää kaikille kun tanssilavalta löytyi selkeä selvähkökin kylän poikamies jotain alta 30v jolle mentii juttelemaan koska vilkuilu oli sitä luokka että ei jäänyt epäselväksi naiseen kiinnostus ja yhdessä siis vaimon kanssa olettin kokoajan. Juttelu sujui ja melust asiirryttiin hieman sivummalle ja menn suoraan asiaa kysyen vaimon seisoeesa ns ringissä mukana että kiinnostisiko kosketella vaimo autollamme ja sen sanomine jännätti minuakin paljon. Poikamies ilahtuikin ja kertoi kyllä olevansa kiinnostunut ja vaimoa hymyili vierssä. Niin siirrtiin autoamme kohti rauhallisesti kävellen ja tuntui itsestä että nyt kaikki olettaa kun 2 miestä janainen kävelee autolle että sekiähän ne menee puuhastelemaan oli niin selvä mielikuvituksen ajatus että huh huh mutta laillistahan kaikki oli ja ei kukaan semmoista tuskin kesiltana ajattele musiikin soidessa ulkonakin jo etäisemmin. Juttelua mennessä vaimon kävellessä pylly heiluen edellämme jota poikamies olkoon erkki tuijotteli kiimaisenkin näköisenä ja hyvä niin. Erkki kerto että on hyvin kokematon naisasioissa ja rauhoittelin että ei mitään paineita tartte olla mulkavaa puuhaahan vain ollaan kokeilemassa ei kä mitään pakkoa mihinkään. Lukko auki ja vaunuun sisään j akiva viileys vain tuntui ilta auringon vielä paistessa. Vaimolta kuorin heti hametta pois ja yll ejäi vain paljastavat rintaliivit ja pienet läpikuultavat pikkuhousut vaimon punastellessa hieman mutta itse hyväilin heti joka kohdasta hellästi johon erkki yhtyi ja oli hyvin innoissaan tietty alkoholin hieman helpottaessa mutta hyvin vähän oli promilleja. Vaimo vaikutti tyytväiseltä ollessaan miesten himojen kohteena ensimmäistä kertaa elämässään. Otin itseni hetkessä alasti ja jatkoin vaimon hyväilyä ja samassa erkki vetäisi itseltään vaatteet pois ja se oli sitten menoa ajattelin ja vaimo mittaili erkkiä nuorta kollia ja puna vain oli kasvoilla kiihotuksesta. Erkillä oli samassa jykevä nuorenmiehen seisokki terska tummana ja onneksi ei ollut pikkukaluinen jota itse pelkäsin että joku 9cm tappi. Vaimo tuijotti kalua ja vilkuili minua ja kalua kysyvänä ja en ilmaissut mitään sillä kiinnosti vaimon reaktio miten etenee. Erkki hyväili ja tönsi vaimon reiteen jäykkää kaluaan hinkaten, kuorin vaimolta pikkuhousut lattialle vaimon nytkytellessä housut lattialle pukaten. Posliini oli valmiina tulevaan ja ei tämä nyt jää vain kosketteluun oli itsellä varma ajatus ja niin näytti vaimokin ajattelevan liikkeistään päätellen. Erkki puristeli rintoja ja työnteli kaluaan vaimon reiteen kovin innoissaan ja niin vaimo otti erkin kalun käteensä ja alkoi puristell ajatunnustella olipa kihottavaa katsoa ja hyvillä vaimoa samalla. Näin se alkoi ensimmäisestä kerrasta karavaanari seksittely. Vaimon posliini ihan tihkui kosteaa ja oli valmiina ja nyt oma seisokki oli riittävä ja kehotin vain vaimoa hiukan etukenoon ja lurpsis työnnyin liukkaaseen vaimoon erkin ollessa vierssä vaimon vedellessä erkin kalua. Erkki oli onnensa kukkuloilla ja pian vain sanoin vaimolle että kääntyy eikä vaimo kuin samssa kääntyi tarjoten pyllynsä erkille ja nyt se ensimmäinen kerta tapahtuu eikä vaimon estelystä ja kieltelystä ole mitään jäljellä vaan innoissaan pyllyään tarjosi elämämme ensimmäiselle vieraalle. Erkki etsi pillulle ja työntyi vaimon ähkäistessä mielihyvästä. Myöhemmin huomasinkin vasta kun vaimo kääntyili välissämme muutamia kertoja ja yhdessä kun kerrattiin kivaa tapahtumaa että erkin terska oli jopa huomiota herättävän leveä tatti eli iso nuppi varren olessa ohempi omaa kokoluokkaani mutta se iso heltta päässä oli paisunut vaimon käsityöskentelyllä todella isoksi ja vaimo piti sen lupsahtaessa sisään tuntuneen hyvälle ja kivasti oli tuntunut koko kalukin. Eipä siinä kovin pitkää tovia mennyt vaimon kääntyillessä tarjoten itseään vuoronperään kun erkki alkoi tuuppi avaimoa laueten sisään ja vaimo kääntyi ja itse suoritin saman pidemmän takomisen seurauksen avaan ja olipa liukasta ekat vieraat spermat vaimossa. Erkki lähti pian ja oli hyvin tyytväinen kiitellen seurasta. Nyt työnsin vaimon makuulle selälle ja alettiin panemaan hitaasti sillä vaimo oli saanut vain pieniä orgasmeja. Vaimo laukesikin pian itsekkin. Nyt on useita miehiä ollut.

17

712

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No mikä olikaan SFC numero?

      • Anonyymi

        Sun äitis aasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun äitis aasi

        No niinhän se mutsis on jos noin kerran itse sen sanot.


    • Anonyymi

      Liikutteko milloin itä suomessa

      • Anonyymi

        Sitten kun niuvanniemen suljetulle mennään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten kun niuvanniemen suljetulle mennään

        Mee vaan jos susta tuntuu siltä. Sullahan on varmaan lähetekkin sinne buaahaa


    • Anonyymi

      No tämähän oli pötkyläkirjoittajan stoori numero 1745.

      • Anonyymi

        Ai pidät oikein lukua omista töherryksistäsi. Montas vuotta tuohon mennyt.


      • Anonyymi

        Hei sinä maailman negatiivisin panematon mielensä pahoittaja jolla kaikki asiat on aina naama nurinpäin ja näet joka asiassa vain negatiivista . Olet ankeuttaja ja kärsit siitä itsekkin. Hei maailmassa on kivaa jos vain ei ole naama norsunvitullasi heh. Miksi luet pötykykirjoituksia innoissasi kuitenkin? Siitä puhe mistä puutteesi hah! Etkö huomaa kun kaikki jutut on sinulle ulosantina vain ikävää ja vittumaista mutta etpä hoksaa kun olet se mulkkujen mulkku luonteeltasi. Tämä totuus siis ” No tämähän oli pötkyläkirjoittajan stoori numero 1745.” ihmis reppanalle joka tuhlaa elämänsä vain kaikkeen ja ikuiseen negatiivisuuteen ,reppana parka.
        Ps. Älä vaan kommentoi vaan omaksu tämän kirjoituksen elämän ohje sinulle parempaan loppuelämään vaikka tiedän ettet kykene mutta noh edes koetin auttaa toivotonta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai pidät oikein lukua omista töherryksistäsi. Montas vuotta tuohon mennyt.

        Piere ikeniis urpo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piere ikeniis urpo

        Mitäs olet urpo pelle painuhan takas sirkukseen buaahaaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei sinä maailman negatiivisin panematon mielensä pahoittaja jolla kaikki asiat on aina naama nurinpäin ja näet joka asiassa vain negatiivista . Olet ankeuttaja ja kärsit siitä itsekkin. Hei maailmassa on kivaa jos vain ei ole naama norsunvitullasi heh. Miksi luet pötykykirjoituksia innoissasi kuitenkin? Siitä puhe mistä puutteesi hah! Etkö huomaa kun kaikki jutut on sinulle ulosantina vain ikävää ja vittumaista mutta etpä hoksaa kun olet se mulkkujen mulkku luonteeltasi. Tämä totuus siis ” No tämähän oli pötkyläkirjoittajan stoori numero 1745.” ihmis reppanalle joka tuhlaa elämänsä vain kaikkeen ja ikuiseen negatiivisuuteen ,reppana parka.
        Ps. Älä vaan kommentoi vaan omaksu tämän kirjoituksen elämän ohje sinulle parempaan loppuelämään vaikka tiedän ettet kykene mutta noh edes koetin auttaa toivotonta.

        Mitäs olet tollanen mielensäpahoittaja reppana parka. Otahan opiksi ja noudata omaa ohjettasi kjäh kjäh kjäh


    • Anonyymi

      Spedellä taas suoltaa paskaa yhteen pötköön buaahaa

      • Anonyymi

        No niinhän sä spede teet jos noin kerran itse sen sanot.


    • Anonyymi

      Naisen "kukoistuskausi" alkaa puberteetista ja lakastuu ennen 30 ikävuotta, ja seksuaalisesti herätetty punastelu päättyy aiemmin (pian sen jälkeen kun intiimielämä on alkanut). Mummot eivät punehdu seksuaalisesti, eivät muullakaan tavalla kiihotu seksuaalisesti, vaihdevuodet vievät naisen seksuaalisuuden.

      • Kyllä kiihottuu. Itse olen "laittanut" monia 70-80v ja kaikille on kulli maistunut.


      • Anonyymi
        UUSI
        Seniorisalapari kirjoitti:

        Kyllä kiihottuu. Itse olen "laittanut" monia 70-80v ja kaikille on kulli maistunut.

        Jos mummeli vaikuttaa "kostuvan" niin hän käyttää liukkaria (hän käy pruuttaamassa sitä juuri ennen touhuja).

        Miehen on syytä käyttää kondomia jos liukkari on sellaista jossa on estrogeenia (yleensä: Estradiol, E2), joka ilman kondomia imeytyy miehen meisselin kautta verenkiertoon ja feminisoi miestä. Huomaa: Nämä voiteet ovat reseptivapaita.

        Emättimen estrogeenivoiteen imeytyminen yhdynnän aikana:
        https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/18251358/

        https://www.yliopistonverkkoapteekki.fi/OVESTIN-emaetinvoide-1-mg/g-15-g


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3573
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      162
      2191
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      209
      1891
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      135
      1782
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      362
      1211
    6. 80
      1185
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1125
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      134
      1051
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      53
      964
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      940
    Aihe