Miksi tulevat Jeesuksen morsiamet vihaavat Pride kulkuetta?

Anonyymi-ap

Siellä on Transosastokin teille. 😹

112

428

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rutto ei ollut Jeesuksen tulemisen syy.

    • Anonyymi
      • No mitä, mitä eikös teidän aitouskovien pitäisi olla nyt jakamassa sitä sanaanne tuolla Pridessa.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        No mitä, mitä eikös teidän aitouskovien pitäisi olla nyt jakamassa sitä sanaanne tuolla Pridessa.

        ArtoTTT

        Saithan muuten prideltä terveiset teidän porukalle.

        Kaksikolla on mukanaan pahvinen kyltti, johon on kirjoitettu ytimekkäästi ”kokoomus v*****n prideilta”.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ArtoTTT

        Saithan muuten prideltä terveiset teidän porukalle.

        Kaksikolla on mukanaan pahvinen kyltti, johon on kirjoitettu ytimekkäästi ”kokoomus v*****n prideilta”.

        ArtoTTT

        Selvästi tuolla suvaitsevaisuuden asialla ollaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ArtoTTT

        Selvästi tuolla suvaitsevaisuuden asialla ollaan.

        Raamattu suvaitsevaisuus on ihanaa Uudessa testamentissa, rasismia Vanhassa testamentissa!


      • Anonyymi kirjoitti:

        ArtoTTT

        Saithan muuten prideltä terveiset teidän porukalle.

        Kaksikolla on mukanaan pahvinen kyltti, johon on kirjoitettu ytimekkäästi ”kokoomus v*****n prideilta”.

        Mille ihmeen meidän porukalle. Suurin osa suomalaisista ikäisistäni on todennäköisesti joskus äänestänyt kokoomuslaista ehdokasta. Kovin heppoisesti syntyy nuo "porukat" sinun mielessä mutta tuohon kylttiin . No tuohan on jonkun mielipide siinä missä aitoavioliiton banderollitkin mutta noitahan siellä ei ilmeisesti ole näkynyt ?


      • Anonyymi
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        Mille ihmeen meidän porukalle. Suurin osa suomalaisista ikäisistäni on todennäköisesti joskus äänestänyt kokoomuslaista ehdokasta. Kovin heppoisesti syntyy nuo "porukat" sinun mielessä mutta tuohon kylttiin . No tuohan on jonkun mielipide siinä missä aitoavioliiton banderollitkin mutta noitahan siellä ei ilmeisesti ole näkynyt ?

        Et muka Kepua??


      • Miten artsi olet valmistautunut morsiamen osaan? Suosittelisin Tummelipurkkia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ArtoTTT

        Niin tässä kuvia toiselta vuodelta.

        https://aitoavioliitto.fi/artikkelit/kun-ystavallisyys-ja-pride-kohtasivat-helsingissa/

        Ei kovin kummoisia hyökkäyksiä kun ei yhtään kuvaa noista löydy. Pridella varmasti löytyy kaikenlaisia ihmisiä hyvin käyttäytyviä ja sitten huonommin aivan kuten yleensä muissakin massatapahtumissa. Tosin aitoavion on turha siunailla suvaitsemattomuutta kun itse ovat ryhmä joka aktiivisesti yrittänyt estää toisten ihmisten naimisiinmenon ja parhaansa mukaan yrittäneet jarruttaa noiden ihmisten oikeutta edes perheeseen tai lapsen hankkimiseen.


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Miten artsi olet valmistautunut morsiamen osaan? Suosittelisin Tummelipurkkia.

        Hyvä idis jos köyhällä eu ole varaa sateenkaari🌈liukkariin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ArtoTTT

        Selvästi tuolla suvaitsevaisuuden asialla ollaan.

        Kaksi ihmistäkö sadasta tuhannesta määrittelee tapahtuman luonteen? Mietis nyt toisen kerran.


      • Anonyymi
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        Ei kovin kummoisia hyökkäyksiä kun ei yhtään kuvaa noista löydy. Pridella varmasti löytyy kaikenlaisia ihmisiä hyvin käyttäytyviä ja sitten huonommin aivan kuten yleensä muissakin massatapahtumissa. Tosin aitoavion on turha siunailla suvaitsemattomuutta kun itse ovat ryhmä joka aktiivisesti yrittänyt estää toisten ihmisten naimisiinmenon ja parhaansa mukaan yrittäneet jarruttaa noiden ihmisten oikeutta edes perheeseen tai lapsen hankkimiseen.

        Eipä ole Prideväestä ollut harmia. Archie nyt sitten tuon kaivoi esiin, kahden ihmisen pahvikyltin. KUN MUUTA EI OLE mistä valittaa. Vaikka osallistujia on 100 000.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ArtoTTT

        Saithan muuten prideltä terveiset teidän porukalle.

        Kaksikolla on mukanaan pahvinen kyltti, johon on kirjoitettu ytimekkäästi ”kokoomus v*****n prideilta”.

        Valtioneuvostokin kantoi kylttiään tänäkin vuonna. Älähtääkö Päivi kun oma hallitus osallistuu Prideen vai vaikeneeko? Oliko viime vuonna kyse vinkumisessa siis vain siitä, että väärä hallitus? Mitä luulet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valtioneuvostokin kantoi kylttiään tänäkin vuonna. Älähtääkö Päivi kun oma hallitus osallistuu Prideen vai vaikeneeko? Oliko viime vuonna kyse vinkumisessa siis vain siitä, että väärä hallitus? Mitä luulet?

        Ei älähdä oman hallituksen ministereille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valtioneuvostokin kantoi kylttiään tänäkin vuonna. Älähtääkö Päivi kun oma hallitus osallistuu Prideen vai vaikeneeko? Oliko viime vuonna kyse vinkumisessa siis vain siitä, että väärä hallitus? Mitä luulet?

        Tai älähtääkö Arto ja muut aitouskovat. Marinin hallituksen aikana nousi melkoinen älämölö, ettei olisi saanut osallistua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole Prideväestä ollut harmia. Archie nyt sitten tuon kaivoi esiin, kahden ihmisen pahvikyltin. KUN MUUTA EI OLE mistä valittaa. Vaikka osallistujia on 100 000.

        Niin jos nuo olisi puoliksikaan niin vaarallisia mitä noiden artsien puheista saa käsityksen niin johan siellä poliisi tekemässä pidätyksiä jotta bussi tarvittaisiin kuljetuksiin. Sama poppoo tosin väittää että Tuskassa kävijät ovat myös äärettömän vaarallisia mutta poliisi pitää tuota "parhaana kaverinaan"


      • Anonyymi
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        Mille ihmeen meidän porukalle. Suurin osa suomalaisista ikäisistäni on todennäköisesti joskus äänestänyt kokoomuslaista ehdokasta. Kovin heppoisesti syntyy nuo "porukat" sinun mielessä mutta tuohon kylttiin . No tuohan on jonkun mielipide siinä missä aitoavioliiton banderollitkin mutta noitahan siellä ei ilmeisesti ole näkynyt ?

        ArtoTTT

        Etkös sinä minulle pitänyt oikein palopuheen kuinka olet kokoomuksen miehiä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        ArtoTTT

        Etkös sinä minulle pitänyt oikein palopuheen kuinka olet kokoomuksen miehiä?

        En pitäisi tuota palopuheena kun en sillä tavalla ole politiisesti aktiivinen. Toki äänestän mutta pidän sitä lähinnä kansalaisvelvollisuutena kun kerran äänioikeus on annettu.
        Hommahan lähti siitä että sinä väitit minun olevan jokin kepuihin kallellaan oleva vihervassari jolloin sitten kerroin äänestäneeni joitakin poikkeuksia lukuun ottamatta kokoomuslaista ehdokasta ja koska olet niin pohjattoman utelias niin voin kertoa vielä senkin että äänestämäni henkilö on nykyään "vain" kansanedustajana. No sinullehan asiat ovat tietenkin hyvin yksioikoisia. Ihminen on aina joko puolesta tai vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ArtoTTT

        Etkös sinä minulle pitänyt oikein palopuheen kuinka olet kokoomuksen miehiä?

        Kuules Arto. Vaikka olisi kokoomuksen miehiä niin ei se sitä tarkoita että pitäisi yhtään pillastua jos joku kokoomusta arvostelee. Etkö tätä edes käsitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ArtoTTT

        Etkös sinä minulle pitänyt oikein palopuheen kuinka olet kokoomuksen miehiä?

        Sanos Arto pitäisikö Päivin nostaa valtioneuvoston osallistumisesta sama metakka kun viime vuonna?


      • Provosointi ei usein ole hyvä tapa kohdata toisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuules Arto. Vaikka olisi kokoomuksen miehiä niin ei se sitä tarkoita että pitäisi yhtään pillastua jos joku kokoomusta arvostelee. Etkö tätä edes käsitä?

        Artsille asiat ovat yksinkertaisia jos et vastusta kovaänisesti Pride porukkaa niin suorastaan kannustat ja yllytät kaikkia homostelemaan. Artsi itse on takakireä pessimisti jos asiat eivät mene päin helvettiä niin sitten povataan että kohta menee ja jos ei muu auta niin toivotaan että menee. Yhtäkään sellaista kommenttia en muista häneltä joka olisi edes neutraali , puhumattakaan positiivinen.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ArtoTTT

        Kyllähän "ilo, rakkaus ja suvaitsevaisuus" näkyi tänäkin vuonna.

        https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/c5511639-0c4a-47ea-b143-dd5c8a177f36

        Et ole ollut muistaakseni holissani esimerkiksi Pride-lipujen tärvelystä? Noin ei saa tietenkään tehdä, ei tärvellä lippuja, eikä kylttejä mutta kyllä sinunkin mielesipahoitus taas valikoivaa on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ArtoTTT

        Miten on? Onko muillakin sananvapaus ja oikeus osoittaa mieltä? Ei taida olla?

        Tapaus ei liittynyt kuitenkaan itse Pride-kulkueeseen. Joku skeittariporukka syyllistyi tuohon ilkivaltaan. Siitä ei varmasti Priden järjestäjiä voi syyttää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ArtoTTT

        Kyllähän "ilo, rakkaus ja suvaitsevaisuus" näkyi tänäkin vuonna.

        https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/c5511639-0c4a-47ea-b143-dd5c8a177f36

        Ai tämä Valtonen. Valtosen porukka oli menneinä vuosina näitä Joosua-missioita pitämässä Tuskassa. Käytös oli kyllä melko huvittavaa, megafonilla huudeltiin: olette matkalla Helvettiin ja möykättiin, että palvomme Saatanaa. Taisi loppua lupien peruuttamiseen sitten tuo toiminta. Hilpeyttähän tuo herätti, ei Jeesuksen kaipuuta.

        Tuota porukkaa ei ole enää siis näkynyt, hillitympää ja asiallisempaa uskovien porukkaa kyllä.

        -a-teisti-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai tämä Valtonen. Valtosen porukka oli menneinä vuosina näitä Joosua-missioita pitämässä Tuskassa. Käytös oli kyllä melko huvittavaa, megafonilla huudeltiin: olette matkalla Helvettiin ja möykättiin, että palvomme Saatanaa. Taisi loppua lupien peruuttamiseen sitten tuo toiminta. Hilpeyttähän tuo herätti, ei Jeesuksen kaipuuta.

        Tuota porukkaa ei ole enää siis näkynyt, hillitympää ja asiallisempaa uskovien porukkaa kyllä.

        -a-teisti-

        Ehkä tarvitsemme Valtosen laitalahkon pelastusta, koko porukka. Syntistä musiikkia ja olutta, eikä kello ole kuin nippa nappa aamu kahdeksan:

        https://www.dropbox.com/scl/fi/kpfs7c0124h9rrb8f2nyy/IMG_3329.HEIC?rlkey=3qk5kx8whlnhn27z80nlastfy&dl=0

        Mutta vasta huomenna, tänään on vielä Tuskaa ja Turun reissu aamusta.

        -a-teisti-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai tämä Valtonen. Valtosen porukka oli menneinä vuosina näitä Joosua-missioita pitämässä Tuskassa. Käytös oli kyllä melko huvittavaa, megafonilla huudeltiin: olette matkalla Helvettiin ja möykättiin, että palvomme Saatanaa. Taisi loppua lupien peruuttamiseen sitten tuo toiminta. Hilpeyttähän tuo herätti, ei Jeesuksen kaipuuta.

        Tuota porukkaa ei ole enää siis näkynyt, hillitympää ja asiallisempaa uskovien porukkaa kyllä.

        -a-teisti-

        Jurvan markkinoilla on kaksi porukkaa laulamassa hengellisiä kitaran säestyksellä. Ketään ei ollut kuulemassa.



      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole ollut muistaakseni holissani esimerkiksi Pride-lipujen tärvelystä? Noin ei saa tietenkään tehdä, ei tärvellä lippuja, eikä kylttejä mutta kyllä sinunkin mielesipahoitus taas valikoivaa on.

        ArtoTTT

        Tosiaan jos suuri ihmisjoukko olisi hyökännyt pride kylttien kantajien kimppuun, voisimme lukea otsikot ympäri maailman, kaikki presidentistä alkaen ottaisivat asiaan kantaa, ajankohtaisohjelmat tursuaisivat puhetta aiheesta jne. jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tapaus ei liittynyt kuitenkaan itse Pride-kulkueeseen. Joku skeittariporukka syyllistyi tuohon ilkivaltaan. Siitä ei varmasti Priden järjestäjiä voi syyttää?

        ArtoTTT

        Narikkatorin läheisyydessä kuulemma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ArtoTTT

        Tosiaan jos suuri ihmisjoukko olisi hyökännyt pride kylttien kantajien kimppuun, voisimme lukea otsikot ympäri maailman, kaikki presidentistä alkaen ottaisivat asiaan kantaa, ajankohtaisohjelmat tursuaisivat puhetta aiheesta jne. jne.

        Vieläkö tuo Valtonen on Kelen sairauspäivärähalla mielenterveydellisistä syistä?


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Mitä iloa on tulla toisten tilaisuuteen esittämään että "olen uskova hetero"?

        ArtoTTT

        Et siis hyväksy mielenosoituksille vastamielenosoituksia, käsittääkseni pride kulkue oli ilmoitettu mielenosoitukseksi. Muilla ei siis saa olla samoja oikeuksia kuin teillä.

        "Poliisista vahvistetaan, että peräkärrymielenosoituksesta oli ilmoitettu etukäteen."(il)


      • Anonyymi kirjoitti:

        ArtoTTT

        Et siis hyväksy mielenosoituksille vastamielenosoituksia, käsittääkseni pride kulkue oli ilmoitettu mielenosoitukseksi. Muilla ei siis saa olla samoja oikeuksia kuin teillä.

        "Poliisista vahvistetaan, että peräkärrymielenosoituksesta oli ilmoitettu etukäteen."(il)

        Ja taas pitää olla vastaan, kuten kunnon uskovan pitää. *Olen uskova hetero".

        Pride-kulkue ei näytä ainakaan aggressiiviselta mielenosoitukselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ArtoTTT

        Et siis hyväksy mielenosoituksille vastamielenosoituksia, käsittääkseni pride kulkue oli ilmoitettu mielenosoitukseksi. Muilla ei siis saa olla samoja oikeuksia kuin teillä.

        "Poliisista vahvistetaan, että peräkärrymielenosoituksesta oli ilmoitettu etukäteen."(il)

        Valtosen jengiä on kyllä poistettu mekkaloimasta poliisinkin toimesta.


      • Anonyymi
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        En pitäisi tuota palopuheena kun en sillä tavalla ole politiisesti aktiivinen. Toki äänestän mutta pidän sitä lähinnä kansalaisvelvollisuutena kun kerran äänioikeus on annettu.
        Hommahan lähti siitä että sinä väitit minun olevan jokin kepuihin kallellaan oleva vihervassari jolloin sitten kerroin äänestäneeni joitakin poikkeuksia lukuun ottamatta kokoomuslaista ehdokasta ja koska olet niin pohjattoman utelias niin voin kertoa vielä senkin että äänestämäni henkilö on nykyään "vain" kansanedustajana. No sinullehan asiat ovat tietenkin hyvin yksioikoisia. Ihminen on aina joko puolesta tai vastaan.

        "Hommahan lähti siitä että sinä väitit minun olevan jokin kepuihin kallellaan oleva vihervassari..:"

        Tähän on kaksi syytä, olet maatalousyrittäjä ja varsin liberaali. Näiden mustavalkoisessa maailmassa siis Kepulainen vasemmistolainen.

        Nämä luokittelevat kaikki aina ääripäihin, vaikka eihän meistä juuri kukaan siellä ole, vaan jossakin välillä, yleensä aika lähellä keskinormaalia kokonaisuutta kun katsotaan, vaikka painotuksemme meillä kaikilla eroavat.

        Olenhan minäkin näille vihervassu kommari. Ja vain siksi, että olen hyvin liberaali ja kannatan pohjoismaista hyvinvointiyhteiskuntamallia.

        Olemme kuitenkin melko hyvätuloinen talous, täysin tarpeettomaan luksukseenkin on ollut varaa, Mersun citymaasturi viimeisin joopa joo ostos.

        Mutta näen yhteiskunnallisen yhteishyvänkin arvona ja en kyllä mitenkään voi hyväksyä sitä, että kaikkein heikoimmassa asemassa olevia poljetaan suohon: sairaita, pienellä eläkkeellä kituuttavia vanhuksia jne. Mutta se on nyt linjana.

        Tosiasia on se, että varsinaisia työnvieroksujia on näissä poljetuissa pieni vähemmistö, siellä on paljon pienellä palkalla kituuttavia tärkeää työtä tekeviä, sairaita ja vanhuksia, jotka ovat tämän maan rakentaneet. Ja heille meillä on kunniavelkakin, mutta eihän sitä ole aikomuskaan maksaa.

        No, en ole äänestyskäyttäytymistäni palstalla avannut. Avataan nyt.

        Olen äänestänyt kyllä demareitakin, nyt liberaalia kokoomuslaista, kuten muutaman kerran aiemminkin. Hyvin fiksu nainen ja tuttu emännän kautta, hän kun puuhaa Kokoomuksessa , kokoomusnaisissa, on siis puolueen jäsen. Ei mennyt kyllä ehdokas läpi.

        Mutta en äänestänyt kyllä vain siksi, että tunsin, vaan siksi, että tunsin ja hyvin pitkälle näkemykset allekirjoitin.

        Tällä hetkellä kyllä näkemykseni Kokoomuksesta on aika kielteinen, on kuin halpa huora persujen edessä, myy persettä Persuille pilkkahintaan ellei anna jopa ilmaiseksi.

        -a-teisti-


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Hommahan lähti siitä että sinä väitit minun olevan jokin kepuihin kallellaan oleva vihervassari..:"

        Tähän on kaksi syytä, olet maatalousyrittäjä ja varsin liberaali. Näiden mustavalkoisessa maailmassa siis Kepulainen vasemmistolainen.

        Nämä luokittelevat kaikki aina ääripäihin, vaikka eihän meistä juuri kukaan siellä ole, vaan jossakin välillä, yleensä aika lähellä keskinormaalia kokonaisuutta kun katsotaan, vaikka painotuksemme meillä kaikilla eroavat.

        Olenhan minäkin näille vihervassu kommari. Ja vain siksi, että olen hyvin liberaali ja kannatan pohjoismaista hyvinvointiyhteiskuntamallia.

        Olemme kuitenkin melko hyvätuloinen talous, täysin tarpeettomaan luksukseenkin on ollut varaa, Mersun citymaasturi viimeisin joopa joo ostos.

        Mutta näen yhteiskunnallisen yhteishyvänkin arvona ja en kyllä mitenkään voi hyväksyä sitä, että kaikkein heikoimmassa asemassa olevia poljetaan suohon: sairaita, pienellä eläkkeellä kituuttavia vanhuksia jne. Mutta se on nyt linjana.

        Tosiasia on se, että varsinaisia työnvieroksujia on näissä poljetuissa pieni vähemmistö, siellä on paljon pienellä palkalla kituuttavia tärkeää työtä tekeviä, sairaita ja vanhuksia, jotka ovat tämän maan rakentaneet. Ja heille meillä on kunniavelkakin, mutta eihän sitä ole aikomuskaan maksaa.

        No, en ole äänestyskäyttäytymistäni palstalla avannut. Avataan nyt.

        Olen äänestänyt kyllä demareitakin, nyt liberaalia kokoomuslaista, kuten muutaman kerran aiemminkin. Hyvin fiksu nainen ja tuttu emännän kautta, hän kun puuhaa Kokoomuksessa , kokoomusnaisissa, on siis puolueen jäsen. Ei mennyt kyllä ehdokas läpi.

        Mutta en äänestänyt kyllä vain siksi, että tunsin, vaan siksi, että tunsin ja hyvin pitkälle näkemykset allekirjoitin.

        Tällä hetkellä kyllä näkemykseni Kokoomuksesta on aika kielteinen, on kuin halpa huora persujen edessä, myy persettä Persuille pilkkahintaan ellei anna jopa ilmaiseksi.

        -a-teisti-

        Olen kyllä huomannut tuon . No tuo köyhien ahtaalle ruuvaminen on myös asia mitä en hyvällä katso ja vanhustenhoidosta olen täälläkin sanani sanonut että kuinka luokatonta se on ja suorastaan häpeällistä mutta eihän nämä aitouskovat sellaisesta ole huolissaan että meillä makaa paskat housuissa sellaista väkeä jotka ovat tämän hyvinvoinnin meille rakentaneet ihan vaan siksi että vaipoissa ja hoitajissa säästetään mutta annas olla kun jossain nähdään muutama pulska homo silloin on huoli pinnassa.
        Orposta olen sanonut että Purra vie sitä kuin litran mittaa vaikuttaa melko munattomalta.


      • Anonyymi
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        Olen kyllä huomannut tuon . No tuo köyhien ahtaalle ruuvaminen on myös asia mitä en hyvällä katso ja vanhustenhoidosta olen täälläkin sanani sanonut että kuinka luokatonta se on ja suorastaan häpeällistä mutta eihän nämä aitouskovat sellaisesta ole huolissaan että meillä makaa paskat housuissa sellaista väkeä jotka ovat tämän hyvinvoinnin meille rakentaneet ihan vaan siksi että vaipoissa ja hoitajissa säästetään mutta annas olla kun jossain nähdään muutama pulska homo silloin on huoli pinnassa.
        Orposta olen sanonut että Purra vie sitä kuin litran mittaa vaikuttaa melko munattomalta.

        Niin vie, ja mitä kuullut olen Helsingin Kokoomuksen maltillisten näkemyksistä, niin se on on vähän, että ei hyvää päivää...

        -a-teisti-


      • Anonyymi
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        Olen kyllä huomannut tuon . No tuo köyhien ahtaalle ruuvaminen on myös asia mitä en hyvällä katso ja vanhustenhoidosta olen täälläkin sanani sanonut että kuinka luokatonta se on ja suorastaan häpeällistä mutta eihän nämä aitouskovat sellaisesta ole huolissaan että meillä makaa paskat housuissa sellaista väkeä jotka ovat tämän hyvinvoinnin meille rakentaneet ihan vaan siksi että vaipoissa ja hoitajissa säästetään mutta annas olla kun jossain nähdään muutama pulska homo silloin on huoli pinnassa.
        Orposta olen sanonut että Purra vie sitä kuin litran mittaa vaikuttaa melko munattomalta.

        Kaikki mitä meillän on "maallista" on parin edellisen sukupolven mahdollistamaa. Heillä ei välttämättä ollut, harvalla oli, he kuitenkin loivat sen, että meillä voi olla. Ei pitäisu poliitikkojen tätä unohtaa. Mutta unohtavat.

        No, sahtia olisi tuossa tarjolla, Turun Keskiaikamarkkinoilla. Mutta kun jo tuuppivat autolke, että takaisin Hki ja Tuskaan. Lost Society viideltä... Pakko lähteä, kiire tulee. Kuski polkee motarilla sitten. Ehkä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki mitä meillän on "maallista" on parin edellisen sukupolven mahdollistamaa. Heillä ei välttämättä ollut, harvalla oli, he kuitenkin loivat sen, että meillä voi olla. Ei pitäisu poliitikkojen tätä unohtaa. Mutta unohtavat.

        No, sahtia olisi tuossa tarjolla, Turun Keskiaikamarkkinoilla. Mutta kun jo tuuppivat autolke, että takaisin Hki ja Tuskaan. Lost Society viideltä... Pakko lähteä, kiire tulee. Kuski polkee motarilla sitten. Ehkä.

        Valitettavasti olen juonut. Minä olen tullut Turusta Hki tunti ja 10 minuuttia oli tosin aamuyö.

        -a-teisti-


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        Mille ihmeen meidän porukalle. Suurin osa suomalaisista ikäisistäni on todennäköisesti joskus äänestänyt kokoomuslaista ehdokasta. Kovin heppoisesti syntyy nuo "porukat" sinun mielessä mutta tuohon kylttiin . No tuohan on jonkun mielipide siinä missä aitoavioliiton banderollitkin mutta noitahan siellä ei ilmeisesti ole näkynyt ?

        Tolkuton: "Suurin osa suomalaisista ikäisistäni on todennäköisesti joskus äänestänyt kokoomuslaista ehdokasta. "

        Oletpa todella tehokkaasti irrottautunut reaalimaailmasta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ArtoTTT

        Miten on? Onko muillakin sananvapaus ja oikeus osoittaa mieltä? Ei taida olla?

        Toki on, mutta surkeasti perustelluista joutuu kyllä häpeäpaaluun!


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Tolkuton: "Suurin osa suomalaisista ikäisistäni on todennäköisesti joskus äänestänyt kokoomuslaista ehdokasta. "

        Oletpa todella tehokkaasti irrottautunut reaalimaailmasta!

        No tuossa ei tietenkään ole huomioitu niitä typeryksiä jotka eivät edes vaivaudu ääniuurnille joka on valitettavasti kasvava vätystenjoukko. Äänestämisestä pitäisi tehdä kansalaisvelvollisuus.

        Itse pidän melko tyhmänäkin sitä jos ihminen on täysin sidottu tiukasti poliittiseen ajatukseen etenkin kun nykyään noilla puolueilla erot ovat hyvin pieniä ja vaalipuheet osoittautuvat herkästi tyhjiksi lupauksiksi. Olen kyllä äänestänyt muidenkin puolueiden edustajia mutta ehkä se on vain minun tapani että laitan suuremman arvon henkilölle kuin sille puolueelle ja siksi olenkin osannut joustaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti olen juonut. Minä olen tullut Turusta Hki tunti ja 10 minuuttia oli tosin aamuyö.

        -a-teisti-

        No sehän riittää että kuski on selvinpäin :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nytkin joku porukka kulki Kaivopuiston puistotietä pitkin siinä klo 11 maissa hiivatun suurta ristiä laahaten;-D

        Oliko se jotain sinulta pois?


    • Anonyymi

      jeesus marssi ja pride marssi eikös ne ole yhtä hörhöjä ?

      • Anonyymi

        samaa friikkiväkeä 🤣


    • Anonyymi

      Homoseksuaalinen ja transsukupuolinen käyttäytyminen on syntiä, koska se on vastoin Jumalan käskyjä ja järjestystä. Olisi myös syntiä juhlia sitä.

      • Ei tarvita Jumalan käskyjä elää ja olla.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Ei tarvita Jumalan käskyjä elää ja olla.

        Sinä Torre. Kysyin jo yhdessä ketjussa yhtä asiaa. Ollaankohan me oltu joskus samassa veneessä vetämässä uistinta taannoin?
        MUTTA. Jos ei ole esivaltaa kantamassa "miekkaa", ni miten sitten näinkin pieni väki, jotka tänne kirjottelee toimisivat ja eläisivät? Elikkä tarvitaanko Jumalan käskyjä elää ja olla.
        Niitä kun on nykyään jo yksitoista. Ja ollu jo aika kauan.
        Paksu Kirja, muuttei yksoikoonen. Eikä se ole kivienheittelyä, jos ja kun esittää "kritiikkiä", jos se on aiheellista sellaasta. Tänään Pudasjärvellä Suviseurapäivä ja mones muussa maassa konfirmaatiopäivä. Nuoret juhlivat ja saavat lahjoja, eriasia sitten jääkö mitään oppinuoraa elämää varten..by life. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä Torre. Kysyin jo yhdessä ketjussa yhtä asiaa. Ollaankohan me oltu joskus samassa veneessä vetämässä uistinta taannoin?
        MUTTA. Jos ei ole esivaltaa kantamassa "miekkaa", ni miten sitten näinkin pieni väki, jotka tänne kirjottelee toimisivat ja eläisivät? Elikkä tarvitaanko Jumalan käskyjä elää ja olla.
        Niitä kun on nykyään jo yksitoista. Ja ollu jo aika kauan.
        Paksu Kirja, muuttei yksoikoonen. Eikä se ole kivienheittelyä, jos ja kun esittää "kritiikkiä", jos se on aiheellista sellaasta. Tänään Pudasjärvellä Suviseurapäivä ja mones muussa maassa konfirmaatiopäivä. Nuoret juhlivat ja saavat lahjoja, eriasia sitten jääkö mitään oppinuoraa elämää varten..by life. :)

        Rippikoulun käynti on yleistä, eikä se ole Jumalan käskyn noudattamista. Suomessa tehdään normaalisti oman maun mukaan.

        En ole koskaan kalastanut veneestä, ja muutenkin vain kymmeniä vuosia sitten.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Rippikoulun käynti on yleistä, eikä se ole Jumalan käskyn noudattamista. Suomessa tehdään normaalisti oman maun mukaan.

        En ole koskaan kalastanut veneestä, ja muutenkin vain kymmeniä vuosia sitten.

        Opettakaa! Käski Jeesus!


    • Anonyymi

      Mutta Jumala rakastaa!
      Prideä helli helle. Samoin raskaan musiikin Tuska-festaria. Molemmissa tehtiin kävijäennätys!
      Suviseuroja rangaistiin ukkosmyrskyllä.

      YMMÄRTÄKÄÄ teille annetut MERKIT!

      • Anonyymi

        Roomalaiskirje 1:26-28 FB38
        Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen; samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti. Ja niinkuin heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, niin Jumala hylkäsi heidät heidän kelvottoman mielensä valtaan, tekemään sopimattomia."

        Uskovien tekemiin vääryyksiin Jumala kyllä puuttuu. Ehkä siitä on kysymys.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Roomalaiskirje 1:26-28 FB38
        Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen; samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti. Ja niinkuin heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, niin Jumala hylkäsi heidät heidän kelvottoman mielensä valtaan, tekemään sopimattomia."

        Uskovien tekemiin vääryyksiin Jumala kyllä puuttuu. Ehkä siitä on kysymys.

        Tuossa kyseessä olivat ne, jotka olivat tunteneet Jumalan. En tunne yhtään homoseksuaalista, joka olisi tuntenut Jumalan. "Sen tähden".


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Tuossa kyseessä olivat ne, jotka olivat tunteneet Jumalan. En tunne yhtään homoseksuaalista, joka olisi tuntenut Jumalan. "Sen tähden".

        Etkös sinäkin leikkinyt uskovaista, että pääsit päivin pöksyihin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etkös sinäkin leikkinyt uskovaista, että pääsit päivin pöksyihin?

        Olin uskossa.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Olin uskossa.

        Ethän ollut!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ethän ollut!

        Olin kyllä. Olin myös uskovien parissa.


    • Anonyymi

      Kaikesta ei ole pakko pitää. Eivät pidä kaikki seksuaalivähemmistötkään.

    • Anonyymi

      Keskusta-puoluetta eivät olleet halukkaat tervetulleita edustamaan kulkueeseen, kun puolueessa ei kannateta riittävästi/olla sitouduttu puolueena ajamaan ”eheytyshoitojen” kieltoa,
      mutta omien puolueidensa lisäksi Valtioneuvostoa saivat tulla edustamaan RKP:n ja kokoomuksen ministerit, vaikka hallituspuolueista toinen puolisko ei kannata esitettyä, kyseenalaista ”eheytyshoitojen” kieltoa ja RKP ja kokoomus ovat suostuneet hallitusyhteistyöhön näiden PS:n ja KD:n kanssa, jotka mm. haluavat jättää kyseisen ”eheytyshoitojen” kieltoa koskevan kansalaisaloitteen selvityksen asteelle.
      Miksi saavat edustaa Valtioneuvostoa?

    • Anonyymi

      Eli yhdenvertaisuus ja suvaitsevaisuus kunniaan kunhan vain ei ole hetero. Siinä Priden sanoma.

      • Pride on seksuaalisten vähemmistöjen tapahtuma. Ei siinä ole kukaan hetero, paitsi jos on "solidaarisuudesta mukana", kuten eräs ilmaisi.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Pride on seksuaalisten vähemmistöjen tapahtuma. Ei siinä ole kukaan hetero, paitsi jos on "solidaarisuudesta mukana", kuten eräs ilmaisi.

        Pervojen irstailua se on!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pervojen irstailua se on!

        En huomannut sellaista TV-uutisista.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        En huomannut sellaista TV-uutisista.

        Kapea on näkökulmasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kapea on näkökulmasi.

        En nimittäin ole ollut koskaan itse paikalla.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        En nimittäin ole ollut koskaan itse paikalla.

        Elämäsi on kuin pieni tynnyri.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Elämäsi on kuin pieni tynnyri.

        En ole ollut kiinnostunut menemään Prideen. Ei ole minun juttuni.

        Kävin aikoinaan esimerkiksi Hartwall Areenalla konserteissa ja lätkää katsomassa ja syömässä. Se oli enemmän minun elämääni.


    • Anonyymi

      Aivan turhan löysästi käytetään " viha" sanaa.
      Vihaako äiti tai isä lastaan kun he tahtovat kasvattaa heitä oikeaan.

      • Anonyymi

        "Joka kuritta kasvaa, Se kunniatta kuolee". Ei vihaa, mutta et sä kyllä takuulla sitä mei bee epäilekkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Joka kuritta kasvaa, Se kunniatta kuolee". Ei vihaa, mutta et sä kyllä takuulla sitä mei bee epäilekkään.

        "Joka vitsaa säästää se lastansa vihaa"
        Tässä lastaan vihaa silloin jos ei ajoissa kurita.


    • Anonyymi

      Pride-käyttämisellä ja ulkoasulla on paljon tähän inhoon vaikutusta, näin olettaisin. Ihmiset eivät tykkää provokatiivisesta ilkkumisesta minkä kokevat aggressiiviseksi ja tyrkyttäväksi.

    • Anonyymi

      "Aivan turhan löysästi käytetään " viha" sanaa."

      Viha-sanan käyttö on vain liberaalin aineksen provokaatiota millä haluavat maksimoida uskovien loukkaamisen, mutta Jeesushan käski vain rakastaa näitä ihmisiä vaikka käyttävät paljon provokatiivista ilkkumista ihmisiin päin joita pride-porukka vihaa sydämensä pohjasta. Koska tiedämme kuinka väärin he tekevät niin tunnemme Jumalan rakkautta ja hellyyttä näitä harhaanjohdettuja ihmisiä kohtaan, koska tiedämme mitä he tekevät itselleen ja toisilleen. Aivan kauheaa!! Tästä kärsivällisesti kerromme heille toistuvasti vuosikymmenestä toiseen mikä on Jumalan ilmoitus ja tahto. Amen

      • Ikävä kuulla, että sinä luulet heidän tekevän väärin.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Ikävä kuulla, että sinä luulet heidän tekevän väärin.

        Teet itsekin väärin!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Teet itsekin väärin!

        Mitä teen väärin, jos saa kysyä?

        Mitä sinä teet väärin?


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Mitä teen väärin, jos saa kysyä?

        Mitä sinä teet väärin?

        Kaiken!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaiken!

        Yritä olla tekemättä kaikkea väärin.


    • Anonyymi

      Pride-porukka vihaa uskovia koska poliisi eilen tiedotti että "Homovastaisia kylttejä kuljettaneen ajoneuvon kimppuun käytiin Helsingissä: Poliisi kertoo tilanteesta MTV Uutisille".

      • Eipä ihme. Homojen tärkeässä tilaisuudessa tuodaan eteen homovastaisia kylttejä.

        Mitä siitä voi odottaa saavansa?


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Eipä ihme. Homojen tärkeässä tilaisuudessa tuodaan eteen homovastaisia kylttejä.

        Mitä siitä voi odottaa saavansa?

        Eikö Jurvassa ole ompelutaitoisia farkkujen lyhennykseen? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣


      • Homoilla tärkeä tilaisuus ja sinne tuodaan homovastaisia kylttejä.

        Minne järki jäi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö Jurvassa ole ompelutaitoisia farkkujen lyhennykseen? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        Vaikea sanoa. Ne pannaan jalkaan, jotka sopivat. Nyt on näin.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Homoilla tärkeä tilaisuus ja sinne tuodaan homovastaisia kylttejä.

        Minne järki jäi?

        On ohmisoikeus sanoa mielipiteensä homoista.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Homoilla tärkeä tilaisuus ja sinne tuodaan homovastaisia kylttejä.

        Minne järki jäi?

        20cm liian pitkät farkut. Mitä järkeä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        On ohmisoikeus sanoa mielipiteensä homoista.

        Siis että on homoja vastaan. Mitä hyötyä siitä on?


      • Anonyymi

        "Pride-porukka vihaa uskovia koska poliisi eilen tiedotti että "Homovastaisia kylttejä kuljettaneen ajoneuvon kimppuun käytiin Helsingissä: Poliisi kertoo tilanteesta MTV Uutisille"."

        Jotenkin kuvastaa homojen asennetta lähimmäisiinsä. Täytyy tiedostaa että ne "homovastaiset" viestit plakaateissa oli vain Jumalan sanaa. Sinänsä hyvä että homotkin sentäs ymmärtävät että Jumala ilmoittaa siitä että tekevät syntiä jos yhtyvät samaan sukupuoleen. Eli itse sanoma meni tosi kivasti perille.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Siis että on homoja vastaan. Mitä hyötyä siitä on?

        Kyllä, homoista ei ole olekaan pakko pitää, teitä saa inhota ihan vapaasti.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Siis että on homoja vastaan. Mitä hyötyä siitä on?

        20cm liian pitkät farkut. Mitä järkeä?
        Karmea näky!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, homoista ei ole olekaan pakko pitää, teitä saa inhota ihan vapaasti.

        Jaa. Yleensä koetaan, että positiivisuus on hyvä asia.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Jaa. Yleensä koetaan, että positiivisuus on hyvä asia.

        Sinussa ei ikävä kyllä ole mitään positiivista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Pride-porukka vihaa uskovia koska poliisi eilen tiedotti että "Homovastaisia kylttejä kuljettaneen ajoneuvon kimppuun käytiin Helsingissä: Poliisi kertoo tilanteesta MTV Uutisille"."

        Jotenkin kuvastaa homojen asennetta lähimmäisiinsä. Täytyy tiedostaa että ne "homovastaiset" viestit plakaateissa oli vain Jumalan sanaa. Sinänsä hyvä että homotkin sentäs ymmärtävät että Jumala ilmoittaa siitä että tekevät syntiä jos yhtyvät samaan sukupuoleen. Eli itse sanoma meni tosi kivasti perille.

        Mutta koettiin että on homovastaisia kylttejä. Jumalan sanassa ei kuule ole mitään homovastaisia asioita.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Mutta koettiin että on homovastaisia kylttejä. Jumalan sanassa ei kuule ole mitään homovastaisia asioita.

        "Mutta koettiin että on homovastaisia kylttejä. Jumalan sanassa ei kuule ole mitään homovastaisia asioita."

        Juuri näin Jumalan sanassa ei ole mitään homovastaista, mutta seksin vastaista Sanaa on paljonkin, varsinkin seksistä saman sukupuolen kanssa. Miksi siis homot niin raivostuivat Jumalan sanasta että alkoivat riehumaan että poliisit piti tulla paikalle ja lopettaa riehunta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mutta koettiin että on homovastaisia kylttejä. Jumalan sanassa ei kuule ole mitään homovastaisia asioita."

        Juuri näin Jumalan sanassa ei ole mitään homovastaista, mutta seksin vastaista Sanaa on paljonkin, varsinkin seksistä saman sukupuolen kanssa. Miksi siis homot niin raivostuivat Jumalan sanasta että alkoivat riehumaan että poliisit piti tulla paikalle ja lopettaa riehunta.

        Jotenkin kuvastaa homojen asennetta lähimmäisiinsä, kun alkavat käyttämään väkivaltaa Jumalan sanan julistajia vastaan. Täytyy tiedostaa että ne "homovastaiset" viestit plakaateissa oli vain Jumalan sanaa. Sinänsä hyvä että homotkin sentäs ymmärtävät että Jumala ilmoittaa siitä että tekevät syntiä jos yhtyvät samaan sukupuoleen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin kuvastaa homojen asennetta lähimmäisiinsä, kun alkavat käyttämään väkivaltaa Jumalan sanan julistajia vastaan. Täytyy tiedostaa että ne "homovastaiset" viestit plakaateissa oli vain Jumalan sanaa. Sinänsä hyvä että homotkin sentäs ymmärtävät että Jumala ilmoittaa siitä että tekevät syntiä jos yhtyvät samaan sukupuoleen.

        Siitäkö niissä oli? Olipas suorasukainen teksti esillä. Sinänsä harmitonta, ettei mitään raivostumista olisi tarvinnut.

        Raamattu on harmiton kirja, eikä sekään esillä ole ollut, että jos mies makaa toisen miehen vaimon kanssa, niin molemmat pitää surmata.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Siitäkö niissä oli? Olipas suorasukainen teksti esillä. Sinänsä harmitonta, ettei mitään raivostumista olisi tarvinnut.

        Raamattu on harmiton kirja, eikä sekään esillä ole ollut, että jos mies makaa toisen miehen vaimon kanssa, niin molemmat pitää surmata.

        Kyllä sinä pian kuolet pois.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sinä pian kuolet pois.

        Oletko aina osunut oikeaan?

        Tuota olet hokenut kyllä jo ainakin viisi vuotta.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Oletko aina osunut oikeaan?

        Tuota olet hokenut kyllä jo ainakin viisi vuotta.

        Olet todella sairaan näköinenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin kuvastaa homojen asennetta lähimmäisiinsä, kun alkavat käyttämään väkivaltaa Jumalan sanan julistajia vastaan. Täytyy tiedostaa että ne "homovastaiset" viestit plakaateissa oli vain Jumalan sanaa. Sinänsä hyvä että homotkin sentäs ymmärtävät että Jumala ilmoittaa siitä että tekevät syntiä jos yhtyvät samaan sukupuoleen.

        "Jotenkin kuvastaa homojen asennetta lähimmäisiinsä, kun alkavat käyttämään väkivaltaa Jumalan sanan julistajia vastaan. Täytyy tiedostaa että ne "homovastaiset" viestit plakaateissa oli vain Jumalan sanaa. Sinänsä hyvä että homotkin sentäs ymmärtävät että Jumala ilmoittaa siitä että tekevät syntiä jos yhtyvät samaan sukupuoleen."

        Raivo ainakin videoiden mukaan pridelaisilla on kaiken särkevää että poliisit piti tulla paikalle ja lopettaa väkivaltainen käytös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        20cm liian pitkät farkut. Mitä järkeä?
        Karmea näky!

        Kiviäkin kiinnostaa :D

        + downiboita.


    • Anonyymi

      Säälittäviähän nuo kulkueet ovat, ei vihattavia. Kuvien perusteella: paljon mielenterveysongelmaisia kävelyllä.

      • Anonyymi

        Oli koiraksi pukeutuneita konttaavia ihmisiä joita sitten lapset ihmettelivät.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oli koiraksi pukeutuneita konttaavia ihmisiä joita sitten lapset ihmettelivät.

        Aivan naurettavaa. Eipä ole itse ollut koskaan mukana.


    • Anonyymi

      Koska noissa kävelijöissa on sekopäitä , eikö olisi viisaampaa ne viedä jonnekin lataamoon, kun tuoda ihmisten ilmoille.
      Säälittävät raukat, hakee huomiota.

    • Anonyymi

      Silmälapputyypit on ryhtynyt heittelemään kaljapakkauksilla ihmisiä, mitä seuraavaksi? Tämän maailman naimisiin voi päästä kuka tahansa.

    • Anonyymi

      USA:ssa kulkueissa näkyy komeita miehiä ja naisia.

      Suomessa vain Persut kamaa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      60
      4305
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      175
      2669
    3. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      159
      2468
    4. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      218
      2421
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      434
      1656
    6. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      163
      1517
    7. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      176
      1514
    8. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      98
      1318
    9. 79
      1281
    10. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      59
      1239
    Aihe