Zelensky - et ole minun sankari millään tavalla

Anonyymi-ap

Ole hyvä avustuspaketista, ne on meidän rahoista. Suomen kansa ei ole tässä asiassa yhtenäinen. Olet samanlainen …kuin kaikki muutkin.
Suomesta ei pitäisi lähettää sinne yhtään mitään.

Jälleenrakennus olisi ainoa mahdollinen, mutta eihän teiltä puutu mitään.
Tiedät minne miehesi syötät.

95

541

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Fariseukset eivät jeesksenkaan aikana rosvojen mukiloimaa auttaneet, vaan olisiko se laupias samarialainen?

      • Anonyymi

        Ap on trumpetistipersuti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap on trumpetistipersuti.

        Niin on.


    • Anonyymi

      Ei ole yhtenäinen, mitä nyt 90 prosenttia kannattaa sitä ja mitätön vähemmistö vastustaa. Kaikki eduskuntaryhmät kannattavat sitä, siis kaikki. Vastustajilla ei ole edes eduskuntaryhmää, koska heillä ei ole yhtään ainoaa kansanedustajaa.

      "Yhdeksän kymmenestä suomalaisesta kannattaa vähintään nykytasoisen Ukrainan tukemisen jatkamista. Näin on sekä aseellisen että taloudellisen tuen osalta."

      • Anonyymi

        Olet oikeassa, näin se juuri on.


      • Anonyymi

        Ei pidä paikkaansa...


      • Anonyymi

        Juuri niin on, 90% kannattaa ja kaikki puolueet.


    • Anonyymi

      Suomen antama avustus ei ole aloittaja-trollin tai kätyrin rahoista. Aloittajan rahat menevät venäläiseen korruptioon ja oligarkkien taskuun.
      Suomen kansa tukee laittoman hyökkäyksen kohteeksi joutunutta Ukrainaa.

    • Anonyymi

      Zeblonskyykkeli on korruptiohuora. Tankkerin kokoinen jenkkimuna hanurissa.

    • Anonyymi

      Diktaattori putler🤬 on sankarisi

    • Anonyymi

      Joo, ei ole yhtenäinen koska yli 90 % kannattaa Ukrainan avustamista ja tuen jatkamista. Teitä Kremlin asiamiehiä on vain kourallinen, eikä teillä ole mitään päätösvaltaa mihinkään asioihin täällä Suomessa.

      • Anonyymi

        MAKSA ITTE SE SOTA,
        EI MINUN MAKSAMISTA VEROVAROISTA.

        TUEN AINOASTAAN SUOMEN PAIKALLISTA
        TOIMINTAA!


      • Anonyymi

        90%😂🤣😂
        Ei varmasti kannata...


    • Anonyymi

      Antikristuksen Zelenskyy käärme.

      • Anonyymi

        Voi, voi!! Onkin naurussa pitelemistä, kun noin ketuttaa trollia ukrainalaisten eteneminen ja vankien ottaminen!!

        Miloin Zelenkyistä on käärme tullut?? Mieluummin Putin on melkoinen kieroileva käärme!
        Zelenskyi on armeijansa kanssa puolustamassa maataan ja tappelemassa roistoamista hyökkääjää vastaan ja kotimaansa tuhoajaa vastaan!!

        Zelenskyin joukoilla on täysi oikeus tuhota Venäjällä niin paljin kuin vaan ehtivät tuhoamaan ja ilkeyttä tekemään!
        Se on niin, että vuoroin vieraissa!! LYKKYÄ vaan ukrainalaisille tuhoamistyössä!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi, voi!! Onkin naurussa pitelemistä, kun noin ketuttaa trollia ukrainalaisten eteneminen ja vankien ottaminen!!

        Miloin Zelenkyistä on käärme tullut?? Mieluummin Putin on melkoinen kieroileva käärme!
        Zelenskyi on armeijansa kanssa puolustamassa maataan ja tappelemassa roistoamista hyökkääjää vastaan ja kotimaansa tuhoajaa vastaan!!

        Zelenskyin joukoilla on täysi oikeus tuhota Venäjällä niin paljin kuin vaan ehtivät tuhoamaan ja ilkeyttä tekemään!
        Se on niin, että vuoroin vieraissa!! LYKKYÄ vaan ukrainalaisille tuhoamistyössä!!

        Mutta saa kyllä vielä Ukrainalaiset kärsiä...


    • Anonyymi

      Kokoomus kaivanut popparit esiin kun veriteatteria tarjolla, Suomen kansan rahoilla.

    • Anonyymi

      Ryssänkätyrit ruikuttaa ja karavaani kulkee.

    • Suomen kansan enemmistö ei fanita Putinia, vaan tukee Ukrainaa.

      Koeta käsittää. Edustat marginaalin marginaalia ja juttusi eivät oikeastaan kiinnosta kerään. Suurelle osalle suomalaisista olet lähinnä surkea ressukka ja Putinin puudeli.

      • Anonyymi

        Netta taas heittelee mutitilastoja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Netta taas heittelee mutitilastoja.

        Jos olen mielestäsi väärässä, sinulla on aina mahdollisuus osoittaa se edes jotenkin. Mikäli et sitä tee, juttusi on täyttä pötyä - kuten aina.


      • Anonyymi
        TruthStillHurts kirjoitti:

        Jos olen mielestäsi väärässä, sinulla on aina mahdollisuus osoittaa se edes jotenkin. Mikäli et sitä tee, juttusi on täyttä pötyä - kuten aina.

        Lopeta sekoilusi. Sinun heittosi, todistustaakka sinulla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta sekoilusi. Sinun heittosi, todistustaakka sinulla.

        Ehei.

        Esitin mielipiteeni. Vallitsevien faktojen valossa se on perusteltu.

        Jos sinulla on jotakin asiallista sanottavaa aiheesta, sanot sen. Jos ainoa tekstisi asiasisältö on väittää minun olevan väärässä, siitä vain todistamaan se.

        Toki asia on päivänselvä. Monia kertojahan tämä on läpikäyty. Luultavasti sinullekin on asia selitetty monien kirjoittajien toimesta

        Jos Suomessa olisi suuri valittua ulkopoliittista linjaa vastustava joukko, se näkyisi. Sitä joukkoa ei näy, joten peli on selvä.

        Älä nolaa itseäsi jankuttamalla. Jos sinulla on jotakin asiallista, koeta saada se sanottua. Jos ei, mene vaikka nukkumaan.


      • Anonyymi
        TruthStillHurts kirjoitti:

        Ehei.

        Esitin mielipiteeni. Vallitsevien faktojen valossa se on perusteltu.

        Jos sinulla on jotakin asiallista sanottavaa aiheesta, sanot sen. Jos ainoa tekstisi asiasisältö on väittää minun olevan väärässä, siitä vain todistamaan se.

        Toki asia on päivänselvä. Monia kertojahan tämä on läpikäyty. Luultavasti sinullekin on asia selitetty monien kirjoittajien toimesta

        Jos Suomessa olisi suuri valittua ulkopoliittista linjaa vastustava joukko, se näkyisi. Sitä joukkoa ei näy, joten peli on selvä.

        Älä nolaa itseäsi jankuttamalla. Jos sinulla on jotakin asiallista, koeta saada se sanottua. Jos ei, mene vaikka nukkumaan.

        "Suomen kansan enemmistö ei fanita Putinia, vaan tukee Ukrainaa."

        Ai tuo olikin mielipide? 😄😄😄

        Lopputekstiä en edes lukenut. Non niin, pimpula, missä ne tilastot ovat? Jos niitä ei löydy, olet viikon turhake 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Suomen kansan enemmistö ei fanita Putinia, vaan tukee Ukrainaa."

        Ai tuo olikin mielipide? 😄😄😄

        Lopputekstiä en edes lukenut. Non niin, pimpula, missä ne tilastot ovat? Jos niitä ei löydy, olet viikon turhake 😂

        Ilmoittelen, kun sanot jotakin kommentoinnin arvoista.


      • Anonyymi
        TruthStillHurts kirjoitti:

        Ehei.

        Esitin mielipiteeni. Vallitsevien faktojen valossa se on perusteltu.

        Jos sinulla on jotakin asiallista sanottavaa aiheesta, sanot sen. Jos ainoa tekstisi asiasisältö on väittää minun olevan väärässä, siitä vain todistamaan se.

        Toki asia on päivänselvä. Monia kertojahan tämä on läpikäyty. Luultavasti sinullekin on asia selitetty monien kirjoittajien toimesta

        Jos Suomessa olisi suuri valittua ulkopoliittista linjaa vastustava joukko, se näkyisi. Sitä joukkoa ei näy, joten peli on selvä.

        Älä nolaa itseäsi jankuttamalla. Jos sinulla on jotakin asiallista, koeta saada se sanottua. Jos ei, mene vaikka nukkumaan.

        Taidat olla aika sekaisin. Muista lääkkeesi ja ota rauhallisesti. Jaksamista.


      • Anonyymi

        Oliko tähän niitä tilastoja, joita on tuolla pyydetty? Itse olet täällä kritisoinut sitä, että ihmiset heittelevät ilmaan asioita ilman todisteita. Se on mielestäsi noloa. Miksi nyt näytät tekevän samaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oliko tähän niitä tilastoja, joita on tuolla pyydetty? Itse olet täällä kritisoinut sitä, että ihmiset heittelevät ilmaan asioita ilman todisteita. Se on mielestäsi noloa. Miksi nyt näytät tekevän samaa?

        Minä olen kuules toteuttanut lukuisia kertoja pyyntöjä milloin mistäkin tilastosta. Siitä ei ole ollut mitään hyötyä. Vastauksena on ollut päänaukomista tai hiljaisuus.

        Jos olet eri mieltä kuin minä, saat itse etsiä tilastosi. Siitä vain. Minulle on merkityksetöntä, mitä joki ressukka täällä mussuttaa. Mussutuksesi ei myöskään vaikuta yhtään mihinkään, koska enemmistö suomalaisista ei hyväksy eikä ymmärrä Venäjän toimia Ukrainassa - vaikka miten vääntäisit

        Jos haluat elää omassa fantasiamaailmassasi asian suhteen, Siitä vain. Ei se minua vaivaa. Syön tässä vähitellen jotain ja lähden leikkaamaan nurmikkoa. Salilla ehdin jo käydä. Meistä monilla on muutakin elämää kuin tämä.


      • Anonyymi
        TruthStillHurts kirjoitti:

        Minä olen kuules toteuttanut lukuisia kertoja pyyntöjä milloin mistäkin tilastosta. Siitä ei ole ollut mitään hyötyä. Vastauksena on ollut päänaukomista tai hiljaisuus.

        Jos olet eri mieltä kuin minä, saat itse etsiä tilastosi. Siitä vain. Minulle on merkityksetöntä, mitä joki ressukka täällä mussuttaa. Mussutuksesi ei myöskään vaikuta yhtään mihinkään, koska enemmistö suomalaisista ei hyväksy eikä ymmärrä Venäjän toimia Ukrainassa - vaikka miten vääntäisit

        Jos haluat elää omassa fantasiamaailmassasi asian suhteen, Siitä vain. Ei se minua vaivaa. Syön tässä vähitellen jotain ja lähden leikkaamaan nurmikkoa. Salilla ehdin jo käydä. Meistä monilla on muutakin elämää kuin tämä.

        Eli sinä yksin muodostat Suomen enemmistön?
        Ja yksin määräät kuka, mitä ja miten palstalle kirjoittaa?
        Ongelmasi on edennyt aika pitkälle. Touvottavasti "intervalli" on lähitulevaisuudessa. Jaksamista!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli sinä yksin muodostat Suomen enemmistön?
        Ja yksin määräät kuka, mitä ja miten palstalle kirjoittaa?
        Ongelmasi on edennyt aika pitkälle. Touvottavasti "intervalli" on lähitulevaisuudessa. Jaksamista!

        Erikoinen tuo sinun tyylisi "keskustella". Et taida olla kunnossa. Ikävää. Koeta parantua.


      • Anonyymi
        TruthStillHurts kirjoitti:

        Minä olen kuules toteuttanut lukuisia kertoja pyyntöjä milloin mistäkin tilastosta. Siitä ei ole ollut mitään hyötyä. Vastauksena on ollut päänaukomista tai hiljaisuus.

        Jos olet eri mieltä kuin minä, saat itse etsiä tilastosi. Siitä vain. Minulle on merkityksetöntä, mitä joki ressukka täällä mussuttaa. Mussutuksesi ei myöskään vaikuta yhtään mihinkään, koska enemmistö suomalaisista ei hyväksy eikä ymmärrä Venäjän toimia Ukrainassa - vaikka miten vääntäisit

        Jos haluat elää omassa fantasiamaailmassasi asian suhteen, Siitä vain. Ei se minua vaivaa. Syön tässä vähitellen jotain ja lähden leikkaamaan nurmikkoa. Salilla ehdin jo käydä. Meistä monilla on muutakin elämää kuin tämä.

        Tuon länkytyksen sijasta olisi ollut nopeampi laittaa linkki tilastoon.
        Mitta kun sitä ei ole ja päähäsi et voi linkata 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuon länkytyksen sijasta olisi ollut nopeampi laittaa linkki tilastoon.
        Mitta kun sitä ei ole ja päähäsi et voi linkata 😂

        Koetan helpottaa oloasi.

        Mikään
        ei
        viittaa
        siihen,
        että
        kansan
        enemmistö
        olisi
        eri
        mieltä
        ulkopoliittisista
        valinnoista
        kuin
        poliittinen
        johtomme.

        Ymmärrätkö?


      • Anonyymi
        TruthStillHurts kirjoitti:

        Koetan helpottaa oloasi.

        Mikään
        ei
        viittaa
        siihen,
        että
        kansan
        enemmistö
        olisi
        eri
        mieltä
        ulkopoliittisista
        valinnoista
        kuin
        poliittinen
        johtomme.

        Ymmärrätkö?

        Niin missä ne tilastosi taas ovatkaan? Ohjeesi mukaan: on noloa heitellä väitteitä ilman faktaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin missä ne tilastosi taas ovatkaan? Ohjeesi mukaan: on noloa heitellä väitteitä ilman faktaa.

        Väitteeni on faktaa niin kauan kunnes kumoat sen. Jos et pysty siihen, asia on selvä.


      • Anonyymi
        TruthStillHurts kirjoitti:

        Väitteeni on faktaa niin kauan kunnes kumoat sen. Jos et pysty siihen, asia on selvä.

        Sinä nyt vain olet sekaisin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä nyt vain olet sekaisin.

        Tänään on sunnuntai, 18.8.


      • Anonyymi
        TruthStillHurts kirjoitti:

        Erikoinen tuo sinun tyylisi "keskustella". Et taida olla kunnossa. Ikävää. Koeta parantua.

        Niin se tilasto. Missä mahtaa olla?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin se tilasto. Missä mahtaa olla?

        Saat jankuttaa samaa vaikka koko loppuvuoden. Se ei vaikuta minuun mitenkään. Toivottavasti ymmärrät sen.


      • Anonyymi

        SUOMEN KANSAN MIELIPIDETTÄ EI OLE OLEMASSAKAAN.

        Ei tue kumpaakaan.

        MAKSA ITE SE, SENKIN LAUMASIELU.


      • Anonyymi

        Kyllä täällä Suomessa on paljon jotka eivät halua enään tukea Ukrainaa/Ukrainalaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuon länkytyksen sijasta olisi ollut nopeampi laittaa linkki tilastoon.
        Mitta kun sitä ei ole ja päähäsi et voi linkata 😂

        Ei kannata tuollaiselle edes vastata...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä täällä Suomessa on paljon jotka eivät halua enään tukea Ukrainaa/Ukrainalaisia.

        Sittenpä vain alat järjestää massiivisia mielenosoituksia jne.


      • Anonyymi
        TruthStillHurts kirjoitti:

        Sittenpä vain alat järjestää massiivisia mielenosoituksia jne.

        Olet varas, pelkkä varas.


      • Anonyymi
        TruthStillHurts kirjoitti:

        Väitteeni on faktaa niin kauan kunnes kumoat sen. Jos et pysty siihen, asia on selvä.

        Ne tilastot. Ei vain näy. Aika noloa heitellä puuta-heinää "totuutena". Miten sinua voisi auttaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ne tilastot. Ei vain näy. Aika noloa heitellä puuta-heinää "totuutena". Miten sinua voisi auttaa?

        Minua auttaa se, että perustelet väitteitäsi.


    • Anonyymi

      Suur-Suomea toteuttamassa, Ukraina välikätenä.

      • Anonyymi

        Kuka saa kylvää siemenet arjalaisten luvattuun Lebensraumiin,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka saa kylvää siemenet arjalaisten luvattuun Lebensraumiin,

        Tulin jo näytölle.


      • Anonyymi

        Hah, hah!!! Suomi on oikein tyytyväinen olemassa oleviin rajoihinsa!! Miksi ihmeessä me haluaisimme takaisin nuo seudut, jotka ovat mitä alkeellisimmassa kunnossa!

        Suomi haluaa vain olla rauhassa ja siksi olemme liittyneet NATOON, jotta oman armeijan lisäksi on turvaa tosi runsaasti!!

        Venäjä voi pysyä rajojensa takana!!


    • Anonyymi

      Tässä on käynyt niin, ettei meillä enää ole varaa laittaa rahaa aseisiin ja sotimiseen.
      Nyt rahoitetaan Ukrainan sotaa velkarahalla. Meidän pitää selviytyä valtion velasta ja lisänä kasvaneista puolustusvoimien kuluista.
      Pitää maksaa uudet hävittäjät, muut uudet aseet, pitää kustantaa puolustusvoimien kasvava organisaatio, uudet tilat ja kaikki infra, joka on tullut NATOn myötä.
      Meille tulee tuhottomasti maksettavaa.

      • Anonyymi

        Asiahan on helppoa korjata - äänestätte vain eduskunnan täyteen ehdokkaita jotka ajavat Ukrainan avustamisen lopettamista ja Suomen eroamista Natosta.

        Kuinkas monta ehdokastanne saittekaan lävitse viime vaaleissa?


      • Anonyymi

        Kyllä me siitä selviämme, kun selvisimme sotakorvauksistakin jotka olivat tosi raskaat. Onhan tuo mukava nähdä kun työssäkin joutuu evakkoon. Itse olen niitä viime sodan evakuoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiahan on helppoa korjata - äänestätte vain eduskunnan täyteen ehdokkaita jotka ajavat Ukrainan avustamisen lopettamista ja Suomen eroamista Natosta.

        Kuinkas monta ehdokastanne saittekaan lävitse viime vaaleissa?

        Mutta eihän tuo ole mikään ratkaisu.
        Vaalit ovat vuosien päässä, ratkaisua tarvitaan tässä päivässä. Mistä voimme vielä tinkiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä me siitä selviämme, kun selvisimme sotakorvauksistakin jotka olivat tosi raskaat. Onhan tuo mukava nähdä kun työssäkin joutuu evakkoon. Itse olen niitä viime sodan evakuoita.

        Sotakorvaukset maksettiin työtä tekemällä. Tänään ei voi tehdä niin. Ei ole työtä läheskään kaikille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta eihän tuo ole mikään ratkaisu.
        Vaalit ovat vuosien päässä, ratkaisua tarvitaan tässä päivässä. Mistä voimme vielä tinkiä?

        Tietenkään se ei ole mikään ratkaisu sellaisille, joiden kannatus vaaleissa on yhden prosentin (1 %) luokkaa ja jotka eivät kykene saamaan yhtään ehdokastaan lävitse.

        Voitte tinkiä netin roskapalstoilla mölyämisestä ja Kremlin valheiden kierrättämisestä, koska niillä ei ole koskaan mitään merkitystä eikä vaikutusta mihinkään.


      • Anonyymi

        Älä sitä sure!! Tärkeintä on, että Putin saa tuntea, ettei se voi tehdä mielin määrin, mitä haluaa naapureilleen! Rajansa se on jokaisella maalla! Putin luuli, että saa rauhassa listiä Ukrainan kansan, mutta pahemman kerran erehtyi!

        On sentään olemassa oikeuden mukaisia maita Euroopassa, jotka yhteisvoimin kävivät auttamaan sorrettua valtiota!! Näin toimii hyvässä yhteisymmärryksessä Euroopan valtiot!

        Venäjä on yksin EUROOPASSA!! Luulisi harmittavan ennen pitkää olla poikotissa!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkään se ei ole mikään ratkaisu sellaisille, joiden kannatus vaaleissa on yhden prosentin (1 %) luokkaa ja jotka eivät kykene saamaan yhtään ehdokastaan lävitse.

        Voitte tinkiä netin roskapalstoilla mölyämisestä ja Kremlin valheiden kierrättämisestä, koska niillä ei ole koskaan mitään merkitystä eikä vaikutusta mihinkään.

        Aivan sama, mitä kannatus on. Jos ei ole vaaleja, niin ei ole.


    • Anonyymi

      Paska mikä paska, mikä kansa valitsee koomikon pressaks, täysin kouluttamaton juntti se Zelepelle. Apuna ollu pari korstoo jotka saanu pari iskua liikaa.

      • Anonyymi

        Eipä se Ukrainan kansan vastustus Venäjän diktatuuria vastaan vähenny vaikka juutalaista venäjänkielistä pienikasvuista lakimies-tuottaja-käsikirjoittaja-näyttelijä Zeleä kuinka haukut!

        Ukraina äänesti itsenäisyytensä puolesta yli 90%, kun Neuvostoliitto hajosi 1991.


      • Anonyymi

        Ressukka!! Kylläpä sinua vituttaa suunnattomasti, kun Zelenskyi on hyvä valtion johtaja.
        Zelenskyi on hankkinut maalleen aseita ja on ollut tukemassa armeijaa kaikin tavoin, jotta voitto tulee Ukrainalle!!

        On Zelenskyi sentään valtion johtaja, joka todella on aktiivisesti aseita hankkinut ja ollut armeijan tukena rintamallakin!

        Tuo Putin tuskin tietää, missä oikein tuolla sodassa menee!! On siinä kansojen johtajissa ero!!
        Arvostan todella Zelenskyitä!!
        Sekö sinua todella ottaa pollaa, että "koomikko" on paljon parempi maan johtaja kuin tuo Kremlissä kyyhöttävä Putin!!


      • Anonyymi

        Aika lailla noin se on mennyt.


      • Anonyymi

        Zele on arvostettu vieras kaikissa länsimaisten johtajien kokouksissa ja neuvottelupöydissä. Putin taas on halveksittu etsintäkuulutettu sotarikollinen, joka ei ole tervetullut mihinkään, paitsi Haagin tuomioistuimeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Zele on arvostettu vieras kaikissa länsimaisten johtajien kokouksissa ja neuvottelupöydissä. Putin taas on halveksittu etsintäkuulutettu sotarikollinen, joka ei ole tervetullut mihinkään, paitsi Haagin tuomioistuimeen.

        Miten noi kaksi paskiaista eroaa toistaan?

        TE SODITTE VERONMAKSAJIEN RAHOILLA.

        NYT PIENEMPÄÄ SUUTA
        TAI MAKSAKAA ITTE SOTANNE.


    • Anonyymi

      Tuleeko tänä vuonna hyvä kaalisato?

    • Anonyymi

      Eipä sinun mielipiteesi kiinnosta Zeleä, eikä kyllä ketään muutakaan. Päätökset tehdään jossain aivan muualla kuin missä koulupudokas-putinistit mölisevät.

    • Anonyymi

      Eipä se Ukrainan kansan vastustus Venäjän diktatuuria vastaan vähenny vaikka juutalaista venäjänkielistä pienikasvuista lakimies-tuottaja-käsikirjoittaja-näyttelijä Zeleä kuinka haukut!

      Ukraina äänesti itsenäisyytensä puolesta yli 90%, kun Neuvostoliitto hajosi 1991.

      Slava Ukraini!

    • Anonyymi

      Vielä vuosituhannen taitteessa oli tapana neuloa VILLASUKKIA Venäjän ryöstämille alueille avustuksena. Milloin tämä karkasi näin, että nyt pitää viedä pyssyjä! Menee miljardeja. Ei riitä neuleet enää.

    • Eipä Suonen kansa halua uutta YYA-aikaa vaikka miten marginaalisen pientä ryhmää venäjämielisiä ressukoita suututtaisi.

      • Anonyymi

        Sua ei rakasteta myöskään seuraavassa elämässä
        riittävästi.


    • Anonyymi

      Putin 152 cm on suurmies. hih hih

      • Anonyymi

        Putler Suuri Kalsarimyrkyttäjä. Putler Suuri Sotakiimainen Psykopaatti.

        Putler Suuri Etsintäkuulutettu Sotarikollinen.


    • Anonyymi

      Aloittaja on varsinainen, kun luulee Zeleneskyn lukevan tätä palstaa.

      • Anonyymi

        Tämä on sellainen kirje, mikä kirjoitetaan pöytälaatikkoon, muttei lähetetä ikinä. Kohde voi olla kuka vaan.

        Parhaita purkauksia hetkeen. Tunteet suorastaan tihkuu läpi niin, että niitä voi vähän kosketella.


    • Anonyymi

      Zelenskyi on ukrainalaisten ja koko vapaan läntisen maailman arvostama johtaja.

      • Anonyymi

        Tällainen putlerkin haluaisi olla, mutta ystäviä ei saa hyökkäämällä ja pakottamalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällainen putlerkin haluaisi olla, mutta ystäviä ei saa hyökkäämällä ja pakottamalla.

        Putler on vapaan läntisen maailman inhoama ja halveksima diktaattori ja kansainvälisesti etsintäkuulutettu sotarikollinen. Läpimädän roistovaltion läpimätä johtaja.


      • Anonyymi

        Voihan vittu sitä natzi kääpiötä ei todellisuudessa arvosta kukaan lännessä,vaan ukraina on sota teollisuuden koe kenttä missä monet maat testaavat sota kalustoaan ,ja melkolailla venäjä on tuhonnut niitä kun natzi pelle zelenski on käsi ojolla koko ajan eurooppaan ja usa/han .suomen sotapsykoosi köyhältä kansalta viedään sinne 2,5 miljardia vuodessa ,mutta eihän lammas kansa tajua sitä.se vain määkii ,hallitus nurin .kun leikataan sosiaali turvasta ymm.mutta kun on pakko ,suomi on konkurssi kypsä valtio jo nyt🤫


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Putler on vapaan läntisen maailman inhoama ja halveksima diktaattori ja kansainvälisesti etsintäkuulutettu sotarikollinen. Läpimädän roistovaltion läpimätä johtaja.

        Kannattaisi ottaa jotain tuohon vihaasi....


    • Anonyymi

      Ei zelensky eroa mitenkään Putinista. Molemmat ovat kähmimässä rahaa omiin taskuihinsa.

      • Anonyymi

        Paitsi, että zele kerjää rahansa......


    • Anonyymi

      Tästä tulee vain hirveä sotku. Kukaan ei voita sotaa, tulee pirusti nuoria vainajia ja vähän vanhempiakin.
      Maailman talous on kurimuksessa ja erityisesti pienten valtioiden taloutta koetellaan.
      Sota pitää lopettaa ja Putin laittaa viralta pois.

    • Anonyymi

      Joko muuten Huhtasaari on julkisesti irtisanoutunut Venäjä #HÖNÖILYSTÄÄN?#

      • Anonyymi

        Tiedät minne syötät. En arvosta caps lok nihlutustasi typäerä persu


    • Anonyymi

      Mikä oli avaajan pointti julkaista moista aivopierua? Se on ihan sama mitä mieltä tuosta asista olet. Sama kun itkisit täällä että et tykkää hernekeitosta. Ihan yhtä kiinnostavaa.

      • Anonyymi

        MUTTA MAKSAN SEN SODAN.

        EN HALUA RAHOITTAA SITÄ
        TAJUATKO?

        Sinun vihasi on oksettavaa typeryyttä.

        VEROJEN MAKSU PITÄISI LAKKAUTTAA HETI.


    • Anonyymi

      Päinvastoin koska Ukrainan armeija tekee tärkeää ja arvokasta työtä, kun tappavat venäläisiä jotka ovat myös Suomen vihollisia. Ovat aina olleet ja tulevat aina olemaan!

    • Anonyymi

      Zelensky tarvitsee ainoastaan stubin tuen
      rahavirroille,

      EI MINUN.

      SILTI MAKSAN VEROINA ….MYÖS ZELEN PASKASODALLE.

    • Anonyymi

      Sota ei lopu ennen kuin raha sotimiseen loppuu.

      • Anonyymi

        Minun tahat loppuu
        mutta stubin kaltaiset punikit

        löytävät aina jonkun toisen ryöstettävän.


    • Anonyymi

      Lahjoitetaan sanna zelenskylle.

      Se riittää.

      • Anonyymi

        Sitähän se kieli pitkällä havitteli...😂


    • Anonyymi

      Russakan trollin viimeinen vedätys BUUUAAHHAHHAAHHAAAA.... AAAHHAAHAAHAAHAAHAAA....

      • Anonyymi

        Onko zele russakka?
        Trolli?

        IHAN SAMA,
        SUOMESTA EI PIDÄ LAHJOITTAA SINNE MITÄÄN.


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tilaisuuden perunut yrittäjä Eira Maijala vahvistaa Ylelle, että hän ei halunnut, että hänen yrityks

      – Hän kertoi, että meille on varattu paikka jostain ihan muualta. Sitten hän kertoi, että se paikka on helvetti. Yrittä
      Maailman menoa
      78
      3866
    2. Mikä ampuminen illalla Kiuruvedellä?

      Huhu kertoo että oma äiti ammuttu autoon??? 😢
      Kiuruvesi
      51
      3460
    3. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      110
      3124
    4. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      108
      2444
    5. Pitopalvelu yrittäjä teki ainoan oikean ratkaisun .

      Emme saa suomea ja Haapajärven PIIRUAKAAN paremmaksi nostamalla moraalittomuuden edessä kädet pystyyn antautumisen ja
      Haapajärvi
      53
      1572
    6. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      80
      1486
    7. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      28
      1468
    8. Lapsuus 50-60 luvulla

      Oli ihanaa aikaa. Lapsi sai olla pieni pitkään. Ei joka tuutista työnnetty silmille ja korville Setaa ja muita sukupuoli
      Maailman menoa
      149
      1205
    9. Kari Kanala paljastaa - Papin työhön paluu Myyrästä vaati "nollauksen" ensin: "Pitää siinä..."

      Kari Kanala: ihminen, mies ja pappi. Kanala nähdään tänä syksynä tv:ssä Ensitreffit alttarilla -ohjelmassa sekä Myyrä-ki
      Suomalaiset julkkikset
      22
      1096
    10. Sinne eivät homot tule

      Että tälläistä käytöstä tällä kertaa. Saattoväki odotteli sateessa kun yrittäjä saarnaa herran nimessä homoja ja lesboja
      Luterilaisuus
      243
      1043
    Aihe