Tekopyhä provinssi

Anonyymi-ap

Provinssin joku tyyppi sanoi, että provinsso perii lihaa myyviltä yrittäjiltä myyntipaikasta korkeampaa vuokraa kuin kasvisruokaa myyviltä.
Mitenkähän se parantaa ilmastotavoitteita. Voi viddu sanon minä. Jos provinssi haluais tehdä ilmaston parantamiseksi oikeasti jotain niin he lopettaisivat tällaisen kinkereiden järjestämisen, ympäri maailmaa lennätetään kaikenmasilman karvapäitä tänne rääkymään ja rmpyttämään, sotjetaan ympäristöä niin että siivoamisessa menee 2 viikkoa, huumeita, raiskauksia ja varkauksua. Suurta tekopyhyyttä, no sitähän se vihreä aate on, kas kun ei elokapina tule tänne terrorisoimaan liikennettä.

26

295

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuu sääkin hakeen uudet maastokuvioidut crocksit ideaparkista. Mauttomathan ne on, mutta sopii tyyliisi.

    • Anonyymi

      Vihervasemmistolaisuus paistaa Provinssista läpi

      • Anonyymi

        Sinusta paistaa läpi viha.


    • Anonyymi

      Ymmärrätkö kirjoitettua tekstiä, aloittaja kysyi, että miten eriarvoiset hinnat myyntipaikoille palvelee ilmastonmuutoksen torjuntaa.

    • Anonyymi

      Koita vastata kysymykseen jos osaat tai pyydä apua joltain piiperökaveriltasi.

    • Anonyymi

      Ei ole valkoihoisen lihansyöjä heteron kinkerit nämä.

    • Anonyymi

      Sinä se jaksat jauhaa samaa skeidaa . Sama käytäntö on ollut monella muullakin festarilla jo paljon pidempään käytössä.

    • Anonyymi

      Aloittaja on Persun vähäpää

    • Anonyymi

      Jos tutkittais mitä puolueita provinssis käyneet ovat äänestäneet viime eduskuntavaaleissa, niin sanoisin että se noudattais aikalailla sitä toteutunutta vaalitulosta. Eli provinssin kävijöistä iso osa on myös kokoomusta ja persuja äänestäneitä. Joten ei nämä mitkään vihervassarien bileet olleet. Nämä oli kaikkien ihmisten bileet, ja hienot sellaiset. Ei siellä mitkään mielipide erot törmänneet, vaan kaikilla näytti olevan hauskaa, puoluekannasta riippumatta.

      Tulen ensikin vuonna. Äänestin muuten kokoomusta viime vaaleissa. Hyvät bileet. Kasvisruokaa suosittelen kaikille, ja näennäinen kasvisruoan suosiminen prosenttimieles, sen tarkoitus on vain herätellä ihmisiä ajattelemaan, ei ketään pakotettu mihinkään.

      • Anonyymi

        Minua ei ituhipit herättele mihinkään, niin kauan, kun minä työssä käynnillä ja veroja maksamalla heitä elätän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua ei ituhipit herättele mihinkään, niin kauan, kun minä työssä käynnillä ja veroja maksamalla heitä elätän.

        Varo vaan, kun pistät pottuja lautaselles. Se on kasvista, hui!


    • Anonyymi

      Minä olen aloittaja, en ole koskaan persuja äänestänyt. Minä syön lihaa, kasviksia ja kaikkia mitä tarjolla on. Minua vaan ottaa päähän tällainen eriarvoisuus paikkojen hinnoittelussa.
      Minä on muuteen kovassa kunnossa. Pikku jormakin on aina valmiina. Päihitän petihommissa nuoremmat kasvissyöjät mennen tullen.

      • Anonyymi

        Kysehän oli jostain prosentista, joka ei edes vaikuta suoraan hintoihin, vaan halpuutti ainoastaan yrittäjän maksuja. Tavallaan hyvä ele, jolla ei mitään suurempaa vaikutusta mihinkään käytännössä.


    • Anonyymi

      Eloapinat riekkuu betonislummeissaan🐒🐒

    • Anonyymi

      Perussuomalainen on monipuolisen ja terveellisen ruoan ystävä.

      • Anonyymi

        Kalja ja makkara sekä einesruuat, nekö muka terveellisiä. Hah.


    • Anonyymi

      Kasvissyöjät ei saa proteiiniä, siksi he on niin luihun näköisiä ja lihaksettomia.

      • Anonyymi

        Maailman alusta ihmiset ovat saaneet proteiinia luonnosta. Pavut, linssit ja herneet esimerkiksi ovat todennäköisesti olleet hyvin pitkään ihmiskunnan ravintoa. Vasta myöhemmin on ruvettu syömään kanaa ja punaista lihaa. Ovatko nämä jo sanaa kasvi tai vege pelkäävät niitä, jotka syövät vain punaista ruokaa ilman luonnosta (pellolta) saatavia perunoita tai muita luonnontuotteita? Tai laittavat suuhunsa vain rasvassa paistettua, friteerattua pikaruokaa? Erikoinen tilanne Suomessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maailman alusta ihmiset ovat saaneet proteiinia luonnosta. Pavut, linssit ja herneet esimerkiksi ovat todennäköisesti olleet hyvin pitkään ihmiskunnan ravintoa. Vasta myöhemmin on ruvettu syömään kanaa ja punaista lihaa. Ovatko nämä jo sanaa kasvi tai vege pelkäävät niitä, jotka syövät vain punaista ruokaa ilman luonnosta (pellolta) saatavia perunoita tai muita luonnontuotteita? Tai laittavat suuhunsa vain rasvassa paistettua, friteerattua pikaruokaa? Erikoinen tilanne Suomessa.

        Veden viljaa eli kaloja ja merlevää on syöty yleisesti, samoin linnunmunia. Myöhemmin on ruvettu metsästämään riistaa. Hellesäällä ihminen pystyi juosten väsyttämään riistaeläimen, joka ei löytänyt piiloa, ja siksi kuoli lämpöhalvaukseen. Ihminen kestää kuumuutta hyvin verrattuna eläimiin.


    • Anonyymi

      Alennusprosentti yrittäjille, kasvisvaihtoehtoon perustuen, oli lähinnä kosmeettinen. Tarkoitus oli olla enemmänkin viesti, jolla saadaan edes joitain pohtimaan ylettömän lihansyönnin kestämättömyyttä. Itsekin sekasyöjänä ajattelen näin. Olen vähentänyt lihansyöntiä, ja ihan mielelläni syön välillä kasvisruokaa. Ajatuksena vähentää lihan kokonaiskulutusta vuositasolla. Proteiinia saa myös muusta kuin pelkästä lihasta, esim kananmunasta, kvinoasta, jne. Ihan mielenkiinnosta olen kokeillut, varsinkin kun en ole enää nelikymppisenä kasvavassa iässäkään 🤭🤗😁😂

    • Anonyymi

      Perussuomalainen pitää monipuolisesta ja terveellisestä ruoasta.

      • Anonyymi

        Ongelma ei ole ruuassa. Politiikka sekoittaa kouluttautumattomien mielet. Kinataan persu/vihervassari/kokkari. Hölmön hommaa. Jankutuksella ei edetä koskaan mihinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ongelma ei ole ruuassa. Politiikka sekoittaa kouluttautumattomien mielet. Kinataan persu/vihervassari/kokkari. Hölmön hommaa. Jankutuksella ei edetä koskaan mihinkään.

        Eli vassarit, lopettakaa jankutus ja tuputus, kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli vassarit, lopettakaa jankutus ja tuputus, kiitos.

        Persuthan täällä jankuttaa ja tekee kymmeniä ketjuja samasta asiasta. Olisiko jo aika pitää turpa tukossa .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persuthan täällä jankuttaa ja tekee kymmeniä ketjuja samasta asiasta. Olisiko jo aika pitää turpa tukossa .

        Heti, kun lopetatte elämänohjeiden jakamisen ihmisille, jotka teidän kapinahenkisen arkenne rahoittaa.👍


    • Anonyymi

      Punainen liha on hyvää ja terveellistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2625
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1054
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      923
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe