isännän viiri siellä kyllä liehuu, eli ei ole Pekka lähtenyt prideen, se ei varmaan edes tykkää siitä.
Eikä täällä kyllä liehu kaapusakkikaan, mikä on loistava asia - täällä kelpaa. Olen huomannutkin, että minulle on oltu välillä kateellisia kun olen kertonut keskustan ravintolassa, että asun Kulosaaressa.
Täällä Kulosaaressa ei Pride-liput pahemmin liehu, ei edes Haaviston talolla
25
278
Vastaukset
- Anonyymi
Pekka ei tiedä että siellä onkin hamas-isis marssi. Itsetuhoisena menisi heti.
- Anonyymi
Heh, joo.
- Anonyymi
Pekka ei taida pitää koko hommasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pekka ei taida pitää koko hommasta.
Eihän kaikki H-pojat pidä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän kaikki H-pojat pidä.
hyvä
- Anonyymi
Hassuja persufantasioita taas.
- Anonyymi
Sun pitää sanoa hässy ja pitää perseestä kiinni.
- Anonyymi
Tule itse katsomaan reppana. Esim. Haaviston talo on tuossa Kulosaarentie 5:ssä.
Täällä ei muuten ole paljon persuja, kuten ei teitä vasureitakaan. Eli jos sulla on pakkomielle persuihin, niin mene lääkäriin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tule itse katsomaan reppana. Esim. Haaviston talo on tuossa Kulosaarentie 5:ssä.
Täällä ei muuten ole paljon persuja, kuten ei teitä vasureitakaan. Eli jos sulla on pakkomielle persuihin, niin mene lääkäriin.Älä viitsi persuilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä viitsi persuilla.
Mitäs syrjäytynyt häirikkö? Eikö kelasta tule riittävästi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs syrjäytynyt häirikkö? Eikö kelasta tule riittävästi.
Ei se osaa muuta toistaa, selvästi MT-ongelmainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä viitsi persuilla.
No oletko mennyt lääkäriin.
- Anonyymi
Ei ne liehu täällä Kontulassakaan, eivät uskalla heiluttaa täällä kun on paljon musseja.
- Anonyymi
Tein tuossa äsken kierroksen täällä Kuliksessa ja Mustikkamaalla, enkä nähnyt yhtään pride-lippua. Mustikkamaan uimarannalla oli porukkaa, mutta ei sielläkään näkynyt pride-lippuja. Tuska festarin jytke kuuluu hyvin tänne Kalasatamasta.
Avaaja. - Anonyymi
Kulosaari on porvaripaikka.
- Anonyymi
Se on totta.
- Anonyymi
Ei ehkä lippuja mutta Kulosaaren metroasemalla Helsinki Pride juliste,,,
https://www.instagram.com/p/CE6Y059BzF8/- Anonyymi
Sinnemäki näkyy laittaneen.
- Anonyymi
Ei eollut enää tänään.
- Anonyymi
Rasisti, muuta Kontulaan, niin opit lähimmäisenrakkautta!
- Anonyymi
Ei Haavisto vaivaudu, koska ei ole vaalivuosi. Katsotaan sitten seuraavien vaalien alla, varmasti joka mediassa ja tapahtumassa on täysillä mukana, että näin.
- Anonyymi
Ei ollut sopivia vaippoja, kun anus ei enää pidä.
- Anonyymi
Ei liehu myöskään täällä Pohjanmaalla RKP:n kannatusalueella.
- Anonyymi
Enpä usko minäkään. Mutta itse kreivi oli kuitenkin marssimansa etunenässä, mutta arvelen syyn olleen äänestäjien mielistely äänien toivossa.
- Anonyymi
No, Kulosaaressa asuu porukkaa, joka osaa järjestää homostelunsa ihan käytännössä. Siinä ei tarvita silloin mitään marsseja eikä lippuja.
Pekka on tästä oiva esimerkki.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1674623Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.392532Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1542206Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k72180Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet331348- 701204
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.711122Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751111En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on391023- 53953